Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 339
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Gisteren geweest, derde keer bine paar dagen.
    Dieptepunt Dori keek me niet aan.

QWel de lachende zaadvragende oogjes van ongeveer 25 andere meiden.
    paar nieuewe en echte stunners erbij.
    Ongelogfelijk goed op het moment de line up vind ik, we missen alleeen PP meisjes alhoewel, een nieuw rooie roemeense komt erg dicht inde buurt en is erg knap.

Stefanie maakte me hert leven zwaar, ze wilde met mij vanavond, jaajajaj ho es effe daar had ik geen zin in, ze kuste en teasde me voortdurend met alles wat ze in huis had, mijn oren zijn wer schoon en ze zorgde voor permanent kippenvel en we stonden een beetje te dansen met haar tits in mijn handen, spaeter...maar ze zei now or never.dan maar never...ik twijfelde maar onder druk staat de echte ijsbeer o, de hedopnist op zoek naar maximale genotsbevrediging..lol...en ..

....mijn oog viel op een zeer naturel meisje, schitterend gezichtje, zwart opgestoken haar, ze leek wel 16 jaar...ik had meteen dat wow gevoel.
    Geen make up, prachtig lichaam met grote cup C borsten, helemaal geweldig, ik ging naast haar zitten en wist direct dat is ze...eigenlijk wilde ik meteen met haar gaan.
    Voor de vorm nog even de kino aangedaan voor een paar voorzichtige eerste kussen en meteen kontakt, ook mijn wichelroede sloeg meteen vol uit naar boven.
    2 werelddates mee gehad, zeer zeer lekker meisje, ongelofelijk zo naturel na 3 jaar...en zo een service. 100% naturel in alles. Ik kwam verliefd van de kamer, kan dat wel relativeren gelukkig maar leuk om met dat gevoel te spelen in deze setting.
    Tweede date was nog beter, en ik weet zeker dat het einde niet in zicht is...hopelijk blijft ze..kijk nu al uit naar as zaterdag.

Ik had graag die rooie nieuwe skinny roemeense ook nog graag gepakt (heel erg knap meisje met groene ogen ) en Isa nog zo een ongelofelijk naturel jong roemeens snoepje, vers in dit vak, met ook super mooie borsten, maar heb het bij 2 x Florentina gelaten.

Super avondje na een persoonlijk dipje op maandag door een grafdate met Dori, ik dacht ik kom er een paar weken net maar meteen back n the saddle en een wereld avond gehad in een rustig maar zeer gezellig Heaven 7
    De sfeer was erg goed, leek wel of iedereen in de partymode zat en we hebben veel gelachen met de nieuwe theke Irina, Seby, de dames en met IJsberenvel natuurlijk.

2. Onderstaande 6 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Grijsbeer ( 5 september 2012),hara1d ( 5 september 2012),phoenix ( 6 september 2012),rob45 ( 5 september 2012),Smouse ( 5 september 2012),Wijze grijze ( 5 september 2012)

Last Online
    20 september 2024 @ 18:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Ja Mira,stefanie ,Florentina,isa,nog een nieuwe roemeense met rode haren.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Discussies
    12
    Thanks
    143

Standaard

Ik ben er al een tijd niet meer in H7geweest en als je regelmatig in GT en de Villa komt dan valt het hier toch wel wat tegen. Hier is het een stuk lastiger om jezelf te vermaken tussen de bedrijven door.

De sauna is een tijd geleden kapot gewwest of als je er was stond deze niet aan. Is dat nu verbeterd??
    Is het sauna gebeuren nog wat uit gebreid want dit was toch altijd wat beperkt.

Hebben ze er tegenwoordig ook wifi want dat vond ik ook wel jammer dat dit niet beschikbaar was.
    Onbegrijpenlijk want deze service verstrekken kost bijna niets.

Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

Nadat ik hotel Reuters had verlaten in late ochtend in het bergdorpje Hennef..reed ik met mijn tuftuf richting Dusseldorf Bahndam, het ging makkelijker dan de heenweg, waarbij mijn tomtom doorsloeg en ik op de meest smalle en steile bergpaadjes naar de Schieferhof werd geleid, het leek erop dat ik werd voorbereid op een aantal bergbeklimmingen die zwaar zouden worden.......maar daarover in een ander rubriek meer, makkelijk parkeren in Dusseldorf, je moet wel weten waar natuurlijk en dat weet ik ondertussen wel,.. en binnen no time zit je in het centrum...fijn dat er nog zulke grote steden bestaan waar die mogelijkheden bestaan...in Nederland wordt iedere vierkante meter uitgebuit economisch, technisch etc... in duitsland is er gewoon ook meer ruimte zelfs inde grote stad, zowel voor de rijke rijden met een grote Mercedes ope senlweg als inde verpauperde wijken als Ali met een talibanbaard wandelt met zijn gezin door de straten die vernoemd zijn naar Goethe en Schopenhauer . Afijn Bahndam het ' sekspaleis' van Dusseldorf voor menig pool, turk, gemiddelde duitse burgerman, verdwaalde hollander, pillen verslaafde junk die rechtstreeks uit het uitgangsleven nog 30 euro wil spenderen, en er zijn natuurlijk echte ouwe vieze mannen die sloffend als een psychiatrisch patient door de poorten van de Bahndam lopen, ze worden vaak opgewacht , net als deze keer weer door twee rasechte 'abzock' hoeren, een dame is geheel rood gekleed met hoge pumps met scharfe ronde billen en de andere is een volbloed dame van plezier een blonde duitse snol met een standaard grote voorgevel en een zeer opdringerige vraag ' kommst du mit schatz' ?...daar niet bij vermeldend dat het tarief 50 euro is voor 10 minuten en dan inclusief aankleden en wassen...... toen ik door de opening heen was gelopen en de duitse vakvrouwen van de vereniging van abzockhoeren achter had gelaten en nog een keer omkeek sprak ze met een klein oud vies mannetje die zijn broek ook weer standaard half aan zijn kont had hangen, dezelfde woorden die ze zojuist tegen mij had uitgesproken.....de man knikte ja en holde als een klein kind die van moeder snoep krijgt achter haar brede heupen aan, ruim anderhalf uur heb ik rondgehangen wat de trappen op en neer, om mijn conditie op peil gehouden door menig lift te vermijden en trap op en af te lopen en een beleefd praatje te maken met een dame die ik wel zag zitten, daarbij waren er drie mannen van aziatische en turkse afkomst die me daarbij adviseerden...enkele dames hadden wel mijn interesse maar de gedachte aan Heaven7 en de hele dag vrij drinken en wippen voor geringere bedragen dan hier , deden mij uiteindelijk besluiten om dit ' sekspaleis' in dusseldorf te verlaten, bovendien is ramen toch echt ander werk, je moet als man er maar zin in hebben , in een stinkend kot waar de ramen amper opengaan naar binnen te gaan en daar de lucht van sperma, glijmiddel en zure kutten te ruiken ............na eerst wat boodschapjes te hebben gedaan bij een winkelcentrum in Kaarst kwam mijn tuftuf eindelijk aan in Heaven7, vriendelijk werd ik binnengelaten door een dame die na uitvoerige controle van mijn vrijkaartje een badjas aanreikte , mijn vrijkaartje dat ik deze keer niet vd ijsberenclub had gewonnen was alleen die dag nog geldig.....er waren bijna alleen maar onbekende dames voor mij...een marokaanse dame Nora en een roemeense dame Dea waren de enige dames die ik niet kende, de rest vd clup was totaal nieuw voor mij , inclusief de theke , wat ik daar voor conclusies uit moet trekken dat laat ik maar aan de lezers over, zo zijn er nog wel meer dingen die me inde ze club opvielen waarover ik in dit verslag wat zal vertellen, waarbij de lezer het uiteindelijke oordeel van mij mag vellen...nu ben ik niet bepaald verlegen en spreek ik zeer makkelijk onbekende mensen aan, zo ook de twee donkere dames Joy en sharon die in het gezelschap aanwezig waren, deze namen had ik zorgvuldig opgeslagen in mijn geheugen ,nadat Brat pitt hier verslag van had gedaan ook een roemeense dame met de naam Florentina prikkelden direct een bepaald deel van mijn hersenstam ..................., ik botste tegen Florentina op toen ik me omdraaide en een slok van mijn wasser mit kohlensauer nam...ze pakte me vast en vroeg of ik mee wilde lopen naar de kino, nou dat wilde ik wel, wat een geile uitziende snol, samen gingen we daar zitten en ze had binnen no time mijn direct hard geworden Willy tussen haar tenen in zitten , zo trok ze me af met haar voeten....wow wat een dame, maar toen besloot ik een klein interview te houden en somde ze trots op waar ze had gewerkt......even later vroeg ik vriendelijk aan Sharon of ik naast haar handdoek mocht gaan zitten op de bank...dat mocht en direct vleide de dame zich tegen mij aan, zonder dat ik dat eigenlijk had gevraagd.... geldt hier nu een animeer verbod , nee dus....itt Berdns heerst hier dus duidelijk een andere sfeer, die zeer verleidelijk is en ook geil, opwindend, ophitsend en helaas duister als de dames in de avond met hun billen gaan draaien .deze dame waarmee ik bijna de hele avond heb gevuld , heeft mij uitdrukkelijk verzocht niets te schrijven over haar , en dat zal ik behoudens deze paar regels die naamloos verder leven, ook niet doen., over diefstal gesproken, een onbekende heer had eerder die week ook een dame beroofd van haar geld, en ook hij was verdacht van diefstal door die Polizei afgevoerd, ik zag nu dat er naast de gewone kluisjes ook andere kluisjes waren, maar niemand van het vriendelijke personeel wees mij op de mogelijkheden daarvan, daarom heb ik de hele avond mijn knip met geld in de zak van mijn badjas gehouden...., itt Bernds waar ik een ketting verloor en een ijsbeer die had afgeven aan de theke.........voorzichtig trek ikde conclusie dat Bernds ietsje veiliger is, maar goed, we blijven hierin voorzichtig...de lezers weten het vast beter dan ik...
    Sharon verleidde mij door al op de bank , door haar negerinnen lippen te tonen en te gebruiken, wat kan die lekker zoenen.....het werd een kamer zoeken......Nadat ik enigszins baalde vd 45 minuten kamer ipv 60 minuten , gaf ik mijn selfisch mind op zijn kop, betaalde sharon en zette me in een fauteuil naast een dame waarvan ik niet had kunnen vermoeden wat voor een persoonlijkheid daarachter schuilde...twee keer deelden we de lakens en heb ik , voor de eerste keer in mijn leven, extra geld gepind...terwijl ik maar 90 euro wilde spenderen....omdat vrijdagavond Bernds toch ook een aardige grijpstuiver kost...., tervergeefs wachtte ik op de heren john en brat pitt en , was ik complet suf geneukt...dit doe ik geen tweede keer meer, een dag lekker neuken is beter, de tweede dag was leuk geil ,maar mijn orgasmus zijn een stuk minder dan de eerste dag , als je zak nog helemaal vol is..., maar goed wellicht zijn een nog betere conditie en genoeg eiwitten twee voorwaarden om ook dag twee flink te ' spritsen' , wellicht is de derde voorwaarde wel doorslaggevend...de sfeer en de dame..., maar goed zowel Sharon als de dame die ik niet wil vernoemen...hebben mijn hele avond tot een goed einde gebracht....voor het eerst heb ik bijna de hele weg met een half open raam gereden, opdat de slaap me niet zou overvallen ...om 3.16 exact lag ik in mijn nest, heaven7 zal ik zeker nog bezoeken, zeker als sharon en joy, die wil ook nog wel eens leren kennen..., maar dan de volgende dag geen club twee meer....overigens een Stephanie met dikke tieten heb ik niet gezien....wel een turkse of bulgaarse dame gekleed in een roze outfit.....en volle bos hout voor de deur....
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 september 2012 om 13:41 Reden: prive info

6. Onderstaande 7 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

anali (16 september 2012),bad pritt (17 september 2012),Badslippers (16 september 2012),Big30 (18 september 2012),MichelJ (16 september 2012),rmjhexe (16 september 2012),trigootje (16 september 2012)

Last Online
    21 april 2025 @ 22:47
    Discussies
    8
    Thanks
    718

Standaard

Phea, bedankt voor je bericht, maar een paar alinea's helpen met lezen.

Gr. Anali

8. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

Smouse (16 september 2012)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    718

Standaard

Gisteren rond 9 uur binnengewandeld. Erg rustig wat beren betreft (Nog niet meeemaakt op een zaterdagavond). Van de oude garde alleen Charon, Nora en Claudia gezien. De rest allemaal nieuw, maar de nieuwe aanwinsten vielen niet tegen. Sommoge waren voor Anali ook een no-go, maar over het algemeen fruit genoeg om de avond mee door te komen!!!

De eerste ronde ging maar Charon nadat we elkaar eerst hebben liggen flikflooien in de Kino (tenminste, ik meen dat het Charon was, want ik haal de namen van haar en haar vriendinen nogal eens door elkaar).

Tweede ronde met Franziska met een stel mooie boobs. Ook met haar eerst naar de kino om te checken wat in haar pakket zit, zodat Anali niet de kat in de zak koopt. Nadat ze door-en-door nat was snel door naar de kamer.

Derde ronde met Florina. Wat een lekkere geile meid en wat een lekker stel boobs maar weer. Deze meid weet wat Anali graag wil, en werkte gewillig mee. Anali kan dit wel waarderen. Ze werkte voorheen o.a. in LaLuna. Anali denkt dat een aantal vrouwen daar zowieso ruimdenkender zijn als je een keer niet de normale standaard sex wil (en om misverstanden te voorkomen, Anali bedoeld hier niet AO).

Al met al een geslaagde avond, maar wel weer tot met besef gekomen dat een PT of Pauschall-club toch geschikter is voor Anali, omdat Anali zijn hormonen niet onder controle heeft, en daarom op zo'n avond in H7 steeds weer veel te veel euri's achterlaat.

10. Onderstaande 3 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (17 september 2012),Big30 (18 september 2012),foefel (18 september 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    tervergeefs wachtte ik op de heren john en brat pitt
    hahaaha Phea wees maar blij want John en Bp zaten in van fkk van Goch wegens dichtbij en weinig tijd, maar ondanks een wekkertje dat om 7 uur weer afging bij BP waggelden ze pas om 5.15 naar buiten daar.

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

tervergeefs wachtte ik op de heren john en brat pitt en.

Phea wij zaten in van goch,een keer wat anders.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Gisteren de afslag Brueggen gemist, dan maar naar heaven 7. Eerst even kijken of er geen luchtballon in de tuin stond...gelukkig die ouwe gek is er niet.Was te verwachten volgens mij komt hij nergens heb hem nog nooit ergens gezien. Had zeker geen zin in een seniele gek die me de hele avond vraagt waar alaska is en of er echt geen chineesjes werken. In heaven. 7 zijn de meiden vaak erg naturel, small is beautifull, en dan moet je contact leggen voor een leuke avond en goede service.Er was wel een ander notoir GT sektelid, die zong this is your hometown om te benadrukken dat we vooral hier ons hijl moesten zoeken, alsof we dat niet wisten, maar haat maakt blind. We negeerden ook deze gek en gingen naar binnen. Irina de ruski theke begroette ons met kaaskoppen... Wees blij dat we geen russen zijn dan heb je een krat vodka voor ons nodig. Nu is een kratje bier genoeg. Ik legde mn spulletjes in de lockers en binnen troffen we 12 meiden. Ff wat gegeten en gebuurt met een paar dames. Claudia de beloofde massage gegeven. Daarna knipoogde Dea en zei dat ik een kus kreeg van haar zus in Rumania waarvoor zei geautoriseerd was. Steffanie studeert nu en alles ging goed met haar. Biene ik kon het super vinden met deze roemeense maar ook Dea is niet knap maar dat trotse gypsy bloed en een vrouw van 26 die half europa al heeft gezien maken van Dea iets speciaals.Of ik haar ook een massage gaf sure... Na half uurtje draait ze om ook deze kant, ik spuit olie op haar tits en begin ze gevoelvol te kneden. Nu wordt ik toch erg geil van haar dat was haar ook opgevallen en ze begint met me te tongen.Maar Nora had ik ook een massage beloofd, vanavond is het extreem rustig, ze willen allemaal wel een massage. Dea vertrekt ik rook even een sigaretje met Florina en Berzine en drink een biertje. Ook nora wil een borstmassage en ook met haar loopt het snel uit de hand. Ze trekt me lekker af terwijl we kussen, dea komt erbij liggen..he dat was mijn prooi. Ik voel me een beetje ongemakkelijk..dea is ook een super leuke vrouw en we hebben net ook een lang privegesprek gehad.Kom zeg ik tegen Nora voordat het helemaal losgaat we gaan naar boven.Met nora boven was een superdate maar ken haar allang en is onze tiende date? Ook lang gesproken met haar pre en after, zonder dat ik er erg in had was het weer 3 uur geworden. Sarah showde mij en john nog even haar main assets en ik wenste de stoere gekke Franceska nog even een goede nacht. Afscheid genomen van Nora, de theke en Sharon en Claudia die ik nog even voorhield dat het niet netjes was een massage van mij te nemen en dan met een andere kerel naar de kamer te gaan, het bijdehandje keerde het om. Haha. Was in een soort prive harem weer een erg leuke avond.Jammer voor de meiden dat er weinig te verdienen was maar de stemming was er niet minder om na een druk weekend. Het werd een soort privefeestje dus met IJsberenvel en mij als enige genodigden, helemaal geweldig zou John zeggen. Binnenkort weer.

14. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (18 september 2012)

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Wat zeg jij nu binnenkort weer, wat dacht je van vanavond???

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Afgelopen maandag ff met me neukmaat Heaven7 aangedaan.we parkeerden iets over 8 uur de auto recht voor de deur,3autos op de parking dat is niet veel.we werden door de vriendelijke theke Irina binnen gelaten ,en wat zei ze goedenavond kaaskoppen.wij lachen dat snappen jullie wel,ze gaf me 3 kussen .afrekenen badjas pakken en naar de omkleedruimte.en in mooi maagdelijk wit betraden we de bar,even een lekkere koude warsteiner gepakt,en wat ziet het oog van John er sttonden er maar 20 flessen bier koud,ik denk dat word niet laat vanavond.maar goed ff de meiden begroet en gekust.Komt Bad naar me en zegt John,ik zal maar geen bier pakken want dan moeten we zometeen naar huis,er staat zo weinig,en aaangezien jij minimaal 20 flessen wegdrinkt zal het wel niet voldoende zijn,ik zei maat dan pak ik er vandaag wel wat minder.er stond nog voldoende eten ,voor de genen die dit belangrijk vinden,ik dus niet want ik ga niet voor het eten ik ga voor een gezellige avond om te auwehoeren.

Tom ging op inspectie wat er nog te eten was en ja hoor,een hele bord vol hij ging aan de tap zitten en je kon niet over zijn bord heen kijken.en hij liet mij alleen achter met al die lekkere meiden,niet erg hoor ik vermaak me wel.wat met stefanie zitten praten ,en aan die lekker borsten zitten voelen,overigens ze zei dat het haar laatste dag was in H7 maar dat weet je nooit met die meiden,dus we zien het wel.het was heel rustig er waren met ons in totaal 4 beren en 12 meiden,nou is het hier altijd wel rustig op maandag.even naast Bad gaan zitten aan de tap,en wat met Irina de theke praten,volgens mij heeft ze een oogje op me lol.we zitten daar te praten komt de chef binnen gelopen,oftewel Benny.die begint me daar toch een verhaal op te hangen tegen Bad en mij,over vervelnde hollanders met van die dikke buiken zei die,die alleen maar kwamen om te vreten en te zuipe.dus hij heeft ze eruit gezet want ze hadden problemen gemaakt.maar dat terzijde.
    Onze Bad had claudia een massage belooft de vorige keer en belofte maakt schuld,dus ff de massage olie uit de auto gehaald en hij weg met clauda naar de kino,wat heeft die meid een lekker lichaam.ben ik maar op de bank bij Sara gaan zitten ff wat zitten kletsen over onze laatste date van afgelopen vrijdag,geen super date maar het is wel een schatje en mooi meisje.Berzine/ Erika riep me of ze een facebook acount aan mocht maken op de ipad,ik zei dat mag wel hoor dus samen met haar dat ff aan gemaakt op de ipad van Bad.want Bad lag alweer met Deea In de kino te masseren.

Daarna ben ik toch maar weer naar stefanie gegaan want die zat to gokken,hebik ze ff een beetje staan te masseren in haar nek.ze zei wel netjes John een date zit er niet in vandaag,ik heb geen zin,en ik wil je niet teleur stellen ik wil een goede date met jou of ik date niet met je.dat vond ik klasse dat ze dat zei dat het niet alleen om het geld draait,teminste dat denk ik dan.rond 12 uur waren we nog met 2 man en 12 meiden,en wat werd er sensueel gedanst op de roemeense en bugaarse muziek,heerlijk om naar te kijken tussen 2 meiden in.dat was wel een beetje onze avond,het was ondertussen alweer 02.45 uur.Atilla zei ga je maat is roepen boven op kamer 5 ik zei ok is goed,hij was net klaar.komt Sara ook nog ff kijken want die lag al op bed met Franciska.ik kon het niet laten ff aan haar lekkere borsten te voelen,en wat denk je meteen dat shirt omhoog,en konde we ze nog ff bewonderen.Bad en ik naar beneden.

Nog snel een warsteiner gepakt voor in de auto,afscheid genomen van alle vrouwen en de theke,en weer richting holland.nog flink zitten napraten in de auto over deze leuke avond.snel weer.
    Laatst gewijzigd door Admin; 19 september 2012 om 12:48 Reden: Leesbaarheid

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

17. Onderstaande 11 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (19 september 2012),Badslippers (19 september 2012),Big30 (19 september 2012),gignnl (20 september 2012),Jansen (29 september 2012),Opa57 (21 september 2012),rmjhexe (19 september 2012),rob45 (19 september 2012),Smouse (22 september 2012),trigootje (20 september 2012),Wijze grijze (20 september 2012)

Last Online
    23 maart 2025 @ 15:59
    Discussies
    12
    Thanks
    25

Standaard

Afgelopen maandag ook in deze kleine club geweest. Hoewel het predikaat saunaclub niet geheel past bij deze club wel een hele leuke tijd gehad. Veel meiden en een goede sfeer. Binnenkort zeker eens terug! Waarschijnlijk ben ik jullie (IJsberenvel & Bad Pritt) net misgelopen. Wie weet tot een volgende keer!

19. Onderstaande 2 leden hebben Headhunter bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (20 september 2012),Opa57 (21 september 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Nee wij waren er gewoon en ik heb jou wel gezien al kon ik er pas na je post een naam op plakken.

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Al een tijdje geleden dat ik in H7 geweest ben.Zit er momenteel iets in H7 wat lijkt op de dames in onderstaand filmpje?http://www.youtube.com/watch?v=TDZh7yAgE10
    Ja beatriz en een skinny roemeentje maar de laatste tijd is het verloop groot in H7 dus kan zo veranderen, even bellen Beatriz is 100 procent jouw smaak.

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Zaterdag 22 september naar de champagne party geweest met Bad en Rmjhexe.Rond 20.00 uur waren we daar,en wat opviel maar 3 auto's op de parking.dat was wel heel weinig voor een zaterdagavond.Theke Irina verwelkomde ons met een dikke russische kus.teminste ik kreeg een dikke kus.snel alles afgehandeld bij de balie omkleden en naar binnen.De koude rakkers (warsteiner)stonden
    al op me te wachten. Schatje Olga een kus gegeven. Ik stond wat rond te kijken maar het was geen beste line-up,3 nieuwe 1 uit Hongarije en 2 uit bulgarije. Verder de bekende gezichten Claudia,Dea,Sharon,Joy,Nora,Beatrice en nog wat meer meiden,ik kan die namen niet allemaal onthouden en dat is maar goed ook want dan puilden me hersens eruit denk ik, voor zover ik die heb.Even naast Olga aan de tap gaan zitten en wat zitten kletsen,over koetjes en kalfjes dus gewoon roddelen over de andere meiden lol. Mrjhexe en Bad gingen nog even die dikke nekken vol zitten proppen met eten.

En ja hoor het was 2100.uur,en de champagne party begon,ja zeiden wij nu gaat het gebeuren. En wat denk je we kregen allemaal een glas champagne,die niet te pruimen was teminste ik vond het niet lekker. Rmjhexe heeft volgens mij 6 glazen weg zitten drinken die kon er wel van genieten. Florina zat naast mij op de bank,en zat de hele tijd in me nek te hijgen,ik werd er nerveus van,en dat word ik toch niet snel. Het ergste is het lijkt wel een GT dame,want ze kent ook maar 1 woord schlussel. Het is toch knap elke keer dat ik daar ben blijft ze het proberen,om me over te halen,klasse meid. Maar Johnny gaat meer voor een naturel vrouwtje.

Maar het bleef in eerste instantie rustig,ik denk ik ga maar is ff kijken of ik een wip kan winnen op de gokkast. Zei ik daar te gokken komt Dea achter me staan,en zegt ik wil spelen voor jou ok is goed meid kom maar. Maar ze wist niet dat je alleen automatisch kon spelen want de rest van de knoppen weigerde,dat is niets zei ik zeg dat weet ik ook wel. Je kunt me beter een massage geven in de kino zegt ze,ik zeg oke is goed. Met haar naar de kino en lag ik daar het werk van Bad te doen,dat is normaaal gesproken de masseur van de dames. Was toch mooi hij kwam er ff bij liggen,want hij was moe. En toen ging me telefoon,ik zeg tegen Dea ff terug bellen ze zegt kom je terug ik zeg jazeker kom ik terug. Even snel gebeld,kom ik terug gelopen,loop ik tegen Olga aan. Dus aan Dea ben ik niet meer toegekomen. Samen op de bank gaan zitten bij de gokkasten,toen kwam er een niet zo vrolijke Dea langsgelopen.Ben er ff naartoe gegaan en zei sorry meid dat ik niet ben terug geweest. Maakt niet uit zegt ze ik weet toch wel dat jij niet met mij naar boven gaat ik zeg ok,dan is het goed. En ben weer bij Olga gaan zitten,zei aan de wodka redbull en ik aan de warsteiner. Ze zat me op te geilen al een halfuur met kusjes en haar handje onder me handdoek. Ik zeg ga maar een sleutel halen,dan pak ik ff drinken voor jou en mij en gaan we naar boven.

Eerst ff lekker samen douchen,en toen naar de dekstal lekker een uur liggen stoeien met haar. Ik weet niet of de details nog volgen maar ik denk van niet. Na de daad weer ff douchen,en naar beneden.
    En wie zie ik daar onze grote vriend smouse. Mooi wat met smouse zitten buurten,hij kwam voor Olga maar Olga was niet van mij af te krijgen nog ,niet met 110 PK,ze zei al ik blijf tot 05.00 uur bij jou zitten. Ik denk ohnee,want ik wilde die nieuwe hongaarse nog proberen. Maar ze ging niet weg,wat ik ook zei tegenhaar.Vriend Bad was naar de mc donalds geweest,en had voor alle meiden hamburgrs en kipnuggets gehaald.

Maar jullie zien het wel niets meer over champagne,daar zijn ze dus 1 keer met rond geweest,kun je niet echt een champagne party noemen,wel???? We kwamen toch niet voor de champagne,ik niet.

Rond 03.00 uur nog maar een uurtje wezen kameren met Olga.
    Ik kwam terug rond 04.15 uur,en er was niemand meer alleen meiden,dus ik denk die 2 liggente slapen in de auto. Maar dat was toch niet ze lagen boven,ook lekker.
    Nog een beetje zitten buurten met de meiden ,en zoals altijd kwam Bad pas na 5 uur uit de kamer,volgens mij heeft Attila 4 keer moeten kloppen.
    Met een goed,maar moe gevoel H7 verlaten zo rond half 6.
    Het was geen super avond,maar wel leuk.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

23. Onderstaande 11 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

anali (23 september 2012),bad pritt (24 september 2012),Badslippers (23 september 2012),hara1d (23 september 2012),Hoofdstuk2 (24 september 2012),Jansen (29 september 2012),phoenix (23 september 2012),rmjhexe (23 september 2012),Smouse (23 september 2012),trigootje (23 september 2012),Wijze grijze (23 september 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Ter aanvulling op John's verhaal wat ons bezoekje goed weergeeft;
    De line up van afgelopen zaterdag:

Rumania:
    dea, ietsje meer girl next door (gnd)
    florina, schattig ogend tienertje van 23 jaar die al veel ervaring heeft
    beatriz, pp meisje beetje onderkoeld op de eerste blik
    anca, pp meisje onderkoeld ook na de eerste blik
    dikkerdje, teaser eerste klas
    franceska, beetje gekkig al snel vervelend meisje, animeert nogal lompig.

Hungaria
    Ivet, super naturelle blonde beginner..jammie hiervoor kom je naar clubs voor deze diamantjes

Bulgaria
    schittterende gypsy, met model kontje
    melissa, super arro ogende maar erg lieve meid en lekker slank met een top lichaampje

Ghana of was het jamaica hahaaha
    sharon, gekke vrolijke meid, die zich als de klik er is helemaal laat gaan
    joy, erg mooie vrouw met klasse en een zijden zachte huid en toplichaam

Marokko
    Nora, schat van een vrouw erg lief, erg goede service, erg naturel bij klik.

Russia
    Olga, schattige lieve meid met erg goede service..bij klik meer dan een dvp voor je.

Dus maar 13 vrouwen, wat natuurlijk zeer weinig was en ik kan dan ook spreken van een matige line up voor een zaterdagavond.
    Vaak veel meer beren onder dan dames, ik heb me er niks van aangetrokken en me teruggetrokken in de kino met Nora en daarna met Sharon en toen een paar uur op de kamer doorgebracht.
    Ook de party was niks, allemaal van die suedlaender die niet drinken en stug erbij gaan zitten..de champagne vloeide alsof het echte dom perignon was en de theke hem zelf moest betalen...ik heb er al veel leukere feestjes meegemaakt...met 25 meiden en een partystemming en aangeschoten meiden op het eind van de avond...helaas zo niet dit weekend.

Leuk om Smouse weer te zien en Hara1d, en me goed vermaakt met nora en een super hete date gehad zoals altijd met sharon...en die nieuwe Ivette voor rmjhexe gelaten die maar bleef herhalen hoe lekker die naturelle nieuwe meisjes wel niet zijn...en inde auto zat deze moderne kinderlokker met een big smile tot hij weer ronkend in slaap viel en we hem voor zijn huis in een greppel rolden.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 24 september 2012 om 13:51

25. Onderstaande 7 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

foefel (24 september 2012),Hoofdstuk2 (24 september 2012),Jansen (29 september 2012),phoenix (24 september 2012),rmjhexe (24 september 2012),Ties85 (24 september 2012),Wijze grijze (24 september 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Die roemeense dikke meid, onze super teaser heet Andrea en de nieuwe bulgaarse heet Mimi en heeft een pp lijfje, 50 kg, kleine borstjes maar fijn, dat gypsy donkere india uiterlijk waar ik gek van wordt..net als destijds van de schitterende indiase meiden in Durban Zuid Afrika, maar is wel al 31j. heerlijke vrouw, erg van genoten in de kino, pratend en dansend en er groeit iets en niet alleen onder mijn handdoek. Vanavond gaan we spijkers met koppen slaan. Verder rustig maar gezellig presale avondje zonder warm water, eten te koud om 19 uur al, meiden die het koud hadden een beetje, en zonder kamergang voor mij ik was niet geladen, en eerst veel gebuurt met gaby en mimi op de bank met john erbij. Gaby was heel extravert en levendig zoals altijd.ze vraagt zich af waarom ik nooit met haar ga, sommige vrouwen komen te dichtbij en dan pas ik tegenwoordig.maar dat kan ik haar moeilijk uitleggen, hoeft ook niet. Met Sharon liggen praten en stoeien in de kino, de dtser achter ons keek zijn ogen uit, en nadat ze me een afscheidskus gaf sloeg hij direct toe. Daarna een paar uur met mimi doorgebracht, schitterende vrouw, ze heeft me gevangen, in haar heerlijke lichaam en in haar echte lach, de mooiste vrouwen komen van Varna, maar ook de levendigste en gekste. Lekker wat praten en friemelen en droogneuken in de kino, en genieten van dat toplichaam, op de bank hangen met haar op schoot en daarna hebben we gedanst.Tot het 3
    uur was en haar
    vriend haar kwam halen...dat was minder hahaha..geen cent aan haar gespenderd maar geen sekonde druk of iets anders dan een zeer vrolijke ontspannen mimi..h7 is het presale paradijs...geen zorgen ik maak het wel goed met mimi.Vanavond kijken of er een zaadje geplant is, verder staat Beatriz ook hoog op de afschietlijst...Wat een top lichaam ( snapt haar marktwaarde niet zou de mooiste meid in GT zijn) en ze wordt steeds leuker in het kontakt, we zullen zien...

Ps vanavond zou er warm water zijn, we kregen netjes 2 kortingsbonnen die er vanavond aangaan.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 25 september 2012 om 10:31

27. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Jansen (29 september 2012)

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Als ze vanavond geen warm water hebben,mogen we gratis naar binnen zei die nieuwe theke.Ben haar naam ff kwijt.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

29. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (25 september 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Als ze vanavond geen warm water hebben,mogen we gratis naar binnen zei die nieuwe theke.Ben haar naam ff kwijt.
    Alissia, black Alissia is voor haar als piraten nakomeling een betere benaming.

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Gisteren geweest, maar 10 vrouwen, eind van de week waren er weer 20 zei de bedrijfsleider Benny...die zich laat sponsoren door een bekend merk haargel.

Er staan weer nieuwe pics op de website,vlnr Olga, Beatrix la reine, Yvette, Joyce, Andrea en Anke zijn toegevoegd.

olga.jpgbeatrix.jpgyvette.jpg

joyce.jpgandrea.jpganke.jpg

Line up:
    Beatrice, Andrea, Florina, Dea, Gaby, Mimi/Maria/Mima, Sharon, Nora, Delia, en Yvette

Ik ben verpletterd onder de aandacht van Mima voor de tweede dag op rij..meteen vanaf binnenkomst,een beetje irritant want wilde eerst eten, first things first dus eerst eten hahaaha, daarna dansen, lachen , praten, genieten van haar lust for life,een geweldige vrouw vind ik, verspreid goede zin en levenslust...als je haar nummer hebt en de andere kant opneemt.
    Toch eerst aan mijn pp instincten toegegeven en met een klein jong ogend roemeentje naar boven gegaan..Florina..door Sharon de dwarf genoemd..wat ik in haar zie..ja daar moet je een man voor zijn Sharon...dat ga ik jou niet uitleggen...lees het forum maar.
    Gewoon een naturelle meid, beetje profi, maar met een goede service, lekker tz, pzc en neuken vol overgave.
    Super strak kutje en heerlijke hangende c cups en een roomblank zacht lichaam en ze ziet er als 16 jaar uit..geweldig.

Daarna was madamme Mima een beetje gespeeld boos, maar dat duurde niet lang zelfs als ze bij andere kerels zat zat ze de heel tijd te knipogen, te lachen naar me en kontakt te zoeken, het flirten ging door..hahaaha..rond 24 uur hield ze me tegen en volgde weer een dans sessie met haar, ik tilde haar op en we zwierden -onder het toeziende oog van IJsberenvel en 2 poolse drinkbroeders van hem- over de vloer, daarna gooide ik haar op de bank,nu begon het uit de hand te lopen, een horizontale paringsdans volgde, ze liet toe dat ik mijn hand in haar slipje stak en zachtjes voelde ik aan haar natje grotje en ik kuste haar borstjes. Ze begonnen allemaal te kijken maar een live show ging ik hier toch echt niet geven.
    Ik voelde dat ze zin had en ze drong aan zoals ze al 2 dagen aan me hing en aangaf dat ze het wel zag zitten met mij..zelden moest een dame zo een zo hard to get muur nemen, maar zij kon het.

Geladen was ik niet echt meer maar na 2 dagen presalen wilde ik haar wel een keer naakt zien, ze is masseuse van beroep dus een excuus was snel gevonden, naar boven, een massage volgde, veel gelachen zoals altijd met deze zonnestraal, al snel draaide ik me om en had zicht op haar naakte toplichaam waarmee ze bovenop me zat, ik kreeg een spontane erektie met de juiste vrouw kan alles, ik trok haar naar me toe en stak mijn hand tussen haar benen, wat are you doing, maar haar reaktie zei genoeg en ze werd snel nat, ik kuste haar hele lichaam en befte haar kort, ze genoot, ze genoot intens, het vuurtje ontvlamde, we wilden neuken, nog net werd een pirelli gemonteerd,2 dagen onthouding met haar waren goed voor de sex die dierlijk lekker was..hahaha..na afloop lekker samen gaan douchen op haar initiatief en daarna was ze snel weg maar wilde morgen weer met me afspreken, samen de sauna in, relaxen ..haha wie weet ga ik dadelijk weer even buurten met haar...kost tenslotte niks hier allemaal.

Zelden dat een vrouw me zo van mijn sokken blaast als deze gypsyqueen...haar schitterende alles relativerende lach, die levenslust uitstraalt, haar warmte, haar slanke indiase uiterlijk en haar slanke toplichaam, hoe ze danst, die grote bruine ogen vol levenslust, man ik wou dat ik zaterdag met haar naar het strand kon in Varna, maar dan sta ik te werken aan de koude noorzeekust haahaha..het lijkt alsof ik verliefd ben en dat ben ik ook een beetje.

En zo eindigde weer een avondje H7 met 1 goede en een GF topdate.
    Attached Images Attached Images
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 26 september 2012 om 16:25

32. Onderstaande 11 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

anali (26 september 2012),Big30 (26 september 2012),Bosco (27 september 2012),Grijsbeer (27 september 2012),Hoofdstuk2 (28 september 2012),Jansen (29 september 2012),phoenix (27 september 2012),rmjhexe (26 september 2012),satanic surfer (27 september 2012),vrije jongen (28 september 2012),Wijze grijze (26 september 2012)

Last Online
    19 maart 2024 @ 09:13
    Discussies
    7
    Thanks
    14

Standaard

Was vandaag voor zakenin Dusseldorf en heb op de terugweg mijn vrijkaartje (waarvoor dank) ingezet.

Vriendelijke ontvangst aan de deur, korte rondleiding en daarna het IJsberenvel aangetrokken.
    Na een kopje koffie aan de bar een rondje gemaakt en bij drie Roemeentjes in de Bios gaan zitten, ze hadden het allemaal houd omdat de verwarming niet werkte, goed excuus om tegen mij aan te kruipen.
    Beatrice kroop strak tegen mij aan en streelde onder mijn badjas, ik beantwoorde dit natuurlijk. Dit was het signaal voor de andere Roemeentjes om te vertrekken.
    Na een minuut of vijf vroeg Beatrice of ik mee naar boven ging.....dat laat ik me maar een keer vragen, man wat is ze mooi!

Boven aangekomen kroop ze dicht tegen mij aan om zich op te warmen, daar kwam ik er ook al meteen achter dat ze beneden een spelletje speelde.
    Aanraken was mogelijk maar ze hield haar beentjes zo tegen elkaar dat je weining kon doen. Na een stevige pijpsessie waarbij ze flink slobberde maar ook haar tandjes liet voelen vroeg ik haar op haar rug te gaan liggen.
    Voorzichtig drong ik haar superstrakke spleetje binnen, wow dat zou niet lang duren....ik stond nl al een tijdje droog :-(
    Haar handje bleef steeds dicht bij haar spleetje en ze voelde regelmatig of het rubbertje er nog om zat. Nadat we gewisseld hadden en ze boven op me kwam zitten, dacht ze vast en zeker dat het een wedstrijdje was, ze begon als een razende op en neer te wippen en had me in no-time tot een hoogtepunt gebracht. Ze sprong meten op om alles in het mandje te gooien en na dat ik haar vroeg, kwam ze nog even tegen mij aan liggen.
    Na een kwartiertje stond ik weer buiten de kamer.....
    Even douchen, nog een paar drankjes aan de bar waarbij een leuke Marokaanse bij mij kwam zitten. Het leed was echter geschied, ik had een gevoel van "Abzocke" en kon me er niet meer toe brengen nog een sessie te boeken.

Al met al ben ik 45 minuten binnen geweest, maar goed dat ik een vrijkaartje had anders had ik me bekocht gevoeld...........

34. Onderstaande 3 leden hebben Divenice bedankt voor deze bijdrage:

aamu (27 september 2012),felrops (28 september 2012),Jansen (29 september 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

abzocke is oplichting en daar is hier natuurlijk geen sprake van..

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    718

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Divenice Bekijk bericht
    ik had een gevoel van "Abzocke"
    Divenice schrijft dat het over een GEVOEL van abzocke gaat, en niet over abzocke. Zelf heb ik dat gevoel ook wel eens, als de dames op de kamer niet waar maken wat ze in de huiskamer beloven. Of dat ze je in een kwartier afwerken waarvoor je een half uur moet afrekenen. Andersom pikken ze het ook niet als je een kwartier langer op de kamer blijft zonder bijbetalen...

37. Onderstaande 2 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

Bosco (27 september 2012),Hoofdstuk2 (30 september 2012)

Last Online
    Gisteren @ 21:01
    Discussies
    238
    Thanks
    13.680

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Divenice Bekijk bericht
    [ . . . ]
    ze hadden het allemaal houd omdat de verwarming niet werkte,

[ . . . ]

Boven aangekomen kroop ze dicht tegen mij aan om zich op te warmen, daar kwam ik er ook al meteen achter dat ze beneden een spelletje speelde.

[ . . . ]

Het leed was echter geschied, ik had een gevoel van "Abzocke" en kon me er niet meer toe brengen nog een sessie te boeken.

Al met al ben ik 45 minuten binnen geweest, maar goed dat ik een vrijkaartje had anders had ik me bekocht gevoeld...........
    Verwarming die niet werkt, geen functionerende douches (eerdere berichtgeving)! Die tent heeft een loodgieter nodig i.p.v. een stelletje hoerenlopers.

Tja, "een gevoel van Abzocke", dat kun je in elke tent meemaken en zal niet speciaal "H7" gerelateerd zijn. Wel goed om te lezen. Nu is het aan de volgende ijsbeer om te kijken of hier sprake is van een structureel ondermaats servicenivo of niet. Want dan kan bij elke kerel anders zijn. Ik weet niet of je met die 45 minuten bedoeld 45 minuten kamertijd of 45 minuten verblijf in de club. Dat laatste is wel erg kort om een redelijk beeld van de club te krijgen. Het is geen saunaclub waar je op je gemak de 4-daagse kunt lopen. Het is een uit de kluiten gewassen huiskamer met aangrenzend een kamer waar porno wordt vertoond. Dat betekent dat je zelf wat werk zult moeten verrichten om het aangenaam te maken.

Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195

Standaard

Kan me goed voorstellen dat zeker als je een 'mindere' sessie hebt gehad, dat het formaat van de woonkamer dan erg snel heel klein wordt en je je afvraagt wat je er nog moet doen en vertrekt. In grotere clubs heb je dan meer de neiging om even ergens anders te zitten, wellicht even te wellnessen en zo weer in de stemming te komen voor een vervolg bezoekje. De tip bij kleine clubs is denk ik dan ook de tijd en rust te vinden - ondanks dat je misschien direct besprongen wordt, niet direct toe te geven (of je moet zeker van je zaak zijn).

Was van plan om hier weer eens heen te gaan - heeft iemand al werkende douchen geconstateerd? En moet ik een extra winter-ijsbeer kostuum aan tegen de kou of valt het mee ?

Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten