Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 339
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard H7, 22-12

Wegens tijdgebrek gisteravond even de H7 binnengewipt. De laatste keer, een maandje geleden, goed vermaakt na een avondje LR. Gisteren was het helaas anders. Een stuk of 15-20 meiden aanwezig, voornamelijk Roemsen met een jeugdige leeftijd, van ultraslank tot hangbuikzwijn-formaat. Een enkele interessante pino, maar die werden bezet gehouden door bankhangende Turken. Wat vrij was was niet interessant. Line-up van de beren; Roemenen en Turken, 95%. Volgens mij vond één of meerdere van hun het niet nodig om in December zich te wassen, af en toe kwam er een geur van een 3 weken oud kadaver voorbij .

Vlak na binnenkomst aangevallen door Jolanda (ex Monica PHG), maar afg. zomer had k geen trek in haar, dus nu ook niet. Selena (ex LR) was moe en de rest wat interessant was was bezet of had meer interesse om met hun tengels aan de muziekknoppen ze zitten. Volgens mij geen song gehoord die helemaal afgespeeld is. Tussendoor even de gokkast op de kop gezet en er kwamen zowaar nog wat euro's uitrollen. Drie gieren kwamen als vliegen op stront op me af, waarvan de enigste die interessant was de hele avond afgekocht was. Bij die andere 2 was het moreel niet verantwoord om voor sex te betalen, dus de euro's maar in me zak gestopt en met 2 volle zakken terug naar NL gegaan. Al met al geen bijster positief flits-bezoek. Zal het op 12 januari nog eens opnieuw proberen als IJsberenvel 65 jaar wordt. Hoop niet dat het dan weer Istanbul7 is ipv Heaven7, anders vrees ik dat ze MJ een lange tijd niet zullen zien in Willich...

2. Onderstaande 9 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (23 december 2012),Bluebear (25 december 2012),Bosco (23 december 2012),LittleJoe (23 december 2012),NikXXX (23 december 2012),Pistol Pete (23 december 2012),rmjhexe (24 december 2012),rob45 (23 december 2012),trigootje (23 december 2012)

Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Discussies
    93
    Thanks
    240

Standaard Bezetting afgelopen week en kerstreces

De bezetting was afgelopen week hoofdzakelijk Roemeens, een handvol Bulgaars en 1 Hongaarse.

Roemeens
    Amy – Anna – Anda – Alexa – Alina – Dea – Delia – Denissa – Maya – Selena – Larissa (nieuw) - Maria (nieuw) – Monica – Paula – Simona – ….. (stevige meid met kort blond haar) (naam mij onbekend) – ….. (naam mij onbekend) - ….. (naam mij onbekend)

Bulgaars
    Carla – Claudia – Gaby – Jackeline – Marissa

Hongaars
    Roxy

----------

Kerstreces
    Met kerstreces zijn of gaan: Paula – Simona – Roxy

----------

(dit alles voor zover ik ter plekke heb kunnen vaststellen)

Last Online
    20 september 2024 @ 18:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Paula en Roxy zijn al vertrokken wat ik net heb vernomen. Later meer op live from H7.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Discussies
    93
    Thanks
    240

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    De bezetting was afgelopen week .....

Bulgaars
    Carla – Claudia – Gaby – Jackeline – Melissa

Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Discussies
    20
    Thanks
    6

Standaard

Afgelopen vrijdag was het erg gezellig geweest!

* En mijn speciale dank gaat uit naar Liset, voor het checken van mijn vrijkaartje "on my desk" hahaha

Last Online
    15 maart 2019 @ 19:30
    Discussies
    2
    Thanks
    10

Standaard

Mogelijk staat het al ergens: maar heeft iemand een idee van de bezetting op 2e Kerstdag? Ik twijfel nog tussen
    Heaven7 en Planet Eden.

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jjmm Bekijk bericht
    Mogelijk staat het al ergens: maar heeft iemand een idee van de bezetting op 2e Kerstdag? Ik twijfel nog tussen
    Heaven7 en Planet Eden.
    Mijn laatste informatie is,dat er tussen de 15 en 20 meiden zullen zijn en met oudjaarsdag ook.Maar je weet het natuurlijk nooit zeker.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Last Online
    15 maart 2019 @ 19:30
    Discussies
    2
    Thanks
    10

Standaard

IJsberenvel, vriendelijk dank voor je reaktie.

Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    De bezetting was afgelopen week hoofdzakelijk Roemeens, een handvol Bulgaars en 1 Hongaarse.

Roemeens
    Amy – Anna – Anda – Alexa – Alina – Dea – Delia – Denissa – Maya – Selena – Larissa (nieuw) - Maria (nieuw) – Monica – Paula – Simona – EMMA….. (stevige meid met kort blond haar) (naam mij onbekend)GINA….. (naam mij onbekend) - ….. (naam mij onbekend)

Bulgaars
    Carla – Claudia – Gaby – Jackeline (moet zijn ANGELA) – Marissa

Hongaars
    Roxy

----------

Kerstreces
    Met kerstreces zijn of gaan: Paula – Simona – Roxy

----------

(dit alles voor zover ik ter plekke heb kunnen vaststellen)

11. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Smouse (25 december 2012),Toulouse-Lautrec (25 december 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Weer ff een kort berichtje van de echte heaven7 wc experience reporter.
    Mijn vaste schatje Mima is met de noorderzon vertrokken, 2 maanden ging ik alleen met haar, stom in een puff, maar ik heb veel van haar gehad. Over de sex was er niks te klagen in ieder geval met het lekkerste kontje van H7 onder handbereik.

Ook een andere sidekick, lekkere Diddi, besloot ook te verkassen en was ik weer alleen tussen de veelal jonge onervaren en zeer naturelle roemeentjes.Het opnieuw jagen was wennen en ook de houding van enkele van deze groentjes, ze zijn niet alemaal even communicatief, toch wel jammer dat ze van dit type onvriendelijke meiden weer een paar hebben binnengelaten.
    Een kleine tent als H7 kan eigenlijk geen van deze meiden verdragen, het dood de atmosfeer snel in een kleine club.
    Gelukkig is het ergste secreet Scarlet al verdwenen, onder meeneming van 800 euro van de dames en de belofte dat het wordt terugbetaalt als ze terugkomt, maar ze mag niet terugkomen van de nieuwe leiding omdat ze erg grof is en zeer onvriendelijk en aggressief. Ze is wel moldavisch en geen roemeens dus wellicht dat de dames hun geld nog terugzien. Niet alleen beren zijn stom.

Onvoorstelbaar dat een vrouw die wegens agressief gedrag PHG moet verlaten in H7 geparkeerd werd.
    Zo hebben ze meerdere missers inde line up zitten, meiden die met handdoeken om door de tent lopen, denken dat hunntaak is zich volvreten en daarna inde kino gaan liggen de hele dag en niet werken, en dat ze in het goedkoopste hotel van Wilich zijn ingekwartierd.

Leiding wakker worden !

Ook de muziek keuze is een ramp, dames te te pas en onpas hun muziek draaien maar van die bulgaarse muziek is niemand gecharmeerd. Er moeten muziekbanden komen met een goede mix met voor iedereen iets. Dames moeten zic niet meer met de muziek bemoeien.

Gebrek aan uitstraling bij veel jonge roemeense meiden is een gegeven ( kan gebeuren bij jonge naturelle meiden til er net zo zwaar aan), maar zelfs vriendelijkheid ontbreekt, ze snappen echt niet wat animeren of sfeermaken inhoudt...erg jammer in je puff..maar dat moet een leiding zien en verbeteren door constante feedback en bijsturing. Gebeurd totaal niet, sorteert zichzelf wel uit zeggen ze is deels waar maar dan is het kwaad al geschied en sommigen denken dat ze in een 20 euro hotel zitten zonder verplichtingen van hun kant ??

Wat zeer verbeterd is is het eten, dat is meestal erg goed en ruim voldoende voorhanden.
    Vers fruit altijd salades, een goed ontbijt. Chapeau.

Ik teste uiteraard een paar nieuwe roemeense dames, waarvan Maria als volslank exemplaar een schatje is maar wel het nodige moet leren maar als een vrouw prettig is inde omgang heeft ze bij mij al veel bonuspunten ( ze steekt hierbij echt af tegenover de andere roemeentjes momenteel samen met Emma, Maya en uiteraard Delia), Service voldoende. Herhalingsgevaar 100%.Ik ben en trouwe herder in mijn boekingsgedrag als een vrouw me als persoon goed bevalt, ongeacht haar service.

En ik bleef hangen bij Denissa, heerlijke lolita met een gezicht van een meisje van 15/16 jaar.
    Ik begin op PP te lijken, die was er gelukkig niet en zodoende had ik geen concurrentie en kon ik volop pre -en aftersalen en sloeg de vonk een beetje over. Zelfde fout weer..ik leer het nooit..is nu weer weg naar Rumania..na een turbulente (kan er een hollywood film van maken) eerste maand in Duitsland..maakte ook als persoon indruk, deze streetwise maar oh zo rechtlijnige, naturelle en eerlijke vrouw. Of ze terugkomt ..mischien..ik houd kontakt met haar. Omdat er passie was, was de sex met haar 300%..ik liet een figuurlijk traantje toen ik haar dit weekend op het vliegtuig zette.

Na een goed begin, laat de nieuwe leiding het nu teveel sloffen.
    Enkele verbeterpunten:
    1. muziek ( dames mogen geen plaatjes meer draaien en goede gevarieerde muziek banden met voor elke smaak iets en niet 5 keer op een avond dezelfde muziekband)
    2. line up (meer vriendelijke communicatief vaardige vrouwen die snappen dat ze onderdeel uitmaken van een sfeerbedrijf, degenen die geen vreemde taal spreken of dit niet willen snappen moeten er erg snel uit)
    3 altijd 2 thekes ( als het druk is moet je erg lang wachten, standaard zijn er 2 in de weekends maar die werken vaak langs elkaar heen zodat er geen bediening is achter de bar)
    4 Als je hier niet erg snel aan werkt gaat je bedrijf de boeken in als turkenpuff. Die zijn veel midner veeleisend en veel sneller tevreden maar dan mis je veel beter boekende nl en dtse gasten (vind ik persoonlijk geen probleem, maar veel nederlandse en duitse gasten ervaren dat vooral in combinatie met alleeen maar turkse, bulgaarse en roemeense muziek toch al snel als heel anders, lees MJ verslagje van afgelopen zaterdag maar) Vooral de zaterdag is het al een turkenpuff..de zaterdag is ook niet mijn favoriete avond btw..doordeweeks is het veel beter voor liefhebbers van een relaxte atmosfeer en pre- en aftersales.

Tot zover uw trouwe H7 reporter vanaf zijn onderduik adres in NB.
    Die Heaven 7 nog steeds (erg) de moeite waard vind (omdat hij nou eenmaal valt op jonge naturelle vrouwen in de p6 bussiness) en er ook nog regelmatig zal komen.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 25 december 2012 om 09:33

13. Onderstaande 10 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Bosco (26 december 2012),egon, Dr. Rammler (26 december 2012),Megaboob (26 december 2012),MichelJ (25 december 2012),Pistol Pete (25 december 2012),rmjhexe (25 december 2012),Smouse (25 december 2012),trigootje (25 december 2012),vrije jongen (25 december 2012),Wijze grijze (26 december 2012)

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

BP er is maar 1 echte Heaven7 reporter,jij bent de reserve.
    .

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    BP er is maar 1 echte Heaven7 reporter,jij bent de reserve.
    .
    Ja hoor schatje jij mag de Heaven 7 star reporter zijn.
    Maar dan moet je beloven niet meer zoveel tijd op de wc door te brengen want dan mis je teveel om deze verantwoordelijke erebaan aan te kunnen en moeten we je herdopen in de Heaven 7 wc experience reporter.

16. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

rmjhexe (25 december 2012)

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Voor de beren die het belangrijk vinder er zijn vandaag 11 meiden te bewonderen in Heaven7. Is genoeg denk ik voor een eerste kerstdag.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Voor de beren die het belangrijk vinder er zijn vandaag 11 meiden te bewonderen in Heaven7. Is genoeg denk ik voor een eerste kerstdag.
    Welke dan zo dadelijk live verslag van de enige echte reserve star reporter ter plekke, omdat IJsberenvel andere verplichtingen heeft maar het werk gewoon doorgaat !!!

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Ja hoor schatje jij mag de Heaven 7 star reporter zijn.
    Maar dan moet je beloven niet meer zoveel tijd op de wc door te brengen want dan mis je teveel om deze verantwoordelijke erebaan aan te kunnen en moeten we je herdopen in de Heaven 7 wc experience reporter.
    Lieverd ik kan me eigen uren vermaken op de wc met A en S. En een blote kont en fles bier.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Welke dan zo dadelijk live verslag van de enige echte reserve star reporter ter plekke, omdat IJsberenvel andere verplichtingen heeft maar het werk gewoon doorgaat !!!
    Ik zal kijken of ik achter de namen kan komen.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Lieverd ik kan me eigen uren vermaken op de wc met A en S. En een blote kont en fles bier.
    Je hield altijd al van de wc experience en daarvan kan geen deutsche loel je weghoue.

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Ik zal kijken of ik achter de namen kan komen.
    voel je de hete adem van de reserve star reporter in je nek ?
    maar doe maar ik kan ook ergens anders heengaan als t niks is...11 stuks klinkt niet echt uitnodigend.

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Gaby,Selena,Simona,Scarlet,Amy,Dea??,Claudia,Maya. dit zijn de namen tot nu toe die ik net heb door gekregen.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Mooie link BP,super.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Gaby,Selena,Simona,Scarlet,Amy,Dea??,Claudia,Maya. dit zijn de namen tot nu toe die ik net heb door gekregen.
    Scarlet zit dat secreet er nog steeds ?
    Wat is de line up slecht momenteel ik denk dat ik lekker naar Samya ga vandaag ff kijken wat rmjhexe wil.

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard Waardeloos deel 2

Gisteren ben ik voor het laatst in H7 geweest als de line up niet snel veranderd ga ik hier met winterslaap en kom pas weer 12 januri met het verjaardagsfeestje van IJsberenvel.

Teveel jonge oncommunicatieve, afwijzende, doodse jonge roemeense dvptjes, en als ze al willen kunnen ze niet.
    Liggen vaak in de kno, lopen je straal voorbij zonder oogkontakt, ook als je ze geboekt hebt, vragen "wat man" als je ze aanspreekt, doen wat ze willen, lopen in handdoeken gehuld door de club, zijn bot tegen gasten, vreten het buffet kaal zoals het hun uitkomt, Tonen geen enkel initiatief. Ze zorgen bij mij voor geen enkele sfeer en daardoor geen enkele drang om te kameren.
    Gelukkig vulde Denissa dit vacuum maar die is ook weer weg.
    Ik heb me gisteren vermaakt door gesprekken met collega's.
    Leuk maar hoort niet de hoofdmoot te zijn in een club.
    Ik ben met deze line up al lang en breed klaar.
    Gisteren omdat IJsberenvel er zat ook afgereisd, maar deze reflex zal de komende tijd niet voorkomen.
    Ik wacht op betere tijden die als de leiding slim is er snel aankomen.

Tekenend: Op een gegeven moment was er geen dvp meer in de hoofdruimte maar lagen de roemeense hotelgangers allemaal in de kino. De theke keek naa rde lege hoofdrumte maat greep niet in. Toen ik zelf inde kino wilde gana liggen kon dat niet,
    Ook niemand die plaats maakt, ze kijken je allemaal aan met een blik die je naar je taser doet grijpen.
    MJ lag ertussen maar er kwam geen respons van de dames, dat merk ik al lang, de gemiddelde bezoeker zal weinig plezier beleven aan de interaktie met de jonge roemeense dvps, sommigen zijn echt onvriendelijk en afwerend, op een kinderlijk contactniveau zitten ze nog, het lijkt net of ze niks willen verdienen, of ze willen wel maar kunnen niet, vaak spreken ze ook geen woord over de grens.
    Dit is echt bagger in elke club.
    Zo gaat H7 het niet redden, ik ben in ieder geval een tijdje weg hier tenzij IJsberenvel me omkoopt omdat hij een bob nodig heeft.
    Maar voor de dames ga ik hier niet langs voorlopig.

Mischien dat het een kerst/eindejaars dipje is, maar ik vind er nu in H7 niet veel aan.
    Ilona de theke had ik al een keer verteld wat ik ervan vond, de chef Frank ook ( het sorteert zichzelf uit meende de beste man ik denk dat dat een stomme gedachte is voor een puff ondernemer..) nu volstond ik met scheisse.."mann kann kein kontakt kriegen zu den frauen", althans niet naar mijn normen en naar wat ik hier gewend ben, verder zijn veel nieuwe dames gewoon vervelend in de omgang en dan heb ik geen zin meer.

IJsberenvel vermaakt zich altijd wel als er maar bier is en hield die skinny doos bezet de hele avond dus hij zal het wel goed gehad hebben, rmjhexe boekte ook niks en vond de line up en sfeer ook zeer matig.
    MJ ging denk ik ook ongepopt de deur uit en zelfs Pp had een goedkope avond.
    Zegt toch wel wat, jammer allemaal dit.

Een positieve indruk maken:
    Selena, de Bulgaartjes ( Claudia/Angela/Melissa/Gaby), Maya, Alexa en Gina.

Twijfelgevallen zijn:
    Maria, Andreea en Amy ( hoe ze sommige mannen benaderd en afwijst omdat haar "vriend" er is, en ze dan standaard niet werkt maar wel in haar dvp kloffie onder zit is slechte reklame voor elke club. )

Schrott zijn voor mij door hun slechte vibes en gedrag:
    Andra, Betty ( vraagt 50 euro mag niet doet ze wel), Alina, een kleine blonde roemeense, Scarlet.

Ook weer veel turken vanaf een uur of 20.00.
    Het wordt een echte turken puff lijkt het wel, tevreden met weinig als de prijs maar laag is.
    Maar de line up van turken puff no 1 :Penelope halen ze bij lange na niet, die is veel beter.

Het avond eten was niet al te best, valt me op dat het nu weer vaak koud geserveerd wordt.
    Voor een tweede kerstdag viel het tegen.
    Wel lekkere gevarieerde pizza om 22-22.30 standaard dat is wel weer zeer goed.

Muziek, weinig spannend maar in ieder geval geen turks/bulgaars/roemeens gejengel de hele avond, af en toe veel te hard.
    Kan je niet met elkaar praten.
    De dames konden niet elke keer hun plaatjes pluggen in ieder geval bij theke Ilona.
    Maar aangezien iedere theke dat anders doet, zullen er hier nog genoeg turkse bruiloftavonden zijn of de dames elke plaatje hald draaiend hun middelbare schoolfeest tijd over willen doen.
    Mischien handig om de muziek eens op te pikken en betere muziek banden te maken en 1 beleid voor alle dames en thekes ?
    Muziek is mega belangrijk voor de sfeer in een club.

Ilona de theke is super alleen aansturen, motiveren en corrigeren van de dames dat doet alleen coco die eigenlijk de beste theke is.
    Onvoorstelbaar voor mij om in een club diverse vrouwen gedrapeerd in handdoeken op de banken te zien zitten.
    Onvoorstelbaar dat een theke dan niet ingrijpt ?
    Als de roemeense hotelgangers in de kino liggen of als ze plaatjes pluggen, grijpen veel thekes zoals Nicolle en Ilona ook nauwelijks in.

Gelukkig zijn er andere clubs, in Acapulco was het met rmjhexe na een H7 bezoekje ..voor mij top door een zwarte sloper..Pamela.
    Penelope maar eens vaker aandoen en naar ik hoor is het in de RTC Villa Venus, Arabella en Grimberg sauna soms erg goed op het moment.

Gisteren 25 euro klein gemaakt voor een dagje ouwehoeren, sauna, eten en drinken en je ergeren aan wat stomme roemeense boerinnetjes..de schade valt wel mee, maar het is niet waarvoor ik naar een club ga.

Eindkonklusie: als je een jonge roemeense dvp bent is Heaven 7 rond de kerstdagen het goedkoopste HOTEL van Willich.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 27 december 2012 om 08:58

27. Onderstaande 13 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

anali (27 december 2012),Badslippers (27 december 2012),Bosco (27 december 2012),De Shyman (27 december 2012),egon, Dr. Rammler (28 december 2012),harrie1111 (27 december 2012),LittleJoe (27 december 2012),MichelJ (27 december 2012),Pistol Pete (27 december 2012),rmjhexe (27 december 2012),rob45 (27 december 2012),trigootje (27 december 2012),Willi69 (27 december 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Delia vergat ik nog als positief op de balans te vermelden, deze jonge maar zeer korrekte dvp, is voor elke club een topper.

29. Onderstaande 3 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

hara1d (28 december 2012),harrie1111 (27 december 2012),Pistol Pete (27 december 2012)

Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Discussies
    12
    Thanks
    143

Standaard

Goed zo, Bad Pritt.
    Ik ben er gelukkig niet bij geweest maar kan de sfeer wel aanvoelen zoaks je hem beschrijft.
    Blijf ik ook maar effe weg.
    Hopenlijk leest de club leiding het ook en DOEN ze er wat mee!
    Ook inderdaad jammer dat het een turken hol aan het worden is.
    De laatste keer vond ik de zigeuner muziek ook irritant worden.
    Maarja er kan sltijd weer net een toppertje arriveren.

Last Online
    28 oktober 2022 @ 22:40
    Discussies
    5
    Thanks
    262

Standaard

Bedankt voor de info, Bad Pritt...nadat de donkere dames deze club hebben verlaten, ben ik er niet meer heen gegaan...donkere dames/latina's hebben mij nog nooit teleurgesteld..dit itt tot sommige jonge roemeense dames...was al bang voor het hierboven beschreven beeld...lijkt wel of deze kleuters de toko overnemen..nou..veel succes ermee..

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste

Regels voor berichten