Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 333
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Re: Verliefd op een Dame Van Plezier ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ja pas op vele van ons hebben dit al meegmaakt in de laatste jaren waar wij ook riepen van het gebeurd mij niet.
    Er staan vele verhalen hier over onder verschillende topic's.

tsssssssssssss welke man wordt er nou verliefd op een hoer......... dan mag je je verstand wel in je lul hebben zitten volgens mij...
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Vandaag @ 13:49
    Discussies
    32
    Thanks
    4.180

joop denk als jij lezingen ging doen je binnenjoopt
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

Last Online
    Gisteren @ 19:46
    Discussies
    102
    Thanks
    5.513

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Misschien dat ze weer eens terug komt als het vermogen minder wordt en mijn mobiel nr. nog ergens weer boven komt drijven om haar weer te helpen met een appartamentje.
    Misschien dat jansen daar dan weer dom intrapt omdat ze zo'n mooie zielige ogen kan opzetten.
    Misschien moet je dan haar eigen mail naar haar sturen en succes wensen met de vertaling naar het pools :wink:

Last Online
    Vandaag @ 21:14
    Discussies
    238
    Thanks
    13.680

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Badslippers, Icebear2, nou doen jullie Nico toch onrecht aan: lees eens goed...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico498 Bekijk bericht
    Bedankt Gondolas9 voor de aanpassing. De "Shakespeares" begrepen het anders niet.
    Hier passen slechts excuses aan het adres van nico498. Ik had het commentaar "tussen de gequote regels" van nico niet opgemerkt iets wat G9 als immer secure lezer natuurlijk niet ontgaan was.

Om "On Topic" te blijven; ik ben niet verliefd op een dame (van plezier). Waarvan acte!

Last Online
    24 augustus 2014 @ 21:54
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Hier passen slechts excuses aan het adres van nico498. Ik had het commentaar "tussen de gequote regels" van nico niet opgemerkt iets wat G9 als immer secure lezer natuurlijk niet ontgaan was.

Om "On Topic" te blijven; ik ben niet verliefd op een dame (van plezier). Waarvan acte!
    Excuses aanvaard Badslippers en sorry voor de foute indeling van mijn reactie. Ben niet gewoon veel te schrijven op het ijsberenforum.

Greetz

Last Online
    24 augustus 2014 @ 21:54
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    heb cuties wel eens ontmoet en denk dat de dames hem een leuke klant vinden, zijn vorm van schrijven gaat mij met mijn mavo,in 1987 een beetje boven mijn pet maar het is een aardige ijsbeer, je moet niet aan gevoelens denken met onze hobby,s ikzelf doe ook wel eens iets extra voor een goede klant en geef de klant de indruk dat ik deze mag ben kleine zelfstandige
    Denken aan gevoelens ???? Komen en gaan deze dan niet vanzelf ?

Last Online
    Discussies
    102
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico498 Bekijk bericht

Denken aan gevoelens ???? Komen en gaan deze dan niet vanzelf ?
    Nee. Je hebt er absoluut invloed op. Het overkomt je niet zomaar, bewust/onbewust ben je er naar op zoek en stel je jezelf open. Door vervolgens aan een dame te denken en daarover te fantaseren en je alvast te verheugen op het volgende wederzien ben je gevoelens aan het 'voeden' en die worden daardoor sterker. Je hebt het aldus veel meer in de hand dan je denkt.

Last Online
    30 maart 2018 @ 21:40
    Discussies
    15
    Thanks
    817

Standaard

You can take the girl out of the club...
    But you cannot take the club out of the girl...
    :wink:

Been there, done that....
    I'm a reborn Polarbear....

Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Discussies
    11
    Thanks
    14

Standaard

Waarom vleien vrouwen hun hoofd graag tegen de linker borst van een man?

Dat doen ze omdat ze daarmee heel dicht bij zijn portefeuille zijn.

Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Discussies
    78
    Thanks
    869

Standaard

Even korte reactie op dit onderwerp.
    Ik ben de nuchterheid zelve,groot zelfvertrouwen,rationeel,Macho instelling ver tot over de grens ECHTER de laatste keer tijdens mijn bezoek aan FKK Planet heb ik een kamersessie beleefd en was er die KLIK waar iedereen zo licht overgaat.Ik ga hier niet in detail treden maar jongens ik de zelfverzekerde Dolfie werd gewoon weggeblazen,overheerst door emoties ( vraag maar aan Scoobert ).Ik sliep slecht,kon moeilijk een hap door mijn keel krijgen...Ik ben een fervent sporter echter de kracht,zin ontbrak me volledig.
    Gelukkig gaat het nu veel beter na een meeting met de dame en alles goed uitgepraat te hebben betreft onze gevoelens.
    Voor hetzelfde geld ging het de verkeerde richting uit en je mag nog Rambo zijn,je gaat voor de bijl.
    Dus zeg nooit nooit dit kan iedereen gebeuren.Gelukkig kunnen we via dit forum meningen uitwisselen en mekaar daarin steunen.
    Dit wou ik ff kwijt

Grtz,Dolfie
    Ambi beer

Last Online
    22 april 2025 @ 13:32
    Discussies
    65
    Thanks
    17

Standaard

Dan is Dolf-je dus WEL tijdig bekeerd!
    Goed joh!

Je leest hoe het anders kan gaan op oa dit forum.....

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

Last Online
    Discussies
    102
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    .....groot zelfvertrouwen,rationeel,Macho instelling ver tot over de grens .......... de zelfverzekerde Dolfie
    Veel mensen verwarren dat soort eigenschappen met 'kracht'. Vrouwen prikken erg snel door dit soort verpakkingen.

Dus zeg nooit nooit dit kan iedereen gebeuren.
    Kan inderdaad iedereen gebeuren. Waar het om gaat is hoe je je vervolgens gedraagt en of je voldoende zelfrespect kan opbrengen.

Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Ausrufezeichen

Even korte reactie op dit onderwerp.
    Ik ben de nuchterheid zelve,groot zelfvertrouwen,rationeel,Macho instelling ver tot over de grens ECHTER de laatste keer tijdens mijn bezoek aan FKK Planet heb ik een kamersessie beleefd en was er die KLIK waar iedereen zo licht overgaat.Ik ga hier niet in detail treden maar jongens ik de zelfverzekerde Dolfie werd gewoon weggeblazen,overheerst door emoties ( vraag maar aan Scoobert ).Ik sliep slecht,kon moeilijk een hap door mijn keel krijgen...Ik ben een fervent sporter echter de kracht,zin ontbrak me volledig.
    Gelukkig gaat het nu veel beter na een meeting met de dame en alles goed uitgepraat te hebben betreft onze gevoelens.
    Voor hetzelfde geld ging het de verkeerde richting uit en je mag nog Rambo zijn,je gaat voor de bijl.
    Dus zeg nooit nooit dit kan iedereen gebeuren.Gelukkig kunnen we via dit forum meningen uitwisselen en mekaar daarin steunen.
    Dit wou ik ff kwijt

Grtz,Dolfie
    Klinkt verstandig beste Dolf.....houden zo !
    In de nep wereld van de clubs is dus ook zelfverzekerheid geen garantie.....voorlopig geen contact en gewoon zelfverzekerd naar een andere club dus
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

Last Online
    11 februari 2013 @ 20:52
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Wij Belgen worden nooit verliefd alleen verdoofd dus houd je hoofd koel en ga fluitend de grens weer over.

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    14

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Badslippers, Icebear2, nou doen jullie Nico toch onrecht aan: lees eens goed...
    Oei!!

Bedankt voor deze terechtwijzing Gondolas.

Last Online
    26 oktober 2024 @ 07:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

mijn mening hierover is : geef nooit toe aan een dame dat je verliefd op haar bent , je geeft alle macht uit handen en zij zal er in veel gevallen misbruik van maken .
    pas als de dame in kwestie zelf sterke aanwijzingen geeft dat ze gek op je is dan pas kun je opener zijn over jou gevoelens voor haar , gebeurt dit niet dan hoef je jezelf geen illusies te maken .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    14

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    pas als de dame in kwestie zelf sterke aanwijzingen geeft dat ze gek op je is dan pas kun je opener zijn over jou gevoelens voor haar , gebeurt dit niet dan hoef je jezelf geen illusies te maken .
    Blijf lekker dromen. Een relatie met een dame uit het vak is gedoemd te mislukken.
    Het is en blijft een valse start hoe je er ook denkt.

Het is al moeilijk genoeg een relatie die op andere wijze tot stand gekomen is niet te laten mislukken.
    Wanneer er sprake is van factoren zoals een verschillende culturele achtergrond of een partnerdie als DVP heeft gewerkt wordt de kans dat de relatie strand alleen maar groter.

Last Online
    19 april 2025 @ 15:19
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Ik ben pas een paar keer naar een saunaclub gegaan (en pas net geregistreerd hier) en ben behoorlijk geschokt door alle verhalen hier, vooral omdat ik mezelf ook in staat acht zo maar verliefd te worden.

Gisteren avond een beetje het forum verkend en begonnen aan het verhaal van CUUB. In een stuk uitgelezen. In het begon vond ik het vooral leuk geschreven met een behoorlijke herkenning bij het deel over de eerste stappen in Saunaclubs, maar het einde kwam als een behoorlijke klap. Ik durf best te zeggen dat ik in goede boeken best wel eens geraakt kan worden door wat er met personages gebeurd (dit maakt een boek direct een favoriet) en had een zelfde gevoel gisteren. Aangezien ik het vlak voor het slapen gaan heb gelezen, had ik best wat moeite om in slaap te komen en spookten gedachten aan dat arme meisje door mijn hoofd. Nu deze draad gelezen en gemerkt dat dit soort verliefdheden schering en inslag zijn!

Waarschijnlijk heb ik het geluk :s dat ik niet genoeg inkomsten heb om vaak naar clubs te gaan. Een sterke band met veel herhalingsbezoeken - en dus kans op verliefdheid - zit er waarschijnlijk niet in. Ik vraag me tegelijk ook af of het uberhaupt wel slim is om met clubbezoeken door te gaan, want als de verliefdheid toeslaat is het te laat...hoe vaak ik mezelf ook blijf voorhouden dat je de club niet uit een dame kunt halen en dat ik NOOIT een relatie met een dvp zou willen.

ps Waarschijnlijk ben ik hier morgen wel weer over heen en ga ik dan meteen nieuwe tripjes plannen :D

Last Online
    Vandaag @ 21:14
    Discussies
    238
    Thanks
    13.680

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik ben pas een paar keer naar een saunaclub gegaan (en pas net geregistreerd hier) en ben behoorlijk geschokt door alle verhalen hier, vooral omdat ik mezelf ook in staat acht zo maar verliefd te worden.
    Lees "Deze Tranentrekker" ook eens. Je kunt die verhalen het beste printen en mee naar bed nemen. leest lekker weg met het risico dat je niet meer kunt inslapen. Maar dat heb je zelf al gemerkt.

Om toch fatsoenlijk in te kunnen slapen kun je dan weer het beste een van die flutboekjes van Mart Smeets lezen. Heel aangenaam en slaapverwekkend gereutel van dit zelfverklaard sport-icoon.

Maar dit terzijde. Het risico bestaat inderdaad dat de vlinders beginnen te fladderen. Op dit forum staan ook veel berichten hoe dit te voorkomen. Ik ben alleen niet zo handig met de zoekfunctie dus probeer zelf even die berichten te vinden. Er is geloof ik ook zoiets als de "Tien Geboden" geschreven door Ace2. Vroeger zag ik die (de 10 geboden!) alleen in de kerk voorbij komen als ik in de biechtstoel belandde bij zo'n geile pater die je maar uit hoorde over alle vieze dingen die je deed. Maar nu hebben ze dus ook al het "Ijsberenforum" bereikt. De enige paters die ik hier ken zijn Bisschop Gijzen en Pater Janssen. Die zijn langzamerhand al zo geperverteerd dat biechten bij hun geen zin meer heeft en zelfs af te raden is.

Ik denk dat bijna iedereen op den duur een dame wel leuk vindt of zich er toe aangetrokken voelt. kant en klare tips heb ik niet. Mijn remedie is om te schrijven over je ervaringen en dan krijg je vanzelf wel tips en handreikingen hoe daar mee om te gaan. Veel tips kun je in de wind slaan en een handvol kun je gebruiken. Succes ermee.

Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Het er over schrijven en de tips die collega-ijsberen me hebben gegeven, hebben we uiteindelijk wel geholpen. Heb ook altijd geroepen dat het mij niet zou gaan gebeuren, dat het alleen sukkels gebeurt en me afgevraagd hoe mensen zo naief kunnen zijn, maar ben er wel achter dat uiteindelijk iedereen voor de bijl kan gaan.

Veel dames zien er leuk uit, met veel dames kun je een prima klantrelatie hebben en veel dames waarderen hun goede klanten wel. Allemaal zaken die je niet moet verwarren met liefde. Probeer het ook vanuit het perspectief te bekijken van een ondernemer die omgaat met een goede klant. Als je 10 pita's haalt, krijg je de 11e ook voor niks. Zo gebeurt het ook dat als je met 'n dame 10 keer hebt gekamerd, je wat langer mag of een keertje voor niks...

Hoe mooi het ook mag lijken en wat voor trots gevoel het ook geeft als het je lukt een dame regelmatig buiten de club te zien, het is vaak het begin van een hele hoop ellende. Mij heeft het uiteindelijk geen bakken met geld gekost, maar wel een hoop energie. Ze wilde geen dure cadeaus en klopte me geen honderden of duizenden euro's uit mijn zak. Zou dat er nog bij zijn gekomen, dan zou het helemaal een catastrofe zijn geweest.

Hoe ik er mee ben gekapt? Ook wel mede dankzij de verhalen op deze fora. Er zit een grote leidraad in: het constante gelieg. Daar had ik genoeg van. Laat je ook niet van de wijs brengen als een dame emotioneel reageert als je het contact wil verbreken. Elke ondernemer vloekt als hij/zij de grootste klant kwijt dreigt te raken...
    PLECAT

Last Online
    19 juni 2015 @ 09:00
    Discussies
    14
    Thanks
    2

Standaard

Ben momenteel weer in de gelukkige positie dat ik weer een dame ontmoet buiten de club dit is voor mij al de zoveelste keer,
    ik vraag mij zelf ook wel eens af hoe en waarom, maar gebeurd gewoon met bepaalde
    type vrouwen kan ik het gewoon goed mee vinden, verliefd worden doe ik nooit deze vrouwen weten hoe het spel gespeeld wordt
    en heb genoeg ervaring inmiddels om de vele valkuilen te ontwijken.Het is goed mogelijk om met de vrouwen buiten de club te ontmoeten laat je niet gek maken blijf altijd in control dan kan je best een leuke spannende tijd hebben geniet ervan.

De geboden van Ace2 is een aanrader

Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Het is ook niet zo'n kunst om vrouwen buiten de club te ontmoeten, maar voor veel mensen is dat wel zich op glad ijs begeven.
    PLECAT

Last Online
    Vandaag @ 23:31
    Discussies
    4652
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    ... maar voor veel mensen is dat wel zich op glad ijs begeven.
    Dat is toch wel een ijsberennominatie waard
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    26 oktober 2024 @ 07:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Het is ook niet zo'n kunst om vrouwen buiten de club te ontmoeten, maar voor veel mensen is dat wel zich op glad ijs begeven.
    het lijkt me dat de mate van geld uitgeven aan een dame wel grote invloed heeft op haar eventuele beslissing om je buiten de club te ontmoeten , als je alleen maar half uurtjes met de dame de kamer opgaat
    zal het je vrijwel niet overkomen denk ik .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Het CUUP verhaal heb je gehad, je mag nu hier verder gaan lezen.

26. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 5 mei 2011)

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten