Na een teleurstellend flits-bezoek van afgelopen zaterdagavond zat ik ernstig te twijfelen of ik op korte termijn nog wel naar de H7 moest gaan. Een tent vol Turken, aangevuld met wat Roemenen, is voor mij niet de meest ideale locatie op mijn vrije tijd door te brengen. Aangezien ik zaterdag vergeten was m'n vrijkaartje in te leveren en dat Pistol Pete ook van de partij was besloot ik om het nog een keer voor een paar uurtjes te proberen. Bewust gekozen om dit keer niet in de nacht te arriveren, maar lekker vroeg, zo rond een uur of 14.30.
Er waren een stuk of 10 meiden reeds aanwezig, het zelfde aantal beren ongeveer. Even dacht ik dat het erg druk zou worden, maar dat viel mee (in ieder geval tot begin van de avond). In de loop van de middag waren er een stuk ok 15, misschien tegen de 20, meiden aanwezig. Maya en Andra waren wat op de muziek aan het dansen (nog steeds kunnen die meiden met hun tengels niet van de muziekknoppen afblijven en worden er meer songs niet dan wel geheel afgespeeld). Maya komt over als een leuke gezellige meid, Andra als een arrongante bitch. Ik ken beide meiden niet of nauwelijks, dus misschien heb ik het wel helemaal verkeerd, maar dat is mijn indruk.
Terwijl ik met PP wat op de bank hang komt de Bende van H7 binnen; IJsberenvel, Bad Pritt en rmjhexe, evenals nog een paar Hollandse beren die ik hier en daar ooit wel eens gezien heb. De tijd voornamelijk doorgebracht met hangend socializen. De meeste meiden hadden er vandaag duidelijk weinig zin in. Bij tijd en wijle waren er nauwelijks of geen meiden in de bar te vinden. Regelmatig lagen er een stuk of 6, 7 in de kino samen en een aantal samen op een aangrenzende kamer. Er straalde weinig positiefs van ze af. Zoals BP al aangaf leek het wel of ze de tijd volmaakten in een goedkoop hotel. Doen wij, beren, ook wel eens, maar het nodigt niet echt uit om zo'n meid de kamer mee op te nemen. o.a. Selena, Amy, Delia en Alina waren een uitzondering daarop, maar overal 'mankeerde' wel iets aan....
Selena is een leuke meid, maar van 2 beren had ik gehoord dat een zwangerschap sporen hadden achtergelaten. Aangezien ik liefhebber ben van stevige borsten viel zij helaas af. Amy is het 'vriendinnetje' van een aanwezige beer, dus daar moest ik met me klauwen van afblijven. Voor de gein vroeg ik haar mee naar kamer. "Never, never I go with you, you are a friend of xxxxx!", was haar reactie. Na...dat kwam ook wel goed uit, aangezien ze niet direct mij type is. Delia is een mooie meid, helaas ook met zwangerschapssporen, zoals veel meiden in de H7. Ze maakte regelmatig een kamertje, was druk genoeg en niet altijd in de bar te vinden. Kon dus ook een streep door. Dan bleef er nog één over; Alina. Zo rond etenstijd trof ik haar alleen in de Kino. Ik besloot om maar even bij haar te gaan liggen. Op de een of andere manier had ze iets van me aantrok. Geen klein sprinkhaantje, maar een wat grotere meid. Helaas kwam er in het begin weinig uit haar. Ze gaf aan dat ze moe was, maar vond het ook weer fijn dat ze er niet alleen lag. Een tijdje liggen we wat tegen elkaar aan, praten en strelen wat, totdat er weer een bende Roemeense sprinkhanen de Kino binnenkwamen. Het was eer over met de rust. Ik lag te midden van een stuk of 6, 7 meiden waar totaal niks zinnigs uitkwam, behalve "Hai sa ne futem!". Alina lag er bij en keek er naar....
Nee... dit zou een verloren avond...uhh...middag worden. Nog een tijdje met de H7-hooligans en PP zitten kletsen, wat zitten gokken, maar sfeer zou er niet meer komen in H7. Toen zo rond een uur of 19.30-20 een leger Turken binnenkwam was het voor mij het juiste moment om op te stappen. Net als afgelopen zaterdag (toen ik slechts 1,5 uur binnen was geweest) ongepopt de tent verlaten. IJsberenvel was bang dat ik, na 2 teleurstellende bezoekjes, voorlopig niet meer zou terugkeren in de H7. Normaal zou ik dat zeker ook niet niet, maar aangezien hij over 2 weken zijn verjaardag viert en er ook redelijk wat bekende beren aanwezig zullen zijn zal ik overdag ook van de partij zijn. Of ik het tot in de avond volhoud? We zullen zien....
Tot zover voorlopig m'n laatste recensie op het forum, met dank aan een varken uit een andere club.