Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 4770

Threaded View

Last Online
    Vandaag @ 19:16
    Discussies
    39
    Thanks
    835

Daumen hoch Spetters in Venus

Vanmiddag spontaan naar Venus gereden. Had gezien dat er een behoorlijke bezetting was (ca 15 meiden). Daarnaast mooi weer en niet te ver rijden.
    Helaas betekent niet te ver rijden niet altijd dat je er snel bent. Ik had vooraf niet op de navigatie gekeken, met als gevolg dat ik voor de afslag Hamminkeln in een enorme file kwam te staan. Veel terugkerende Duitsers van een weekendje NL, en dan die eeuwig durende wegopbreking daar! Uiteindelijk met een uur vertraging gearriveerd.

Afijn het was niet te druk in de club en ik kon lekker buiten zitten om de meiden te aanschouwen. Toen ik mijn 2e biertje ging halen kaapte Ilayda me bij de bar….tja ik ken dit meisje al jaren en ze heeft me vaak heerlijk verwend (in BBL).
    Samen met Ilayda buiten gezeten en de tijd genomen. Ook samen in de jacuzzi en even in de zon gezeten om op te dragen. Vervolgens een heerlijke kamergang gemaakt. Toppertje deze dame.
    Helaas kwam bij de rekening €50 extra voor samen verblijven in de jacuzzi. Ze vertelde dat dit 'normaal' was in Venus, ik was er echter niet van op de hoogte. Maar ik moet zeggen het wel aangenaam was, want ze zat onder water mij heerlijk te masseren en verder regelmatig TZ. Dus ook niet moeilijk gedaan, immers ze was sowieso al meer dan een half uur met mij opgetrokken op de bankjes buiten, dus dat extraatje had ze wel verdiend, maar ze had het wel even vooraf mogen melden…goed maar dit dus ter info aan de lezende beren. En met dit mooie weer is die jacuzzi trouwens best wel lekkerrr!

Na al dit spetterende genot gaan eten, daar moeten we opnieuw maar geen woorden aan vuil maken.

Na het eten wilde ik buiten even lekker rustig liggen uitbuiken. Maar ik kwam tussen de dames Anka links en Sabina en Maya rechts te liggen. Er stond een muziekje op en er werd volop Champagne geschonken door de pannenkoek beren die ze vergezelden. De meiden maakten er wel een gezellig sfeertje van. Daarnaast zagen ze er eruggh aantrekkelijk uit in hun badkleding… zeker Sabina in groene strandkleding, maar ook Anka in sexy doorzichtig badpakje en ja Maya die had het warm en had helemaal niets aan. Afijn er werd gedanst, beetje gezongen en met water gegooid (de alcohol met deze warmte deed zijn werk ), leuk…..maar dat rustig uitbuiken kon ik dus wel vergeten, ik werd ook ongevraagd bij het watergespetter betrokken….moet zeggen dat ik het allemaal eigenlijk wel leuk vond, veel beter dan dat gehang binnen op de stoelen en banken.

Toch na een tijdje maar een kopje koffie gehaald en een rustiger hoekje opgezocht. Na de koffie vertrokken, het was ondanks de vertraging door de file vandaag een gezellig dagje in Venus.

2. Onderstaande 17 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 juni 2023),AVENTADOR (13 juni 2023),bertje (18 juni 2023),CVARIA (13 juni 2023),donkeywonkey (11 juni 2023),Eddy_V (13 juni 2023),frittentitten (18 juni 2023),hasta la pasta (17 juni 2023),Koekkoek (17 juni 2023),Kwakje (15 juni 2023),Laatbloeier (12 juni 2023),Liefje (12 juni 2023),Patjax (17 juni 2023),Schietgraagft (14 juni 2023),Shakir (11 juni 2023),Smouse (11 juni 2023),WANDELAAR5 (11 juni 2023)

Regels voor berichten