Oorspronkelijk geplaatst door
toppie33
Nadat ik eindelijk een rustig plekje op de bank had gevonden, werd ik gelijk weer lastig gevallen. Een roodharige Italiaans\Poolse kwam op mijn schoot zitten en begon me zachtjes te kussen. Ze is niet mijn type, maar ze is altijd zo druk en geil, dat ik me toch wel een keertje zal laten verleiden door haar, maar nu nog niet! Ik speelde "hard to get", maar de dame gaf niet snel op. (later kwam ik er achter dat ze
Mati heette". "Nah du Hübscher? Ich liebe deine breiten Schultern". "Jaja", dacht ik maar zei dat niet hardop want in het Duits betekent dat iets heel anders

Ik stak maar nog eens een sigaretje aan en nipte nog eens aan mijn cappucino en ondertussen werden ik mijn spierballen gestreeld

Ondertussen zat ik al behoorlijk onder lippenstift

Ze begreep na een tijdje dat ik het nog echt te vroeg vond en stond weer op. Maar de hele dag hield ze die geile blik op mij gefocust. Na een tijdje zag ik dat ze een groen ijsbeertje had verorberd. Blijkbaar was het hem zo goed bevallen, want ik zag hem werkelijk continu verliefd achter haar aan lopen met als gevolg dat ie nog een tweede keer werd "vernascht" door
Mati.
en
Ik bestelde aan de bar mijn laatste Salito toen
Mati erbij kwam zitten op de kruk. Ze leunde tegen mijn borstkas en ik vroeg "liegst du gemütlich?". "MMM natürlich ich liebe deinen strammen Körper", zei
Mati. Ze was duidelijk bezig met haar 2e versierpoging en aangezien het kort dag werd voor me, liet ik het toe.
Ze draaide zich naar me toe en begon me overal te bevoelen en ik was in eerste instantie nog steeds terughoudend. Ik zag namelijk uit een ooghoek Lorena weer van kamer komen en mss….. Maar het was al te laat.
Mati weet namelijk heel goed wat ijsberen willen en dat is afkoeling in een veels te hete bar. Terwijl ik nog ff Lorena nakeek was
Mati dus al bezig mij oraal af te koelen. In haar mond had ze een ijsblokje en teasend likte ze me. Eerst mijn imposante borstkas

en daarna ging
Mati langzaam richting mijn hals. "Aiai dit gaat niet goed", dacht ik. Maar
Mati dacht daar anders over. Hop het volgende ijsblokje had ze alweer in haar hand en voordat ik het wist stak ze haar tong inclusief ijsblokje in mijn mond. Van schrik zakte mijn zonnebril van mijn hoofd recht op mijn neus.
Mati zag de humor hier wel van in en zette haar zonnebril ook op. De ijsblokjes deden hun werk goed, maar wilde, geile en hete
Mati zorgde ervoor dat die afkoeling maar van korte duur was. Na een aantal minuten intens getongzoend te hebben, durfde ik het eindelijk aan om eens om me heen te kijken. "Oeps", echt iedereen, maar dan ook iedereen in een straal van 10 meter keek in onze richting….. Naast me zat een jongeman die voorheen rustig aan het lunchen was, maar hij keek ons met zijn mond vol met grote ogen aan. Rechts van me zag een aantal dames jaloers kijken

"Das ist ein guter Küsser", leesde ik hun gedachten

De sleutel mocht gehaald worden van me, maar
Mati ging nog ff wat verder. Ijsblokje nr 3 werd uit haar glas gehaald en de ultieme ijsberentest werd uitgevoerd!!!! Behendig wreef ze het ijsblokje langs mijn toppertje en waarempel hij begon te groeien!!! Later zou ik Ace2 hierover nog sms-en. Hij kon zich niet voorstellen dat een lul stijf kan worden van een ijsblokje, en dus moest ik wel haast een IJSBERENLUL hebben. Jaja het kan ook niet anders he

Na de ultieme test maakte ik mijn badjas weer dicht en ging
Mati de sleutel halen. Ik wist in de tussentijd niet welke kant ik moest uitkijken dus keek ik maar quasi nonchalant de tuin in.
Op de kamer bleek
Mati ook een beest te zijn. Ze liet me een ruim uurtje werkelijk alle hoeken van de kamer zien. Uitproberen zou ik zeggen
Desalniettemin zal ik niet zo snel nog eens met
Mati kameren, want er zijn ook zoveel lekkere andere dames he. Maar ga je voor pure geile seks moet je bij
Mati zijn (of Gabriella tuurlijk

)