Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang
Lengte dame : 1.80
Postuur/Cupmaat : Slank-Normaal/C-echt
Nationaliteit/Taal : Estland/Duits
Leeftijd : 31
Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
Service : Prima; TZ, FO met FT
Voordelen : Altijd goede service
Nadelen : niet bemerkt
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75,-.
Extra’s bij het bezoek :
Kate behoort tot de vaste crew van GT, al bijna anderhalf jaar. Na 'n kort uitstapje afgelopen zomer in YY is ze weer geruime tijd terug op het oude nest. Hoewel Kate aanvankelijk geen FT deed, is ze dat alweer 'n tijd geleden wel gaan doen. Kate is altijd 'n goede keuze, vanwege haar constante en goede servicenivo. Onderstaand verslag is van vorig jaar, toen HM GT nog regelmatig frequenteerde :D.
Bij mijn laatste bezoek aan Brüggen had ik 'n nieuw aanwezige dame nog niet gerecenseerd; bij deze dus. Haar naam is Kate, 'n grote slanke blondine van 29, mooi zonnebankkleurtje, met fraaie (want echte) volle borsten. Ook zij heeft kersvers 'n transfer gemaakt vanuit haar vorige club, in dit geval Schneewittchen in Viersen. Ik ontmoette Kate in de Kino, waar ze het zich op de grote bedden achteraan gemakkelijk had gemaakt. Ik had Kate al aan de bar gezien en omdat ik nooit vies ben van lange slanke blondines, kroop ik 'ns lekker naast haar.
Kate hielp me al vlot uit mijn veel te warme ijsberenvel. Als tegenprestatie mocht ik 'r uit haar witte lingeriesetje helpen, om vervolgens moeder natuur haar gang te laten gaan. En zo lagen we ongegeneerd en voor iedereen zichtbaar lekker in bioscoop te vrijen. Na enkele sappige tongzoenen en wat stevig vingerwerk begon Kate 'ns aan 'n lekker stukje pijpwerk, waarbij ik over haar hoofd 'n andere blondine op het witte doek iets soortgelijks zag doen. Vervolgens heb ik Kate met haar natte grotje op me gezet en hebben we elkaar in 69 'ns lekker gepakt. En daarna maar meteen doorgegaan met Kate in cowgirl zittend op me. O, wat lekker om ondertussen ook haar flinke memmen beet te kunnen pakken en tussendoor samen nog lekker te tongen !
Na 'n minuuut of 20 besloten we toch maar om ons op 'n kamer terug te trekken voor de resterende 40 minuten. Want om Kate nou onder de ogen van de anderen flink te gaan liggen beffen, vond ik toch iets te publiekelijk worden. Op de kamer dus verder gegaan met 'n flinke befpartij, wat Kate heel graag had, getuige het vocht wat haar poesje produceerde. Daarna mijn favoriete standje, doggy, met Kate plat op haar buik en haar kontje lekker omhoog duwend. Dat deed ze zo ontzettend lekker dat ik onverwacht m'n rubbertje volspoot, omdat Kate zo'n lekker tegenspel bood. Ze liet me flink zweten, maar dat was het zeker waard !
Ik voelde me na drie kwartier nog zo goed bij Kate, dat ik haar vroeg om me nog 'ns lekker af te zuigen voor 'n tweede shot. Nou, geen probleem hoor, zei Kate. En dus zette ze zich tussen mijn benen om nog 'ns flink aan mijn inmiddels weer knalharde paal te slurpen. Ik mag dat graag in 'n combinatie van mondje en handjes hebben, tegelijkertijd. En ook dat deed Kate kundig en enthousiast. En zo kwam ik na 'n uurtje voor de tweede keer bij Kate lekker klaar. Deze keer over haar handjes, waarmee ze me op het laatst lekker leegtrok. Prima uurtje met 'n flinke blonde stoot die gewoon lekker enthousiast met je meedoet :smile:.