Ik ga morgen richting Wildenrath en zal dan eens kijken of deze heerlijke schoonheid aanwezig is. En natuurlijk welke andere schoonheden mijn paaseieren willen aanpakken:D .
F
Ik ga morgen richting Wildenrath en zal dan eens kijken of deze heerlijke schoonheid aanwezig is. En natuurlijk welke andere schoonheden mijn paaseieren willen aanpakken:D .
F
Ben benieuwd want op Rheinforum is te lezen dat ze weer (tijdelijk) gestopt is... Keep us posted, please...Oorspronkelijk geplaatst door The Big Boss
volgens Victoria (haar vriendin) zou ze tijdelijk al dan niet defenitief gestopt zijn. En volgens Sara het meisje met oogtatoe in haar nek, die beweert dat er zelfs niet meer zou werken. Dit heb ik op 22/03/07 vernomen.
De reden zou zijn omdat ze het psychologisch niet aankan ten gevolge van haar ziekte, ze wil goed werk leveren en dat schijnt zich te wreken.
habe gehört daß Nici irgendwo anders arbeitet,wenn das 100% bestätigen kann werde ich hier posten
Gruß
woods25:wink:
hmm, volgens mij is deze info geld waard:D
Ik ken haar persoonlijk niet, maar het kan bijna niet missen als ik haar foto's bekijk. Ze viel wel een beetje uit de boot in de kinderspeeltuin.
ps. LR
Mooie foto's zijn dat. Loopt ze het hele jaar rond in die kerst-outfit![]()
Nici werkt niet meer in PSW en zal er voorlopig niet meer terugkomen. Het werk werd haar fysiek te zwaar.
Nochtans zou zij zeer geschikt geweest zijn om deze tent te leiden.
Een klassevrouw met oog voor detail, met een zakelijk en menselijk inzicht dat nodig is om deze club naar een hoger niveau te tillen en continuïteit op langere termijn te verzekeren.
:wink:
Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 01:46
Sie arbeitet als Vicky im http://www.traum-paradies.de/
Nou poehpoeh, de kogel is door de kerk :D. Dan zullen we haar binnenkort maar es verplaatsen...
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Weet iemand van jullie daar de prijzen, want als je hun site bekijkt heb je wel een ezeltje nodig dat goudstukken schijt. Trouwens ik begrijp niet dat ze in zulke chique zaak zou werken, aangezien ze de maanden dat ze als meesteres bezig geweest de prijzen te hoog vond. En zo te zien zul je hier wel prijzen moeten betalen zoals bv in Romerbad in Keulen of misschien nog meer.
Wel wat off-topic maar toch maar even antwoord geven.
Prijzen Traumparadies:
50 € = Quickie (20min) = FM + NMC
80 € = half uurtje met FZ + NMC
100 € = 'das Schnäppchen' (45min) Met FZ en NMC
150 € = 1 uur met FZ en NMC (evt. 2 keer klaarkomen)
FT en anaal kosten extra, te overleggen met de dame van keuze.
Bubbelbad is ook mogelijk en kost 50 euro extra.
Wel wat duurder als in de bekende sauna/FKK clubs maar ook weer niet duurder als in Nederlanse privehuizen.
bedankt voor de info, doch de vraag blijft of het nog de moeite loont het zo ver gaan te zoeken, voor die 150 euro heb je tenslotte 2 uur "pret" in een fkk club en soms kom je toch nog andere "Nici's" tegen. Zoals Layla of Leila in samya-club keulen.
Tja, het is maar hoe gekje bent met Nici of een andere dame die eerst in een saunaclub werkte en nu in een privehuis (Janice).
Ik kan me wel voorstellen dat er toch wel beren heengaan om de dame nog eens te zien, ook al is het dan maar voor een uurtje spass.
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen!
Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Nu onder de naam Vicky en er zijn foto's gemaakt : http://www.traum-paradies.de/traum-p...ky/index_.html
http://www.traum-paradies.de/traum-p...cky/vicky.html
:wink:
Laatst gewijzigd door Willem2; 14 augustus 2007 om 18:02
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Ze is nog steeds geweldig, werkt er slechts 4 dagen in de week, waaronder de vrijdag. Best even eerst bellen en een "termine" regelen, anders zou je van een kale kermis kunnen thuiskomen.
Haar vriendin Victoria werkt er ook maar slechts 2 dagen in de week.
Nadeel aan de zaak vrij duur 150 euro /uur doch in een fkk betaal je ook 50 inkom + 50 voor het eerste 1/2 uur + ...
Ander nadeel een uur is een uur en er wordt steeds volgens een zelfde systeem gewerkt.
Je kunt er trouwens twee na elkaar boeken en dan kun je het ritueel doorbreken.
Vicky is tot medio maart met vakantie...
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Weet iemand of Vicky all terug is?
Zou dan eens naar Troisdorf rijden en ze bezoeken...
Graag een antwoord![]()