Badslippers (24 augustus 2014),Cyruss (24 augustus 2014)
Cyruss (24 augustus 2014)
LR, zaterdag 23 augustus
Dat LR momenteel met een zwakkere bezetting kampt heb ik al eerder vermeldt.
Voor menig beer een begrijpelijke reden om de club even in de ijskast te zetten in afwachting van betere tijden.
Aangezien ikzelf in een pannekoekenfase zit en 1 meid dus volstaat ben ik zaterdag weer naar Kaarst afgedaald.
omstreeks 12:15 gearriveerd en de neukmobiel direkt voor de deur geparkeerd.
Na een ontbijtje, wat gokken en een sauna-bezoek heb ik de tijd gedoodt tot mijn pannekoek Nala zou arriveren.
Aangezien LJ niet aanwezig was, hadden we geen probleem om kamer 21 te boeken, waar we dan ook voor meerdere uren onze intrek namen.
Tussendoor zijn we even naar beneden gegaan om wat te eten en te drinken en zoals de laatste tijd gebruikelijk speurden we naar een meid die ons gedurende een half uurtje zou willen vergezellen voor een trio.
Een stuk of 3 kandidates waren aanwezig, maar uiteindelijk werd de keuze gemakkelijk gemaakt doordat Nala's vriendin Trixie ten tonele verscheen.
Nadat we meerdere condoompjes hadden gevuld verlieten we laat in de avond onze suite waarna Nala al rap huiswaarts keerde en ik me onder de berenpopulatie begaf, waarbij het forum behoorlijk was vertegenwoordigd met MichelJ, Badslippers, Kempie, Pistol Pete en Jacky Pakutra en Knabbel.
De beren waren net als andere weekenden behoorlijk in de meerderheid, maar de verhouding was niet zo scheef als de afgelopen weekenden en wachttijden waren er nauwelijks.
Alhoewel Nala een zeer behoorlijke aanslag had gepleegd op mijn "zaadvoorraad" overwoog ik toch om er nog een extra sessie aan vast te knopen.
Ik twijfelde tussen een stuk of 4 meiden, waarbij ik mijn pijlen echter vooral gericht had op de Bulgaarse Melanie.
Weliswaar niet de allermooiste van het stel, maar een geile opdonder op de kamer.
Terwijl ik beneden wat met mijn phone aan het klooien was liep ze voorbij en liep richting kino.
Ik maakte mijn phone-zaakjes even af en liep achter haar aan, waar ik al rap zag dat ze inmiddels beet had en een beer oraal aan het verwennen was.
Dus maar weer even in de wachtkamer en het zoveelste rondje door de club gemaakt, waar ik na een kwartiertje weer in de kino belandde en Melanie nu in missio werd gepakt door dezelfde beer.
Nog even in de wachtkamer dus en dus nestelde ik me op het bankje tegenover de receptie waarbij Melanie al vrij snel richting Kantoor zag stormen.
Ze was (terecht) hevig over haar toeren omdat de beer die ze in de kino had gehad, weigerde te betalen.
Nadat zij haar beklag had gedaan op kantoor ging ze weer naar beneden om de betreffende beer nogmaals aan te sporen om te betalen.
Hij ontkende iets met haar te hebben gedaan in de kino. "Ich hab nichts gemacht, Ich war es nicht" was zijn reactie.
Melanie werd bozer en bozer en ik zei tegen die klootzak dat ik toch echt gezien had dat ze aan het stoeien waren in de kino.
"Ich kenne dich nicht" zei hij, "also egal" en hij draaide zich om richting lockers.
Met deze idioot was niet te spreken, en dus gaf ik bij de receptie aan hoe of wat.
Uiteindelijk heeft hij niet betaald, maar werd er wel uitgesmeten met een hausverbot en is Melanie financieel gecompenseerd door de club.
Later op de avond heb ik het voorval nog kort besproken met Melanie en zijn we nog vertrokken naar kamertje 15, waar ze de laatste druppeltjes nageslacht er nog uit wist te persen.
Voor mij was het absoluut een zeer geslaagde dag in LR.
Laatst gewijzigd door Boy69; 25 augustus 2014 om 00:25
Ace2 (25 augustus 2014),Badslippers (25 augustus 2014),bergm550 (25 augustus 2014),Bosco (25 augustus 2014),Costana (25 augustus 2014),Jack42 (25 augustus 2014),Knabbel (25 augustus 2014),LittleJoe (25 augustus 2014),Mr Pussy (25 augustus 2014),noglangnietuitgewandeld (25 augustus 2014),Pistol Pete (25 augustus 2014),rob45 (25 augustus 2014),Snor (25 augustus 2014),Wijze grijze (25 augustus 2014)
Boy69 (25 augustus 2014)
Laatst gewijzigd door Boy69; 25 augustus 2014 om 10:26
Alexander de Grote (25 augustus 2014)
Aanvankelijk was het nog hilarisch dat ik een meid hoorde zeggen dat ze betaald wilde worden en dat die gast rustig antwoordde: du verwechselst mich, ich war das nicht. Toen zag ik dat het die kleine betrof van het bij insiders welbekende duo snip & snap, die als uitkijktoren in clubs fungeren. Hausverbot is de beste oplossing voor deze shabby types.
Begrijp toch niet dzt zulke gast er zo met wegkomt en het is niet de eerste keer dat dit in LR voorkomt.
Een vriend van mij bezit een nachtclub hier in Belgie, wel indien daar een klant niet wil betalen kan hij onmiddellijk naar de intensieve.
Bovendien heb ik de indruk dat sommige jongeren er een doelbewust spel van maken.
dus LR maak er geen precidenten van, in een restaurant moet je ook betalenn net zoals in een winkel
Boy69 (25 augustus 2014)
Als je van een kamer komt is het wat makkelijker, nu is het een kino verhaal en roept die gast dat ie het niet was... als je moeilijk gaat doen en de politie komt erbij en hij blijft bij zijn verhaal. Waarschijnlijk ben je er als club makkelijker vanaf door hem er uit te flikkeren en dat meisje 50 euro te geven. Ik kan het me vanuit de club gedacht dus wel voorstellen.
Gezien de laatste post van Boy69, misschien ook een goede kans om van die gast af te zijn met een hausverbot.
Waar zijn de "pimps" wanneer je ze nodig hebt!![]()
Het is tegenwoordig zo dat een ijsbeer die rustig in de kino ligt bij te komen van het rampetampen altijd een makkelijk doelwit is voor een dvp die snel wat euro's wilt verdienen,het lijkt me beter om de dvp's in de gaten te houden die iedere keer zoiets meemaken en ze na de 2de keer er maar uit te gooien inplaats van een kunde die zich van geen kwaad bewust is.
Je kan als toeschouwer alleen maar iets vertellen wanneer je ernaast lag en alles van A tot Z hebt meegemaakt.
Vanaf afstand kan alles er anders uit zien,misschien dat ze over hem heen is gekropen om aan de andere kant te liggen en zo beter bij zijn leuter kon komen,wie weet.
PS: je bent onschuldig zolang je schuld nog niet bewezen is.
Discussie vooraf/achteraf betalen zie,
https://www.ijsberenforum.com/forum/...-een-Saunaclub
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Vrijdag 29/08 ben ik nog eens naar LR getrokken. Mijn laatste bezoek dateerde van 31/05. Toen was ik in de club aanwezig voor een feestje, maar zou ik de club ongepopt verlaten. Dat lag echter niet aan LR, want de line-up was destijds heel goed en de sfeer uitstekend, maar wel aan kleine Piet die met een meid uit een andere club in zijn kopje (eikeltje zat).
Afgelopen vrijdag had ik initieel met onder andere Licky Luke en Eddy_V afgesproken in Babylon, maar die plannen zou ik last-minute wijzigen op verzoek van 2 niet-schrijvende vrienden die voor het eerst in 2014 wilden saunaclubben en daarvoor LR hadden uitgekozen. Gezien hun beperkte ervaring in saunaclubs (ze verkiezen laufhauzen en partytreff’s), kon ik hen toch niet aan hun lot overlaten hé.
Had ik beter wel gedaan, want na nog geen 3 uur in LR hadden beide kameraden het er wel gezien en zijn ze doorgereden naar PTX. Ik heb het niet zo op partytreff’s, dus ik ben niet met hen meegegaan. In LR ben ik echter ook niet gebleven. Maar dat is voor later. Laat ik beginnen bij het begin.
Ik ben vrijdag thuis om 9u45 vertrokken en 1u en 45 minuten later bereikte ik LR. Op de kleine parking voor de club stond maar 1 wagen geparkeerd. Ik heb me braafjes naast die wagen geplaatst.
Snel naar binnen, waar ik extreem vriendelijk ontvangen werd door de uitbater en de theke. Ik had nog een oud kortingkaartje van 15€ op zak, dus ik moest slechts 45€ inkom betalen. Er werd mij gevraagd of ik sinds de verbouwingen LR al bezocht had: affirmatief. Ik wist wel degelijk dat ik in het huidige restaurant (vroegere kino) enkel op zoek kon naar culinaire avontuurtjes en niet meer naar seksuele uitspattingen.
Ff op zoek naar mijn 2 kameraden. Deze bevonden zich, zoals ik verwacht had, met een pint in de hand, aan de bar. Ze hadden beiden nog niet gegeten, dus we trokken al snel naar het (kleine) restaurantje. Ik heb me een uitstekend omeletje laten maken en dat verorberd samen met 2 broodjes met charcuterie. Een simpel, maar héél lekker ontbijtje.
Na dit ontbijt trokken we met zijn drietjes terug naar de barruimte, waar we afwissend vanuit de zeteltjes of vanaf de bar de barruimte en de aanwezigen overschouwden. We hebben dat ongeveer anderhalf uur volgehouden, maar vrolijk werden we er niet van. Er waren in die vroege namiddag in de bar afwisselend max 4 tot 8 vrouwen aanwezig, en weinigen daarvan konden ons echt bekoren. Af en toe kwam 1 van de dames ons vriendelijk goeiedag zeggen, maar toen deze zagen dat een snelle kamergang er niet zou inzitten, verdwenen ze al snel weer.
Na een tijdje waren we het in de bar echt wel beu gezien en besloten we om een beetje te gaan welnessen. 1 kameraad heeft zich, tot zijn grote tevredenheid laten masseren. Mijn andere kameraad en ik hebben gebruik gemaakt van de sauna en de whirpool.
Wat die whirlpool betreft: dat verliep btw niet zonder slag of stoot. Je moet de whirpool activeren via de middelste van 3 knoppen, een concept dat mijn hersenen maar niet kon vatten. Ik heb een hele tijd tevergeefs afwisselend kortstondig op de 3 knoppen zitten duwen, tot de masseuse me er uiteindelijk op wees, dat ik de middelste knop iets langer moest ingedrukt. Mooie afgang.
Na het welnessen begaven we ons terug naar de bar, waar op dat moment nog steeds amper volk aanwezig was: ik telde bij onze binnenkomst 4 vrouwen en 8 mannen. Mijn vrienden zagen dit niet meer goed komen en besloten de club te verlaten en door te rijden naar PTX. Partytreffs zijn, zoals eerder gezegd, niet mijn ding, dus ik nam afscheid en bleef alleen aan de bar achter.
Amper 10 minuten nadat mijn kameraden verdwenen waren, kwam Roemeense Casey me gezelschap houden. Casey was 1 van de weinige vrouwen die ik vrijdag al opgemerkt had en die me wel zou kunnen verleiden tot een kamergang. En zo geschiedde ook.
Na een leuk gesprekje aan de bar, verplaatsten we ons op mijn vraag naar een zeteltje waar Casey heel leuk pre-salede: knuffelen, kussen, beetje met Piet spelen… Het duurde niet lang, vooraleer ik Casey een sleutel liet halen.
Op de kamer ontdeed Casey zich onmiddellijk van haar kledij en plots bleek dat deze meid een nog veel mooier lichaam had, dan ik al vermoedde. Casey haar bikini flatteerde haar immers absoluut niet. Haar borsten leken er veel kleiner door dan ze in werkelijkheid zijn.
Ik deed mijn kamerjas uit en bestudeerde Casey ondertussen van kop tot teen. Wat een mooie meid! Roemeense. 22 jaar jong. Lang, bruin haar, heel mooi gezicht. 1,75m groot. Mooi lichaam met een killer kont en een hele mooie B-cup. Piercings kan ik me niet herinneren, tattoo’s wel: Casey heeft een kleine tattoo op een enkel en een grotere tattoo op een onderarm.
Ik legde me naast Casey op bed, waar ik overstelpt werd met lekkere zoenen. Piet wist dit enorm te appreciëren en maakte dat ook al snel duidelijk. Casey merkte dat uiteraard op en begaf zich dan ook naar beneden. Wat volgde was een uitstekende pijpbeurt. Zo lekker, dat ik Casey een tiental minuten haar ding heb laten doen. Een FT zat er weliswaar niet in, dus uiteindelijk heb ik Casey een condoom laten nemen.
Piet werd vakkundig voorzien van een gummie, waarop Casey hem besteeg. Ze bereed me met veel enthousiasme, niet nalatend me regelmatig te zoenen. Ondertussen kon ik ook lekker met haar zalige borsten spelen.
Ik voelde dat een orgasme nabij was, dus ik vroeg Casey om van standje te wisselen. Deze meid moest ik immers ook doggy genomen hebben. Casey ging op handen en knieën zitten en haar kontje lachte me heel verleidelijk toe. Ik ben rustig aan begonnen, en heb het tempo beetje bij beetje opgevoerd. Casey haar poes voelde heel lekker aan en het duurde dan ook niet meer lang, vooraleer ik tot een orgasme kwam.
Voldaan liet ik me op het bed vallen. Nadat Piet proper was gemaakt, hebben we nog even nagepraat en geknuffeld en na exact 29 minuten heb ik de kamer héél tevreden verlaten. Casey haar aftersales zijn btw ook uitstekend: ze is me nog een paar keer (vluchtig) gezelschap komen houden en ik kreeg telkens een paar kusjes.
Na een verfrissende douche, keerde ik terug naar de bar, waar het nu eindelijk een beetje drukker werd, maar de sfeer was er toch nog steeds niet top. Ik heb het nog een uurtje aangezien en heb in die tijd, naast van Casey, ook het gezelschap gekregen van 2 andere dames. Eerst van een dame wiens naam ik vergeten ben en later van Bulgaarse Sissi. Beide meiden vond ik fysiek interessant, maar een echte klik kwam er niet en de kamervraag kwam me telkens ook te snel.
Het was ondertussen 17u geworden en ik had het wel gezien in LR. Met de in mijn ogen mooiste aanwezige vrouw van dat moment had ik al gekamerd en een kamergang met een andere meid leek er niet in te zitten. De sfeer was daarenboven nog steeds eerder slaapverwekkend dan stimulerend, dus ik besloot nog even van de welness te gaan genieten (dit keer slaagde ik er btw in de whirlpool onmiddellijk te activeren, oh, wat was ik trots op mezelf) en de club daarna te verlaten.
Ik heb de club om 17u45, na een bezoek van zo’n 6u verlaten en ben doorgereden naar Samya (waar ik mijn pannenkoekenrecord zou verpulveren: ik ben maar liefst 8u met een meid op kamer geweest).
Conclusie van mijn bezoek aan LR: het is en blijft een mooie club, waar je lekker kan eten en uitstekend kan welnessen. Tijdens mijn vorige bezoeken (op het bezoek van 31/05 na telkens vanaf ten vroegste 17u) was de sfeer er ook altijd top, maar dat was eergisteren dus niet het geval. In de vroege en latere namiddag viel er echt niet veel te beleven in de club. En de line-up. Tja, die kon ook veel beter.
LR zal me dit jaar zeker nog eens terug zien, maar dan wel voor een bezoek van pakweg 17u tot einde. LR lijkt mij immers eerder een avond/nachtclub te zijn dan een dagclub. En nu is het sowieso eerst weer tijd voor bezoeken aan een paar andere clubs.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum
Again and Again (31 augustus 2014),amigo70 (31 augustus 2014),Badslippers (31 augustus 2014),Bosco (31 augustus 2014),Costana (31 augustus 2014),de duisburg spesjalist (31 augustus 2014),deket (31 augustus 2014),Mr Pussy (31 augustus 2014),Picasso 1 (31 augustus 2014),Wijze grijze (31 augustus 2014),Willi69 (13 september 2014)
Zaterdag 30 augustus een dag om pas op de 57 te beslissen of het LR of samya wordt . gezamenlijk met de vulkaanridder op pat met in ons achterhoofd de hoop de twee leuke Duitse dames mia en ? en vooral de hoop dat ze er zullen zijn . de vulkaan ridder besluit om bij het tankstation in Moers ma is te bellen met LR of de twee aanwezig waren . en kwam met een leuke boodschap voor mijn mia zal er ze tussen 19.00 en 20.00 uur zijn. mijn besluit was dus snel genomen het wet lr
na een fille op de 57 kwam ik helaas te laat aan in lr voor het ontbijt
het ontbijt in LR is altijd uitstekend te noemen na even met de vaste stamgasten wat bij gepraat te hebben en een peukje en een glaasje fris ma is verroken na de jacuzie . die was niet zo goed op temperatuur en de masseuse was niet zo vriendelijk als de vorige keer . ik vroeg namelijk of het mogelijk was om de temperatuur wat op te schroeven . en haar boodschap was daar moet je voor bij de teke zijn . de vorige keer regelde de masseur dat erge nog ze bood het aan .
Over het binnen komen van de club kan ik kort zijn je word vriendelijk ontvangenhet eten de bediening en dj Tony en de dansende dames achter de bar kan ik kort zijn ze proberen er altijd een feestje van te maken al zijn er niet veel gasten
echter er stond een super mooi dvp te dansen die met niemand de kamer op ging ze stond menig mannelijk persoon gewoon geil te maken .
tot mijn verdriet kwam mia niet
of LR heeft mijn voor de gek gehouden of er is wat bij de dame tussen gekomen .wie zal het zeggen . wat line up betreft had LR last van de wel bekende zomer dip erg genoeg voor deze gezellige huiskamer waar ik normaal gesproken toch wel 2 a 3 kamer gangen maak . het resultaat was dan ook om deze club vroegtijdig te verlaatten . om nog ergens op de vulkaan mijn zaad kwijt te raken .
na het omkleden en de sleutel inleveren wet mijn gevraag zo als altijd hoe min dag bevallen is . waarop ik eerlijk geantwoord heb niet zo als anders . er ontbreek neuk waardig spul voor mijn en wat er is danst en is niet beschikbaarde line up is zeer matig en binnen 2 minuten is de sleutel vraag . dan kan ik beter na duisburg gaan was mijn antwoord .
LR is mijn op zeer gepaste wijze tegemoet gekomen wat ik zeer sportief vind laten we wel wezen een club kan namelijk niet altijd wat doen aan een matige line up ze zien mijn er zeker terug .
Line up, 50-55 dames:
Adriana, Aliya, Annabel, Bonny, Carla, Carmen, Casey, Dana, Daria, Diana, Editha, Elena, Elini, Ella, Elli, Eugenia, Felicia, Gabi, Ina, Jane, Jovana, Krina, Landiana, Lisa, Mina, Nala, Natascha, Patty, Patricia, Paula, Ramona, Rebecca, Ruby, Sally, Tanja, Vanessa, Veronikaen nog een stuk of 20.
Laatst gewijzigd door MichelJ; 13 september 2014 om 10:21
Ace2 (14 september 2014),Banana Boi (13 september 2014),gignnl (13 september 2014),Manni1A (13 september 2014),Oudebelg (13 september 2014),Rheinschwimmer (13 september 2014)
Na een aantal bezoeken waar ik zo zat als een kanon LR verliet werd het eens tijd voor een nuchtere kijk op hoe de zaken er voor staan in Living Room. Deze lag al een paar daagjes op de plank, vanavond / vannacht eindelijk eens tijd om 'm af te werken.
Na een onrustig dagje thuis op de bank hangen had ik zin in een verzetje. Diverse opties werden over wogen.... een thuiswedstrijd bij van Goch, mijn Rld thuis te duisburg, die lekkere Nikki bezoeken in Köln of naar Living Room. Het duurde toch een paar uurtjes voordat ik er uit was.
Het werd dus Living Room. Om 21 uur de bolide gestart om vervolgens een uurtje later @ de august thyssen strasse te arriveren. Een hartelijk welkom aan de deur en geen verdere uitleg over het SC principe omdat men mij al begint te herkennen als terug kerend bezoeker. Badjas aangenomen en naar beneden om van outfit te wisselen. Daar werd maar weer eens bevestigd dat mijn slippers een gouden aankoop waren. Niet zoeken naar de juiste maat en je weet zeker dat alleen je eigen goed verzorgde voetjes er mee rond gesjouwd hebben.
Weer terug naar boven ontdek ik dat het restaurant gedeelte er smetteloos uitziet en er geen eten te bespeuren valt. SHIT, zal toch niet.... Ik had er eigenlijk wel op gerekend en de maag rammelde al een beetje. Maar goed, direct naar de koelkast buiten in de tent gerend en voordat ik daar aan kwam was ik alweer gerust gesteld. Vanwege het mooie weer werd het eten buiten geserveerd. Omdat ik pas laat binnen kwam was de keuze qua eten niet heel groot meer maar de gril stond nog aan en werden er diversen soorten vlees bereid.
Bordje gedaan en ondertussen mooi de duitse sport highlights mee kunnen pakken. Omdat ik zelf dus met de auto was helaas veroordeeld tot het nuttigen van alcohol vrije drank. Een bitburger 0,0%... Het is even wennen maar je komt er de avond wel mee door. Vanuit mijn oog hoeken zie ik een groetende arm omhoog gaan, Badslippers die even van een sigarettje en een drankje geniet.
Na het eten even een duik genomen in het bubbelbad. Voor mijn gevoel is dat bad altijd te koud, alleen bij mijn eerste bezoek aan LR had het voor mijn gevoel de juiste temperatuur. In zo'n bubbelbad ontdek ik ineens een meer waarde ten opzichte van een Rld. Ongegeneerd naar naakte jonge vrouwen kijken. Jonge vrouwen die bij je in bad komen zitten of één van de zweethutjes willen gebruiken. Gek eigenlijk dat ik daar nu aan denk, laatst merkte ik nog op naar een collega wandelaar dat het me helemaal niets leek, clubs waar dames de hele dag zo goed als naakt rondlopen. Na een 20 minuutjes bubbelen vond ik het welletjes en sprong onder de douche om de zwembad lucht te verwijderen. Al afspoelende onder de douche komt Donald Duck uit een van de zweethokjes. Door de manier waarop het douche water over mijn lichaam naar beneden stroomt lijkt het net of ik onder de douche sta te plassen, wat Donald Duck dan ook fijntjes opmerkt met een lacherige ondertoon.
Boven aan de bar tref ik MichelJ even kort. Terwijl ik net binnen ben heeft hij er al een dag clubbezoek op zitten. Diverse dames komen voorbij om even gedag te zeggen of een wat langer praatje. Michel's zus is de enige die ook een beetje handtastelijk word. In een conversatie over "Dick-size" spreekt ze de wens uit met een klant te kameren die op zijn minst "normaal" (het liefst groter) geschapen is.... en ja hoor... zoals bij elk club bezoek tot nu toe verdwijnt er ongevraagd een vrouwenhand in mijn badjas. Ditmaal maak ik daar geen bezwaar tegen en word zelfs mijn ego even gestreeld. Mijn vleselijke zwaard word door zus lief groot genoeg bevonden. Leuke meid hoor, goed lachs, maar ik had even wat andere dames op de radar, en sla een aanbod om te kameren af.
Nee, de vulkaanman had Jovanna al diverse malen voorbij zien drentelen. Bij een vorig bezoek nam dit dametje al ongevraagd plaats op mijn schoot maar moest ik haar helaas weigeren omdat ik al op een andere dame wachtte die net een sleutel was halen. Eigenlijk had ik toen met Jovanna de kamer op moeten gaan en de andere laten zitten. Maar goed, das war einmal... Tweede poging van Jovanna om mij mee de kamer op te krijgen slaagde wel. De kamergang zelf vond ik wat minder geslaagd. Wel weer een pracht van een voorbeeld dat een wingman wonderen kan doen. Afgeleid als ik was door haar heerlijk lichaam had een wandelmaat vast en zeker opgemerkt dat ze de bokkepruik op had en niet van plan was er iets leuks van te maken. Sextechnisch was het allemaal in orde hoor, maar voor mijn gevoel kwam ze niet echt los. Los in de zin van dat het even geen werk hoeft ze zijn maar ze het zelf ook leuk mag hebben.
Eenmaal weer onder de andere clubbezoekers word ik aangesproken door Crazy... of nee ???? zegt ze nu dat ik gek ben..of??? Nogmaals proberen. (IK) "Hi, i'm Pierre, and you are.. (ZIJ) Crazy (IK) Crazy???? No, i mean your name (ZIJ) Yes, Crazy ... Ik check nogmaals of ik echt alcohol vrij bier aan het drinken ben maar op het moment dat de muziek even wat minder luid is word het snel duidlijk. Casey. Al snel ontwikkelt er zich een leuk gesprek wat even zo snel weer onderbroken word. Een andere ijsbeer die zijn prooi niet vermoeid met conversaties maar gelijk de kamer vraag afvuurt. Jammer, ik had crazy Casey best wat beter willen leren kennen. Mijn eerste en enige echte biertje bood wat troost, ondertussen een beetje spelen met m'n foon.
Al berichten checkend begon me daar een paar bankjes verder een zeurwijf over haar iphone. Ze zag mij bezig met mijn telefoon en vroeg zich af of ik haar nummer niet even kon bellen. Haar iphone (zo ongeveer elke derde woord wat ze zei) was blijkbaar gejat en ze wilde checken of het toestel nog aan stond. Tijdens diverse pogingen om te ontdekken of haar bel apparaat een teken van leven zou geven kroop ze steeds dichter tegen me aan. Vraag me niet waarom, maar ergens vond ik het nog prettig ook. Ondanks haar gezeur over haar iphone, haar aversie tegen alles wat niet duits en of italiaans was, haar drang om anderen haar mening op te leggen. Mens wat kun je toch moeilijk doen over zulke niets zeggende dingen. Toch kwam mijn zwaard op oorlogssterkte. Een japans samurai zwaard was er niets bij qua hardheid. "Why don't you ask to go to a room". Ze antwoorde niet maar liep gelijk weg. Twee seconden later was ze terug met de sleutel. Ondertussen ging het gezeik gewoon door. Bla bla bla iphone bla bla bla. Ze was zo met haar phone bezig dat ik een laken pakte voor op het bed, de deur afsloot en haar op het bed gooide. Met m'n badjas nog aan schoof ik zonder vragen of aankondiging m'n pik in die zeur mond van haar. Zo, die is even stil... Tegelijkertijd schrik ik enigzins van mezelf.. Zo deed ik het nog nooit, althans niet bij dvp's waar ik nog niet eerder mee kamerde. Maar de schrik was er gauw vanaf, er kwam geen enkele wanklank en gulzig zoog en likte ze aan mijn zwaard terwijl ik haar tempo bepaalde door haar hoofd vast te houden. Nog even schoot het door mijn hoofd om eveneens ongevraagd mijn lading achter in haar keel te lozen maar toen mijn vingers zich een weg tussen haar schaamlippen vonden was het een uitgemaakt zaak. Knalhard neuken. Ze was ongeloofelijk nat, mijn manier van handelen beviel haar blijkbaar erg goed. Omdat ik er niet helemaal zeker van was dat haar gezeur zou stoppen in de missionaris maar gauw mijn tong in haar mond geduwd. Ze wond me zo ontzettend op dat ik slechts deed waar ik zin in had en zij ging er vol in mee. Toen ze boven op me zat bereed ze me als een bezetene, de eerste zweetdruppels kwamen bij haar tevoorschijn. Naar haar eigen genot toewerkend verloor ze definitief de controle en liet ik haar stoppen om een nieuw condoom aan te brengen. In the heat of the moment was het ding niet goed aangebracht en dreigde het verloren te gaan. Tevens een mooi momentje voor mij om te recupereren en haar wat langer te kunnen neuken. In doggy pakte ik haar arm en bracht deze naar daar waar onze geslachtsdelen elkaar ontmoeten. Help jezelf een beetje mee schatje want ik houd het niet lang meer. Wat volgde was een geweldig orgasme. Een explosie van frustratie die er uit geneukt werd door lust. God wat een heerlijk gevoel hoe een vrouwenlichaam de spieren laat samen trekken tijdens een orgasme....
Haar naam is Milena of Melina of zo iets. Even dacht ik dat het de dame was waar m'n club buddy duisburgspesjalist enkele weken eerder mee op de kamer was maar ik twijfel er sterk aan. Een volgend bezoek zal uitsluitsel moeten geven.
Omdat een en ander nogal vermoeiend was maar weer een ontspannend bubbelbadje gedaan. Voorzien van een koud colaatje en wederom vrouwelijk schoon wat genoot van de andere wellness faciliteiten. Ik had mezelf voorgenomen om het er bij te laten. Nog één drankje op de bankjes daar bij die danspaal en dan naar huis. Je denkt er op zo'n moment niet bij na maar voornemens gaan bij vaak snel overboord. Op de bank hangend werd er door diverse dames lekker met de heupjes gewiegd, al dan niet ondersteunt door de dans paal. Daar viel Andrea mij op. In eerste instantie door het bijna volledig afwezig zijn van de vrouwelijke rondingen op haar bovenlichaam, later door haar semi stiekeme en uitdagende lachje wat mij vrijwel direct wist te binden. Tussendoor kwam er nog een dame naast me zitten die ik achteraf gezien vreselijk onbeleefd behandelde maar ook op haar wijze van contact maken was wel wat af te dingen. Ongevraagd schoof er een tong in mijn oorschelp en verdween er een hand in de badjas. Pas nadat ik een poging tot tongworstelen af weerde werd er op normale manier gevraagd wie ik was en waar ik vandaan kwam. "From nowhere and the name is not interested" Ik denk dat ik hier niet hoef te beschrijven hoe een dame er uit ziet als ze gepikeerd weg loopt.
Andrea had dit geheel blijkbaar gade geslagen en weer kwam dat uitdagende lachje te voor schijn. Ik verkaste van de bank naar de bar voor een zoveelste colaatje en werd gevolgd door Andrea. Ze had goed opgelet en hield haar handen thuis. Op een nette normale manier wisselde we namen uit maar een normaal gesprek zat er niet echt in. Ik was te gespannen door haar sexy uitstraling en werd onder de badjas alweer langzaam hard. Er zat dus maar een ding op, sleutel vraag en de kamer op. Hard was ik in no time, en o wat sabbelde ze lekker aan mijn pik. Maar helaas was er sprake van overkill. Na de wilde sex met het zeurende iphone meisje en een geweldige date in Bochum een dag eerder kon ik niet meer klaarkomen. Andrea bracht me oraal tot op het randje maar ik viel er niet overheen... een orgasme bleef uit. Blijft een akward moment als je niet komt en een enkeling weet het zo te brengen dat je daadwerkelijk gelooft dat zij teleurgesteld is in het uitblijven van jouw orgasme. Lekker boeiend allemaal, de situatie omgezet in genot voor haar. Een lekkere massage slaat geen enkele dvp af na uren op die veel te hoge hakken.
Het liep inmiddels tegen sluitingstijd en besloot nu dan toch maar echt naar huis te gaan. Tijd voor een nuchtere kijk op een bijna alcoholloos bezoek. Qua beleving maakt het voor mij niets uit, wel of geen drank. Ik blijf het dus hartstikke leuk vinden daar in de huiskamer. De €60 entree zijn wat mij betreft gerechtvaardigd. Ook, als je zoals ik, pas om bijv 10 uur 's avonds daar bent. Voor mijn gevoel word je door de dames correct behandeld, dronken of niet, ik kon daar in ieder geval geen verschil in ontdekken. Ik zal dan ook weer snel terug keren naar LR, het schijnt dat er binnenkort een bananen feest is
Om af te sluiten een stukje muziek en tevens voorproefje op iets wat ik in de pen heb
Groet, VR
met vroegpensioen
Ace2 (14 september 2014),Badslippers (14 september 2014),Bosco (14 september 2014),Boy69 (14 september 2014),gignnl (14 september 2014),Jack42 (14 september 2014),Jansen (16 september 2014),Laatbloeier (14 september 2014),Megaboob (16 september 2014),NijmeegseBoys (19 september 2014),Oudebelg (15 september 2014),poefboy (20 september 2014),Wentelt Eefje (14 september 2014),Wijze grijze (14 september 2014),Willi69 (16 september 2014)
met een beetje geluk van onze oosten weergoden hebben we zaterdag nog voortreffelijk weer in kaats eingelijk weer voor misschien wel de laatste barbecue van het jaar helaas is het menu al bekenden ze zullen het wel niet aanpassen zo klant gericht zijn ze er ook weer niet
![]()
Gisteren een zeer geslaagd feestje van Ricardo Banana meegevierd. Het was er druk gezellig. Leuk om te hebben kennisgemaakt met Ricardo en een aantal andere ijsberen. Deze feestjes zijn daar erg goed voor. De banaan werd 's avonds nog extra in het middelpunt gezet: met slagroom bespoten en door een schone dame afgelikt (en verder). Er was taart en de jarige liet de dames 's avonds prachtig uitdossen met versierselen van fluorescerende staafjes.
Ik heb het goed naar mijn zin gehad. Ricardo bedankt!
Ook fijn dat het feestje in LR plaatsvond. Ik was daar een tijdje niet geweest en het was ruim drie maanden geleden de eerste club die ik bezocht. Nog steeds vind ik LR de fijnste club (van de ca. 6,7) waar ik ben geweest. Het komt denk ik door 1.de ruimte, een heerlijke buitenruimte waar je heerlijk even kan bijkomen. 2. het eten, altijd goed verzorgd. 3. de meiden: een voldoende groot aantal met vrijwel alle smaken die je je kan wensen. Tongzoenen is hier standaard en een aantal meiden zijn gewoon gezellig aanwezig zonder de druk te voelen voortdurend de kamer op te moeten. Enige minpunt dat ik me kan bedenken zijn de wachttijden 's avonds voor de kamers.
Ik ben gisteren voor de eerste keer met een DVP in herhaling gevallen en wel met Paula. Wat is dat toch een schatje. Een vrouw met voor mij de juiste looks, vriendelijkheid, humor en de nodige passie gepaard met zachtheid.
Ik ben er waarschijnlijk ingetuind met Samira. Zij vertelde dat ze die dag voor het eerst was begonnen en nog niet had "gefickt" die dag. Dat laatste geloofde ik wel maar later zag ik thuis een draadje over Samira die toch verdraaid lijkt op degene met wie ik gisteren was. Evengoed een prima sessie gehad waarbij Samira zich in het zweet werkte in ruil waarvoor ik haar "muschi" masseerde. De borsten van Samira zijn wonderschoon en naturel. Zowel Samira als Paula hebben mijn nickname verwend!!
De club na 7 en een half uur (een nieuw record) verlaten
bergm550 (21 september 2014),Bluebear (21 september 2014),Bosco (21 september 2014),Boy69 (21 september 2014),cavediver (21 september 2014),Costana (21 september 2014),gignnl (21 september 2014),Oudebelg (21 september 2014),Ricardo Banana (22 september 2014),rob45 (21 september 2014),Snor (21 september 2014)
Het was een geweldig feest op de zaterdag met de banaan. Ik moet nog effe bijkomen en alle indrukken verwerken. Nu naar de Grand Prix van Singapore kijken . Verslag volgt
Ricardo Banana (22 september 2014)
Tja feestje LR ricardo bannana bier en tietenen Vendezz die de vlaaien heeft geregeld uit het veren Limburg WAT kan er dan mis gaan een line up die langzaam uit de zomer dip aan het klimmen is nog wel niet up to date ma toch al weer bekende gezichtjes aanwezig zoals emma ella
en een stel gezellige form leden van verschillende forums . een bubbel batje sauna en stoom bad een mooie nazomer . niks
OP de heen weg na LR een vertraging van een 30 minutenkut Duitse wegenwerkers
door die ophoud die er de laatste tijd op de 57 is zou het tol plan in ieder geval 2 jaar uitgesteld moeten worden
aankomst 14.15 voor de poort aan de augustijnstrasse 4 te kaarts het zonnetje mooi en helder en een temperatuur van 23 graden . eerst me ma is omtoveren tot een bezoeker die aanwezig is in een sauna club handdoek badjas badslippers dan een ontbijtje kopje koffie . even bij praatten met vendezz dupke badslippers boy69 en nog vellen andere waar mijn de naam van ontschoten is
eerste kamer gang zo rond de klok van 20.30 met emma een kleine opdonder een dvp waar ik geen pre sales bij nodig heb om er de kamer mee te bezoekeneen sessie die al heel wat keren herhaald is . de duisburg spesjalist kwam op een plek waar hij nog nooit geweest was in LR . de kamers aan de achter zijde van de bar kamer 1 was de eerste kamer die ik betrad
en dan ellie van italië pre sals in de jacuzie en een wacht tijd van een sleutel van 30 minutenhoe gelukkig kan je dan niet zijn
met zo gezellig gezelschap
op de kamer even af gemaakt en het was mooi geweest .LR verlaten om klok slag 3.00 uur dit keer voldaan te vrede en niet na de vulkaan naar huis gegaan
![]()
cavediver (21 september 2014),gignnl (21 september 2014),Ricardo Banana (22 september 2014)
Afgelopen week was zo'n week dat als het dan zaterdagavond is je eigenlijk op de bank moet gaan zitten met een paar biertjes, beetje tv kijken en op tijd naar bed gaan. Te veel uren gewerkt, te veel hectiek en te veel stress.....Maar goed, het feestje in LR en mijn goede eerste ervaring van afgelopen zondag deden me toch anders besluiten en toen ik rond 5 uur klaar was met werk even gedoucht en in de auto richting Kaarst.
Aangekomen rond half 8, gemeld, omgekleed en eerst even wat gegeten. Wat ik erg netjes vind bij LR is het ontvangst, van alle clubs waar ik tot nu toe geweest ben vind ik dit denk ik de club met de beste ontvangst, zowel bij binnenkomst als bij weg gaan, erg netjes.
Toen ik na het eten met een biertje in de bar zat sloeg de vermoeidheid in, de lange week eiste z'n tol en ik had weinig energie voor het sociale. Qua dames was het prima, al was de dame van vorige week niet aanwezig en was Ella (ex YY) de hele avond al volgeboekt. Een praatje gemaakt met wat lui en mogen aanschouwen hoe de jarige voor z'n verjaardag een slagroomdouche kreeg. Ik heb slechtere verjaardagen gehad op zich.
Na wat omzwervingen kwam ik uiteindelijk terecht op een bankje met Alica (?), 26 jarige Roemeense, prachtig lijf, leuke meid met een leuke babbel. In verband met de wachttijden terecht gekomen in een nieuwe (?) kino, daar een prima half uurtje gehad. Zeker een mogelijke herhaling. Na het douchen eigenlijk pas gedaan wat ik had moeten doen die avond, met een biertje op de bank zitten en de fluoriserende bende zitten bekijken die door het feestje gecreeerd werd.
Eigenlijk al een beetje op weg naar de lockers had ik opeens een meisje om m'n nek hangen, geen idee meer hoe ze heette maar het was een 19 jarige Bulgaarse. Ik was niet eens echt meer op zoek maar het voelde en zag er allemaal wel erg leuk uit. Na wat gevoos in de bar toch maar een sleutel laten halen voor wat toch wederom een prima half uurtje was. Energiek en enthousiast, ook dit zou best een herhaling kunnen zijn. Nog even liggen relaxen op bed, maar ik kreeg te veel behoefte aan postcoïtale slaap om te blijven liggen. Nog even een stuk pizza gepakt en toen weer omkleden en op huis aan.
Uiteindelijk iets na 1 uur in de auto gestapt en anderhalf uur later weer thuis, het was geen slechte avond, maar ook absoluut niet wat het moet zijn. LR kon daar weinig aan doen, de tank was gewoon leeg...maar binnenkort maak ik tijd voor een een herkansing.
er waren vanavond (24 Sept) veel mooie meiden waaronder dus Tanja en een heel mooi nieuw Bulgaars meisje (23 jaar) Maxim genaamd. Wat een lekker meisje is dat :P:P:P
molaar (25 september 2014)
die dame die ik Tanja noemde moet volgens mij Jane zijn. Het gaat om een meisje van 21j met lang donker haar die duidelijk langer is dan de meeste meisjes. Ze ziet er uit als een supermodel, heel knap. Dat is toch Jane? Had haar naam toen ergens in Juni gevraagd maar daarna haar naam nooit meer gevraagd.
Freddy_K (26 september 2014)
Maxim ken ik van Magnum en dat is inderdaad een mooie sexy meid met goede service. I.t.t. Roemeense dames kunnen Bulgaarse dames me vaak wel bekoren, zoals deze Maxim bijvoorbeeld.
Jane ken ik niet, wel Jade (Duitse die al langer in LR werkt) en dat is ook een toppertje op de kamer.
Zo zie je maar dat als het geen Roemeentjes betreft ik meteen een stuk positiever van toon ben.![]()