Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 49
    Last Online
    14 oktober 2015 @ 12:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard Geile Tijden, November 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Werkt de zoekfunctie niet Jaccoone? :D

Maar inderdaad, dit is de dame die TSB aangeeft. Buiten de kamer geweldig goed gezelschap, maar op de kamer.........tsja, de meningen zijn verdeeld, maar investeer 50 euro en je weet het!
    Nee, idd de zoekfuctie werkte niet, aangezien ik alleen de naam Sandra had, kwam zij niet naar voren...:thefinger

Heren allen bedankt, ik wist wel dat jullie konden helpen, en nog wel allemaal zonder kwinkslagen ook....

@De Cock, wat werkt er nog meer niet bij mij dan
    @Gustomass, ben ik ook welkom? De Cock durft vast niet alleen naar een voor hem vreemde club....thefinger

Groet, Jaccoone :wink:
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    Nee, idd de zoekfuctie werkte niet, aangezien ik alleen de naam Sandra had, kwam zij niet naar voren...:thefinger

Heren allen bedankt, ik wist wel dat jullie konden helpen, en nog wel allemaal zonder kwinkslagen ook....

@De Cock, wat werkt er nog meer niet bij mij dan
    @Gustomass, ben ik ook welkom? De Cock durft vast niet alleen naar een voor hem vreemde club....thefinger

Groet, Jaccoone :wink:
    Huh, jij hierrrrr :thefinger

Hoeee weet je dat ik jou bedoelde vreemde club hoe whah hoe ? mijn vriend Gustomass is reeds daar om mij op te vangen euhhh door te duwen naar de dames .

Okay,

Groeten,

De Cock.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

Last Online
    3 mei 2025 @ 13:07
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard GT vrijdag 2/11

Toen we rond 16.00 uur aan GT aankwamen zag ik het al dadelijk, hier is veel volk vandaag. Geen parkeerplaats in het straatje of vooraan de bouwmarkt.
    Toen we binnenkwamen was het net een overompeling, ik denk dat ze daar een bus met Tsjechen of zo hadden gedropt. Er waren op dit vroege uur reeds zeer veel ijsberen en later op de avond werd het nog drukker. Het aantal dames zal bij binnenkomst zo rond de 30-35 geweest zijn, oplopend tot een vijftigtal later op de avond.
    Het viel mij op dat toch wel een groot aantal van de mij gekende dames niet aanwezig was, waaronder spijtig genoeg ook mijn superfavorietje.
    Aan de bar heb ik eerst even kennis gemaakt met een voor mij nieuw gezicht: Ricarda. Ik dacht dat ze Braziliaans was maar ze zei me dat ze half Spaanse is. Zeer mooie meid, misschien kan iemand een paspoortje aanmaken die er al ervaring mee heeft (ongeveer 1.70, slank, b-cup, lang haar, een mix van bruin en blond, liep topless rond, had lange witte laarzen aan).
    Voor het geval mijn eerste keuze er niet is, heb ik gewoonlijk wel een lijstje in mijn achterhoofd. De Thaise Annie is gewoonlijk mijn eerste reserve maar die was er ook al niet.....
    Ik zette dan mijn gedachten maar op een zeer klein Thais meisje en op de Chinese Lin. Beiden hadden het echter zeer druk.
    Net voor het eten kwam die kleine Thaise vlak achter mij mee aanschuiven, dit was dan eindelijk mijn kans. Ik dacht dat ik met de Thaise Pop te maken had, gezien de beschrijving hier op het forum wel perfect klopt, maar tegen mij zei ze dat ze Pom heette, ik heb het nog eens nagevraagd en ze heeft haar naam zelfs gespeld P O M. Misschien kan iemand anders uitsluitsel geven of het hier om dezelfde dame gaat, anders zal ik wel een nieuw paspoortje aanmaken (1.50 of zelfs nog kleiner, zeer slank, A cupje, weegt waarschijnlijk amper 40 kg, lief lief lief.....) Na een korte kennismaking heb ik haar een sleutel laten halen. Het ijs werd dadelijk gebroken met enkele innige tongzoenen. Eens op het bed beland zijn we daar gewoon mee doorgegaan en heeft ze me in no time geheel gaar gebraad. Na een super pijpsessie volgde een wel erg kort amazoneritje waarbij ik heerlijk explodeerde. Ontzettend lieve meid, echt eentje om zo mee te nemen, herhalingsgevaar bijzonder groot.
    Toen ik pas terug was, heb ik dan ook de eerste contacten gelegd met de Chinese Lin maar toen ik haar een uurtje later wou boeken, was een Duitser mij net even te snel af. Ik heb haar dan wel doorgeboekt. Na een halfuurtje was ze er weer. Ik dacht ja, dan wacht ik maar vooraan in de bar zodat niemand me nog kan voor zijn. Toen ze terug in het gangetje verscheen werd ze een paar meter voor mij toch weer aangeklampt door een Duitser zeker. Ze schrok even toen ze me zag staan en heeft die Duitser dan toch maar op de wachtlijst geplaatst. Mijn geduld werd echter nog niet beloond, we hebben nog bijna drie kwartier moeten wachten op een sleutel. Eens op de kamer gekomen, wist ik waarom ik zolang had gewacht. Het was gewoon super. Goed tz, goede pijpsessie en daarna hebben we elkaar zowat murw geneukt. Toen ik net zou gaan klaarkomen en ik denk zij ook wel, werden we plots opgeschrikt door een binnenkomend koppel dat zich van kamer had vergist, gewoon klote op zo'n moment. Even later dan toch heerlijk klaargekomen. Badend in het zweet kwam ik terug de bar binnen.
    Mijn maatje R EEN had zich ondertussen ook goed vermaakt. Hij had meer geluk dan ik, zijn favorietje M. was er wel. Heeft daarna in de kino ook nog een goede sessie gehad met de Bulgaarse Gaby en met Alexia.
    Er was heel wat activiteit in de kino, mede door het gebrek aan kamers. Er lagen daar constant 4-5 koppels te .
    Tussendoor waren er ook nog enkele leuke ontmoetingen met gekende ijsberen. Als je telkens op vrijdag gaat, zie je steeds meer bekende gezichten.

Het was weerom een fantastische gt-dag geweest. Die oosterse dames blijken toch steeds weer echte pareltjes te zijn.
    Alleen spijtig van het grote aantal ijsberen, maar de kassier zal ook wel een superdag gehad hebben.
    Bij het buitengaan hadden we nog een kleine attentie bij voor ons Tatjana , zodat wij er volgende keer alvast zeker binnenkomen :p !

Last Online
    Vandaag @ 17:12
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    .....Ik zette dan mijn gedachten maar op een zeer klein Thais meisje en op de Chinese Lin. Beiden hadden het echter zeer druk.
    Net voor het eten kwam die kleine Thaise vlak achter mij mee aanschuiven, dit was dan eindelijk mijn kans. Ik dacht dat ik met de Thaise Pop te maken had, gezien de beschrijving hier op het forum wel perfect klopt, maar tegen mij zei ze dat ze Pom heette, ik heb het nog eens nagevraagd en ze heeft haar naam zelfs gespeld P O M. Misschien kan iemand anders uitsluitsel geven of het hier om dezelfde dame gaat, anders zal ik wel een nieuw paspoortje aanmaken (1.50 of zelfs nog kleiner, zeer slank, A cupje, weegt waarschijnlijk amper 40 kg, lief lief lief.....) Na een korte kennismaking heb ik haar een sleutel laten halen. Het ijs werd dadelijk gebroken met enkele innige tongzoenen. Eens op het bed beland zijn we daar gewoon mee doorgegaan en heeft ze me in no time geheel gaar gebraad. Na een super pijpsessie volgde een wel erg kort amazoneritje waarbij ik heerlijk explodeerde. Ontzettend lieve meid, echt eentje om zo mee te nemen, herhalingsgevaar bijzonder groot.

Geachte Heren der thai-poppers ,

Er lopen wat thai-dames rond in GT. Een zekere On, Pom etc. Geef ons licht in de duisternis

Dan kan ik deze weer ergens onderbrengen........

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Reden Zondag GT

Vorige keer in GT niets kunnen vinden, vandaag 3maal gescoord, de eerste was Elena, geloof ik een duits meisje met donker haar en ongelooflijk mooie ogen en borsten, wat op de kamer best lekker was maar geen herhalingsgevaar oplevert, tweede was een mooie duitse blondine die zich Larissa noemt (uitstekende service) , en als laatste bulgaarse Gaby, die haar verleidingspoging in de Kino, na enig tegensputteren mijnerzijds toch nog beloond zag. Al met al wel een geslaagde dag.

Last Online
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommyv Bekijk bericht
    ben ik weer eens in het paradijsje op aarde is ze er niet is dat wat
    Ha Tommyv is ook weer present :D
    Je weet nog wel hoe het gaat met heel wat dames : Catch them if you can ......

Last Online
    3 mei 2025 @ 13:07
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Geachte Heren der thai-poppers ,

Er lopen wat thai-dames rond in GT. Een zekere On, Pom etc. Geef ons licht in de duisternis

Dan kan ik deze weer ergens onderbrengen........

:wink:
    Die On was er vrijdag ook. Ik heb er even kennis mee gemaakt toen de Chinese Lin een trio met haar voorstelde. Zag er wel een lieve meid uit maar ze kon mij toch niet zo bekoren en ik heb die trio dan maar afgewimpeld. Was lang niet zo druk bezet als haar oosterse vriendinnen.
    Zij is ongeveer 1.60, halflang zwart haar, meer dan een a-cupje zal het wel niet zijn, service mij ongekend.

Last Online
    6 mei 2025 @ 14:28
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

rustig hier laatste dagen !!

Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Alle ijsberen zijn in GT, en hebben dus geen tijd om te schrijven :D

Last Online
    6 mei 2025 @ 14:28
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

dan juist moeten we berichten krijgen toch ??? al die mooie ervaringen die ze daar gehad hebben.. volgende week ben ik weer present donderdag en/of vrijdag ..een mooi vooruitzicht !!!

Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Gisteren heb ik mezelf weer getracteerd op een dagje GT. Naar even rond te hebben gekeken heb ik de keuze gemaakt voor een dame die ik al vaker had gezien, maar die volgens mij toch regelmatig op de kamer is. Het is een duitse van marokaanse afkomst. Cup C en zwart haar.Ik viel vooral op haar borsten, ze loopt dan ook altijd topless rond in een zwart broekje. Ik dacht dat ze sheila heten, maar kom haar niet tegen bij de recensies. Wellicht dat iemand anders het weet. Service was goed, hygienne kon beter.
    Vervolgens een kamer met Roxenna gedeeld. Was de tweede keer met haar en een uitstekende beurt gehad. De dag afgesloten met (zena?). donkerblond langhaar een heel mooi figuurtje en een mooie gladde poes. Ze had een kort spijkerbroekje aan, b-cup. Ze is een duitse, haar moeder is grieks. Ook weer een uitstekende sessie gehad. Kortom een mooie dag om weer een tijdje van na te genieten. Kan iemand mij nog aan de juiste namen helpen, dan kan ik ook nog wat bij de recensies zetten.
    Laatst gewijzigd door timjava; 9 november 2007 om 09:41 Reden: schrijffout

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Was trouwens erg druk in GT, Roxanna wist mij te vertellen dat er 65 dames waren. Veel nieuwe vrouwen, ze komen blijven een paar dagen en gaan dan weer weg. Dat verhaal kan ik onderschrijven, want ik werd heel veel aangesproken door dames die mij vertelde dat ze er een paar dagen tot een paar weken werkte. Deze waren dan ook erg hard aan het werk om ijsberen te verleiden.

Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    ...
    Kan iemand mij nog aan de juiste namen helpen, dan kan ik ook nog wat bij de recensies zetten.
    Zena kan ook Sina zijn misschien? Roxenna zal wel Roxanne zijn, daar zijn er wel meer van in GT. Sheila weet ik niet, iemand van de andere beren?

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Bedankt Randy, moet inderdaad Sina zijn. Roxanne hoeft geen toelichting meer daar is al veel goeds over geschreven. Ik heb ook de andere gevonden dat moet zijn Chaleen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=232
    Ben slecht in namen, zal volgende keer een schrijfblok meenemen naar GT.

Last Online
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    ....., zal volgende keer een schrijfblok meenemen naar GT.
    Volgens mij heb jij wel een telefoon bij je

(Ps niet voor foto's want dan )

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Binnenkort in GT: http://www.coyote-ugly-girls.com/

Datum is onduidelijk, Tatyana had het over 11 december, maar dat is op een dinsdag, dus lijkt wat vreemd. Gezien eerdere optredens trouwens sowieso een dag om te mijden, dus als iemand weet wanneer het precies is, horen we het wel en kunnen we daar onze agenda op aanpassen.

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Je kan tegenwoordig niets meer verborgen houden
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 november 2007 om 12:20 Reden: kwoot hersteld

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

(Ps niet voor foto's want dan )
    Allé, d'er zijn er toch nog die hulpmiddeltjes nodig hebben...
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Binnenkort in GT: http://www.coyote-ugly-girls.com/

Datum is onduidelijk, Tatyana had het over 11 december, maar dat is op een dinsdag, dus lijkt wat vreemd. Gezien eerdere optredens trouwens sowieso een dag om te mijden, dus als iemand weet wanneer het precies is, horen we het wel en kunnen we daar onze agenda op aanpassen.
    10 December is het kerstfeest en 11 December gaan ze de gans op eten. Zie ook de site van GT. Misschien doen dan de coyote-dames mee

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard 11 november

Zo rond half zes aangekomen, en rond 9u weer vertrokken. Ik had het niet naar mijn zin, maar dat lag meer aan mij dan aan GT.

Ben er een paar maanden niet geweest, en meteen is 80% van de dames nieuw voor me. Onder de bekenden waren Nellie, Alicia (Oekr), Nikita, Angela (P), Helena en Linda (Br.) Ik heb hooguit 30 dames gezien. Onder de onbekenden zag ik er niet 1 waarvan ik dacht, WOW!

Wel een prima sessie weer met Nellie.

Het eten was trouwens ook best goed.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Oh ja, de korting die je krijgt als je van LR naar GT gaat op dezelfde dag is nu € 25. Dus je betaalt bij GT geen €20 maar €25.
    Ik neem aan dat de andere kant op de korting nog steeds geldt maar ik heb dat niet gevraagd...

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Zo rond half zes aangekomen, en rond 9u weer vertrokken. Ik had het niet naar mijn zin, maar dat lag meer aan mij dan aan GT.

Ben er een paar maanden niet geweest, en meteen is 80% van de dames nieuw voor me. Onder de bekenden waren Nellie, Alicia (Oekr), Nikita, Angela (P), Helena en Linda (Br.) Ik heb hooguit 30 dames gezien. Onder de onbekenden zag ik er niet 1 waarvan ik dacht, WOW!

Wel een prima sessie weer met Nellie.

Het eten was trouwens ook best goed.
    Randy zit natuurlijk nog met zijn hoofd in de wolken, uh, Thailand :D Tsja, daar kan niet veel tegenop natuurlijk! :green_smi

Last Online
    Gisteren @ 09:51
    Discussies
    76
    Thanks
    975

Standaard 9-11 GT Verjaardagsfeestje GT-Junky

Deze keer een kort verslagje van afgelopen vrijdag. Het was weer een mooie dag en ook het weer liet zich niet van zijn slechtste zijde zien. Ik dacht er al vroeg bij te zijn, maar natuurlijk waren Boeddha, Caligula en Snelle H natuurlijk al aanwezig. Later voegden zich in ons groepje ook nog MiniMe, Traveler, Sonny en natuurlijk ons jarige Jop GT-Junky aan. Het begon aan de bar met een ontbijtje en gesprekjes met de bardames, waarbij Angela en ik toch iets aparts beginnen te krijgen. De kou buiten zorgde ervoor dat de ijsberen die dag weinig de buitenlucht zouden opzoeken en dat zou later wel te merken zijn. Je kon de lucht soms snijden. Hoe lang zal het nog duren voordat het roken in openbare ruimte, etc. verboden wordt dacht ik soms. Het kan mij niet snel genoeg gaan alhoewel het merendeel van de dvp en ijsberen daar anders over zal denken. Een goede airco zou wellicht ook al wonderen kunnen doen!

Zowel het aantal dvp als ijsberen was in overvloed aanwezig. En onder de dvp waren weer genoeg toppers. Ik ken nog lang niet alle namen, maar dit zijn de namen die mij bekend zijn. Ik kom uit bij o.a. Svetlana, Nellie, Vania, Laura, Bettina, Laura, Ellie, Agnes, Dorothea, Franceska, Rachel, Cheyenne, Elena, e.v.a. die ik puur van gezicht ken. Het waren er toch minimaal zo’n 60. Wellicht kunnen de overige aanwezige ijsberen mij eens aanvullen.

Ik koos deze vrijdag voor Agnes en heerlijke Laura. Voor de berichten hiervan verwijs ik naar lijst met dames. Ik had Nellie nog op mijn netvlies voor het einde van de avond, ware het niet dat wij met een groepje eerder zouden vertrekken richting Living room. Ook van deze ervaring heb ik een bericht bij de informatie voor gehandicapte wandelaars vermeld. Nog een kleine aanvulling m.b.t. Living room. Ook dit is een mooie club met idem ruimtes, goede muziek, slechte airco, mooie dvp (maar niet zoveel als in GT), mooie bardames (hè GT-Junky), maar dus niet geschikt voor de rolstoelgebruikende ijsberen.

Dan nog even de verjaardag. Gezelligheid, leuke cadeautjes, dvp soms links van je, soms rechts van je en soms bovenop, lekker gebak, veel lachen, heerlijk. Wat me ook nog steeds bij blijft is MiniMe met de dvp in de whirlpool. En dan niet zo zeer om MiniMe, maar meer om de dvp. MiniMe haar naam zou ik graag nog eens horen voor de volgende keer. En dan bedoel ik niet die ene met paarse bikini waar jij ook nog zo’n goede sessie mee had. Ja, al met al was het weer een mooie dag.

Jammer dat ik aan het einde van de dag nog een kleine financiële afknapper had met de dvp bij LR en daarna nog een bekeuring mocht ontvangen bij een grote controle in de buurt van Haps, vanwege het niet bij me hebben van jawel mijn kentekenbewijs! Zielig voor die agenten :teuflisch die een jarenlange opleiding krijgen en dan alleen nog maar tijd krijgen om hun taakstelling qua aantal bekeuringen te realiseren. Bekeuringen voor dit soort kleinigheden, terwijl de criminaliteit overal toeneemt en ze de orde in de wijken haast niet meer kunnen handhaven. Maar goed ik heb mijn extra belastingbijdrage voor dit jaar hoop ik weer gedaan en mijn dag kregen zij toch niet meer kapot. :thefinger

Gr.
    LuckyP

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Ben blij dat je meer interesse in de dvp hebt dan in mij LuckyP (zou ik misschien LuckyMe heten ipv MiniME :D).

De dame in kwestie is Roemeense Isabella. Spreekt Duits, maar nog beter Engels en heeft gelukkig door dat de whirlpool prima acquisitieterrein is (net als in LR dat gewoon nog veel gebruikt wordt voor dat doel). Dit was de 3e keer dat ze me in de whirlpool wist te verleiden tot onzedig gedrag (wat ik normaliter natuurlijk nooit zou doen! ). Full service dame met passie, dus LuckyP...go for it!

Last Online
    Gisteren @ 09:51
    Discussies
    76
    Thanks
    975

Standaard

Bedankt voor de reactie. Ik ben er zelf ook blij mee dat ik alleen maar geinteresseerd ben in de dvp.

Kan het kloppen dat er van haar nog geen discussie is gestart? Na 3 keer moet je toch wel een goeie beschrijving kunnen geven of niet soms?

Ga haar in de toekomst zeker een keer boeken net als Nellie, Vania, Melissa, Elena, Cassandra en Laura, Angie en Isabel nog een keertje.................. Komt allemaal goed.

Gr
    LuckyP

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten