Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 225 van 321
  1. #201
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Misschien dat je beter voortaan naar de Zwaluwhoeve kan gaan.
    Dat is een wellness resort waar je ongetwijfeld alles vind wat je zoekt.
    I´m an educated fool with money on my mind

  2. Onderstaande leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (12 mei 2014)

  3. #202
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Misschien dat je beter voortaan naar de Zwaluwhoeve kan gaan.
    Dat is een wellness resort waar je ongetwijfeld alles vind wat je zoekt.
    Met een vrijkaart van VV op zak ga je niet naar een saunaclub waar je betalen moet.
    De meeste dames hebben hier onderling afgesproken dat ze 100 euro voor een uur vragen en vertellen dat altijd na afloop van het kameren,de prijs is gewoon 75 euro en gewoon naar de theke gaan wanneer ze dat doen want het kost echt 75 euro voor een uur.
    Maar VV is toch gewoon een nachtclub aan het worden met al die ijsberen die daar flink lopen te buizen,de badjas is niet meer verplicht dus in feite geen echte saunaclub meer.
    Laatst gewijzigd door Admin; 12 mei 2014 om 21:09

  4. Onderstaande 4 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 mei 2014),Eddy_V (12 mei 2014),Pietjepik (12 mei 2014),seksenfun (12 mei 2014)

  5. #203
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het verschil is dat de thekes de dag van vandaag mee in het damescomplot zitten, helaas .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #204
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Lol nachtclub, je bent er al een tijd niet geweest hoor ik.. de laatste vrijdag dat ik er was liepen er miss 8 man in de bar rond...
    tegenwoordig hangt meer iedereen in de relax area rond...


  7. #205
    Geregistreerd
    29 augustus 2013
    Last Online
    20 juli 2022 @ 01:08
    Berichten
    39
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 14 posts

    Standaard

    zeer kort bezoek laatste donderdag aan de ingang 30 €, mooie meisjes, een Russische en een Schotse, ze zuigen met condom 'genieten hoopte zeer mooie meisjes vind ik wachtte tot 19uur15 zonder consumeren dan ik ging naar arabella

  8. #206
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:54
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    ik ken maar 1 Schotse in VV en die is in 1 woord: subliem.

    Als ze PMC aanbood, zal ze er beslist een zeer goede reden voor hebben gehad.

  9. #207
    Geregistreerd
    3 augustus 2010
    Last Online
    25 augustus 2017 @ 13:20
    Berichten
    93
    Discussies
    2
    Thanks
    41
    Thanked
    135 in 36 posts

    Standaard

    voor alles is een eerste keer en dat geldt dus ook voor een bezoekje aan deze villa

    de recente recensies lezend waren de verwachtingen niet al te hoog gespannen, maar boys wat een meevaller - had ik meer tijd gehad dan was ik er misschien nog altijd geweest ;-)

    Ontvangst door de theke zeer vriendelijk en behulpzaam - terwijl ik betaal komt er een jonge hinde voorbij met adembenemende lange benen en een schitterende smile en prachtige oogjes.

    eerst een douche en daarna naar de bar... de jonge hinde in kwestie fladderde wederom voorbij en kwam naast mij aan de toog zitten - haar naam was Anke - ze heeft me eerst door de club rondgeleid, daarna zijn we in één vd zeteltjes gaan zitten om nader kennis te maken.

    Dit gaf mij ook de kans om de andere dames eens te bekijken .... eerlijk heb een 10tal dames gezien en met zeker 7 van hen zou ik zonder twijfel gaan kameren - kan helaas geen namen meegeven maar waren een paar prachtige exemplaren bij



    ik GA zeker TERUG !!!!


    De kamergang zelf was meer dan ok - idd 100 euro voor een uur - maar daar absoluut geen spijt van ....

    meer info in het lady lijntje

    heb geen tijd verloren met maaltijden ... want in een club kom je nu eenmaal niet om te eten .... ;-)
    you never walk alone !

  10. Onderstaande 4 leden hebben X_tofke bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (16 mei 2014),Don Rudo (17 mei 2014),Jansen (18 mei 2014),Megaboob (16 mei 2014)

  11. #208
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Met een vrijkaart in de hand naar "Villa Vertigo" getogen. Het was een stralende middag en de villa lag in al zijn pracht en praal te blinken in de zon. Vrijkaart werd keurig geaccepteerd en doorgestreept op het lijstje. De jonge, knappe "Theke" meende ik te herkennen maar wist niet meer van welke club. Voor een middag was de "Line-Up"[/u] best goed te noemen. Geen hordes jagende dames maar wat pareltjes die rond huppelden door huis en tuin en van de zon genoten.

    Tijdens het omkleden passeerde een wulpse en rondborstige dame waar Megaboob zijn vingers bij zou aflikken. {i]"Hallo wie geht's"
    was de verrassende openingszin. "Mir gings schlecht aber ich glaube es geht mir schon besser". Ze bracht haar D-cup in stelling en daar stond ik dan met mijn onderbroek op de enkels. Ik was tegelijk geil en besloot er direct in te vliegen. Echter, de prijzen schijnen in dit pand nogal variabel te zijn dus informeerde ik tegelijk. "50 für eine halbe stunde und 100 für eine Stunde", sprak ze kordaat. Ik was echter kordater en zei: "Schade, du hattest jetzt schon 75 euro verdienen können für eine Stunde. Dan geh ich jetzt erstmal sonnenbaden, bye bye", antwoordde ik. "Hmmm, du meinst du willst mit mir jetzt gleich aufs Zimmer?", vroeg ze schaapachtig. "Aber natürlich, für 75 euro mach ich alles". Ze lachte ondeugend en zei: "Warte auf mich". Ze huppelde weg en ik stond nog (met een halve stijve) te douchen toen ze met de sleutel kwam.

    Snel naar de kamer en ik moest gewoon zo snel mogelijk aan die tieten. Dus kleding van het lijf gerukt. Nou ja, gerukt. Beschaafd gerukt. Mijn god wat waren dat een heerlijke jetsers. Al staande voor het bed likken als Lassie aan de tepels van deze sloerie. Langzaam ging ze op het bed zitten en kraste met haar nagels van boven tot onder over mijn borstkas om vervolgens mijn lul naar binnen te slurpen en onder mijn zak te kietelen. Pffff, dat zou geen uur gaan duren dus toch maar even afgeremd en dit malse lijf onderhanden genomen met een massage. Billen gekneed en de bekende BS-body-to-body-massage gegeven. Tongen was spaarzaam. Iets teveel hoofd wegdraaien alsof ik een kilo knoflook gevreten had. Langzaam kroop ze bovenop en begon met haar borsten te masseren, daalde naar beneden en liet mijn pik tussen haar tieten glijden. Weer naar boven en berubberd. Zij eerst boven, vervolgens ikke bovenop en toen zij weer waar ze me al snel klaar reed terwijl ik me vergreep aan die loezen van haar.

    Afrekenen correct dus 75. Maar ja we waren niet eens een uur op de kamer. Ik schat 40 minuten maar beloofd is beloofd. Bovendien vond ik dat de correcte prijs. Over het half uur is gewoon dokken. Punt. Daarna in de tuin gaan liggen en wachten op de komst van de Master-Bull. Na een dik uur schalden de woorden: "Heey Pa" over het grasveld. Ik keek op moest met mijn ogen knipperen tegen het felle zonlicht. Ik dacht Koningin Maxima op het balkon te ontwaren met naast haar Koning W.A. Echter toen ik goed keek zag ik dat het de kale knikker van de Master-Bull was. Ik zwaaide en zij zwaaiden terug. De geilaard liet dat wijf erotisch aan een sigaret zuigen en hij maar kwijlen. Even later zag ik haar verdorie door haar knieën zakken en wat toen gebeurde zal ik nooit weten want de ballustrade onttrok de handeling aan mijn gezicht. De Master-Bull brulde het hele park bij elkaar dus ik neem aan dat de smeerlap zich de fellatio goed liet bevallen.

    Even later zat de flapdrol met een "Big-Smile" naast me en we kletsten wat bij. Echter, de gladjanus moest al snel weer weg want moeders kookpot stond op hem te wachten. Bovendien moest hij nog wat boerendochters in de plaatselijke disco gaan neuken. Dus verkaste ik snel naar "Happy Garden" waar het feestje van De heer N aan de gang was.

    Korte conclusie van de "Villa". Een van de mooiste clubs, goed eten, schitterende tuin met veel zitjes en hoekjes, Ook de terrassen zijn aangenaam om te toeven. Vooral bij dit weer. Verrassend mooie en gevarieerde line-up zo vroeg op de middag. Gewoon afdingen bij de dames wat betreft de prijzen. Althans, voor mijn wip was dat mogelijk.

  12. Onderstaande 16 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 mei 2014),bergm550 (17 mei 2014),Bluebear (17 mei 2014),Don Rudo (18 mei 2014),gignnl (18 mei 2014),hansdordt (21 mei 2014),harrie1111 (18 mei 2014),Jansen (18 mei 2014),Megaboob (17 mei 2014),MichelJ (18 mei 2014),Picasso 1 (17 mei 2014),rob45 (17 mei 2014),SFL (18 mei 2014),Teiresas (19 mei 2014),Wijze grijze (18 mei 2014),Willi69 (18 mei 2014)

  13. #209
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Dan weet je dat je goede vriend op bezoek komt om wat bij te kletsen, maar toch luister je eerst naar je pik en dan pas naar je vriendschappelijke gevoelens. Het overkwam mij in VV op zaterdag LL. Ik beleefde er pure nostalgie door een PSE topper van weleer 3uur aan één stuk af te raggen. 3uur waarbij mijn kameraad Badslippers al zonnend in de tuin lag te wachten op mij! Over de topper, die nog steeds een topper is, schrijf ik weldra nog wel een verslag...

    Om terug te komen bij VV, wou ik na 3 uren wippen een grootse entree maken om het goed te maken bij mijn wachtende vader. Mijn dame verschijnt als eerste op het balkon van het tweede verdiep van VV. En daarna kom ik er ook op... En dan maar wuiven naar het gepeupel onder in de tuin. Badslippers incluis! We hadden een echt Maxima en prins Pils gevoel. Badslippers die met zijn vette pens in de zon lag te braden, wuifde meteen terug. Na de balkonscène kwamen we onder en stelde ik Maxima voor aan BS. Ze kneep bij handdruk ter kennismaking alle vingerkootjes van de arme man aan gort!

    De smerige en perverse details lees je binnenkort!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  14. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    deket (21 mei 2014),Megaboob (18 mei 2014)

  15. #210
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Kan er iemand een actuele sfeer impressie geven van de villa de laatste tijd met dit mooie weer.
    Is het zwembad weer open of drijft de troep er nog in.
    De villa heeft het in zich om een erg mooie plek te zijn. maar dan moet er wel iets voor gedaan worden en voldoende kwaliteit van dames natuurlijk.
    Weinig berichten de laatste tijd. Het kan er ook erg sfeerloos zijn.
    Wie is er pas nog geweest?

  16. #211
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert5 Bekijk bericht
    Kan er iemand een actuele sfeer impressie geven van de villa de laatste tijd met dit mooie weer.
    Ik kan wel een actuele impressie geven maar die is slechts gebaseerd op een éénmalig bezoek op een zonovergoten zaterdagmiddag. Dus gebruik dat niet als absoluut referentiepunt. Mijn indrukken kun je hierboven lezen.
    Zwembad was dik in orde. Kraakhelder met zo'n robotstofzuiger die de boel zuivert en schoon houdt. Prachtige tuin. Wat een avontuurlijke speeltuin zal dat zijn als alle kamer bezet zijn. Veel hoejes met aangename zit- en ligmogelijkheden voor verdere actie. Ik vond de dames line-up erg goed. Kwantitatief niet ruim maar wat er was zag er puik uit. Je merkt wel dat de Roemeense dames samenscholen en daar vloeien waarschijnlijk die opgedreven prijzen uit voort. Maar onderhandelen is het sleutelwoord. Laat je geen knollen voor citroenen verkopen. Gewoon €75 p.u. uit-onderhandelen en anders geen kamer. Zo simpel is het. Nogmaals, dit is slechts een momentopname van één kort bezoek. Maar zoals je kunt lezen hadden SFL en ik daar ieder een puike sessie.

  17. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    deket (21 mei 2014),geert5 (21 mei 2014),Megaboob (21 mei 2014)

  18. #212
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Grefrath, 16-05-2014

    Na een bezoekje dinsdag aan Roermond was het tijd om weer eens koers te zetten richtung der Heimat! Vrijdag leek mij de perfecte dag om eens ein guter inspection uit te voeren. Even twijfelde ik of ik Happy Garden moest gaan inspecteren, zodat dat alles dik in orde zou zijn zaterdag voor de verjaardag van mijn eerwaarde vriend Dhr. N, maar dat zou wel loslopen bedacht ik me bij het stoplicht op weg naar Oedt! Resoluut trok ik mijn stuur naar rechts, draaide de parkeerplaats op en belandde zo in Villa Vertigo!

    De periode dat ik afwezig was las ik wisselende berichten hier op het forum! Het doet me toch altijd een beetje pijn, deze prachtige villa met mooie tuin waar ik zoveel mooie uurtjes al heb beleefd zou toch niet weer in verval raken? Hier naaide ik de meest prachtige wijven uit mijn hoerenlarij periode! Wijven die als ik ze in de disco tegen kwam me geen blik waardig zouden gunnen, zelfs niet al gooide ik er voor een paar honderd euro slettendrank in! Hier in dit paradijs deden ze of ze mijn grote liefde waren en dat voor een fractie van die paar honderd en zonder drank!
    Zoals altijd vriendelijk ontvangen en de gebruikelijke beleefdheden uitgewisseld met de ontvangstdame van dienst! Snel de mij vertrouwde lockerruimte ingewandeld, een ijsberenvel aangetrokken en een paar slippers aangeschoten!

    De bardame riep me al toe bij het betreden van het lounge gedeelte....Latte? Ja gerne danke, heerlijk om weer thuis te komen! Wat zeg ik veel beter als thuis trouwens!
    Daar vragen ze koffie? Ja lekker, ok je weet waar het staat he! Ik trof direct twee Belgische branchegenoten aan de bar, de ene veelpleger kom ik met de regelmaat van de klok tegen maar de andere schuinsmarcheerder voelde zich tamelijk ongemakkelijk. Nu is dat op het zakelijk vlak ook een iets nerveuzer, stiekem en gestrest type! Hij begon direct te zagen zoals onze zuiderburen dat zeggen dat er niks van zijn goesting rondliep enzovoort! Al snel ging hij nog eens een ronde maken en ik bleef achter met de andere veelpleger!

    Er ontstond zoals altijd met deze gezellige mens een leuk gesprek, wat wij voortzetten buiten op het terras onder het genot van een paar warme zonnestralen!
    Na verloop van tijd spotten wij het stiekem type op het terras bij het bargedeelte met een mokkel wa zeker nie onze goesting was, maar vooruit ook hij leek geholpen en zou na de kamergang weldra de aftocht blazen onder het mom van nog veel te doen!
    Ik spotte een prima line-up met voor ieder wat wils, mooie slanke dames, een onsje meer, kleine tetten en grote tetten, sloeries en klaskutten de vrouwelijke variant van klassbakken!

    Mijn aandacht ging echter vooral uit naar een hoogblonde dame en haar vriendin! En dan met name die vriendin!
    Oh my god, dit was er weer eentje voor de collectie zandlopertjes en ik was op slag verkocht! De aanblik van een wespentaille drijft mij tot absolute seksuele waanzin, het begint te borrelen in mijn ballen, het bloed stroomt direct in alle hevigheid naar mijn beste vriend en ik lijdt dan bijkans ben ik bang aan bloedarmoede want beschik over te weinig bloed om ook mijn hersenen te laten werken! Het al vaak aangehaalde jeugdtrauma van oma's delfts blauwe vaas is ook na al die jaren hoerenlarij niet verholpen zoveel werd direct duidelijk!

    Maar ja kijken is nog niet aankomen dus er moest een strategie uitgestippeld worden! Ik besloot nog even gewoon rustig van het prachtige weer te genieten!
    Ook een andere gewaardeerde Belgische vriend en gast van de villa had zijn entree gemaakt! Hij voegde zich bij ons en er ontstond een mooi gesprek zo in het lekkere zomerzonnetje! Zoals hij altijd zegt ik ben hier graag, het is hier goe en dat konden wij natuurlijk alleen maar beamen! Het liep tegen etenstijd en wij besloten de eer te nemen het buffet te openen! Het eten is met zorg bereidt en ze zullen er vast goed kunnen koken, alleen net als bij ons vrouw ge moet het lusten he!
    Na het eten vond ik het toch stilletjes aan tijd voor actie, dus op zoek naar het eerder met zorg uitgekozen slachtoffer!

    Ik trof haar in het bargedeelte samen met haar hoogblonde vriendin! Ik bestelde quasi nonchalant een whisky cola en deed voorkomen of ik uit beleefdheid de dames ook wat te drinken aanbood. Dankbaar aanvaarde ze mijn aanbod en er ontstond een gesprek! Yes jackpot dacht ik, maar de twee gaven zich niet zo maar gewonnen!
    De meest memorabele aflevering van divorce hotel zou verbleken bij de keiharde onderhandelingen die volgde, ai even dacht ik de onderliggende partij te worden!
    Ze deden het voorkomen dat het onmogelijk was om de twee te scheiden, toen ik opperde met een trio te beginnen en daarna met één van de twee een langer samenzijn te hebben vreesde ze dat één van beide een minderwaardigheidscomplex op zou lopen. Dat wou ik natuurlijk ook niet op mijn geweten hebben, but we are bisexual....
    Ok then i watch first twenty minutes and then join you....that will cost extra...en zo schets ik u slecht een summier beeld van de stroeve onderhandelingen.

    Even dacht ik erover na een vredesonderhandelaar in te zetten want een akkoord leek net zo ver weg als in het Midden-Oosten, toen op wonderlijke wijze de zandloper het voortouw nam. Then we go together zei ze...droomde ik nou? Mijn hart maakte al een vreugdesprongetje, maar alvorens in euforisch gejuich uit te barsten en dan bedoel ik net zo euforisch als ik gedaan zou hebben als Robben die bal er in de WK-finale van 2010 wel ingeschoten zou hebben vroeg ik om bevestiging van het goede nieuws!
    What do you mean? vroeg ik You and I go to the room together and we leave my friend here. Pfff dat was nog eens een akkoord wat met hangen en wurgen bereikt was, maar daarom misschien wel des te waardevoller!

    Op de kamer ontspon zich een prachtig samenspel tussen de zandloper en deze boeren hork! De elegantie, klasse en schoonheid van deze Schotse schoonheid dreef mij tot absolute waanzin. Het samen zijn was veel beter als ze verwacht had en na de harde onderhandelingen had ze waarschijnlijk één of andere harde,koude,kille liefdeloze klootzak verwacht. In dat opzicht stelde ik haar teleur, iets wat zij overigens ten volste kon waarderen! Ze gaf het ook ruiterlijk toe en ik beantwoorde dat ik een soort van labrador ben waarmee je iedere puppycursus met glans doorloopt, hondstrouw en alleen in het grote bos neemt ie af en toe even de benen, but don't worry hij komt altijd weer terug!

    Wat me ook deed vallen als een blok voor haar is haar prachtige accent. Ik heb altijd een zwak voor wijven van dat zotte eiland aan de andere kant van de Noordzee!
    Een stijlvol, warm, liefdevol accent tenminste als ze niet gezopen hebben en waar de wijven nog echt geil zijn. De grootste slettenbakken en sloeries die ik ken wonen aan de andere kant van het water en dat is maar goed ook! Vroeger was ik verloofd met een Engelse, als ik haar oppikte op Schiphol kon je er de klok op gelijk zetten dat voor ik de ringweg A10 bereikte mijn eikel al tegen haar huig klopte en ergens in de provincie Utrecht op een parkeerplaats een wip gemaakt diende te worden alvorens koers te zetten naar Brabant! Nooit of te nimmer vond ik nog zo'n pure oprechte liefhebster van het seksueel genot. De polaroid foto's en seksuele fantasieën die ze mij per post deed toekomen want zo ging dat nog toen whatsapp, iphones en sms bestonden nog niet liggen nog ergens opgeborgen in de kast.

    Na een prima uurtje zei ze i am totally relaxed, don't wanna leave the room. Het was inmiddels al kwart over negen en voor we op de kamer gingen had ze al reeds gemeld om negen uur een afspraak te hebben. Ik wou andere mensen niet het bloed onder de nagels vandaan halen en opperde de kamer te verlaten. We namen nog snel een douche en ik beloofde plechtig dinsdag terug te komen voor een langere sessie. Beneden in de barruimte aangekomen wachten de twee zuiderburen mij op! Ge ziet er een stuk beter uit manneke barsten ze in lachen uit! Inderdaad zei ik dit was een schot in de roos!
    Ze waren allebei nog op zoek naar een dessertje voor ze naar huis zouden gaan, we dronken nog een koffie en bestudeerde het aanbod. Ondertussen verzonnen we ook nog een passende naam voor het nieuw aangekochte kasteeltje van één van de twee! Chateau Putant leek ons wel passend...

    De onderlinge sfeer tussen gasten en meiden was prima ik maakte links en rechts een praatje en dronk ter afsluiting nog een pint met de veelpleger!
    Langzaam werd het tijd om naar huis te gaan, zaterdag moest ik natuurlijk van de partij zijn in Happy en dinsdag zou ik mijn zandloper weer eens op de kop gaan zetten!
    Ik kleedde mij aan, rekende aan de balie de extra drankjes af, gooide mijn vermoede lijf in mijn wagen en stoof de parkeerplaats af. Nach hause jungen, morgen wieder arbeiten und dan wieder nach die weiber schoot het door mijn kop! Het is geen leven eigenlijk, maar ja iemand moet het doen en ik doe het!
    Laatst gewijzigd door Iamlonely; 21 mei 2014 om 20:57
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  19. Onderstaande 13 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 mei 2014),Badslippers (21 mei 2014),Bluebear (21 mei 2014),Bosco (21 mei 2014),Boy69 (21 mei 2014),buttlover (22 mei 2014),Don Rudo (21 mei 2014),geert5 (21 mei 2014),Megaboob (21 mei 2014),MichelJ (21 mei 2014),Ricardo Banana (22 mei 2014),Shaggie (21 mei 2014),Willi69 (21 mei 2014)

  20. #213
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Vorige zaterdag spendeerde ik een namiddagje in VV. Enige tijd terug kreeg ik van onze forumführer, Willem den tweede, een vrijkaart toegestopt. Een vrijkaart van VV was dus zeer welgekomen, want het was al weer enkele jaartjes geleden dat ik daar nog te gast was.

    Speciaal voor die gelegenheid zou ik nog wel eens in mijn pen willen kruipen en jullie een uiterst informatief verslag cadeau doen… Maar helaas werd mijn volledige tijd in VV opgeëist door de Poolse Paula. Een topper van weleer en net zoals VV zelf, betrof het hier pure nostalgie. Paula was nog steeds een topper, om niet te zeggen dat ze zoals goede wijn, nog beter geworden is met de leeftijd.

    Meteen bij binnenkomst bij de theke, doemde ze op aan mijn zijde en we zijn hoop en al nog 15minuutjes buiten gaan zitten en gingen toen voor 3uur de kamer op. Dat hele verhaal kan je hier lezen onder haar paspoort en draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...140#post371140

    Zoals in dat verslag over haar geschreven, scheelde het niet veel of we gingen nog voor een vierde ronde en een halfuur langer. Maar we verschenen als een kersvers koningspaar op het balkon en tussen de menigte beneden in de tuin, zag ik mijn goede vriend Badslippers liggen. Zijn dikke pens lag te braden in de zon en het zweet droop van zijn kale kop. De oude man had ook nog een vrijkaart en was speciaal naar VV afgereisd om nog wat bij te kletsen. Ik kon het dus niet maken om hem daar zolang te laten liggen wachten.

    Na het afhandelen met Paula, ging ik samen met Slippers nog wat op het terras zitten. Genieten van een drankje, wulpse schoonheden spotten en de laatste nieuwtjes en roddels van het forum uitwisselen. Na een klein half uurtje was het welletjes geweest. Ik moest er vandoor wegens andere verplichtingen en Badslippers diende nog in PHG present te geven vanwege een feestje.

    Hoe zeer ik het dus ook wil, ik kan over mijn meest recentelijk saunaclubdagje niet veel meer schrijven. Sta me toe om mijn up-to-date perceptie te geven van VV (nu, enkele jaren later… een foto opname van een zaterdagnamiddag)

    -Gastvrijheid en vriendelijkheid van personeel en dames: ZEER GOED
    -Dames aanbod, diversiteit en keuze: breed assortiment en voor ieder wat wils
    -Het vreten: kan ik niet over oordelen, want ik ben niet aan vreten toegekomen en heb zelfs geen blik kunnen werpen op het buffet.
    -Hoeveel Dames? Een 20-tal op z’n minst (tussen 13 en 16u)

    Conclusie: het is en blijft nog steeds een mooie club bij mooi weer. Stijlvolle tuin en een chique decor. De discussie over de prijzen kan ik niet volgen. Ik betaalde mijn dame 100 per uur, maar daar vroeg ze niet om en het bleek dus voldoende. En al was dit de gangbare prijs in VV, dan heb ik nog veel meer gekregen dan enkel het uur volmaken met TZ, PZC en NMC. (zie verdere detail maar in mijn verslag).

    Ter afsluiting een streepje dance muziek: http://www.youtube.com/watch?v=kdemFfbS5H0
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  21. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 mei 2014),gignnl (22 mei 2014),Iamlonely (22 mei 2014),Megaboob (22 mei 2014),Willi69 (22 mei 2014)

  22. #214
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    31 juli 2017 @ 10:20
    Locatie
    at the border
    Berichten
    142
    Discussies
    1
    Thanks
    330
    Thanked
    345 in 68 posts

    Standaard

    Gisteren toch weer eens een bezoekje gebracht aan VV..
    Op de weg er naar toe heb ik steeds getwijfeld welke weg ik zou vervolgen.. VV, GT of PHG ..
    Allemaal binnen 20 minuten rijden. Toch "gekozen" voor de villa aangezien daar mijn ijsberen avontuur begon en ik toch behoorlijk wat geile momenten heb mee mogen maken.
    Aangekomen rond 13.00 uur. 30 euro betaald en omgekleed.
    Het was bijzonder rustig. Denk een 15 tal dames en naast mij nog 1 andere beer (dat later zou uitgroeien tot 5/6 beren en 20/25 dames).
    Omdat ook het zonnetje zich verstopte ben je een beetje aangewezen op het relax gedeelte en het bargedeelte.
    In het bargedeelte broodje gegeten en gekeken wat er allemaal voorbij liep en de line up kon me niet helemaal bekoren op een paar uitzonderingen daargelaten.
    De roemeense dames weer bij elkaar geklit aan de bar..
    Dan maar een cola drinken en formule1 kijken in de hoop op snelle goede nieuwe aanwas.
    Plots kwam daar de russische Katja (het is al moeilijk genoeg voor me om namen te onthouden) aanwandelen en kwam meteen bij me staan in haar korte strakke blauwe rokje.
    D cup silliconen ... Ze vertelde me dat ze de beste blowjob ter wereld gaf..
    Omdat ik dat bijna elke keer heer toch maar weer de proef om de som genomen. Was er nl toch en daar zitten om naar F1 te kijken is ook een beetje zonde van de tijd.
    TZ was er niet bij.. PZ was inderdaad erg goed.. Wil steeds op haar billen geslagen worden
    Al met al een goed half uurtje afgemaakt in doggy.

    Na deze kamergang getwijfeld wat ik moest doen.. Weg of toch nog blijven.
    Inmiddels regende het hard en was het een beetje een doodse aanblik.
    Toch nog even gebleven. Wat gedronken, gerookt, gegeten en gekeken.
    Net op het moment dat ik dacht dat het genoeg was geweest kwam de blonde Roemeense Alicia/Alice voor me staan.
    Lang blond haar, grote mooie echte borsten, ... waarom niet dacht ik.. Dan maar afsluiten in stijl.. Redelijke sessie. PZ was goed.. alleen alles plichtmatig.
    Knuffelen, geen tz, pz, rubber en hop erop.. standje wisselen.. en klaar.
    Overigens wel een aardige meid.

    Na deze kamergang toch wel een beetje teleurgesteld weer omgekleed en het weekend tegemoet gereden rond 15.00/15.30 uur.

    In vergelijking met PHG is daar toch meer activiteit en kun je je ook amuseren als het slecht weer is.
    Alle vergelijkingen met GT zijn niet terecht omdat dat in mijn ogen een heel andere club is.. Veel drukker, bloedmooie meiden, kino, etc.
    Als ik binnen 20 minuten rijden ergens wil zijn wordt het toch GT of PHG de volgende keer.
    Langer rijden, dan Sixsens of HP..

    VV is een erg mooie club, maar zoals door een aantal mensen al aangegeven moet je hier toch zijn met mooi weer.
    Line up kan voor de een goed zijn, voor de ander wat minder, maar voor je gading zit er normaliter toch altijd wel wat tussen..
    Alleen ben je dan afhankelijk van de service ..
    Door mijn eigen persoonlijke ervaringen in de andere gelegenheden is de villa helaas onder aan mijn lijstje komen te staan.

  23. Onderstaande 9 leden hebben Nietsche bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 mei 2014),Bluebear (24 mei 2014),Boy69 (24 mei 2014),cavediver (24 mei 2014),Don Rudo (24 mei 2014),Eddy_V (24 mei 2014),Jansen (24 mei 2014),Megaboob (24 mei 2014),Willi69 (24 mei 2014)

  24. #215
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Grefrath, 25 mei 2014

    Al vroeg was ik aan het werk op deze zondag en braken de eerste zonnestralen door! Mijn gedachte daalde direct af naar een hoerenkot!
    Zoals regelmatig wordt beweerd hebben mensen bij de warmte van de zon meer lust, maar bij mij vertaald dit zich meestal naar lust tussen mijn 2 grote tenen en dan circa 1 meter omhoog. Maar ja, waar naar toe op deze zondag? Ik had dinsdag de villa bezocht, maar arriveerde door omstandigheden ver na 18.00 uur die theke opperde om dan maar gebruikt te maken van de actie met gratis zondagentree en waarom ook niet dacht ik!? Met dank aanvaarde ik het briefje en flikkerde het na een stomende sessie met de parel van de Villa in mijn middenconsole.

    Er zitten vele voordelen aan het vrijgezellenbestaan en ééntje ervan is dat een over ijverig mokkel niet met een stofzuiger in de aanslag door je wagen klimt. Het briefje lag nog op identiek dezelfde plaats als waar ik het achteloos had neergegooid. Kleine tegenvaller was dat mijn vaste pinautomaat in de stad buitenwerking was en ik nog net op tijd die van een concurrent bereikte die mij vertelde genoegen te moeten nemen met € 300,--en dit bedrag vervolgens in briefjes van tien uitspuugde!
    Verdomme dacht ik straks verdenken ze mij nog van allerlei praktijken met die stapel tientjes en je ken het zo'n meissie toch niet aandoen joh...Dus op weg naar de heimat maar een tussenstop gemaakt in Venlo bij het Holland Casino. De fruitautomaat van HC had geen moeten met alle briefjes van 10 en slurpte ze als een op zaad beluste schlampe naar binnen! Ik liet hem voor de goede orde een paar keer rond draaien en drukte op uitbetalen...zo kijk aan allemaal briefjes van 50 dat noem ik smeergeld!

    Snel maakte ik nog even een rondje door het pand en het is mij nu ten volle duidelijk waarom ze zoveel verlies draaien :smile: de ene automaat verzesvoudigde 50 euro binnen 5 minuten terwijl een andere 50 euro binnen 3 minuten vervijfvoudigde....leuke wisseltruc bassie, maar nu wegwezen schoot het door mijn kop en ik verliet in opperbeste stemming de oude tapijtenfabriek. Ik had nog even via de tamtam contact met MJ en d'n laef zij waren net aangekomen in Rattingen dat vond ik net te ver. Kaarst spookte ook nog even door mijn kop, die freaky Ella met 2 verschillende ogen zou toch weer terug moeten zijn maar de recensies van SFL zojuist gelezen dus ook daar had ik achter het net gevist! Tegen SFL is geen kruid of moet ik beter zeggen fluit gewassen en een rechtstreekse confrontatie met de man aangaan lijkt me ook beter van niet!

    Achter het net vissen het zijn van die dingen die gebeuren in de hoerenlarij hobby en ook vandaag zou ik er weer mee geconfronteerd worden! In opperbeste stemming draaide ik de parking op en al fluitend liep ik naar de klingel. Rap omkleden en even een rondje maken, maar nergens spotte ik mijn parel die mij verzekerd had er zondag te zijn. De Playboy en de Men's Health uit de bibliotheek gevist van dit hoerenkot en me met een whisky cola op de comfortabele zitzakken in de tuin genesteld. Heerlijk het zonnetje op mijn pens en maar eens even contact gelegd met mijn parel via de tamtam. You should have told me kreeg ik terug...ai I have two appointments.
    Ik antwoordde dat het geen probleem was en ik gewoon het risico genomen had duidelijk te wijten aan mijn eigen egoïstische lompigheid en wie beter dan ik kon die andere twee kerels begrijpen! :smile:

    Maar wat nu? De whisky smaakte heerlijk en ik kwam uit bij een Duitse hobby hoere...Sympathieke bolle kop, absoluut niet een iamlonely lichaam paar onsjes meer maar doe eens gek dacht ik! In ieder geval hadden wij een gemeenschappelijke hobby namelijk ficken dus dat zorgde alvast voor een klik! Op de kamer was het een waar genot, deze hobby liefhebbers zitten niet zo vastgeroest in het clubpatroon en zoals in het boek van Theo Huft over Yab Yum is te lezen ze komen om te neuken niet om te praten!
    Dat bleek ook hier het geval te zijn en ze complimenteerde mij met mijn uithoudingsvermogen...kijk niet alleen mijn lichaam en pretpaal werden gestreeld ook mijn ego!
    Na een douche en een kort praatje met mijn parel toch nog maar eens op zoek naar een nieuw slachtoffer... Het werd de blonde Hongaarse milf waarvoor ik altijd wel sympathie heb, maar tot een kamergang was het nooit gekomen.

    De klasse druipt er atlijd wel van af en ze houdt een beetje het midden tussen ordinair, trashy en stijlvol. Na wie gehts sprak ze me aan..Geht so und du?
    Mir gehts gut danke...Bist du glücklich in der Liebe vroeg ze? Manchmal ja antwoordde ik soms voor ein halbe stunde, ein stunde, zwei stunde ze barstte in lachen uit!
    Und du? vroeg ik ze antwoordde bevestigend dus antwoordde ik slinks dann brauch ich mich keine gedanke und mühe zu machen...Doch zei ze stellig!
    We belanden samen op kamer 22 met de spiegelwanden en ik kan alleen maar zeggen dat we het eerder hadden moeten proberen en vaker gaan doen!

    Na een douche dronk ik in de bar nog een latte samen met mijn parel. Ik wou vroeg naar huis, maar inmiddels was het al weer twaalf uur...blijf nog even vroeg de parel ik wil niet alleen zijn. Ik stemde in met als gevolg dat ik om 01.10 uur de A67 opdraaide en de dag nog eens voor mezelf doornam. De parel rent niet weg en toch weer twee mooie ontdekkingen gedaan en wat zon op mijn flikker gehad. Ik begon weemoedig met de radio mee te fluiten wat kan het leven toch skon zijn schoot het door mijn kop toen ik de landsgrenzen van mijn Brabant bereikte.
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  25. Onderstaande 14 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 mei 2014),amigo70 (26 mei 2014),Bluebear (26 mei 2014),Bosco (27 mei 2014),Boy69 (26 mei 2014),Don Rudo (26 mei 2014),gignnl (26 mei 2014),Jansen (26 mei 2014),Megaboob (26 mei 2014),Shaggie (11 juni 2014),Smouse ( 4 juni 2014),The Joker (26 mei 2014),Wentelt Eefje (27 mei 2014),Willi69 (26 mei 2014)

  26. #216
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Is de entree a.s. pinkstermaandag ook 30 euro voor 18:00 in de VV ben nog aan het twijfelen of ik naar een club ga of wat anders hangt af van het weer.
    En weet niet of er in de stamclub SS dan nogal wat publiek hangt dat op Pinkpop niet of niet voldoende heeft geneukt en gezopen en dus besluit dat dan maar eens in de SS te doen.

  27. #217
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Voor de zekerheid even bellen of mailen als het prijsverschil in entree de doorslag geeft.
    Op hemelvaartsdag was de entree EUR 60

  28. #218
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Normaal is het met pinksteren 4 dagen entree voor € 100, net als met Pasen.

    Er staat echter nog niets op de website aangezien ze daar de laatste paar jaren steeds ver mee achter lopen. De paasactie werd dit jaar ook pas een dag van te voren gepost. Dus ik zou zeggen hou dit in de gaten.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  29. #219
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Normaal is het met pinksteren 4 dagen entree voor € 100, net als met Pasen.

    Er staat echter nog niets op de website aangezien ze daar de laatste paar jaren steeds ver mee achter lopen. De paasactie werd dit jaar ook pas een dag van te voren gepost. Dus ik zou zeggen hou dit in de gaten.
    Zal ik het morgen aan Beate even voorstellen ?
    Dan stuur even een sms of een Watsapp morgen naar me ( Big30 kan mij dit ook even laten weten )

  30. #220
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst sinds een flinke tijd weer eens in de VV langs, ik had de middag vrij en tijd over en het was heerlijk zonnig weer om aan zwembadje te liggen.
    Ik was nog aan het twijffelen tussen stamclub SS of VV maar voor 30 euro ( door de week voor 18:00 ) wil je de gok van een extra lang ritje nog wel maken.
    Rond 13.45 stonden er pas een paar auto's op het parkeer terrein het merendeel had een Nederlands kenteken, de ontvangst in de deftige villa was karig korte uitleg en zoek het maar uit in de kleedkamer.
    Dus eerst een tijdje zoeken naar je kleedhokje in het kleine doolhof hierna me meteen nog even aan de lunch begeven die was een stuk minder als in de SS maar wat er was had wel smaak.
    Hierna een rondje gelopen het was nog zoals het aantal auto's doet vermoeden niet druk met mannen en de vrouwen waar ook nog niet in grote getallen aanwezig.
    Maar de dames die aanwezig waren zijn niet echt jaagsters of opdringerig eerst heeft een leuke dame uit Kazachstan meer als een uur bij me gezeten en gelegen zelfs onverwacht nog even mee gezwommen het water is eerst natuurlijk koud maar moet zeggen dat het na een halve minuut al flink went.

    Na 16.00 word het langzaam druk in de club en komen ook meer echte optick fucks binnen toch moet ik zeggen dat ondanks de reclame er maar een beperkt aantal dames uit Rusland en Oekraine aanwezig waren. Na 17.00 was het zelfs nog redelijk druk qua dames beetje nivo YY inmiddels alleen bleef het aantal heren een stuk achter ( vandaar natuurlijk ook die fijne 30 euro actie anders zat er denk ik bijna niemand )
    Maar door dat er zo weinig mannen waren animeerde de dames als ze aandacht kregen enorm zeer goede pre en after sales dus bij veel dames, ook een dame beetje Lolita van 20 uit Roemenië kwam geheel vrijblijvend nog even bij me liggen gewoon leuk wat mee gepraat maar dat ik niet met haar naar de kamer ging geen enkel probleem.
    Het avond eten was voldoende de dames storte zich er massaal op er waren immers toch relatief weinig mannen er was pork en chicken van de bbq en een soort lasagne ook diverse salades en stokbrood gewoon een net buffet dus.
    Minpunten ja de eerste lichting personeel mocht wel wat vriendelijker een botte beveiliger, die ook nog eens toen ik met de dame ging kameren en de sleutel gingen halen me op zeer dreigende toon een hok uit schreeuwde. Ik was me echter van weinig kwaad bewust dat ik daar niet mocht staan ( zo top secret is een sleutel pakken toch niet ) en de dame in kwestie wist het ook niet die wist de kamer nog geen eens te vinden was haar eerste dag in de villa minpuntje van de kleerkast.
    Voor de rest zeer uitgerust en voldaan terug naar huis gereden oftewel prijs/kwaliteit door de week voor 18.00 zeer goed en ideaal om te vertoeven als het heel lekker weer is als vandaag mede door het buiten zwembad.

  31. Onderstaande 10 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again (11 juni 2014),Bluebear (11 juni 2014),Boy69 (11 juni 2014),Don Rudo (12 juni 2014),goldstar (12 juni 2014),Iamlonely (11 juni 2014),Megaboob (11 juni 2014),Nietsche (12 juni 2014),Shaggie (11 juni 2014),uurtje (11 juni 2014)

  32. #221
    Geregistreerd
    7 juni 2010
    Last Online
    3 februari 2024 @ 21:31
    Locatie
    brabantse land
    Berichten
    320
    Discussies
    16
    Thanks
    145
    Thanked
    132 in 62 posts

    Standaard

    Gisteren had ik weinig zin om te gaan werken en ik had nog een vrijkaartje liggen van Villa Vertigo en ik vond het een mooie gelegenheid om die maar eens te benutten. Eenmaal aangekomen bij de villa en binnengelaten door de theke, vrijkaartje afgegeven bleek het nummer niet bij hun op de lijst voor te komen zij het nog even nagevraagd bij haar baas maar ook die kon het nummer niet vinden dus toen maar 30 euro afgetikt.
    Nadat ik me in mezelf had omgekleed tot ijsbeer eens een rondje gemaakt door het pand, het bleek er nog ontzttend rustig te zijn, ik telde 2 ander ijsberen en een tiental dames ( maandag is ook meestal niet de drukste dag van de week en dat daarbij duitsland s'avonds moest voetballen helpt daarbij ook niet natuurlijk).
    dus eerst maar eens op mijn gemak een paar broodjes gegeten en daarna me met een drankje en een sigaretje buiten op een bankje plaats genomen, na een paar minuten kwam er een brunette bijzitten, nadat we een kwartiertje hadden zitten kletsen vroeg ze me mee op de kamer, aangezien ik toch niets beters te doen had ermee ingestemd, eenmaal op de kamer een redelijke sessie gehad met alles erop en eraan, het was niet goed maar het was ook niet slecht, maar ik denk dat ik haar niet vlug voor ene tweede keer mee op de kamer zou gaan.
    hierna maar weer eens hapje gaan eten en een saunatje genomen het was er nog steeds extreem rustig met ijsberen inmiddels waren er wel nog enkele dames bijgekomen waaronder een bijzonder knappe blondine ( haar naam ben ik alweer vergeten) met een mooie slanke body en een paar heel fraaie borsten, nadat we samen buiten een paar sigaretjes hadden gerookt vertelde ze me dat ze heel goed kon masseren nou dat wou ik dus wel eens meemaken dus wij samen naar de kamer, de massage was wel bijzonder aangenaam maar de sex daarna was toch best wel wat plichtmatig van haar kant wederom niet goed maar ook niet slecht vooral het pijpen was heel matig.
    hierna nog een paar drankjes gedronken en aangezien ik toch geen zin meer had in een derde sessie maar besloten naar huis te gaan om thuis op mijn gemak duitsland te kunnen zien winnen.
    Strangers from the city call my baby's number and they bring her toys
    When I come knocking she smiles pretty she knows I wanna be Candy's boy

  33. Onderstaande 2 leden hebben momentum bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (17 juni 2014),palimo (17 juni 2014)

  34. #222
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door momentum Bekijk bericht
    Nadat we samen buiten een paar sigaretjes hadden gerookt vertelde ze me dat ze heel goed kon masseren nou dat wou ik dus wel eens meemaken dus wij samen naar de kamer, de massage was wel bijzonder aangenaam maar de sex daarna was toch best wel wat plichtmatig van haar kant wederom niet goed maar ook niet slecht vooral het pijpen was heel matig.
    Zodra een dame aangeeft goed te kunnen masseren zou je dat per definitie als een bekentenis moeten beschouwen dat ze niet goed is in sex.

  35. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (17 juni 2014)

  36. #223
    Geregistreerd
    7 juni 2010
    Last Online
    3 februari 2024 @ 21:31
    Locatie
    brabantse land
    Berichten
    320
    Discussies
    16
    Thanks
    145
    Thanked
    132 in 62 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zodra een dame aangeeft goed te kunnen masseren zou je dat per definitie als een bekentenis moeten beschouwen dat ze niet goed is in sex.
    toen had bij mij ook al een belletje moeten rinkelen, maar als je bij een lekker vrouwtje zit denk je meestal niet al te helder meer
    Strangers from the city call my baby's number and they bring her toys
    When I come knocking she smiles pretty she knows I wanna be Candy's boy

  37. #224
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens tussentijds afgereist naar vv,

    Smiddags was het een gemoedelijke bende, weinig mannen en genoeg vrouwelijk schoon. De meeste dames die ik maanden geleden al aantrof in vv waren er tot mijn grote verrassing nog steeds.. Dus deze keer eens niet de grote onbekende ijsbeer geweest in vv, ik werd hartelijk begroet door de dames en natuurlijk vroegen ze waar ik al die tijd geweest was. (4 maanden),.. En ik antwoorde vrolijk "bij de buren".. Aangezien vv mijn winterclub is omdat ze s'zomers teveel zon hebben daar en ik dat als niet prettig ervaar.

    Helaas ben ik ongeloofelijk slecht in namen dus, dames die ik gezien heb waren: Nora, Nelly, Nelly;s vriendin, Eva, Ina, en de rest was meer club vulling voor me eigenlijk..
    Gakamert heb ik met Nora en Eva.. Dat waren dan meteen ook de 2 toppers die aanwezig waren.. Het neusje van de ijsbeer zeg maar. Nora is een mooie duits/russische die aangenaam is in de omgang maar wel wat passief op de kamer, en dat gezegt hebbende, hou ik ook niet van drukke meiden.. Dus voor mij was het erg goed.. Beide dames zowel Eva als Nora zien eruit als om door een ringetje te halen erg leuk dus.

    Wat was er voor de rest nog aanwezig, Je hebt de "Auslander DVP's" zoals ik ze dan noem, dames die alleen met hevig behaarde en bezwete types wensen te
    kameren. Welke op de late avond zeker op hun wenken bedient werden. een groep die altijd in vv vertoeft maar die ik eigenlijk zelden zie kameren.

    Een groep van 5-6 russinnen die in het Don Rudo beuteschema vallen, d.w.z. geen twintigers.. Helaas voor mij volkomen onaantrekkelijk.

    En de gebruikelijke groep roemeense dames die er vertoeven, leuk maar volkomen gericht op snel geld wat ze dan ook NIET verdienen.

    Voorbeeld:
    Hi, wanna fuck.. No,..Why not, No foreplay no fuck, ok,... whats your name.. Flipper, Hi Flipper, wanna fuck.. VOLKOMEN KANSLOOS DUS!!!!!!

    Eten:
    Het eten was ok, helaas hadden ze vis gemaakt, waarna de hele tent stonk naar vis de hele avond. :(
    Het was lauw warm en droog gekookt... Maar wel ok, aparte combinaties.. Die ik eigenlijk wel lekker vond.

    Tip: Als je soep serveert, doe geen broccoli soep meer svp.. ivm met twijfelachtige vage reuk de hele middag...

    Ga ik terug, ja hoor, wanneer, nog lang niet..



    om 21:30 15 ijsberen in de bar,
    om 23.30 50 ijsberen?????????????????????????????
    om 2.30 5 ijsberen..

    WTF komen die mannen eigenlijk doen... hun vriendin bezoeken?

  38. Onderstaande 7 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 juni 2014),Boy69 (22 juni 2014),Costana (21 juni 2014),Don Rudo (21 juni 2014),Jansen (21 juni 2014),Willi69 (21 juni 2014),Yahoe (25 juni 2014)

  39. #225
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Gisteren weer eens tussentijds afgereist naar vv,

    Aangezien vv mijn winterclub is omdat ze s'zomers teveel zon hebben daar en ik dat als niet prettig ervaar.
    Flipper en andere beren van het forum ken ik van de PHG wat mijn favoriete clubje is/was en alwaar ik tot grote tevredenheid zo af en toe overdag heb vertoefd. Sinds enige tijd ben ik mijn vaste meisje achterna gegaan naar de VV en is de Happy voor mij niet meer dan een mooie herinnering.

    Maar over de gehele lijn gezien zijn de faciliteiten in de VV beter dan in Happy, met name buiten aan het zwembad en in de tuin is ruimer en enkele van de kamers zijn veel veel mooier.

    Belangrijker is dat het welzijn van de dames, denk aan rust- en overnachtingsmogelijkheden, op een hoger plan staat.
    Ik ga tenslotte naar de club voor de dame(s) en de rest is van secundair belang.

    Een groep van 5-6 russinnen die in het Don Rudo beuteschema vallen, d.w.z. geen twintigers.. Helaas voor mij volkomen onaantrekkelijk.
    Het zijn ook geen tieners, maar inderdaad ik bevestig de aanwezigheid van een groepje van een stuk of 5 Russisch sprekende, super aantrekkelijke vrouwen!
    For the record ik kom alleen voor dat ene meisje, ze heeft niet graag heeft dat er over haar geschreven wordt.

    Deze tent en ook deze dames verdienen het overdag meer publiek te trekken!
    Laatst gewijzigd door Don Rudo; 21 juni 2014 om 16:47 Reden: verbeterpuntje: graag een koude douche aan het zwembad

  40. Onderstaande 2 leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (21 juni 2014),lekkersfan (22 juni 2014)

 

 
Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.

Diamond 468*60   Freude 468*60