Count me in!![]()
Count me in!![]()
Graag
Ik schrijf me in voor deze Kerst Tombola!
Ik weet hem nog wel te vinden. Met een vrijkaart op zak is de kans uitgesloten dat ik bij halte Kaarst Ikea de verkeerde kant op loop.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.
ook ik schrijf me in en zo heb ik net zoveel kans als ieder ander die zich inschrijf voor deze tombola![]()
schrijf me in bij deze
Ook hier waag ik een kansje! Misschien wordt het dit jaar alleen een kerstkransje? Of is willem2 zo vrij en zit ik er met kerst toch warmpjes bij?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
I went to school and i was taught that:
Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ
Een vrouw en een fiets, is altijd iets!
Ook in LR zou ik graag nog eens de actuele stand van zaken in ogenschouw willen nemen.
Seen it, done it and want it again and again and again.
Ik zal me ook is inschrijven.
1 kut is sterker dan 10 paarden.
doe wat je moet doen.
voor 50 euro kun je,
je vrouw toch niet lastig vallen
genoeggezwetsnueersteenkouweklets
Count me in please. I will make a pre-visit next friday.
Top dat ook voor LR weer eens vrij kaarten te winnen zijn enige club die ik nog bezoek tegenwoordig.
Ik wil m'n geluk dan ook graag beproeven in deze tombela.
Ik doe graag mee. Kijken of ik meer service krijg voor die gigantische prijsverhoging.![]()
Als ik het goed begrijp maken wij kans op een vrijkaart voor Living room als wij ons aanmelden? Dan meldt ik mij graag aan want Living room is mij heel goed bevallen.
Om nog eens een leegte (in mijn P6 ervaring) op te vullen, wil ik graag deze door velen geroemde danwel gehate club eens bezoeken, om mijn eigen mening te kunnen vormen!
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
Dit jaar zijn er nog 31 - 8 = 21* dagen dat LR open is.
Moet zeker lukken, dus bij deze schrijf ik me in!
Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!
Ik wil zeker nog gezellig in deze levende kamer genieten![]()
Living Room heb ik dit jaar leren kennen omdat ik er Claudia/Flori bezocht heb.
Ik vond het die keren een fantastische club maar ben er daarna niet meer geweest.
Ik vond toen dat er veel dames naar mijn gading rondliepen.
Daarmee zou ik wel eens nader kennis willen maken.
M.a.w., ik schrijf me dus ook in voor de tombola.
Ik hoop wel dat de trekking snel zal zijn als de kaartjes alleen dit jaar maar geldig zijn.
U hoort nog van me.
Snor ^
Kerst Tombola. Yoho - uh - HOHOHO.
Ich melde mich auch an![]()
Ik doe graag mee
een tijdje terug werd er al geopperd dat de vulkaanridder wellicht zijn groteske vulkanhuizen inruilt voor de klein schalige gezelligheid in Living Room....het zal toch niet dat een vrijkaartje misschien wel de doorslag geeft...
![]()
met vroegpensioen
Gogogo kerstspecial!
Bij deze schrijf ik me ook graag in voor een vrijkaart van deze club. Ik ben de laatste tijd veel in Samya te vinden geweest . Maar aangezien dat voor mij bijna 2 1/2 u rijden is en ik een echte Brabander ben die vaak als eerste komen en daarna als laatste weggaan. Het laatste is me vrijdag gelukt, om 5 u met een paar andere bekende ijsberen bijna min of meer buiten gekeken. Het eerste was ik vrijdag niet binnen er waren me 3 ijsberenvoor waaronder 1 bekende, die binnenkort een party geeft. Het gevolg van een mooie line up en lang in de club blijven is dat ik meestal erg moe ben om nog een kleine 2 1/2 u naar huis te rijden. Ik heb dit proberen op te lossen door regelmatig in de club naar bed te gaan. Ik kwam daar nooit uitgeruster uit de kamer dan dat ik er in ging. Misschien hebben ze slechte bedden in Samya ? Door de afstand voor mij naar Samya moet ik tussendoor een tussenstop maken en een uurtje met mijn ogen dicht en de stoel plat in de auto een tussenstop maken. Aangezien GT en ook LR voor mij maar iets meer dan 1 1/2 rijden is zou een vrijkaartje mij wel weer een hernieuwde kennis kunnen laten maken. Tevens spaart me dat ook nekpijn uit van het niet te hoeven slapen in de auto. Dus ik hou me aanbevolen voor een vrijkaartje.
Count me in please.............
Hier geldt voor mij hetzelfde als bij GT. Mocht ik een vrijkaartje winnen, dan verloot ik die van VM en van VV...........
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.