Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
Scarlett Johansson meest sexy vrouw
Uitgegeven: 30 september 2006 15:11
Laatst gewijzigd: 30 september 2006 15:11
AMSTERDAM - Het raadsel is opgelost. Scarlett Johansson is door het Amerikaanse tijdschrift Esquire verkozen tot de meest sexy vrouw ter wereld. Sinds juni plaatste het blad elke maand een foto van een onherkenbare schone dame die was uitgeroepen tot de meest sexy vrouw ter wereld. In de oktobereditie prijkt Scarlett Johansson als winnaar op de voorkant van het blad.
In het tijdschrift vertelt de 21-jarige actrice dat ze het eigenlijk maar niets vindt om op haar uiterlijk te worden beoordeeld. "Ik heb liever dat mensen me bewonderen om andere dingen. Mijn hersenen bijvoorbeeld."
Johansson is bekend van rollen in films als 'Matchpoint' en 'Lost in translation'. Vorig jaar werd de verkiezing gewonnen door Jessica Biel. Een jaar eerder streek Angelina Jolie met de eer.
Bijlage 66
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages. 
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten