Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
    Last Online
    Vandaag @ 12:28
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Chantal

Naam : Chantal

Nationaliteit : Nederlandse

Leeftijd: 22 - 25 jaar

Haarkleur : bruin lang haar

Lengte : 1.80m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Service : PMC, PZC (+20euro), zoenen, beffen, aftrekken

Extra :
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    20 juni 2017 @ 22:58
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Daumen hoch

Ja inderdaad, Stout heeft er echt een toppertje bij!!!
    Dit keer had mijn navigator Franky, zijn harde schijf op scherp staan en in een keer goed gereden, parkeerplaats ging ook zonder moeite.
    Binnen heerste er een sfeer van gezelligheid, ongedwongenheid en heel ontspannen. Geeft toch altijd een prettig gevoel.
    Ik had niet eens in de gaten dat er inmiddels al een paar bekende wandelaars naast cq achter me stonden, leuk!

Na de voorstelronde en een zeer close face to face gesprekje met mijn vriendinnetje Brenda gekozen voor Chantal.
    Chantal is een leuke jonge spontane en hartelijke dame, met een prachtig lichaam, gesiert door een subtiele tattoo. Mooi halflang bruin haar, een fraai sprekend gezicht, mooi gebit en heerlijke lippen. Zoals gezegt een prachtig lichaam met borsten die er bij passen. Er zijn meerdere dames met mooie lange benen bij Stout, maar Chantal doet er niet voor onder. Ik vergat per abuis de etiquette en ging achter Chantal de trap op, ja ja ik weet dat dat niet hoort maar het uitzicht was goed. Wat vervelend, we moesten nog een trap op

Ook op de kamer bleek Chantal zeer ontspannen en tijdens ons kennismakingsgesprek werden we beide nog opener. En zoals collega Pokey al memoreerde deze dame geniet van het vrijen. Op bed, het bad zijn we niet eens in geweest, weet Chantal goed de weg. En als er zo'n leuke jonge dame naast je, op je of voor je zit die de kunsten van het echt vrijen verstaat, ja dan is de explosie snel daar.

Nogmaals Chantal is een echt toppertje, waarbij het herhalingsgevaar meer dan groot is.

tot een volgende keer

Yankee

Last Online
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Standaard

Jammer, hoorde gisteravond in de club dat deze Chantal voor even is gestopt!!

at your service!

Yankee

Last Online
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Daumen hoch

Chantal had ik eerder dit jaar al een keer ontmoet en deze date stond me nog bij als de dag van gisteren.
    Had haar de afgelopen tijd al enkele keren gezien en even bijgepraat in club Mayfair en deze dame intrigeert me nog steeds, wordt warm van deze dame, ze ontwaakt dat speciale gevoel in mij.
    Afgelopen vrijdag ontmoete ik haar weer, en wederom dat speciale gevoel, ik moest een nieuwe date arrangeren met haar.
    Afgelopen zaterdag, al mijn bekende wandelvrienden gingen elders of hadden andere verplichtingen, dus alleen naar den Haag, kwam laat binnen en zag direct Chantal zitten, en of er elastiek was tussen ons,nam ik plaats aan de bar naast haar.
    Na een open en best wel intiem gesprek over alle dingen die het mooie leven met zich mee brengt zijn we beland in kamer 10, grote ruime kamer waar het warme bad al klaar was.
    Zittend op een kruk en Chantal staande, vonden onze lippen elkaar snel, eerst subtiel echter steeds heftiger werd onze vrijpartij.
    Onze kleren hadden we snel uit en het bad lonkte, vrijend lagen we in elkaars armen.
    Het warme bad werd te heftig, ik kookte bijna, voelde me een kreeft in een pan, een soort dierlijke begeerte maakte zich van mij meester.
    Op bed kronkelde we over elkaar, zoenend, strelend, liefkozend.
    Dit keer laat ik het hierbij, voor een keertje , wil ik het voor mijzelf houden.

Als er nog meer dames zijn als Chantal geloof ik dat ik mijn eeuwige vrijgezellenbestaan zou opgeven. Een (h)eerlijke no-nonsense dame, met een uitgesproken mening, en weet waar ze mee bezig is.

Top date gehad

Yankee

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Chantal is ook bij tijd en wijle te bewonderen in saunaclub YinYang , van mij mag ze daar vaker zijn te bewonderen, ze maakt echt wat los bij je, toppertje , trouwens haar vriendin Monica is ook not bad
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    3 mei 2025 @ 07:49
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Chantal is ook bij tijd en wijle te bewonderen in saunaclub YinYang , van mij mag ze daar vaker zijn te bewonderen, ze maakt echt wat los bij je, toppertje , trouwens haar vriendin Monica is ook not bad
    Anders moet je maar af en toe naar Den Haag rijden, dan kan je haar vaker zien!

:wink:

Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Der was iets met het Haagse maar wat ?

Oh ja een hoop gezeik
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Anders moet je maar af en toe naar Den Haag rijden, dan kan je haar vaker zien!

:wink:
    Jij weet blijkbaar nog niet RAUL dat Stiffie eigenlijk bijna nooit naar een priveclub gaat, het is gewoon niet mijn ding, maar voor haar zou ik het kunnen overwegen, en dan naar het strand
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    24 oktober 2008 @ 22:05
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

ik heb van chantal vernomen dat ze iedere laatste zondag van de maand, (als het mooi weer is) in yin yang aanwezig zal zijn. mn toppertje

Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Discussies
    59
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pino2000 Bekijk bericht
    ik heb van chantal vernomen dat ze iedere laatste zondag van de maand, (als het mooi weer is) in yin yang aanwezig zal zijn. mn toppertje
    alleen als Monica meegaat en de laatste weken is dat niet gebeurd

Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Discussies
    59
    Thanks
    0

Lächeln

Even aan de bar gezellig bijgekletst en stiekum naar de nieuwe meiden kijken en de oude bekende en ook daarmee gezellig bijkletsen.

Ik twijfelde, zal ik voor een bekend meisje gaan of voor een nieuwe. Ik was nieuwsgierig naar Chantal, dus nadat mijn wandelvriend zijn keuze had bepaald koos ik voor haar voor een gezellig uurtje.

Chantal blijkt op de kamer een vriendelijke intelligente meid te zijn met een mooi slank lichaam , leuk gezicht met ogen die je direct aankijken.

Pijpen deed ze zeer goed, waarbij ook de ballen heerlijk werden verwend, ik had ze natuurlijk ook netjes geschoren zodat het ook prettig is voor de dame in kwestie, hygiene vind ik zeer belangrijk in deze, getuigt van respect voor de dames.

Chantal on top is heerlijk, wisselt ook van standjes on top (vergelijkbaar met Kristina), verder zoenen prima, al moest ik wennen omdat ik natuurlijk vaak bij hetzelfde meisje kom en me wat vreemd voelde daardoor.

Chantal heeft een goede inzet en wil de man het naar zijn zin maken, mooie vrouw en kan ik aanraden aan een ieder!

Last Online
    24 oktober 2008 @ 22:05
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Zondag 28/9 gaat ze weer joeppie....

Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Discussies
    15