Oorspronkelijk geplaatst door
ssssst
Hoi, ik ben op zoek naar een Emma die in de periode 2010 in Villa Vertigo werkte. Enig idee of zij dit zou kunnen zijn? Een tijdje geleden bezocht ik meermaals Villa Vertigo om er met Emma af te spreken. Ik had er telkens een supertijd mee, maar ondertussen is deze Emma helemaal spoorloos verdwenen. Emma was een vrij grote Roemeense dame, ik schat 1m75, ze stond er altijd op hoge hakken dus steeg ze nog meerdere centimeters, ze had zwart donker haar, en donkere ogen, ze was echt strak slank, met een kleine maar mooie boezem, ze wou deze wel laten vergroten vertelde ze, mogelijks zijn deze wat gegroeid ;-) In Villa Vertigo stond of zat ze altijd in de ruimte waar het eten geserveerd werd. Op het eerste zicht was ze wat afstandelijk maar eens je haar leerde kennen kwam een soms wat stille warme maar soms ook super opgewekte persoonlijkheid boven. Mocht iemand een idee hebben waar deze Emma zou uithangen, laat iets weten. Je zou me er een fijn cadeau mee doen! Groeten, en veel plezier allen