Gisteren geweest, derde keer bine paar dagen.
Dieptepunt Dori keek me niet aan.
QWel de lachende zaadvragende oogjes van ongeveer 25 andere meiden.
paar nieuewe en echte stunners erbij.
Ongelogfelijk goed op het moment de line up vind ik, we missen alleeen PP meisjes alhoewel, een nieuw rooie roemeense komt erg dicht inde buurt en is erg knap.
Stefanie maakte me hert leven zwaar, ze wilde met mij vanavond, jaajajaj ho es effe daar had ik geen zin in, ze kuste en teasde me voortdurend met alles wat ze in huis had, mijn oren zijn wer schoon en ze zorgde voor permanent kippenvel en we stonden een beetje te dansen met haar tits in mijn handen, spaeter...maar ze zei now or never.dan maar never...ik twijfelde maar onder druk staat de echte ijsbeer o, de hedopnist op zoek naar maximale genotsbevrediging..lol...en ..
....mijn oog viel op een zeer naturel meisje, schitterend gezichtje, zwart opgestoken haar, ze leek wel 16 jaar...ik had meteen dat wow gevoel.
Geen make up, prachtig lichaam met grote cup C borsten, helemaal geweldig, ik ging naast haar zitten en wist direct dat is ze...eigenlijk wilde ik meteen met haar gaan.
Voor de vorm nog even de kino aangedaan voor een paar voorzichtige eerste kussen en meteen kontakt, ook mijn wichelroede sloeg meteen vol uit naar boven.
2 werelddates mee gehad, zeer zeer lekker meisje, ongelofelijk zo naturel na 3 jaar...en zo een service. 100% naturel in alles. Ik kwam verliefd van de kamer, kan dat wel relativeren gelukkig maar leuk om met dat gevoel te spelen in deze setting.
Tweede date was nog beter, en ik weet zeker dat het einde niet in zicht is...hopelijk blijft ze..kijk nu al uit naar as zaterdag.
Ik had graag die rooie nieuwe skinny roemeense ook nog graag gepakt (heel erg knap meisje met groene ogen ) en Isa nog zo een ongelofelijk naturel jong roemeens snoepje, vers in dit vak, met ook super mooie borsten, maar heb het bij 2 x Florentina gelaten.
Super avondje na een persoonlijk dipje op maandag door een grafdate met Dori, ik dacht ik kom er een paar weken net maar meteen back n the saddle en een wereld avond gehad in een rustig maar zeer gezellig Heaven 7
De sfeer was erg goed, leek wel of iedereen in de partymode zat en we hebben veel gelachen met de nieuwe theke Irina, Seby, de dames en met IJsberenvel natuurlijk.