Ik heb in mijn leven zoveel ellende zien ontstaan door alcohol dat ik er ronduit een gruwelijke hekel aan heb gekregen. In clubs waar de drank bij de entreeprijs is inbegrepen heeft iemand die daar op uit is een ideale gelegenheid om zich vol te gieten, vandaar dat het naar mijn bescheiden mening een goed beleid is om de softdrinks gratis te verstrekken en voor de drank te laten betalen.
Eind vorig jaar meegemaakt in PT Dorsten, op een zondagmorgen net na tienen. Een groepje jonge gasten komt binnen, niet bepaald nuchter, en ze vragen om drank. Dat is niet verkrijgbaar. Waren ze behoorlijk verontwaardigd over. De heren hadden klaarblijkelijk de hele nacht doorgehaald en zich met bepaalde pillen op de been gehouden. Het is een bekend gegeven dat veel drank de bedprestatie nou niet echt bevorderd. Toen we boven bezig waren werd dit eens te meer bevestigd; kortom, ze bakten er niets van:teuflisch Lag natuurlijk niet aan hun; die wijven waren waardeloos. Dit kreeg ik tenminste te horen toen ik ze later in de sauna trof. Zelf was ik, hoewel twee keer zo oud maar wel nuchter, na een minuut of tien wel van de eerste vloedgolf af. Nadat ik terugkwam van mijn tweede ronde waren ze gelukkig verdwenen. Ik weet niet of ze uit zichzelf gegaan zijn of dat Roberto er de hand in heeft gehad, maar de sfeer was ineens stukken prettiger.
Overigens ben ik het er mee eens dat die knalharde muziek eerder sfeerverlagend dan verhogend werkt.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.