Oorspronkelijk geplaatst door
Tiga
Welkom bij mijn Cindy-weblog :D!
We zijn er weer om deze tweedelig miniserie af te ronden...
Ze keek op en keek langs me door... "Damn", dacht ik, "dat gaat niet goed!", en wilde al bijna rechtsomkeert maken om me een verdere blamage te besparen. In een flits passeerde de rest van de opties die ik die avond zou kunnen vragen om me te vergezellen op de kamer maar al snel was ik in staat om die gedachte te onderdrukken en me te concentreren op waar ik dit allemaal voor doorstaan had. Cindy keek me aan en glimlachte. Ik moest me concentreren zodat niet van opluchting al mijn spieren in mijn lichaam ontspanden met alle gevolgen van dien :D. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer precies weet wat ik als eerste tegen haar zei hoewel we (Knabbel, Babbel en ik) als voorbereiding veel opties de revu hadden laten passeren, waaronder "Kommst du öfter hier?", "Möchtest du pizza essen gehen und dann aufs zimmer oder magst du keine pizza?".... flauw natuurlijk maar op dat nerveuze moment erg goed om wat afleiding te generenen.
Anyway, ze praatte terug, dat was al positief. Het blijkt dat Cindy het niet zo ziet zitten om met kerels die van PHG bijna hun stamkroeg hebben gemaakt, naar de kamer te gaan. Zelf werkt ze meestal van donderdag t/m zaterdag (oplettuh Forza!). Na een kleine chitchat de sleutelvraag maar gesteld en tot mijn vreugde ging ze hem zonder twijfel halen. Toen ze terug kwam en we samen de bar verlieten voelde ik wat ogen in mijn rug branden. Die probeerden natuurlijk door mij heen te kijken naar dat ontzettend mooie lichaam van de dame die het komende uur haar diensten aan mij ter beschikking zou stellen.
Wat er op de kamer gebeurde gaat jullie niks aan

echter ik kan niets anders concluderen dan dat het goede tot zeer goede service was. Cindy kletst vrijuit en blijkt over bepaalde dingen goed nagedacht te hebben. Ze geeft in elk geval aan dat ze genoegen neemt met een 'aantal' gasten per dag. Wellicht dat ze daardoor af en toe wat selectief is.
Nou dat was het dan. Er is dus geen handleiding, je moet een beetje geluk hebben denk ik en enigszins aan haar wensen voldoen en zelfs die staan van te voren niet allemaal vast.
Laterrrr
tiga