Roemeense dames ... . Mijden of .... ??

Oorspronkelijk geplaatst door
Willi69
Eigentlich gehe ich ja mit keiner der im PHG arbeitenden Rumäninnen aufs Zimmer, insbesondere mit niemandem aus dem Clan um Louisa, Lavinia & Co, aber bei Delia habe ich mal eine Ausnahme gemacht, weil sie solo werkelt.
Ik herken veel in wat Willi69 zegt, sterker nog ik ben het "in principe" ook helemaal met hem eens. Maar toch ... .
Zonder hier nu in detail in te gaan op de vraag hoe zo'n lief Roemeens meisje in Gt/PHG of waar dan ook terecht kun je toch afvragen waarom je Roemeense dames waarvan je donders goed weet hoe en door wie ze in een club terecht zijn gekomen moet mijden?
De meeste Roemeense dames zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen en weten ook wel wat er voor nodig is om i.p.v. 100 Euro/maand een veelvoud daarvan te gaan verdienen in een Duitse club.
Om nu alle Roemeense dames te zien als de bekende slachtoffers te zien is denk iets te kort door de bocht (en ja er zijn natuurlijk wel degelijk schrijnende gevallen waar je grote vraagtekens bij kunt en moet zetten).
Natuurlijk is elk geval weer een op zich zelf staand geval en mag je niet generaliseren, ik weet het.
Toch ben ik er nog niet uit d.i. alleen met een Roemeense dame gaan waarvan je denkt dat ze helemaal zelfstandig is en ja hoe weet ik dat dan zeker?
Oja 2 weken geleden ondanks mijn principes met Diana een jonge Roemeense van 21j die amper 1 maand in PHG bivakkeert op de kamer geweest en gisteravond kon ik met moeite het woord sleutel onderdrukken toen ze naast me zat samen met bijna een compleet "giebel klasje" van Roemeense dames.
Kortom: hoe principieel moet je en kun je redelijkerwijs zijn als het gaat om de vraag: "Roemeense dames JA of NEE"?
Groet,
big30
(Oja het probleem is natuurlijk niet exclusief voor Roemeense dames, hoewel daar wel de meeste problemen zijn ...)
Laatst gewijzigd door Big30; 11 december 2006 om 16:19
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche