Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 163
    Last Online
    Vandaag @ 12:33
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Dit vind ik altijd een giller, dames die zeggen dat ze uit Jamaïca komen, dat zeggen ze omdat het zo exotisch klinkt, er komt er geen één uit Jamaïca, zijn meestal Nigeriaanse of Ghanese.
    Dat zegt weer veel over de reputatie van dames uit Nigeria en Ghana, net als Roemeense dames weer vaak uit Spanje zeggen te komen :wink:.

Heb je iets met RomBul dames dan is de kans op een goede sessie met een wat meer exotische dame ongeveer nul en andersom lijkt hetzelfde te gelden. Kwestie van voorkeur.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

een lekker Roemeens meisje is niet vies zeg ik altijd maar.
    De populatie Roemeense meiden is toch niet eentonig? je hebt er lange, korte, dikke, dunne meidjes bij, met alle kleuren ogen die er mogelijk zijn. Sommige zijn krengen, andere weer lief, brutaal of juist beleefd, ze zijn er in alle soorten en maten en weerspiegelen eerder het vrouw zijn in het algemeen dan het nadrukkelijk of exclusief representeren van een bepaalde nationaliteit.

Ik ben gek op die leuke meiden. Ik zie geen verschil met andere nationaliteiten, slechts Russinnen vallen me nog op in de meute meidjes.
    Der mensch ist, was er fickt.......

3. Onderstaande 3 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (25 juni 2014),Boy69 (25 juni 2014),Znipper (27 juni 2014)

Last Online
    3 mei 2025 @ 03:17
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Het verschil tussen Roemeentjes/Bulgaartjes en Russen/Poolsen/Duitsen valt toch wel op, zeker als je even met ze gaat praten. Blijft het beleeft en afstandelijk vriendelijk (alsof je bij een tandarts bent), dan is het waarschijnlijk een van de lateren... krijg je een doodsbedreiging of klappen, waarschijnlijk de eerste .

5. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Carlitos (27 juni 2014)

Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Discussies
    15
    Thanks
    26

Standaard

Ist alles eine Frage der Club Politik. Als in Holland noch keine rumänischen Frauen arbeiteten, war das YY voll mit anderen Nationen. Jetzt sind 80 Prozent auch dort aus Rumänien - die anderen Nationen verteilen sich sonstwohin. Ich glaube ganz sicher: Die einzige Marktlücke in NRW ist ein NICHT-RUMÄNIEN Club. Das würde sowohl Männer als auch Frauen anziehen. Man müsste als Club-Chef nur mal sehr sehr konsequent sein.

7. Onderstaande 3 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (25 juni 2014),Don Rudo (25 juni 2014),Ties85 (26 juni 2014)

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    ...krijg je een doodsbedreiging of klappen... .
    Daarin herken ik toch vaak een vleugje erotiek , kerels hebben me al vaker met de dood bedreigd en daar voel ik dan juist weer niets bij

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Daarin herken ik toch vaak een vleugje erotiek , kerels hebben me al vaker met de dood bedreigd en daar voel ik dan juist weer niets bij
    Ben jij een neefje van RP lover of de zoon ?

10. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

molaar (25 juni 2014),Sjeufke (26 juni 2014)

Last Online
    Vandaag @ 10:38
    Discussies
    238
    Thanks
    13.680

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Het verschil tussen Roemeentjes/Bulgaartjes en Russen/Poolsen/Duitsen valt toch wel op, zeker als je even met ze gaat praten. Blijft het beleeft en afstandelijk vriendelijk (alsof je bij een tandarts bent), dan is het waarschijnlijk een van de lateren... krijg je een doodsbedreiging of klappen, waarschijnlijk de eerste .
    Veel Roemeense vrouwen zien er totaal on-Roemeens uit. Wat voorbeelden uit de Roemeense enclave "Living Room".
    - Annabel, ziet er eerder Russisch, Oekraïns of Pools uit (plus bijbehorende service). Kom er maar in Knabbel ! ! !
    - "Optick Fuck" Carla/Daria (ex GT) ook niet typisch Roemeens met dat korte koppie.
    - Elena, die pretendeert Oekraïnse te zijn, is een Roemeense
    - Claudia, zou best voor Nederlandse kunnen doorgaan,
    - Als ik Maria zie, denk ik altijd dat het een Spaanse is.
    - "Busenwunder" Kelly, zeer on-Roemeens.

Maar goed, het aantal ravenzwartharige gipsy's met een bescheiden b-cup en een mond waar meer drek uitkomt dan uit mijn kakgat is inderdaad onevenredig groot.

12. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (26 juni 2014)

Last Online
    3 mei 2025 @ 03:17
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Ik zou een welverdiend "I kill you!" geen "drek" willen noemen. Net als pietje vind ik dat beetje pit wel leuk en kan ik juist helemaal niets met dat afstandelijke professionele van veel Duitse en Poolse dames. Hoe meer blauwe plekken ik heb na een kamer, hoe beter het was.

14. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (25 juni 2014),Pietjepik (26 juni 2014),Sjeufke (26 juni 2014)

Last Online
    Gisteren @ 23:41
    Discussies
    13
    Thanks
    112

Standaard

na dann eröffne doch solch einen club...
    bin schon ganz gespannt ;-)

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ben jij een neefje van RP lover of de zoon ?
    ik ben de Son of Satan

17. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (26 juni 2014)

Last Online
    Gisteren @ 13:44
    Discussies
    117
    Thanks
    2.105

Standaard

Het lijkt er idd. op dat de clubs in NRW nog alleen in trek zijn bij Roemeense dames, als ik hier naar deze zeer grote club in bv. Saarbrücken kijk wat daar aan diverse nationaliteiten rond loopt daar word ik zeer vrolijk van:

http://de.the-paradise-saarbruecken.com/girls

Helaas is bij ons in de buurt alleen nog de GT die een wat meer aan variatie doet betreft nationaliteit van de dames helaas al iets minder als paar jaar geleden

Last Online
    Gisteren @ 00:12
    Discussies
    117
    Thanks
    1.872

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat zegt weer veel over de reputatie van dames uit Nigeria en Ghana, net als Roemeense dames weer vaak uit Spanje zeggen te komen :wink:.

Heb je iets met RomBul dames dan is de kans op een goede sessie met een wat meer exotische dame ongeveer nul en andersom lijkt hetzelfde te gelden. Kwestie van voorkeur.
    Hier weer een misverstand ten koste van de roemeentjes want velen van deze dvp's hebben gewoon een paar jaar in SPANJE gewerkt.
    De roemeense dvp's werken in heel west europa en worden ze ouder dan komen ze steeds weer dichter bij huis maar de bulgaarse dat zijn geen europa gangers en komen in grote getalen in duitsland voor waar ze in groepjes worden verdeeld onder toezicht van zo'n mannetje die daar speciaal voor is opgeleid om die dames de centen af te pakken en te zorgen dat ze flink doorwerken.
    Meestal gaat dat van vader op zoon want de mannelijke bevolking van bulgarije bestaat voor 90% uit pooiers.
    Maar waarom zit ik dat hier te tikken iedere ijsbeer weet dat toch en voor de ijsberen die het nog niet weten de bulgaarse dvp's vragen 150 euro voor het neuken zonder condoom en de roemeense vragen daar 50 euro extra voor.

20. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (26 juni 2014)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    als ik hier naar deze zeer grote club in bv. Saarbrücken kijk wat daar aan diverse nationaliteiten rond loopt daar word ik zeer vrolijk van:

Ga er maar vanuit dat 99% van de Spaanse, Portugese, Italiaanse, Griekse en Franse meiden zuivere Roemeentjes zijn .
    En de Russische (als ze er al zijn) zullen ongetwijfeld Lets o.i.d. zijn .

En dan is het verschil met NRW weer ineens heel klein

Last Online
    18 september 2024 @ 11:57
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Maar goed, het aantal ravenzwartharige gipsy's met een bescheiden b-cup en een mond waar meer drek uitkomt dan uit mijn kakgat is inderdaad onevenredig groot.
    Wat een taal, wat een taal Badslippers, en dat voor een 50'plusser. Welk beeld moeten de jonge mensen die hier meelezen nu wel niet van je hebben? Je beseft toch wel dat je als man van middelbare leeftijd geacht wordt het goede voorbeeld te geven aan de jeugd, maar jij helpt hen nog meer de vernieling in. En dan wil ik het nog geeneens over je beroepsethiek hebben. Tjonge,tjonge wat een wereld.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

23. Onderstaande 2 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (26 juni 2014),Sjeufke (26 juni 2014)

Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Discussies
    15
    Thanks
    26

Standaard

Ein Club muss für andere Nationalitäten und besondere Frauen einfach attraktiver werden. Öffnungszeiten unter Woche bis 5 Uhr morgens, Mindestarbeitszeiten und stundenlange Warterei auf freie Zimmer wird eine Frau ohne "SPEZIALFREUND" kaum akzeptieren. Und bitte jetzt nicht die Zimmerpreise anführen. Die waren früher auch kein Problem, im Gegenteil: Die Frauen haben bei gleichen Zimmerpreisen deutlich MEHR verdient. Andere Kunden, andere Zeiten, freundschaftliche Beziehungen. Heute kann ich ja den Namen des SPEZIALFREUNDES direkt auf der Frau ablesen. Wäre fast einfacher, der würde auch gleich seine Adresse und Kontonummer auf dem Tatoo hinterlassen - dann könnten wir direkt an ihn bezahlen.

25. Onderstaande 2 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

Piccolino ( 1 juli 2014),Pietjepik (26 juni 2014)

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Maar waarom zit ik dat hier te tikken iedere ijsbeer weet dat toch en voor de ijsberen die het nog niet weten de bulgaarse dvp's vragen 150 euro voor het neuken zonder condoom en de roemeense vragen daar 50 euro extra voor.
    nog nooit meegemaakt dat daar geld voor gevraagd wordt????

27. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (26 juni 2014)

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Wat een taal, wat een taal Badslippers, en dat voor een 50'plusser. Welk beeld moeten de jonge mensen die hier meelezen nu wel niet van je hebben? Je beseft toch wel dat je als man van middelbare leeftijd geacht wordt het goede voorbeeld te geven aan de jeugd, maar jij helpt hen nog meer de vernieling in. En dan wil ik het nog geeneens over je beroepsethiek hebben. Tjonge,tjonge wat een wereld.
    heerlijk die uitlatingen van badslippers, die rechtstreeks vanuit de ziel op de tong terechtkomen. waar vindt je in deze leugenachtige wereld nog dergelijk reine oprechtheid? ik kan het waarderen!!
    Corrupteer mij, liever dat dan knikkend en buigend door het leven te moeten gaan en dagelijks hordes lamzakken naar de mond te moeten praten.
    Hulde voor deze onverbloemde weergave van gedachtengoed!

29. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (26 juni 2014)

Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Discussies
    106
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    heerlijk die uitlatingen van badslippers, die rechtstreeks vanuit de ziel op de tong terechtkomen. waar vindt je in deze leugenachtige wereld nog dergelijk reine oprechtheid? ik kan het waarderen!!
    Corrupteer mij, liever dat dan knikkend en buigend door het leven te moeten gaan en dagelijks hordes lamzakken naar de mond te moeten praten.
    Hulde voor deze onverbloemde weergave van gedachtengoed!
    Duidelijk 2 ijsberen die Badslippers niet persoonlijk kennen, anders hadden ze zijn humor en sarcasme wel gekend! Want ook Badslippers behoort bij de grote groep Romanian lovers!!

31. Onderstaande 2 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (26 juni 2014),Pietjepik (26 juni 2014)

Last Online
    Vandaag @ 10:06
    Discussies
    462
    Thanks
    1.633

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    LR staat dan ook voor: Louter Roemeensen. Ik heb er ook geen enkel probleem mee.
    niet alleen LR hoor

Last Online
    Vandaag @ 12:33
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Het lijkt er idd. op dat de clubs in NRW nog alleen in trek zijn bij Roemeense dames, als ik hier naar deze zeer grote club in bv. Saarbrücken kijk wat daar aan diverse nationaliteiten rond loopt daar word ik zeer vrolijk van:

Zie ook comment MJ en Boy69, bij mij gaan de alarmbellen rinkelen als een club veel Griekse, Italiaanse en Spaanse dames heeft .
    Ga er maar vanuit dat deze club net zo veel of weinig Roemeense dames heeft als de clubs in NRW of Hessen. De tijd dat Roemeense dames in Hessen een minderheid vormden is al lang verleden tijd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Discussies
    41
    Thanks
    230

Standaard

Dat vind ik nu zo mooi aan Magnum op een goede dag.
    Daar loopt van alles wat rond. Afrikaanse dames, Latina's, behoorlijk wat Duitse dames en natuurlijk ook de nodige Bulgaarse en Roemeense..... Ik zag er zelfs een dame uit India!
    Dus voor iedereen wat!

Last Online
    Discussies
    462
    Thanks
    1.633

Standaard

dames geven vaak een andere nationaliteit op als ze zijn zo barst het in duisburg van de Roemenen die zeggen dat ze Spaans zijn ook in vila marisol had ik een top sesie en dat was met cindy en die is bulgaars ma dat zij ze de eerste keer niet tegen mijn tja en een nederlanse dvp houd mijn niet voor de gek om te zeggen dat ze bijvoorbeeld turks is wij worden vaak voorgelogen door de damens over hun nationaliteit en dat is een feit ja ja moet er alleen niet zo zwaar aan tillen ik ken damens die zijden dat ze uit roterdam kwamen en nog geen 15 km bij mijn vandaan woonde is overgens wel lachen als je ze tegen kom in de supermarkt in de straat waar zij woonde en vroeger toen ik nog over de 3 reed omdat ik eerst in oberhause moest kijk voor ik na duisburg ging en daar kwam ik ze ook tegen natuurlijk zeg ik niet wie het was

Last Online
    Vandaag @ 11:17
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Duidelijk 2 ijsberen die Badslippers niet persoonlijk kennen, anders hadden ze zijn humor en sarcasme wel gekend! Want ook Badslippers behoort bij de grote groep Romanian lovers!!
    I.t.t. Badslippers vind ik het een verademing dat clubs vol zitten met Roemeense dames. Ze zijn eerlijk, oprecht en een voorbeeld voor de meeste dames uit andere landen. Bovendien spreekt een groot gedeelte Spaans en ze zijn dan ook voor mij aangename gesprekspartners. Een dag geen Roemeense is een dag niet geleefd, tenminste dat vind ik.

37. Onderstaande 6 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

aamu (26 juni 2014),Badslippers (26 juni 2014),Bosco (26 juni 2014),Don Rudo (26 juni 2014),rmjhexe (26 juni 2014),wervelwind (27 juni 2014)

Last Online
    Discussies
    462
    Thanks
    1.633

Standaard

nog maals waar ze vandaan komen zou mijn een zorg zijn als de service ma goed is en ze mijn niet gelijk aanranden als ik een club binnen kom

39. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (26 juni 2014),Sjeufke (26 juni 2014)

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    ik ben ook fervent liefhebber van Roemeense meidjes!

41. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

Bosco (26 juni 2014)

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten