Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
Alisha, prive ontvangst in Eindhoven
Wow, wat een leuke en lekkere meid is dit. Ze adverteert via Kinky en heb een afspraak gemaakt via whatsapp. Gelukkig vond ze het niet erg dat is later was omdat er iets tussen kwam op het laatste moment.
Toen het eindelijk zo ver was bleek de locatie prima te vinden. Na binnenkomst stelt ze je snel op je gemak en na het betalen kan het feest beginnen. Ik had een afspraak van 2 uur, dus we konden allerlei standjes uitproberen en natuurlijk deepthroat pijpen. Dat doet ze erg lekker, en binnen de kortste keren kwam ik heerlijk klaar in haar strakke kutje. Haar poesje is heerlijk zacht en smaakte ook heel fris. Heel prettig om zo mee te maken.
Daarna konden we voor een tweede poging gaan. Jammer genoeg was prikkertje te moe om nogmaals klaar te komen, maar had wel weer een heerlijke tijd.
Ik ga zeker nog een keer bij deze DVP langs.
-
Onderstaande 6 leden hebben Prikker bedankt voor deze bijdrage:
laplagne ( 6 juni 2025),mechelen ( 5 juni 2025),mentholbear ( 8 juni 2025),schoolmeester ( 5 juni 2025),Ties85 ( 7 juni 2025),WANDELAAR5 ( 5 juni 2025)
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten