Wegens tijdgebrek gisteravond even de H7 binnengewipt. De laatste keer, een maandje geleden, goed vermaakt na een avondje LR. Gisteren was het helaas anders. Een stuk of 15-20 meiden aanwezig, voornamelijk Roemsen met een jeugdige leeftijd, van ultraslank tot hangbuikzwijn-formaat. Een enkele interessante pino, maar die werden bezet gehouden door bankhangende Turken. Wat vrij was was niet interessant. Line-up van de beren; Roemenen en Turken, 95%. Volgens mij vond één of meerdere van hun het niet nodig om in December zich te wassen, af en toe kwam er een geur van een 3 weken oud kadaver voorbij.
Vlak na binnenkomst aangevallen door Jolanda (ex Monica PHG), maar afg. zomer had k geen trek in haar, dus nu ook niet. Selena (ex LR) was moe en de rest wat interessant was was bezet of had meer interesse om met hun tengels aan de muziekknoppen ze zitten. Volgens mij geen song gehoord die helemaal afgespeeld is. Tussendoor even de gokkast op de kop gezet en er kwamen zowaar nog wat euro's uitrollen. Drie gieren kwamen als vliegen op stront op me af, waarvan de enigste die interessant was de hele avond afgekocht was. Bij die andere 2 was het moreel niet verantwoord om voor sex te betalen, dus de euro's maar in me zak gestopt en met 2 volle zakken terug naar NL gegaan. Al met al geen bijster positief flits-bezoek. Zal het op 12 januari nog eens opnieuw proberen als IJsberenvel 65 jaar wordt. Hoop niet dat het dan weer Istanbul7 is ipv Heaven7, anders vrees ik dat ze MJ een lange tijd niet zullen zien in Willich...