Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 117

Discussie: Mati

Last Online
    2 mei 2025 @ 21:54
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard prettig gestoord

ben ook al een aantal keren met deze dame op de kamer geweest en tja wat kan ik ervan zeggen. Ze zal inderdaad voor menige ijsbeer 2hot2handle zijn. Het is net een tijger die op haar prooi afgaat en daarna niet meer loslaat totdat ze 'm met huid en haar verslonden heeft. Dus wees gewaarschuwd!!!

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Weer trouwens iemand of deze dame ook op vrijdag in Gt. verschijnt, ben namelijk van plan om daar vanavond naar toe te gaan en dan weet ik tenminste al wat ik kan verwachten. Of misschien nog andere aanraders!

Last Online
    5 mei 2025 @ 11:15
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

ich kenne Mati noch gut aus der Freude 39, im GT habe ich sie nun auch öfter gesehen, aber noch nicht gebucht.

Die Frau ist anstrengend, daran wird sich wenig geändert haben.

Wenn ich körperlich gut drauf bin, werde ich es wohl mal wagen. Aber schaff ich dann noch die Rückfahrt ?????

Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naughtyboy Bekijk bericht
    Weer trouwens iemand of deze dame ook op vrijdag in Gt. verschijnt, ben namelijk van plan om daar vanavond naar toe te gaan en dan weet ik tenminste al wat ik kan verwachten. Of misschien nog andere aanraders!
    Tja, vandaag was ze er in ieder geval, haar haren waren feller rood, past wel bij deze furie :D
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    21 december 2009 @ 09:04
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Mati

ich war mit Mati sehr oft in der Freude und auch im GT unterwegs.

SIe ist schon etwas sehr außergewöhnliches!!!!!!!!!!!!:teuflisch

Ich habe sehr unterschiedliche und einfallsreiche Facetten von IHr und durch Sie erlebt.

Vom zärtlich GF bis hin zum extremen SEX....(ein Gentlemen genießt und schweigt, sorry):D

Sie ist ein oder mehrere Erlebnisse Wert.

Gruß
    Brothelhiker

Last Online
    5 april 2019 @ 14:11
    Discussies
    2
    Thanks
    10

Standaard

Hat jemand von Euch Mati mal wieder im GT gesehen und weiß, wann sie wieder dort anzutreffen ist?

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

nein in der letzten Zeit nicht.

Last Online
    5 april 2019 @ 14:11
    Discussies
    2
    Thanks
    10

Standaard

vielleicht jemand anders als Flens?

Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Discussies
    6
    Thanks
    158

Standaard

Auf Youppie wurde berichtet dass sie am letzten Samstag anwesend war.

Last Online
    28 december 2013 @ 13:44
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

hello everybody,

what can I say more about this girl ???

I met mati this last Saturday.
    I had already seen her when she was working in GT before but I had never taken...

she's good and very crazy in the room.
    good experience.

don't worry to go or not with her in the room
    you would be not disappointed...
    It's a good target.

Last Online
    Vandaag @ 11:17
    Discussies
    885
    Thanks
    4.708

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lupocem Bekijk bericht
    what can I say more about this girl ???
    Say no more :D, apparently you had a good experience !

Regards,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 11:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moskito32 Bekijk bericht
    Hat jemand von Euch Mati mal wieder im GT gesehen und weiß, wann sie wieder dort anzutreffen ist?
    Ze was er vandaag weer en we hebben van elkaar genoten, 1 en al Poolse en Italiaanse furie:D

Last Online
    29 oktober 2023 @ 08:50
    Discussies
    2
    Thanks
    11

Standaard

Op het eerste gezicht niet een meisje om direct op af te stappen (geverfde rode haren, lange kousen), maar heeft continu de smile op haar gezicht en op de kamer een echte topper.
    Toen ik zaterdag een uur met haar had gespendeerd, ben ik gelijk naar huis gegaan. Beter kon niet meer...

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Damned!!!
    Ik moet dringend nog eens terug naar GT (if I only had time....)
    Telkens ik deze naam lees krijg ik warme gevoelens vanbinnen (vooral aan de zuidelijke kant....) Ik sta nog steeds achter de keuze om haar als tweede te zetten in mijn lijstje van 2007.

Ondanks het feit dat deze furie overkomt als een echte tijger ben ik er zeker van dat er achter deze facade een kwetsbaar klein poesje zit (pun NOT intended)... Dus voorzichtig zijn met deze dame! (ik heb verstand van zieke mensen)

TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Daumen hoch top geil

Deze had ik begin van de middag al gespot in the house. mmmm geile look, met een indringende blik in der ogen. Maar omdat ik telkens wat anders tegen kwam pas laat in de avond met haar weg geweest. Super ervaring
    Het duurde ook zeker 10 minuten voordat ik bij haar de teugels in bedwang had en der onder controle kreeg. Ze zoent verrukkelijk en der tong is moeilijk te volgen. alleen al van der zoenen werd ik supers geil.
    In de grote kamer met haar een klein uurtje doorgebracht. Alles perfect aan der. Heftige sex gehad en ze geniet er zelf ook zekers van. Decibell gehalte is lekker hoog bij der

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

die durchgedrehte Mati hatte gestern eine unangenhme Diskussion mit einem Gast oder sagen wir mit dem Gast im GT üpberhaupt.

Der hat ihr aber ordentlcih die Meinung gegeigt, Matis Stimmung, die zuvor supi war, tendierte dann schlagartig gegen Null.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 maart 2008 om 20:54

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard Mati

Dann muss ich sie aber schnell besuchen damit sie wieder ein bibchen freude und spass bekommt. Ich habe nur sehr gute erfahrungen mit Sie gehabt also...

Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

hieronder mijn ervaring met Mati afgelopen dinsdag.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Nadat ik eindelijk een rustig plekje op de bank had gevonden, werd ik gelijk weer lastig gevallen. Een roodharige Italiaans\Poolse kwam op mijn schoot zitten en begon me zachtjes te kussen. Ze is niet mijn type, maar ze is altijd zo druk en geil, dat ik me toch wel een keertje zal laten verleiden door haar, maar nu nog niet! Ik speelde "hard to get", maar de dame gaf niet snel op. (later kwam ik er achter dat ze Mati heette". "Nah du Hübscher? Ich liebe deine breiten Schultern". "Jaja", dacht ik maar zei dat niet hardop want in het Duits betekent dat iets heel anders
    Ik stak maar nog eens een sigaretje aan en nipte nog eens aan mijn cappucino en ondertussen werden ik mijn spierballen gestreeld Ondertussen zat ik al behoorlijk onder lippenstift Ze begreep na een tijdje dat ik het nog echt te vroeg vond en stond weer op. Maar de hele dag hield ze die geile blik op mij gefocust. Na een tijdje zag ik dat ze een groen ijsbeertje had verorberd. Blijkbaar was het hem zo goed bevallen, want ik zag hem werkelijk continu verliefd achter haar aan lopen met als gevolg dat ie nog een tweede keer werd "vernascht" door Mati.

en

Ik bestelde aan de bar mijn laatste Salito toen Mati erbij kwam zitten op de kruk. Ze leunde tegen mijn borstkas en ik vroeg "liegst du gemütlich?". "MMM natürlich ich liebe deinen strammen Körper", zei Mati. Ze was duidelijk bezig met haar 2e versierpoging en aangezien het kort dag werd voor me, liet ik het toe.
    Ze draaide zich naar me toe en begon me overal te bevoelen en ik was in eerste instantie nog steeds terughoudend. Ik zag namelijk uit een ooghoek Lorena weer van kamer komen en mss….. Maar het was al te laat. Mati weet namelijk heel goed wat ijsberen willen en dat is afkoeling in een veels te hete bar. Terwijl ik nog ff Lorena nakeek was Mati dus al bezig mij oraal af te koelen. In haar mond had ze een ijsblokje en teasend likte ze me. Eerst mijn imposante borstkas en daarna ging Mati langzaam richting mijn hals. "Aiai dit gaat niet goed", dacht ik. Maar Mati dacht daar anders over. Hop het volgende ijsblokje had ze alweer in haar hand en voordat ik het wist stak ze haar tong inclusief ijsblokje in mijn mond. Van schrik zakte mijn zonnebril van mijn hoofd recht op mijn neus. Mati zag de humor hier wel van in en zette haar zonnebril ook op. De ijsblokjes deden hun werk goed, maar wilde, geile en hete Mati zorgde ervoor dat die afkoeling maar van korte duur was. Na een aantal minuten intens getongzoend te hebben, durfde ik het eindelijk aan om eens om me heen te kijken. "Oeps", echt iedereen, maar dan ook iedereen in een straal van 10 meter keek in onze richting….. Naast me zat een jongeman die voorheen rustig aan het lunchen was, maar hij keek ons met zijn mond vol met grote ogen aan. Rechts van me zag een aantal dames jaloers kijken "Das ist ein guter Küsser", leesde ik hun gedachten De sleutel mocht gehaald worden van me, maar Mati ging nog ff wat verder. Ijsblokje nr 3 werd uit haar glas gehaald en de ultieme ijsberentest werd uitgevoerd!!!! Behendig wreef ze het ijsblokje langs mijn toppertje en waarempel hij begon te groeien!!! Later zou ik Ace2 hierover nog sms-en. Hij kon zich niet voorstellen dat een lul stijf kan worden van een ijsblokje, en dus moest ik wel haast een IJSBERENLUL hebben. Jaja het kan ook niet anders he
    Na de ultieme test maakte ik mijn badjas weer dicht en ging Mati de sleutel halen. Ik wist in de tussentijd niet welke kant ik moest uitkijken dus keek ik maar quasi nonchalant de tuin in.
    Op de kamer bleek Mati ook een beest te zijn. Ze liet me een ruim uurtje werkelijk alle hoeken van de kamer zien. Uitproberen zou ik zeggen
    Desalniettemin zal ik niet zo snel nog eens met Mati kameren, want er zijn ook zoveel lekkere andere dames he. Maar ga je voor pure geile seks moet je bij Mati zijn (of Gabriella tuurlijk )

Last Online
    24 januari 2022 @ 18:16
    Discussies
    8
    Thanks
    4

Standaard D.P.I.

Blijkbaar geeft de combinatie van Duitse Degelijkheid, Poolse Passie en Italiaanse Inzet steeds weer vuurwerk, niet alleen in GT, maar ook in andere Duitse saunaclubs, waar minder gestoorde, maar daarom niet minder aantrekkelijke cocktails rondlopen.

GZ :p

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goldene.zunge Bekijk bericht
    Blijkbaar geeft de combinatie van Duitse Degelijkheid, Poolse Passie en Italiaanse Inzet steeds weer vuurwerk, niet alleen in GT, maar ook in andere Duitse saunaclubs, waar minder gestoorde, maar daarom niet minder aantrekkelijke cocktails rondlopen.

Komaan jongen, wie A zegt moet ook B zeggen!

:D:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    4

Standaard Werbung oder ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Komaan jongen, wie A zegt moet ook B zeggen!
    Reden ist Silber, Schweigen ist Gold. Zu viele Werbung ist nich gut für die Realität!

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

wat is er mis met gestoord

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goldene.zunge Bekijk bericht
    Reden ist Silber, Schweigen ist Gold. Zu viele Werbung ist nich gut für die Realität!

Als iedereen die mening had dan was het forum aardig leeg

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    4

Standaard Gestörd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    wat is er mis met gestoord
    Dass müssen sie Mauriceyep fragen.