Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 117

Discussie: Mati

Last Online
    Vandaag @ 08:59
    Discussies
    177
    Thanks
    3.124

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Het valt haar niet kwalijk te nemen: Mati heeft iets met lichaamsdelen die uitsteken! Je kan daar namelijk op sabbelen, likken, zoenen etc .. maar Mati geeft de voorkeur aan bijten, trekken, draaien en niet te vergeten losschroeven
    Oh help, mijn neus is een van mijn mooiste lichaamsdelen....

Last Online
    4 mei 2025 @ 21:08
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Standaard Mati.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    ik moest ineens denken aan die reclame met dat chocolade mannetje :D
    Ik lust geen chocolade mannetje/vrouwtje.Maar geef wel eens chocolade aan de dames.Heb wel eens wat gehoord dat ze er geil van worden???.Maar helaas voor Josef! want zijn toppertje Lilly lust ook geen chocolade.Maar is toch erg geil: En dan wordt Josef op zijn beurt ook weer geil als hij haar ziet,of aan haar denkt.Wat is liefde toch mooi.

Last Online
    25 oktober 2024 @ 03:19
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Vrijdag 22/08 in de stromende regen naar GT gereden. Bij binnenkomst viel mij meteen de nieuwe medewerkser op, een zeer ''hubsche'' slanke dame met lang blond haar en een lief snoetje. Ik had nog niet in de gaten dat zij niet beschikbaar was als dame anders wist ik het wel!

Enfin, omgekleed en op jacht.

Ik was rond 7 uur binnen en had al enkele dames gespot, oa Gulcan en Filiz en een duis meisje met een zwart lingerie setje en zwarte lange haren. Deze laatste is gewoon weg niet te krijgen!! Ze schijnt vaste gasten te hebben, zij komt van de kamer af spreekt een ijsbeer aan, en gaat meteen een andere sleutel halen!! Zo rond 20.30 gaat ze altijd naar huis. Weet iemand wie dat is???

Dit zou keuze 1 geweest zijn, maar niet te krijgen, dus verder zoeken. Na een urrtje kwam ik dan langs Mati, ze knipoogde toen ik voorbij liep, en dit zzager zo geil uit dat ik me resoluut omdraaide en haar aansprak.

Na wat smaltalk naar kamer 1. Daar ontstond een sessie die zijn weerga niet kent!!! Zoenen, lebberen, de geilheid stroomde ervan af (en bij mij het zweet..) Ik lag op me rug en we waren innig aan het zoenen, en ze ging me toch te keer.... tijdens het zoende greep ze me vast zodat ik bovenop lag. Heerlijk. Mijn ''grote'' vriend was aan het stijgeren tegen haar buik. Langzaam ging ze over op het pijpwerk wat ze redelijk goed deed. Het neuken daarna was nog veel beter!!! Nadat k klaar kwam gingen we door met zoenen ne het duurde dan ook niet lang voordat ik weer hard werd.

Ik heb aar daarna tussen de tieten genomen en dat was heerlijk. '''willst du noch mahl'' vroeg ze zacht, en keek me daarbij zeer geil aan. ''ja'' was mijn antwoord, hier hoefde ik niet lang over na te denken. De tweede sessie bestond hoofdzakelijk uit kussen en trekken, waarna ik voor de tweede keer heerlijk kwam.

Ik ga altijd voor de slankere dames in een club, Mati hoort hier niet bij, maar voor haar maak ik een uitzondering!!!
    Wat een dag.

Last Online
    3 mei 2025 @ 11:13
    Discussies
    43
    Thanks
    372

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door running man Bekijk bericht
    Vrijdag 22/08 in de stromende regen naar GT gereden. Na een urrtje kwam ik dan langs Mati, ze knipoogde toen ik voorbij liep, en dit zzager zo geil uit dat ik me resoluut omdraaide en haar aansprak.

Na wat smaltalk naar kamer 1. Daar ontstond een sessie die zijn weerga niet kent!!! Zoenen, lebberen, de geilheid stroomde ervan af (en bij mij het zweet..) Ik lag op me rug en we waren innig aan het zoenen, en ze ging me toch te keer.... tijdens het zoende greep ze me vast zodat ik bovenop lag. Heerlijk. Mijn ''grote'' vriend was aan het stijgeren tegen haar buik. Langzaam ging ze over op het pijpwerk wat ze redelijk goed deed. Het neuken daarna was nog veel beter!!! Nadat k klaar kwam gingen we door met zoenen
    Ik was er al om 13u30 (droog weer :D) en eerst was er natuurlijk -Belg zijnde - de 4x400m mannen en de finale 4x100m vrouwen (zilver voor België) in Beijing op Eurosport die ik wou volgen. Daarna wat dessert opgepeuzeld, een sauna genomen, wat bijgekletst met een paar Nederlandse beren en dan was ik nu wel vastberaden om mijn favo Vanja als eerste te kiezen en me niet meer te laten strikken door andere schoonheden. En schoonheden, die waren wel heel talrijk vandaag: beter en meer dan maandag.
    Vanja was wel druk bezet want ik zag ze niet voor 16u. Dan maar wat gewandeld en weer zag ik dat die roodharige meid aanwezig was net zoals
    maandag. Ik had al gemaild naar RAUL7 of hij wist wie ze was en hoe ze was: Mati, was zijn antwoord toen. Zij was mijn nummer 1 voor de 2de sessie en ik viel ook in de smaak bij haar want af en toe zond ze me een blik en toen ik haar s passeerde, wilde ze al kennismaken maar ik beet op mijn tanden want ik was op zoek naar Vanja die normaal na de barbecue de GT weggaat. Uiteindelijk zag ik haar plots in de bar een dessert nuttigen en toen ik aanstalten maakte om op haar toe te stappen was een andere beer mij net voor. Grr uiteindelijk lukte het later toch ... klus 1 geklaard.
    Dan net voor de barbecue kennis gemaakt met nog een aantal Nederlanders waaronder een heel leuke 65'er die een zwembroek droeg met als opschrift:
    pas op: zwenkt uit. :teuflisch
    Net voor de barbecue in de zetels nog aangevallen door latinoduo en dan (minder) lekker gegeten, wel wat leuke Vlamingen leren kennen uit het Antwerpse. Daarna buiten wat bijkletsen want vanaf 5u was ontzettend druk: het grote GT-minpunt vind ik: met een 50tal DVP's en heel veel beren is er binnen te weinig plaats om te eten en is het er veel te warm: ze zouden gerust een heel stuk van de tuin mogen inpalmen en een paar binnenruimtes van maken ofwel meer overdekt maken.
    Dan werd het stilletjesaan tijd om Mati op te zoeken maar die was niet te bespeuren en ik hoorde ook dat er al wachttijden van 15à20 minuten waren. Gelukkig was het leuk toeven met de nieuwe Antwerpse en Nederlandse vrienden maar Mati bleef maar weg of zou ze naar huis zijn: ik was bijna op weg naar de balie toen ze plots rond 10u schat ik in de bar verscheen: ze werd onmiddellijk gewenkt door het gezelschapstrio waar ik bij zat en toen die zeiden dat het voor mij was kreeg ik al een lekkere gepiercte tongzoen te verwerken. Na wat extra schermutselingen(waaronder een stevige beet in mijn pink )was little saint paraat en gingen we op kamer maar wachttijden. Uiteindelijk besloot ze om te wachten in de ligzetel tgo het bed naast de sauna en dat duurde ook al gauw een kwartier maar dat werd met tongzoenactiviteiten goed gevuld: we gingen bijna buiten een kijkje nemen in de tuin toen het gordijn openging in de wellnessruimte. En dan was het idd een lawine aan zoenen: eerste 5 minuten was ze enorm heftig waarbij ze mijn pijngrens verkende en dan weer zacht en tegelijk intens en ze zei: je kust zeer goed, daarna pijpen terwijl ze me voortdurend met haar ogen bleef volgen en dan een 3tal standjes waarbij ze met een aantal malen "weiter machen" te schreeuwen, wou klaarkomen.
    Ik uiteindelijk ook in missionaris klaargekomen en daarna nog flink wat nagezoend.
    En wat leuk is, in de bar daarna komt ze je regelmatig met een tongzoen begroeten als ze passeert. Ze kan zelfs een aantal woordjes perfect Nederlands, geleerd van een relatie van 7 maanden met een Antwerpse vriend, zo vertelde ze me.
    Besluit: ik vind haar een soort kruising tussen een PSE en GFE. Herhalingsgevaar: 100%
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    372

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Het paspoortje van deze dame wordt best even bijgewerkt. Mati heeft ondertussen een gloednieuwe tribal-tatouage op haar rechteronderbeen.
    :wink:
    en een tongpiercing

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    en een tongpiercing
    Aangepast!:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 11:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard 25-8

Maandag 25-8 kwam ze in de middag binnen en na een paar knipogen naar de kamer vertrokken. Het was weer vanouds, vorige keer was alweer een dik jaar geleden zo ongeveer. In haar paspoort kan ook anaal worden vermeld

Last Online
    19 januari 2021 @ 19:44
    Discussies
    5
    Thanks
    6

Standaard

Die Mati lijkt afentoe zo gek als een deur maar je kan er wel zeer geile sex mee hebben

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 mei 2025 @ 06:35
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Het Rode Mannetje Bekijk bericht
    Die Mati lijkt afentoe zo gek als een deur maar je kan er wel zeer geile sex mee hebben
    De vrouwelijke variant van Ace2 :D

Last Online
    Gisteren @ 11:42
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    De vrouwelijke variant van Ace2 :D
    Kutvent :D

Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Kutvent :D
    WILLEM2 INGRIJPEN!!!! DIT IS EEN PERSOONLIJKE AANVAL OP EEN VOORAANSTAAND FORUMIKOON!!!!! DIT KAN NIET!!!!

Last Online
    7 september 2024 @ 15:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    WILLEM2 INGRIJPEN!!!! DIT IS EEN PERSOONLIJKE AANVAL OP EEN VOORAANSTAAND FORUMIKOON!!!!! DIT KAN NIET!!!!
    Is helemaal geen aanval...... is slechts een verkorte samenvatting van Ace2's persoonlijkheid: een vent die van kutjes houdt....
    en daar is niets mis mee, daar lopen er wel meer van binnen GT rond.... (inderdaad, altijd met zonnebril....)
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard off topic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik Bekijk bericht
    ..een vent die van kutjes houdt....
    En nu gaan we hier weer verder over dat van Mati. We weten allemaal dat er over haar k*tje veel sterke verhalen te vertellen vallen.

TSB, gek van Mati

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard Pools/Italiaanse orkaan raast over TSB's schiereiland

TSB, gek van Mati
    ...en dat wordt alleen maar erger...

Afgelopen woendag kom ik GT binnengewandeld, het was meer dan een jaar geleden dat ik Mati had gezien. Mati stapt op me af en met de woorden 'de Belg uit Bochum' duwt ze haar tong in mijn keel.

Nice!

Gedurende de dag geregeld genoten van knuffels en plaagpartijen, ook twee keer op de kamer geweest, magische momenten!

Mati lijkt mij net iets minder gestoord dan vroeger in Freude, het duistere kantje is er een beetje af, ze lijkt beter in haar vel te zitten en dat maakt haar voor mij nog aantrekkelijker.

TSB heeft het even zwaar te pakken!

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    372

Standaard Mati, de Italiaans-Poolse furie bedwongen

...en dat wordt alleen maar erger...

.

TSB heeft het even zwaar te pakken!

Join the club. Ik heb het ook zwaar te pakken maar zij eveneens en zelfs nog meer denk ik.
    Op één of andere manier kan ik haar eindeloos doen genieten tot zij uitgeput na de 5de maal zegt "ich kann nicht mehr" ...

"Het wordt alleen maar erger": deze uitspraak geldt voor zowel Mati als mezelf: Als de volgende maal nog intenser wordt dan 1/10, dan weet ik niet waar dit voor ons zal eindigen ... en dan heb ik het niet over meer dan 5x maar
    over de vragen die ze me stelt: die worden alsmaar intiemer en 'gevaarlijker' ...

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Join the club. Ik heb het ook zwaar te pakken maar zij eveneens en zelfs nog meer denk ik....

Opletten met Mati beste Saint!
    Géén katje om zonder handschoenen aan te pakken, zie IM

mvg, TSB

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Opletten met Mati beste Saint!
    Géén katje om zonder handschoenen aan te pakken, zie IM

mvg, TSB
    Eerst Vanja en nu Mati..... Je weet ze wel te kiezen Saint . En TSB heeft gelijk dus "geniet maar met mate en hou beide ogen open!" (tja dat ik dat nog eens zou zeggen.....)

Last Online
    8 juli 2023 @ 17:50
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ook ik heb maandag heerlijk van Mati genoten na de sessie zei ze "Thanke". de eerste sessie met sussane die was ook super (vond haar charen stone looks hebben en toen deed ze ook the move en was ik verkocht) genoten na de sessie zei ze "Thanke".

Maar nu Mati.

Het was echt geil geweest niet meteen een type waar ik voor val maar na paar tongzoenen vroeg ze me mee naar de kino en daar sleurde ze me op bed en begon zeer geil te pijpen.

Na effe dacht ik moet toch maar zimmer doen :-).

Waaw daar ging het feest gewoon door.

Heerlijk mati jij ook thanke :-). See you next time

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Uit welingelichte bron vernomen dat Mati even op vakantie is. Indien ze weer gespot wordt in GT zou ik een seintje (op forum of via IM) ten zeerste op prijs stellen.

TSB

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Zal ik doen kranker junge dacht dat ze tien dagen zou wegblijven maar kan me vergissen

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

info speciaal voor the sickboy: mati is er weer. Zie haar net binnenwandelen

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    372

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    info speciaal voor the sickboy: mati is er weer. Zie haar net binnenwandelen
    en ikke!! Doe haar de groeten (echte voornaam gebruiken!)

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Zal ik doen

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Groeten gedaan. Mati straalde toen ze je naam hoorde saint.

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Oh ja voor de liefhebbers onder ons. Ein dreier met mati en gabriella behoort tot de mogelijkheden. Beide zaten elkaar op te geilen om toppie zo ver te krijgen maar ik bedankte voor de eer. Ik geef de beurt door aan Extince en sickboy

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten