Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 261
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Pfeil Finca Erotica (Dierdorf), Algemeen

    Zaterdag was het eindelijk zo ver om een nieuwe club te bezoeken.
    Finca Erotica in Dierdorf (reinland platz).
    En dit was meer dan een gemiddeld bezoekje aan een saunaclub.

    Finca Erotica is te bereiken:
    A40 Duisburg, A3 Köln-Frankfurt A.M, aflsag 37 Dierdorf.
    Of
    A61 richting Koblenz, A4 richtin Köln,A3 Frankfurt A.M.Afslag 37 Dierdorf.
    A61 vermeid je Dusseldorf en de Ruhr , en ten zuiden van Köln is het veel rustiger.
    Vanaf de Duitse grens is het 180 KM rijden c.a 2 uur karren.
    Aan het einde van aflsag 37 ga je rechts af.
    Je passerd 3 rotondes, en je gaat dan rechts af de poststraße in.
    Na 400 licht Finca Erotica aan de rechter kant pal achter een suppermarkt.

    Pinautomaat bevind zich in het stadtmitten.

    Veel parkeerplaatsen zijn er niet , maar Dierdorf is een klein plaatsje waar je altijd wel ergens je wrak kwijt kunt.

    Entree:
    Aan de voorkant moet je aanbellen.
    De entree is € 30 a 50 afhankelijk van het tijdsstip.
    Je kunt kiezen tussen een ijsberen vel, of het ijsberenstaartje voor om je middel.
    Je krijgt een bandje om je pols, en je schoenmaat word gevraagd.
    Je krijgt een sleutel voor je kleerkast, waar ook je slippers in zitten.
    Om kleden, douchen, en het feest kan beginnen.:D

    Finca Erotica is een omgebouwde hal,waaraan zich alle benodigdheden aan vast licht.
    Een bubbelbad,een sauna,een cinema,een een tal van kamers onder een grote dak.
    De tuin was klein te noemen, ¼ van GT.
    Angezien deze club vrij nieuw was, was de tuin in opbouw.
    Zelfs het zwembad 4x8 meter was nog niet gereed.
    De tuin was wel geschikt voor te zonnen, maar er rommelen met een meisje, daar is de tuin iets te klein voor.
    Gezien het weer was ik een van de weinige ijsberen die er rond liep.

    In de grote hal bevind zich een grote ronde bar gedeelte3 waar drank te krijgen is.
    Softdrinks zijn gratis, de andere dranken heb ik links laten liggen.
    Niet ver van de bar is het bubbelbad.
    Deze voor 6 man groot werd helaas later op de dag wel erg koud.

    De grote sauna was moeilijk te stoken.
    Maar tegen het middag uur was hij dan eindelijk op bedrijfstemperatuur.
    Ga je de trap op dan kom je 2 kamers tegen plus het massage gedeelte.
    De mooie verlicht trap naar de cinema, lijd je naar het cinema gedeelte.
    Hier zijn 2 kamers 1 daarvan de picolo kamer, is een soort van grote hondehok.
    Een soort van terras met banken en een tafel, en natuurlijk de cinema, met enkele bedden en zit kussens.
    Hier word wat openlijker sex bedreven.
    Ga je naar de zonnebank dan kom je een soort van toren tegen.
    Dit is een van de vele kamers die er zijn.

    Het eten was niets bijzonders.
    Alleen geen 20 wachtende voor u zoals in GT/PHG.

    In PHG staat voor de ingang van de bar het wel bekend beeld (marilyn Monroe als je het mij vraagd).
    Deze was tot 2 x in Finca Erotica te vinden

    De club was mooi ingericht, een voorbeeld voor voor andere clubs.
    Alleen Atlantica in Wuppertal is beter aangekleed.

    De dames.
    Precies zo als wij ijsberen ze graag zien.
    Jong en mooi.
    ik heb niet een lelijkerd of oudje kunnen spotten.
    Dus voor ieder zijn goesting.
    Op de zaterdag waren er iets van 20 prinsesjes aanwezig.

    Een van die prinsesjes was Linda.
    Deze zag mij wel zitten.
    Dus kroop ze wel 3 x met mij in het bubbelbad.
    En gelukkig kon ze haar fikken niet thuis houden.:D

    Maar op het moment dat ik met haar naar de kamer wou, was ze iets te moe om in actie te komen.
    Dus heb ik een goede reden voor een tweede bezoek.
    Maar aangezien er zat lekker vlees rond liep, was dat geen probleem.
    Al snel ontmoete ik Stella.
    Met dit prinsesje heb ik in de picolo hok liggen te rotzooien.:D
    Waarna ik als zeer tevrede ijsbeer naar huis ben gereden.

    Eindconclusie.
    Finca erotica is een prachtclub.
    En stukke beter dan FKK World.
    Alleen de damesbestand van FKK Oase komt daar boven uit.
    De tent is nauwelijks groter dan YY,RC,GT en PHG.
    Maar is wel veel mooier aangekleed.
    Een leuke tent voor iemand die niet op een kilometer reiden kijkt.

    Nadeel.
    200 km van de Duitse grens, dat is 2 uur karren.


    http://www.finca-erotica.de/

    ADRES:
    Fkk Finca Erotica
    Poststr. 20
    56269 Dierdorf

    Veel plezier in Finca Erotica.

    .357 magnum
    Laatst gewijzigd door Zero; 14 mei 2006 om 19:11

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Pfeil Mooie website!

    Deze club heeft een hele mooie website.
    Je kunt er zelfs interactief meedoen.
    Als de club net zo goed is beloofd dat wat.

  3. #3
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42 Bekijk bericht
    Deze club heeft een hele mooie website.
    Je kunt er zelfs interactief meedoen.
    Als de club net zo goed is beloofd dat wat.
    Dat het een mooie website is dat zie ik ook wel, maar belangrijker: Wanneer gaan we ?:thefinger

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Dat het een mooie website is dat zie ik ook wel, maar belangrijker: Wanneer gaan we ?:thefinger
    Deze reactie posten en 10 min. later uitloggen op IJBF, hoe kan ik dan iets afspreken?
    We hadden er al bijna kunnen zijn op het moment dat ik dit post.
    Het herhalingsgevalletje zal wel door het hoofd van Forza spoken :thefinger

  5. #5
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Club is niet slecht. Heb ze bezocht op vrijdag 29/6. Goeie sessie met Poolse Dorothea, die een triootje met haar ultraslanke blonde vriendin Vera voorstelde. Ook goeie sessie met Cubaanse Monica (spreekt beter Duits dan Spaans!). Een wat mindere sessie met Marokkaans/Duitse NNN (naam vergeten, maar wel mooie meid). Er waren nog 2 andere donkerhuidige meisjes (1 uit Kameroen, en 1 uit Jamaica). Opletten voor deze laatste, want zij laat zich zonder al te veel problemen "ohne Schütz" nemen. Beste sessie was met Dorothea. Ga er niet speciaal voor omrijden, want PHG staat voor mij toch nog een trapje hoger.

    Vanuit Antwerpen is het zo'n kleine 300 km, dus vanuit Eindhoven "etwa" 200...

    Prijzen: een uurtje is 100. Neem je de luxe-kamer op het gelijkvloers, dan betaal je 20 eurootjes extra (hoofdzakelijk voor het eventuele gebruik van de whirlpool in die kamer).

  6. #6
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.674 in 2.631 posts

    Reden De 1000 km van Duitsland: 2e stint

    "Back in black. I hit the sack. I've been too long I'm glad to be back. Yes, I'm let loose from the noose... that's kept me hanging about. I've been looking at the sky, cause it's gettin' me high. Forget the hearst 'cause I never die I got nine lives Cat's eyes Abusin' every one of them and running wild."

    Deze racebeer is nog meer dan een klein beetje uitgelaten van de tweede stint in de 1000 km van Duitsland. Daar waar maandag de reis door alle weerwisseling wat stroef verliep, ging alles op dinsdag op rolletjes. Bij aankomst om 16.30 was er even twijfel, waar zit de ingang ergens van dit pand? Tot mijn verbazing bleek die gecamoufleerd door een hele batterij busjes van een bouwbedrijf, die zo te zien bezig waren een afdak boven de deur op te hangen. Aanbellen was dan ook niet nodig, want de receptie was bevolkt door bouwvakkers (en volgens mij stond er zich ook eentje in de omkleedruimte weer aan te kleden. De eigenaresse legde ondanks de hektiek geduldig hoe het er aan toe ging en gaf me zelfs een tegoedbon die twee weken geldig was, voor het geval het me zou bevallen. Wat me opviel is dat je niet moet proberen al te veel rommel mee te nemen, want de kluisjes zijn niet bepaald groot te noemen. Met wat passen en meten gingen m'n kleren, jas en klein rugzakje er NET in (ik was tenslotte niet van zins om de valuables in de auto te laten zitten) De douches zijn goed te vergelijken met de hufter-proof douches in Grefrath, al zijn ze in Finca wel zo slim er een bakje voor brilleglazen naast te hangen. Nadat deze racebeer zich een handdoek had omgeslagen ging hij door de niet te missen deuropening en.... moest even blijven staan om aan het schemerdonker te wennen. Goeiedag wat een contrast zeg. Toen zijn ogen wat beter gewend waren keek deze racebeer eens rond. Links de grote receptie en een danspaal, recht voor z'n neus een grote ronde bar, met daarachter een whirlpool en wat relaxfauteuils. Rechts een eethoek waar net een aantal schalen eten werden geparkeerd en rechtsachter de doorgang naar de rookhoek en de tuin (tevens de enige goed verlichte plaats. De trap naar de cinema en twee kamers lag aan m'n rechterhand en her en der waren een aantal zitgroepen, banken en stoelen neergepoot. Deze racebeer haalde een koffie bij de bar en ging eens languit op een fauteuil liggen om de kat eens uit de boom te kijken. Het aantal dames was nog 'groeiende' (er kwamen er een aantal tegelijk met mij binnen), maar het zag er laat op de middag best goed uit. Eentje kende ik zelfs nog: de Poolse Beata, die als Sylvia vorig jaar een tijdje bij Oom Bernds actief was. Het duurde niet zo lang voor ik al de eerste animeerpogingen op me afgevuurd kreeg. Frappante overeenkomst, alle dames die probeerden me tot een Zimmergang te overreden waren blond, slank en in de twintig. Toen ze in de gaten kregen dat ik niet onmiddelijk toehapten, lieten ze me weer met rust. Een uitzonderlijk knappe Tsjechische brunette met de naam Nina bleef wat langer met me kletsen, vooral uit nieuwsgierigheid, want Hollanders zagen ze niet zo vaak, en een Hollander met een snoepblikje was al helemaal zeldzaam. Deze racebeer had natuurlijk zo slim moeten zijn een termin met haar af te spreken, maar ja, wijsheid achteraf is altijd het beste hè

    Uiteindelijk belandde deze racebeer met Renee op de kamer, een blonde Duitse MILF die net als Nina wat langer bleef kletsen zonder meteen op een sleutel aan te sturen. Helaas, het bleek al snel dat Renee lid is van het Speedy Racing Team: snel een beetje pijpen met condoom (ze had dat in de bar al aangegeven), snel wat neuken, snel wisselen, weer snel wat pijpen, snel fake gekreun enzovoorts. Al snel knipperde op het dashboard het alarmlichtje "Reinfall, reinfall!" Om erger te voorkomen trapte deze racebeer dan maar op de rem: Rennabbruch! Ik gaf haar vijftig euro, slikte een onvriendelijke opmerking in (iets met "... waar de zon niet schijnt") en ging wat te drinken halen. Mijn stemming was op dat moment even onder nul, maar al gauw kwam het verstand weer opzetten. "De avond is nog jong l*l, de wereld is toch niet vergaan?" Hoezeer het verstand gelijk zou krijgen, wist deze racebeer nog niet.

    Deze racebeer pakte een boek uit z'n kluisje en ging op een van banken zitten lezen. Na een tijdje gebeurde er iets opmerkelijks. Vlak in de buurt stond een grote tafel waar een aantal stamgasten pakjes Marlboro zaten weg te paffen en af en toe luidruchtig zaten te vertellen over hun belevenissen. En ineens vielen al die gesprekken compleet stil. Je kon een speld horen vallen. De reden daarvan kwam enkele seconden later in beeld. Een uitzonderlijk mooie verschijning liep vlak langs me heen, liep even naar buiten en toen weer resoluut naar binnen "ist mir zu kalt.!" zei ze in het voorbijgaan. Niemand antwoordde, maar iedereen aan die tafel keek haar na. Net wat Jack Poels een keer zong: "Ze waas donker achtien joar en neet te kriege. Als ze vurbeej kwaam dreide alle kupkes mei." Om over alle hete blikken die ze toegeworpen kreeg nog maar te zwijgen. Deze racebeer onderdrukte de impuls er achteraan te rennen, sloeg uiterlijk kalm z'n boek dicht en ging dat eerst even opbergen. Toen ik terugkwam zag ik dat ze bij de bar stond. Ik bestelde een koffie en bleef haar een paar seconden aankijken terwijl paspoort-details al in m'n hoofd werden ingevuld (midden 20, waarschijnlijk portugees/braziliaans, lang ravenzwart haar, b-cup, schitterende glimlach). Ik stond blijkbaar wat lang te staren, want ineens stonden er weer twee blondjes naast me "na, wie geht's?" Zonder een woord te zeggen of me zelfs maar om te draaien pakte ik m'n koffie van de bardame aan en ging naast de donkere schone zitten. Ze keek me verwachtingsvol aan en deze racebeer waagde een gokje: "Bom dia, como ésta?" Een glimlach van een paar megawatt en een waterval van Portugese woorden waren mijn deel. Deze racebeer was stiekem heel blij dat hij goed naar de Braziliaanse vriendin van een van z'n collegae heeft geluisterd. Uiteindelijk schakelden we vanwege m'n beperkte woordenschat toch weer op Duits over en maakten het ons op een bank gemakkelijk. Ze heette Gabriela, was inderdaad uit Brazilië afkomstig en al een jaar of vier in Duitsland. Toen ze hoorde dat ik uit de buurt van Roermond kwam, wilde ze ineens alles over de clubs in het grensgebied. Vooral Villa Vertigo had haar aandacht aangezien dat het dichtst bij haar huidige woonplaats lag. Deze racebeer heeft dus de kans genomen om even van zendingswerk te verrichten. Na een vrij lang gesprek gebruikte ze haar tong een tijdje op een heel andere manier die veel lekkerder was en vroeg toen onschuldig: "kino oder zimmer?" Deze racebeer koos voor het laatste: een zimmer NAAST de kino. Dat was namelijk de enige waarin een raampje zat. En geloof mij maar dat raam moest halverwege open, want het is nog behoorlijk heet geworden daarbinnen.

    Veel later zat ik weer in de eethoek, die ineens wat beter verlicht was (misschien omdat het buiten inmiddels donker was). Ik genoot nog na van Gabriela en lepelde een enorme kom pittige kippensoep leeg om er weer bovenop te komen. "Schmeckt's?" hoor ik ineens. Een kleine Afrikaanse buigt zich over me heen en snuift de geur eens op. Later zit ze naast me een zo mogelijk nog vollere kom leeg te eten. "Könnte etwas schärfer" deze racebeer maakt een opmerking over Afrikaanse dames met een maag van aluminium en prompt bewijst acteur Nicol Williamson zijn gelijk. "Laat een vrouw eens goed lachen en je zit gebakken." Al kwam dat op dit moment een klein beetje té vroeg. We praten nog wat, ze stelt zich netjes voor als Joy als Zuid-Afrika, bietst en passant nog een paar koffiesnoepjes van me en verklaart dan dat ze me later nog wel eens komt opzoeken, als ik wat gerust heb. Deze racebeer volgde Joy's goede raad op en ging even in de ligstoelen bij de whirlpool liggen. Daar bleef ik een uurtje of meer soezen waarbij ik twee keer gestoord werd: een keer door Nina die me met Gabriela had zien terugkomen (de volgende keer neem ik die ook mee), en een keer door een blondje dat Sofia heette die waarschijnlijk een makkelijke prooi zocht. Met Nina heb ik weer even gekletst, Sofia heb ik snel afgewimpeld. Nadat ik weer aan de bar zat duurde het niet lang voor Joy me weer op het spoor kwam. We verhuisden al rap naar een bank en je gelooft het of niet, deze racebeer begon dingen door elkaar te halen. Joy gedroeg zich alsof ze bij Oom Bernds een rolling start uitvoerde; heerlijk tongzoen en een lichte handmassage. Pijpen kwam er niet van, dat bewaardde ze voor de kamer. Blijkbaar heeft deze racebeer een goede indruk bij Joy achtergelaten, want ze weigerde me een dik uur later bijna te laten gaan. Ze vroeg en passant of ik wel eens in Hennef was geweest, daar zou ook een club liggen waar ze in geïnteresseerd was: Schieferhof of zo :teuflisch

    Later aan de bar werd deze racebeer plots omsingeld door een stel rasechte Bayer, die graag wilde weten wat een Hollander hier deed als ie ook veel dichter bij huis kon "poppen" Een van hen vroeg "Wer ist deine favorit?" Gabriela was helaas al weg, maar ik heb wat reclame voor Nina en Joy gemaakt, die inmiddels naast me zaten. Voor ze auf Zimmer gingen namen beide dames lief afscheid van deze racebeer, die het voor gezien hield. Eigenlijk verbluffend, het leek wel een schaakspelletje dinsdag. Een pion offeren om de koningin(nen) aan de haak te slaan. Kortom, de beste Reinfall aller tijden De racebeermobiel werd gestart, de radio ging aan en Noddy Holder van Slade klonk nu eens verrassend ingetogen:

    "I've seen the yellow light go down the Missisippy. The grand Bahama island stories carry on. And all those arigato smiles stay in your memory for a while...There still seems more to come. And I'm far, far away. With my head up in the clouds. And I'm far, far away. With my feet down in the crowds. Lettin' loose around the world. But the call of home is loud. Still is loud"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  7. #7
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.674 in 2.631 posts

    Reden Staging a Jailbreak - deel 2: Ondergedoken in Dierdorf

    "This is a brand new problem, a problem without any clues. If you know the clues it's easy to get through. But you look confused and you dont know what to do. It's hard to get an answer if you havent got a clue. If you work it out tell me what you find. If the least you can do is show some restraint. Then the most you can do is get carried away. I can see that you look confused and you don't know what to do. Say... what you see... what you like... If you work it out tell me what you find. We can have a few decent days and nights."

    Dit is wel even zweten zeg! Eerst die klim langs een wenteltrap omhoog, en dan het dak op, over gloeiend hete golfplaten. Ik hoor aan het gerammel dat ze nog achter me zitten, snel verder dus. Een tweede wenteltrap op en dan de steil oplopende vloer omhoog. Op het hoogste punt kijk ik vertwijfeld om me heen; waarheen nu? Aan het gerammel horen komen ze ook deze trap op! Dedju, er zit niets anders op. Ik gris een kleedje van de vloer en duik een noodglijbaan af. Na een heel snel ritje in het donker waarbij ik hevig door elkaar ben geschud.... OEMPF.. land ik enigszins onzacht op een matras onderaan. Ik sta wankelend op en stap snel opzij, want de bende kinderen die achter me stond komt er luid gillend aan....

    Grinnik, jullie dachten zeker dat ik op de vlucht was hè? Viel nogal mee, de impressie hierboven is afkomstig uit het Technikmuseum in Sinsheim, waar op het dak van een enorme hal o.a. een Concorde, zijn Russische tegenhanger van Toepolev, een oude Junkers uit WO2 en een Russische kopie van een Dakota staan. En achter de cockpit van die nep-Dakota had men een soort glijbaan gemonteerd die vanaf het dak helemaal terugliep naar de begane grond. Waarschuwing aan iedereen: maak er géén gebruik van als je net gegeten hebt, is niet goed voor je maag. Jullie zien, ik heb het na mijn gewaagde ontsnapping uit de werksleur en mijn uitstapje naar Hamminkeln een paar dagen rustig aan gedaan. Na twee dagen relaxen begon het echter weer te kriebelen en ging deze racebeer na dik een jaar weer eens op herhaling in Finca Erotica. Hoewel ik nog lang in dubio had gestaan gaf het weer de doorslag: een strakblauwe hemel met een paar nietswaardige wolkjes. En laat ik me nu herinneren dat Finca een zwembad heeft. Bij aankomst deelde de thekedame me gelijk mee dat er om 17.00 gegrilled zou worden. De kortingsbon die ze me wilde overhandigen wees ik af; ik heb er weinig aan als die maar 2 weken geldig is. Ik vroeg haar maar gelijk om een extra sleutel voor de bankkluisjes, want ik vertrouwde die kastjes niet zo. Mijn wantrouwen werd nog bewaarheid ook, want de schroef die in het slot zat draaide gewoon dol, waardoor het ding niet dichtging Na veel vijven en zessen (de thekedame sprak ineens geen Duits meer ) kreeg ik een andere sleutel en ging de klussenier van dienst met het slot aan de gang. Als ik even later bij de theke een drankje bestel krast een langslopende dame met haar nagels over mijn rug en kijkt me lachend aan. Oef, er valt een last van mijn schouders: het is Nina! Helaas is ze al bezet, dus dat potten we op tot later, na het avondeten of zo. Ik ga even aan het zwembad zitten en kijk even rustig rond. Een collega van ISG vergeleek Finca wel eens met een loterij, soms zitten alle topacts erbij, en soms is het gewoon helemaal niks. Qua optik moet ik zeggen zat er best wel wat lekkers tussen. Even dacht deze racebeer dat hij Gabriella ook had gespot, want ze had precies dezelfde chocoladekleurige huidskleur, dezelfde lichaamsbouw en hetzelfde lange haar, maar haar manier van lopen verraadde dat ik met een dubbelgangster van doen had. Gabriella loopt, nee zweeft, heel gemakkelijk op high-heels, terwijl deze jongedame er overduidelijk veel meer moeite voor moest doen om op de been te blijven. Ook viel me een litteken op haar arm op dat wel een oude brandwond leek. Er werden in dat korte halfuurtje wel een paar animeerpogingen op me afgevuurd, maar ik wees alles af. Mijn maag rammelde te luid.

    Dus sloot deze racebeer om 17.00 scherp in de rij aan, koos voor een steakje en een kippenbout en ging op de enige vrije plaats zitten, naast een kale Duitser die tijdens het eten een krantje zat te lezen. De Gabriella-look-alike kwam tegenover ons zitten en vroeg half-verontwaardigd of we expres hier waren gaan zitten om met rust gelaten te worden (ze zat namelijk vol in de zon tegenover ons) Ze stelde zich als Jasmin voor en was uit India afkomstig. We zaten na het schransen een tijdje na te tafelen en van lieverlee belandden we in een van de twee tuinhuisjes die buiten stonden (that does bring back memories ) Ze rookte nog even een joint om rustig te worden, voor ze haar aandacht op Kleine Sphinx richtte. En hoewel deze racebeer van mening is dat Jasmin alle facetten van het vak wel beheerst, als totaalpakket ging het dankzij haar Speedy racing aanpak gewoon te snel om echt leuk te worden. Een paar diepe tongkussen en ze wilde al gaan pijpen, een paar diepe halen en ze grabbelde al naar een condoom. Deze racebeer wist er met wat noodzakelijke sturing de gang een beetje in te houden, maar toen ik haar eenmaal in missio had ging ze voortdurend verliggen en draaien. Dan maar de Ron Jeremy-aanpak, stevig vasthouden, verstand op nul en er tegenaan! Jeremy beweert dat hij in elke vrouw met wie hij voor de camera geneukt heeft naar "iets speciaals" zocht waardoor hij ook na een lange shoot nog een keer opgewonden kon raken. En dat trucje werkt goed, kan deze racebeer u verzekeren; fantasie is de sleutel. Na het eindschot, bleef ze nog even naknuffelen, en ik meende zelfs een soort van verontschuldiging waar te nemen (ze gaf het te krappe tuinhuisje er de schuld van). Ik nam binnen afscheid en ging douchen, 50 (tr)euri armer en een ervaring rijker

    Minipaspoortje:
    Jasmin, India, midden 20
    slank, b-cup, koffiekleurige huid, lange steil zwart haar
    Service: TZ, PZC, NMC. (€50)
    Oordeel: matig/redelijk

    Deze racebeer ging buiten aan het zwembad liggen en sloeg nog eens deel 2 uit de Temeraire-trilogie open, intussen eens alles in de gaten houdend. Een leuk blond brutaaltje kreeg het voor elkaar met twee heren tegelijk te gaan kameren in hetzelfde hutje als waar ik net gezeten had met Jasmin. Toen ze er veel later weer uit waren, begon dat hutje ineens te smeulen. Een thekedame sleurde een rokende prullenbak naar buiten, waarin een nog niet gedoofde peuk. Deze racebeer was een beetje lamlendig wakker geworden van dat kabaal en om een beetje wakker te worden werden er een paar baantjes gezwommen. Ik bleek een soort trendsetter bleek te zijn, want toen ik er weer uitging gingen er meerdere beren op die manier afkoeling zoeken. Ik landde weer naast de kale Duitser, die zelf geen zin in zwemmen had, aangezien hij vanmorgen al drie kilometer had gezwommen (de man bleek triatleet te zijn) We bleven een tijdje kletsen totdat de dorst de overhand kreeg en ik weer naar de bar liep. Een van de weinige dames die me nog kende van mijn laatste bezoek, Patrizia, probeerde me tot een kamergang te verleiden. "Ich liebe dich" zei ze vrolijk. "Nein, du liebst mich nicht, du liebst datt hier." en ik hield het Wycams blikje onder haar neus, waar ze meteen een handvol snoepjes uitgraaide.

    Niet zoveel later stond ik nog aan de bar toen dat leuke blonde brutaaltje naast me kwam zitten. Ze keek me een beetje uit de hoogte aan, stak plots een been uit en streelde nonchalant langs de binnenkant van m'n been. Deze racebeer pakte haar enkel en streelde die even terug. Het sein voor haar om me stevig te omhelzen en flink te zoenen, niks geen terughoudendheid of "das mach ich nur auf zimmer" ze vloog er meteen vol in. Toen we allebei even naar adem moesten happen, stelde ze zich als Lucia voor en beweerde Spaans te zijn (een klein Tsjechisch vogeltje bevestigde echter veel later mijn vage vermoeden dat Lucia wel in Spanje heeft gewerkt, maar zoals zovele dvp's uit die regio in Zevenburgen, Roemenië is opgegroeid). We verkasten ter opwarming even naar de grote kino, waar we helemaal de enigen waren. Ze probeerde nog me te gaan laten liggen, maar ik had geleerd van de vorige ronde en nam zelf het initiatief met een vrij lange befbeurt. Lucia protesteerde niet en liet al gauw haar (te luide) fake gekreun varen voor zachtere hijggeluidjes. Na een tijdje dachten we allebei hetzelfde: dat constante "Ohh, ja ich fick dich" dat veel te hard uit de luidsprekers kwam begon aardig op onze zenuwen te werken. "Zimmer?" vroegen we allebei tegelijk. Ze ging me voor naar een soort pijpelaatje naast de kino, met een veel te lage zolderring, waarvan de vloer alleen uit matras bestond en een soort kerstboomverlichting in verschillende kleuren aan en uitknipten. Lucia was nu duidelijk opgewarmd, want ze trok de kop van deze racebeer tegen haar borsten en begon weer zo zachtjes te hijgen. En terwijl ik haar weer ging beffen en ze ineens begon te schokken.... PETS... ging het licht uit en lagen we ineens in het pikkedonker. Deze racebeer vindt op de tast zijn weg en gaat gewoon door met beffen en vingeren. Ook Lucia is niet van plan me te laten ophouden, ze vindt zelfs dat het wat harder mag en met een paar handgrepen duidelijk dat deze racebeer wel wat meer vingers mag gebruiken (wie ben ik om daartegen te protesteren ) Als het licht boven ons hoofd ten langen leste weer aangaat, liggen we inmiddels behoorlijk ineengestrengeld en is Lucia nu zo opgewarmd dat ze last van tunnelvisie krijgt. Ze wrijft zich even stevig tegen Kleine Sphinx aan, frommelt dan plots een condoom erom heen met een paar DT-uithalen en voor ik weet zit ze bovenop me en doet een cowgirl in overdrive-tempo. Deze racebeer begon allengs te vermoeden dat Lucia misschien wel meer in Spanje heeft gedaan dan alleen dvp, zo vloeiend wisselde ze van standje a naar b naar c, d, e en f. Wie van afwisselende sex houdt kan volgens mij helemaal bij haar aan zijn trekken komen. Het motortje hield het lang vol, maar toen ze met haar rug naar me toe opnieuw in cowgirl kroop en ook nog eens met haar spieren ging knijpen... BENG.. daar plofte de boel weer. Mijn hartslag was van een ietwat hoog niveau, zeker toen ze opnieuw begon te zoenen. "Flecha del Fuego" mompelde ik verdwaasd. Ze moest lachen en rebbelde wat in het Spaans. Ze had net zo goed Roemeens kunnen praten, want dat verstaat deze racebeer net zo slecht. We namen zeer hartelijk afscheid en ook later als ik haar tegenkwam reageerde ze met dat brutale hooghartige lachje... en een kushandje.

    Minipaspoortje:
    Lucia, Roemenië/Spanje, voor in de 20
    slank, B-cup, halflang blond krullend haar, piercing in lip en wenkbrauw
    Service: TZ, NMC, beffen, vingeren. (€50)
    Oordeel: ruim voldoende

    Ik was na afloop zéér blij dat de grill nog niet was uitgeschakeld, maar zelfs nog op volle toeren draaide. Volgens de kekke kokkin (ze zag er eigenlijk net zo lekker uit als de dames zelf) zou wat overbleef voor de "avondploeg" in het buffet worden klaargezet. Deze racebeer nam zich nog een groooote speklap en wat sla om van de recente gebeurtenissen te bekomen. Oef, krijgen we nu een rasecht deja vu? Eerste sessie matig, tweede verrassend goed. Maar wie dan voor de laatste ronde gestrikt. Een dame die kwa haardracht veel op Lucia leek, zat een paar keer aan het zwembad naar me te lonken en toen ik binnnen een drankje haalde vroeg een dame me nogal on-origineel of ik net hier was. Deze racebeer vertelde heel eerlijk dat ik al de hele dag hier was, net heftige sex met een Roemeens/Spaanse vuurpijl had gehad en nu moe was. Waarschijnlijk kon ze dat niet zo waarderen, te oordelen aan het wegwerpgebaar dat ze maakte Het duurt echter niet zo lang of die 'vermoeidheid' is vergeten. Want daar komt ze ineens aanlopen, haar donkere haar in een nonchalante staart, haar ogen eerst vragend en dan tot spleetjes geknepen omdat ze begint te grijnzen. Met twee stappen staat ze naast me en begint Emiliana Torrini treiterig in m'n oor te neurieën. "Da ist mein Holländer" zegt Nina blij, en kust zoooo lekker dat Kleine Sphinx ineens begint te stijgeren, maar door een strak omgeslagen handdoek wordt afgeremd.

    We zitten dik twintig minuten te kwebbelen, af en toe onderbroken door een paar tongzoenen. Ze heeft in april een tijdje in Living Room gewerkt, maar vond de club net iets te klein en de gasten aartslui. "Die Holländer waren aber sehr lieb zu mir." voegde ze er nog haastig aan toe. Tevens verontschuldigt ze zich dat ze niet meteen naar me toe kon komen (ze had me dankzij - alweer - dat knalrode Wycams blikje van verre zien aankomen, maar ze werd steeds door weer een andere stamgast opgewacht. Inmiddels heeft ze me zo stevig omhelsd dat het deze racebeer wel duidelijk is: uit deze omarming valt niet meer te ontkomen. Ik weet het nog zo lang mogelijk te rekken totdat Nina zin heeft om zich met me terug te trekken (hé dat rijmt ook nog). En daar waar de vorige twee sessie er niet zoveel aandacht werd besteed aan bloasmeziek (de een uit haast, de ander vanwege opgekropte geilheid) maakte Nina dat allemaal weer goed. Zonder haast werd elke centimeter Kleine Sphinx grondig schoongelikt en gezogen Ze liet zich nog een tijdje gewillig beffen en te oordelen aan de manier waarop ze lag te hijgen en hard in m'n handen kneep genoot ze er ook wel van. Ook Nina kent aardig wat verschillende standjes, dus hebben we er nog een aantal uitgeprobeerd voor er in doggy weer een motortje plofte. Wat Nina allemaal tegen me zei daarna weet ik niet meer precies, maar ze liet herhaaldelijk de woorden 'specialist' en 'specialität' vallen

    Minipaspoortje:
    Nina, Tsjechië, achter in de 20
    slank, B-cup, lang krullend donker haar
    Service: TZ, NMC, beffen, aftrekken, eierlecken. (€50)
    Oordeel: zeer ruim voldoende

    Deze racebeer dronk nog een capuccino om wakker te blijven, kuste nog wat na met Nina, en vondt het toen wel genoeg geweest, want op donderdag wachtte er nog een bezoek aan de Buran in Speyer (dat is een Russische Spaceshuttle, geen club, voor het geval jullie geilaards het je afvragen)
    Ik nam met nog een paar zoenen afscheid van Nina, wenste haar goedenavond en veel klanten en liep maar snel de deur uit. Ik was nog een beetje zweverig van vooral de twee laatste sessies. En ook met het oog op mijn bezoek van vandaag, koos ik ook iets zweverigs uit op mijn cd'tje: de voorloper van al die DJ's die nu platen dooreen mixen, Jean Michel Jarre met Oxygene, Part IV
    Tot mijn stomme verbazing bleken ze dat in Speyer ook bij die Buran-tentoonstelling te gebruiken. Een paar bezoekers moeten zich afgevraagd hebben waarom die gekke vent mee stond te fluiten
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  8. #8
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Op maandag 10 augustus 2009 heb ik mijn TomTom ook ingesteld op Poststrasse 20 in Dierdorf. Ik kwam vanuit Dortmund, maar normaliter is dit vanuit mijn omgeving EHV een tour van 2 uur en 15 minuten. Ik arriveerde rond 14:00 uur; het was redelijk goed weer; de zon liet zich af en toe goed zien.

    Bij de receptie krijg je een polsbandje op maat, om de pols geknipt; de mijne die dag was paars van kleur (later zag ik ook oranje). Het is een bewijs van betaling en zegt iets over de 'aankomsttijd-staffel' waarin je zit. Je zou namelijk zomaar via het perceel van de buren, tussen de coniferen van de tuin, naar binnen kunnen floepen.

    Finca Erotica oogt van de buitenkant als een vrij simpele laagbouw.
    Het pand is ooit, denk ik, met een beperkt budget zeer efficiënt omgebouwd van bedrijfshal naar FKK-oord. De binnenkant ziet er proper uit en is mooi, doch erg kitscherig ingericht. Het moet wel gezegd zijn dat een aantal leren bankstellen flink is afgetakeld (afbrekend leer).

    Samenvatting abmient: simpele laagbouw, kitscherig maar toch wel mooi ingericht.

    Wat ik erg goed vind aan de club zijn de whirlpool (lekker warm die dag), het buitenbad, de tuin, en de sauna. De sauna ja..., werkelijk bundesliga-nivo: zeer groot en met een enorme opwarm/damp-capaciteit. De geurvloeistoffen hiervoor dien je bij de theke te halen (zij telt hardop 8 'pufjes' af). Als je een halve emmer leeggooit over de stenen, dan is het echt een prestatie om het 5 minuten uit te houden.
    Ter vergelijk: bij Acapulco is dit voor mij zo'n 12 minuten.

    Warm eten in Dierdorf, dat doen we blijkbaar al om 17:00 uur. Gelukkig is er absoluut geen Stau, en is er voldoende eten aanwezig (buffet). We aten die dag stamp, haché, rijst en diverse groentes. Niet top, wel redelijk tot goed, en zeer maagvullend.
    Ik verliet om 22:00 het pand en toen was er nog steeds genoeg te eten.

    Dan het damesteam dat die dag was opgesteld, en 'het' moest gaan doen. De coach beschikte blijkbaar niet over zijn beste speelsters. Op een totaal van 20 vrouwen telde ik maar 2 toppers.
    Mijn eerste sessie was met een wat gezette Bulgaarse die ik eerder aan het zwembad had gesproken; ik had er zelfs mee gevoetbald in de tuin en zowaar een mini blessure aan over gehouden: te serieus tegen een strandbal getrapt, waardoor mijn lies even opspeelde.
    Even later werd ik dus door deze Bulgaarse in de whirlpool verschalkt.
    Zo goed als het voorspel was in de whirlpool, zo slecht was de sex op kamer met haar. Jammer, omdat het toch wel had geklikt tussen ons in de tuin. Ik heb haar ook de waarheid verteld, en gezegd dat haar sexservices omhoog moeten (vooral niet zo focussen op afwerken). Gelukkig voor haar, ben ik haar naam vergeten.

    Ik dacht dat het bij deze éne sessie zou gaan blijven omdat ik, zoals eerder geschreven, mijn lies een beetje had gekwetst. Ik heb dan ook uren gevuld met eten, spelen, hangen en vooral niet neuken. Totdat.....totdat Roxanne de arena betrad. Wow, dit was een bebrilde, mooie, Poolse dame van een jaar of 28-30 met kort blond haar. Ze had een fraai gebruind lichaam met mooie borsten en heerlijke, vrouwelijke billen. Yummie, een echt Jünther-meisje. Ik raakte in kontakt met haar en ze bleek ook erg spontaan en aardig te zijn. Dus de kamer op, want alles klopte voor mijn gevoel.
    Ik legde uit van mijn kwetsuur en ze hield daar rekening mee.
    We namen een houten tuinhuisje omdat de andere kamers in het pand erg donker zijn. Ik hou daar niet zo van: als ik een Jünther-meisje bekamer, dan wil ik bij voorkeur zien hoe ze eruit zien bij natuurlijk daglicht, of op zijn minst bij überhaupt wat licht. Daarmee heb ik direct mijn grootste probleem genoemd: de donkere, obscure, matige kamertjes in het pand.

    De sessie met Poolse Roxanne was zeer goed: ze hield erg van pijpen en dat kwam vanwege de omstandigheden dus goed uit. Aangevuld met een '69' kon ik haar ook een beetje laten genieten. Standje cowgirl deed ze vol overgave en met een leuke lach op haar gezicht. Uiteindelijk moest ik nog even van haar kont genieten in de 'stellung von hinten'. Ik neukte door mijn kwetsuur heen, en eenvoudig klaarkomen was aan Jünther.

    Finca Erotcia, zoals door een collga beschreven, een loterij? Na 1 bezoek heb ik geen recht van spreken, maar alle signalen staan voor mij op groen om deze stelling te onderschrijven.

    Kortom: één kutsessie en 1 zeer goede sessie. Wie trekt het volgende balletje uit de Finca Erotica loterij?
    Altijd op zoek naar honing

  9. #9
    Geregistreerd
    17 juli 2009
    Last Online
    13 april 2017 @ 09:47
    Berichten
    86
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard info over finca Erotica

    Goeie middag beste ijsberen.
    ik stap graag eens een club binnen, maar heb een hekel aan een teleurstellende aanwezigheid in een club.
    Volgende week ben ik echter vast en zeker dat ik een bezoek zal brengen aan finca Erotica aangezien dit dicht bij mijn verblijf van volgende week is.

    Ik ben er echter nog niet geweest en heb 2 enkel 2 weliswaar uirgebreide berichten gevonden over deze club van dit jaar.

    is er iemand die er al geregeld is geweest me wat feedback geven over deze club?
    Alvast bedankt:

    girl-pleaser

    Note Big30: dit bericht verplaatst!

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Er zijn recent 2 zeer uitvoerige berichten over FE geplaatst. Dat geeft lijkt me toch een zeer goed beeld wat je daar te wachten staat!

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...hlight=erotica

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Lena, alias Elena, ex-Relax Limburg, ex-PHG, ex YinYang, ex GT
    Russin, gutes deutsch, schlank, Brille, blond, getunter C-Cup
    ist seit einiger Zeit in der Finca
    Gruß, Laursone


    Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

  12. #12
    Geregistreerd
    18 maart 2009
    Last Online
    19 juli 2017 @ 11:29
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    130
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    80 in 15 posts

    Standaard

    21 december 2009: fkk finca erotica

    rond half 12 aangekomen en eerst goed relax. zo een tiental vrouwen met goeie c en d cups. ook een paar nieuwe vrouwen van een jaar of 23 met b cupjes.

    om 1uur al prijs met een russisch-bulgaarse. een knappe van 29 die ik vorige zomer ook al tegengekomen was. Natalie noemde ze en dat is gemakkelijk te onthouden want ik noem haar natalie met de natte mie. Ze had de looks van een r en b zangeres vanop tv, hahahahaha. Ze was super om mee te beginnen en ik zou haar aan iedereen aanraden.

    niet lang erna kwam ik Isabella tegen. een van 24 met een topfiguur en een tongpeercing. rond 3 uur met die de kamer op en ook van haar heel erg genoten. met haar lekker hard de liefde bedreven. zo hard dat de condoom weer gescheurd was en dat heb ik wel vaak voor want volgens smokingfetishlover en de andere bulls heb ik een grote paal. toen ze dat in de gaten kreeg deed ze snel een nieuwe condoom aan maar ze was kwaad op mij. ondanks het misverstandje was haar werk toch geslaagd hahahahaha.

    tussen 4 en 6 nog wat relax en welnes en jacuzzi. daarna iets eten, maar dat was niet zo bijzonder. Na eten kennis gemaakt met kitti. dat was een hongaars van 34 jaar van boedapest maar woont al 12 jaar in duitsland. was een topper en de liefste van alle 3 vrouwen die dag. goed geklipperd zou de meester zeggen en ook van haar nog een tandra-massage gekregen.

    van 2 vrouwen heb ik foto’s mogen nemen en van de derde zelfs foto’s op de kamer genomen. als de masterbull erbij zou zijn dan had hij weer schrik gehad om buiten gesmeten te worden. maar de vrouwen waren er akoord mee dat ik met mijne gsm foto’s trok.

    daarna met lorena van 20 jaar aan de bar nog wat gedronken. lachen, strelen, prullen en zelfs kussen maar kameren bleef toch maar uit. het was 11 toen ik weer naar huis ging.

    groetjes van the killer
    Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 4 januari 2010 om 16:47 Reden: woonplaats verwijderd
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

  13. #13
    Geregistreerd
    13 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:14
    Berichten
    50
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    goede ervaring gehad in Finca; een toppertje

  14. #14
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cornaredo Bekijk bericht
    goede ervaring gehad in Finca; een toppertje
    met wie dan en wat, hoe , waar?? dit is wel heeeel weinig info he?!

  15. #15
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Ben ooit ook eens in deze Finca geweest (zie mijn verslagje van 2/7/07, hierboven). Wat mij na die 2,5 jaar het meest bijblijft is niet zozeer die goeie sessie met Dorothea, als wel het feit dat er via de tuin heel veel daglicht naar binnen stroomt. Ik hou namelijk van veel licht (dan zie je ook beter wat je doet, en met wie...).

    Toch vreemt dat zo'n louter fysische omgevingsfactor bijna beter bijblijft dan een goeie sexbeurt... Alles is relatief zeker?

  16. #16
    Geregistreerd
    16 februari 2010
    Last Online
    4 oktober 2010 @ 17:14
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    [QUOTE=.357 magnum;10873]Zaterdag was het eindelijk zo ver om een nieuwe club te bezoeken.
    Finca Erotica in Dierdorf (reinland platz).

    Hi Magnum,

    I do not speak Dutch, but think I got the gist of your report. I was there as well Saturday 13 February, what a great club! Are you by any chance the Isjbeer I met and talked to (37, glasses, English first name)? It does not look so from what I understand of your report, but just trying, would like to get in touch with him.

    Best regards
    Banaanovich

  17. #17
    Geregistreerd
    16 februari 2010
    Last Online
    4 oktober 2010 @ 17:14
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .357 magnum Bekijk bericht
    Zaterdag was het eindelijk zo ver om een nieuwe club te bezoeken.
    Apologies from a newbie. Magnums visit was February 2006, mine February 2010. Will try to improve my reading skills.

  18. #18
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    [QUOTE=Banaanovich;157396]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .357 magnum Bekijk bericht
    ... (37, glasses...)...?
    Me too I would misread dates after 37 glasses.

  19. #19
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard FE

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Wat mij na die 2,5 jaar het meest bijblijft is niet zozeer die goeie sessie met Dorothea, als wel het feit dat er via de tuin heel veel daglicht naar binnen stroomt. Ik hou namelijk van veel licht (dan zie je ook beter wat je doet, en met wie...).
    Gelijk heb je, Blauwebeer gaat bij de eerste zonnestralen ook zeker eens poolshoogte nemen.

    Bb

  20. #20
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Killer-Bull Bekijk bericht
    van 2 vrouwen heb ik foto’s mogen nemen en van de derde zelfs foto’s op de kamer genomen. als de masterbull erbij zou zijn dan had hij weer schrik gehad om buiten gesmeten te worden. maar de vrouwen waren er akoord mee dat ik met mijne gsm foto’s trok.
    Een robotfoto is dus niet meer nodig, rpke .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard wat mij bijgebleven is

    Tussen de vele naakte poesjes één echte behaarde kat in de club tegengekomen. Ze slaapt en wandelt daar rustig rond maar zit niet aan het eten.

    Ik heb daar gekamerd met een Spaanse furie. Wat ze tegen haar vriendinnen verteld heeft over mijn kamergang met haar, weet ik niet maar al haar vriendinnen lieten me niet meer gerust.
    Toch maar een tweede keer zonder haar vriendinnen geweest .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #22
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.674 in 2.631 posts

    Reden Band on the Run: me gustas tu!

    "Me gustan los aviones, me gustas tu. Me gusta viajar, me gustas tu. Me gusta la mañana, me gustas tu. Me gusta el viento, me gustas tu. Me gusta soñar, me gustas tu. Me gusta la mar, me gustas tu.

    Que voy a hacer, Je ne sais pas. Que voy a hacer, Je ne sais plus. Que voy a hacer. Je suis perdu"


    Verloren, verdwaald, verveeld, dat was deze racebeer op woensdag wel zo'n beetje. De groep oranje geklede guerrilliastrijders die ik persoonlijk the Judea Roadworkers Front ben gaan noemen probeerde me zeer ernstig in mijn bewegingen te beperken de afgelopen dagen. Ik heb zelfs een keer een museum bezocht louter en alleen omdat ik echt helemaal geen kant meer op kon doordat een vrachtwagen de doorgang in een Baustelle versperde. Het kostte dan ook aardig wat moeite om rustig te blijven. Af en toe Manu Chao opzetten hielp al enigszins, het zal die aparte mix van Frans, Spaans, Galicisch en Portugees zijn waar deze racebeer rustig van wordt.

    Op de parkeerplaats van Finca was precies één plekje over, vlak bij de nooduitgang (geen slecht voorteken toch zeker). Binnen bleken de kluisjes nog net zo krakkemikkig en de safes aan de andere kant nog steeds te klein, al had ik dan ook een minibeurs meegenomen. Aan de bar had ik al snel gezelschap van een zekere Nathalia (zo op het oog een Bulgaarse). Ze drong zich niet op, vroeg niet meteen om een kamer, dus kletsen we wat. Op een gegeven moment stelde ze voor dat ik me eens door de huismasseuse onder handen moest laten nemen, ze vond me er wat gestresst uitzien. Het was een een heel goede tip van haar, maar helaas betekende het wel dat deze racebeer haar moest laten lopen en haar daarna niet meer heeft teruggezien De masseuse van de dag was On, een kleine Thaise die rookte als een schoorsteentje en na elke massageklant even de trap af huppelde om buiten te paffen. Tegen de tijd dat ze weer terugwas, was ik al aardig wat bladzijdes verder in "Monstrous Regiment" (ik neem altijd een boek mee naar sommige clubs, wordt ik niet zo heel erg 'angebaggert'). Het bleek de wachttijd meer dan waard. Deze racebeer ging voor een uitgebreide rugmassage, met wat extra aandacht voor schouders, nek en enkels (meest gebruikte onderdelen in een lichaam dat veel voor autorijden wordt gebruikt) en naast thai-massage technieken gebruikte On ook Balinese invloeden met verhitte rivierstenen en aromatherapie (ik heb het haar nadien even gevraagd uit interesse). Tussendoor bleek dat het massagehonk ook toegang tot twee kamers bood, want tot twee keer toe kwamen er een paar dames langs met een klant. De eerste was vlug klaar, de tweede was nog heel actief bezig toen deze racebeer en On weer naar beneden gingen. Het kostte wel wat moeite om On haar gage (dertig euro) te overhandigen, omdat mijn beurs inmiddels klem zat in die ***safe. Met een PVC-buisje en wat onnodig advies van een groepje omstanders lukte het alsnog, al had ik in de tussentijd wel mijn knokkels geschaafd.

    Minipaspoortje
    On, Thaise, zo rond de veertig
    Service: Thai-Massage, Balinese Massage met hot stones, Shiatsu
    Oordeel: Uitstekend

    Zoals ik al vermeld heb, Nathalia heeft deze racebeer helaas niet meer onder ogen gekregen, doodzonde eigenlijk, had haar graag bedankt voor die tip. Een aantal dames bij de ingang probeerde mij en een paar andere gasten al meteen af te vangen, maar de manier waarop ze animeerden: ('baby, schatzi, kom mal' naar me roepen) deed me denken aan brulkikkers die proberen te vliegen: dat viel in het water Maar toch duurde het niet zolang voor ik beet had aan de bar, een slanke vrouw, al in de dertig volgens mij, met een vrolijke lach en een typisch accent. Ze was Braziliaans en noemde zich Maria. Ik probeerde mijn wat geringe kennis van het Portugees even uit, stelde voor de zekerheid een paar vragen over haar service en kwam tot de conclusie dat een kamergang wel eens een goed idee kon zijn. En dat bleek de juiste conclusie

    Na een stevig halfuurtje kwam ik nog wat wankel terug van die kamer en keek na afrekening/douche eens rond. Oh wacht, in de zomer grillen ze in Finca altijd. Dus naar buiten, eten halen en weer naar binnen, want de lucht keek paars/zwart en de eerste druppels vielen al. De huiskat kwam me even gezelschap houden, maar richtte enige bedelactiviteiten vooral op mijn buurman, die niet zo enthousiast van zijn stuk kippeborst werd. Uiteindelijk liet hij het hele geval liggen (waar de kat dankbaar gebruik van maakte) en liep achter een goed gelukte lookalike van Patrizia (ACA) aan. Het enige verschil wat ik kon ontdekken was het gezicht van deze vrouw, dat een ietsje ronder was met een kleinere neus. De regen was inmiddels weer opgedroogd en ik ging even buiten zitten, babbelde wat met een paar locals waarvan er eentje zowaar 17 jaar geleden ooit in de Hof was geweest. Waarop ik hem weer kon gaan uitleggen waarom ik die 'barak' zoals hij het noemde prefereerde boven de clubs in Hessen, waar hij ook vaak. Het werd nog een pittige discussie, maar we hielden het beschaafd, al kwamen we er niet helemaal uit.

    Inmiddels begon het toch aardig koud te worden en ik trok me weer terug naar binnen. Ik bestelde een koffie aan de bar, knipoogde even naar Maria die langsliep en kijk dan in het mooie gezicht van de dame naast me. Ze stelt zich als Alexa voor en ook zij is Braziliaanse. Maria komt er lachend bij staan en merkt op dat het gewoon mijn lot is vandaag louter Brasileiras tegen te komen. Ze probeert nog op een triootje aan te sturen, maar daar heb ik geen zin in, voel ik me trouwens ook niet fit genoeg voor. Dus trokken Alexa en deze racebeer niet lang daarna ergens terug, opnieuw een zeer geslaagde keus. Het zal echter zeer waarschijnlijk bij eenmalig blijven, want ze is maar een paar weken in Duitsland. Ze was er zelf nog niet uit of zij en haar vriendin (de eerder genoemde Patrizia-lookalike) nu Residenz, Yin Yang of Living Room wilden bezoeken. Haar vriendin (die zich Patrizia noemt, kan het gekker ) kwam er ook even bij en dat was eigenlijk een uitstekende afweer tegen de vele animeerpogingen. Een paar Roemeensen probeerden het evengoed, maar dan schakelde deze racebeer gewoon in KT Tunstall-modus: "Nono, you're not the one for me.". Toen Maria er ook nog bij kwam zitten durfde niemand echt meer in onze buurt te komen. Aangezien intussen de zaak aardig leeg begint te lopen neemt deze racebeer zeer hartelijk afscheid van de Brasileiras. Ik zal ze waarschijnlijk niet meer terugzien, of het moet ze bevallen in Duitsland. De radio stond op RPR1 en Wings zong een mooie afsluiter van de dag met Band on the Run

    "Stuck inside these four walls, sent inside forever. Never seeing no one, nice again... Like You, Maria. You, Alexa, you.
    If I ever get out of here, thought of giving it all away. To a registered charity.
    All I need is a pint a day. If I ever get out of here. If I ever get out of here.


    Well, the rain exploded with a mighty crash as we fell into the sun, and the first one said to the second one there I hope you're having fun. Band On The Run, Band On The Run! And the Jailer Man and Sailor Sam were searching everyone... for the Band on the Run, Band on the run, Band on the run, Band on the run!"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  23. #23
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard





  24. #24
    Geregistreerd
    6 april 2008
    Last Online
    29 januari 2022 @ 17:15
    Berichten
    129
    Discussies
    23
    Thanks
    4
    Thanked
    52 in 24 posts

    Beitrag Finca Erotica (Dierdorf), Algemeen

    Neulich hatte ich meinen Einstand in der Finca Erotica.
    Die Empfangsdame brachte mich in die Umkleide und zeigte mir das ein oder andere, da kam schon so`ne dunkelblonde Granate auf uns zu: „Ist der für mich? Den hast du mir mitgebracht, ne!“
    Ziemlich laszive attraktive große schlanke dunkelblonde Frau, Typ Optik Kracher.
    Klasse Begrüßung für nen Newcommer in dem Laden.
    Habe mich dann erstmal unter die Dusche bewegt und dann in Schale geworfen + den Club kurz erkundet, tolles Styling der Laden. Dann Platz an der Theke genommen und Coke geordert und nach 2 – 3 erstkontakten kam die Granate von der Umkleide wieder heran.

    Da bist du ja, du geile Sau!, so setzte Sie sich zu mir und fing an mich zuzutexten.
    Völlig Chaotisches Gerede, von, Schlamm und Sperma, Titten, Spritzen und Wichsen, catchen rumsauen und weiß nicht was. Etwas plärrige knarrige Stimme, mehrfach gepierct (einschl. Zunge) und schöne Tatoos, Klasse C Cups und durchgeknallt, da gab`s einige Chemische Reaktionen zwischen uns. Auch wenn das aus meiner Einschätzung heraus sich im Zimmer eher ändern würde habe ich zugergriffen, man(n) muss auch mal was riskieren.
    Sie hat uns dann einen coolen Raumgesucht und wir haben völlig entgegen meiner Erwartungen eine riesen Sauerei veranstaltet. Da ging mit Show einlagen zum Anfassen und reinbeißen los (sie auf allen vieren vor mir mit wackelnden Arsch und gespreitzter Möse auf dem Bett, und ich mit der flachen Hand immer drauf und auch mal ordentlich reigebissen). Tolle Blaseinlagen bei den man das Piercing bald an der Wurzel und die Spitze am Zäpfchen spüren konnte, ultra Fickerei und Wichserei, überall nur Schweiß, Saft, Creme, Öl und weiß nicht was. Gnadenloses versautes wirres Gerede, ein Sodom zum versinken. Als wir fertig waren, war ich nur noch am grinsen u. lachen. Habe Sie dann noch gefragt, mit wem ich überhaupt das Vergnügen hatte. „Ich bin deine Fick Fotze“ war die Antwort.
    Aber wie heißt du denn? „Fick Fotze“ kam schon wieder raus, sonst nichts. Wir sind dann für den Rest des Abends dabei geblieben. Vom Verhalten her würde ich denken Sie ist ne Brasi die ich Privat abgeschleppt habe, muss aber schon ne Zeit in D sein (hat leicht Berliner Slang u. wohl auch da gewohnt (war das einzig vernünftige Wort was ich aus Ihr herausbekommen habe)).
    Später an der Bar hat sie mir noch ne Freundin aufgedrückt, die war genauso krass drauf aber mit Ihren vermutlich 100 kg nicht mein Ding, etwas Dominant und nur Scheiße aus dem Mund lassend.

    Ansonsten gabs noch ne Reihe sehr netter Mädels die nicht so ganz mein Ding waren. Hab mich da noch 2 mal bemüht, aber Namen und Nummern vergessen auch wenn`s soweit OK war. War halt alles von der Fick Fotze überdeckt.

  25. Onderstaande leden hebben Bluefox bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (30 april 2011)

  26. #25
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Zaterdag 21 mei 2011 terwijl zo een beetje het halve ijsberenforum in GT zat reed PP naar het verre Dierdorf. Je moet wat als je numero 2 daar bivakkeert. Het was nog behoorlijk doorpezen om voor 14.00 uur aan te komen, vooral rond Koln-Leverkusen was t weer erg druk. Happy hour scheelt toch 20 euro...

    Irena was al binnen werd mij verteld door een vriendin maar ze was zich nog aan t sminken. Ruim een half uur later liep ze naar me toe, zich verontschuldigend dat ze niet goed opgemaakt was. Begrijpt u het? wat doet zo een meid dan zeg maar 45 min voor de spiegel? en het gekste: als iemand opmaken niet nodig heeft dan is het Irena. Maar goed, ik heb in mijn leven heel wat vrouwen gekend maar snappen doe ik ze meestal nog steeds niet .

    Het was ook in dierdorf fraai zomerweer, een 25 gr Celcius met een heerlijke zon. We gingen in de tuin liggen onder het genot van een colaatje op een heerlijk ligbankje met overkapping tegen de zon. Het was al weer bijkans 2 weken dat ik niet in Finca was geweest dus Irene en ik hadden wat af te kletsen. Ondertussen kon ik mijn handen niet thuis houden en ons gesprek werd af en toe onderbroken door een tik op mijn hand als ik met mijn vinger te diep in haar gleufje binnendrong. Dat is toch wel een nadeel van een echte FKK club, alles ligt open en bloot....Na een uur of twee kon ik het niet meer aan en vroeg Irena naar de kamer. al die tijd zaten / lagen we bij elkaar. Irena had goed in de gaten dat de beren die er waren meer geinteresseerd waren in de zon dan in de meiden. We besloten naar een tuinhuisje te gaan. Ik had de hoop dat het redelijk koel zou zijn maar dat viel tegen. Ondanks de warmte was het wederom een prima sessie met deze jonge Roemeense spetter. In een uur wist ik er twee hoogtepunten uit te persen en dat was met deze hitte een prestatie die voor een goed deel aan Irena was te danken. Vooral haar orale kwaliteiten wisten mijn, door de warmte zwaar aangetaste, pielemans in notime weer op te kalefateren.

    Na het kameren raakten we elkaar een tijdje uit het oog en zo had ik de kans om eens goed rond te kijken wat er zoal nog meer rondliep. Een stuk of 35 dames schat ik zomaar ik zag er maar 2 of 3 die voor mij aantrekkelijk waren. Een daarvan was een zwartharige poolse dame van 18 (had ook moeiteloos 22 kunnen zijn qua looks), erg aantrekkelijk maar ik denk dat deze pistollady aan mij voorbij zal gaan. Finca is toch wel te ver om regelmatig te bezoeken. Het heeft geen line-up zoals in World of Oase en dan is de inspanning om er te komen simpelweg niet lonend. En Irene zal de komende weekjes even terug naar Roemenie gaan en het is nog onzeker waar ze heen gaat als ze weer terug komt.

    In de avond kwam Irene mij weer opzoeken en lagen we enige tijd lekker in elkaars armen in de zwoele zomeravond. Inmiddels was het een stuk rustiger, tegen 21 uur waren er nog maximaal 15 beren en ca. 40 dames. Ik liet me bijna verleiden tot een nieuwe kamergang maar vanwege de vermoeidheid besloot ik vroeg mijn hotel op te zoeken. Tegen 22 uur vertrok ik niet wetend dat ik 2,5 uur nodig zou hebben voor een ritje naar Keulen dat normaal maximaal 35 minuten zou duren. Het was verstandig geweest als ik tevoren de verkeersberichten had gelezen. Dan was de vollsperrung op de A3 voor mij geen verrassing geweest. Nu werd ik via een kilometerslange vrijwel stilstaande file omgeleid langs allerlei bergachtige weggetjes en dorpjes. Tegen 00.30 belandde ik dan uiteindelijk in het Etap-hotel alwaar ik in een diepe slaap viel, niets vermoedend welk een perfect weerzien met Sharon mij op de zondag in Park Sauna Residenz te beurt zou vallen. Maar dat zal ik in het draadje van PSR beschrijven. Deze iets uit mijn oog geraakte dame (dan moet ze ook maar niet 2 maanden naar Hongarije terugreizen) dringt weer diep door in mijn top 3...
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 22 mei 2011 om 23:04

  27. Onderstaande 2 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (22 mei 2011),Boy69 (23 mei 2011)

 

 
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Babylon 468*60