Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53
  1. #51
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:45
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Het was voor mij vorige week donderdagavond weer ouderwets smullen in Estark92. Op het moment dat PSV en Ajax Europees werden uitgeschakeld, heb ik in Spanje wél resultaat geboekt. Ik had in Malaga een hotel laten regelen dichtbij treinlijn C1 die vanuit Malaga centrum het eindstation in Fuengirola centrum heeft. Een enkele reis bedraagt nog geen vier uren en zoals eerder beschreven moet je bij Carjaval uitstappen. Tijdens de trappenafdaling zag ik een dame door het open raam (ja, het was daar al bijna zomers weer) zich aankleden en haar borsten in de juiste stand zetten. De kleine Laplage werd gelijk uit zijn winterslaap gehaald. Voor de entree van Estark heb je geen moment het idee dat achter de deur zo'n vijftig dames zich in pikante kleding op je staan te wachten. Er staat een portier voor de deur, maar hij verdient daar zijn geld makkelijk. Ik had die avond al een tapasmaaltijd achter de rug en nam aan de bar een colaatje waarvan de prijs negen euro was. En dan begint het. Je wordt nog net niet door de dames besprongen, want als alleenstaande man aan de bar ben je voor bijna alle dames een gewillige prooi. Natuurlijk zijn ook in Estark92 de nodige spiegels en dacht even dat ik in Spanje een goddelijk lichaam had. Het lijkt op een vooroordeel maar ik had gezien kamerervaringen in Sixsens en de Duitse saunaclubs mij voorgenomen om in eerste instantie niet met een Roemeense dame naar de kamer te gaan. Toeval of niet: de eerste dame die mij benaderde was een half Roemeens, half Spaanse. Het blijft toch opmerkelijk veel dat je in (sauna)clubs altijd dames tegenkomt met twee nationaliteiten. Deze dame sprak goed Engels en had in de Haagse Geleenstraat vlieguren in Nederland gemaakt. Zij vertelde ook dat je in Madrid een club zou hebben waar op een avond 300 dames aanwezig zijn. In mijn ooghoek zag ik dames naar de kamer gaan en terugkomen. Ik wist voldoende: er liepen deze avond voldoende leuke vrouwen rond. Ik ben door veel dames aangesproken en steeds was "Holland a nice country' hun bijna standaardantwoord. Het leek trouwens wel of ik bij de Verenigde Naties in New York gastspreker was, want er liepen veel nationaliteiten rond. Mijn eerste pijlen waren gericht op een leuke blondine van begin twintig, maar het contact verliep meer dan moeizaam. Zij had voor het eerst Brazilie en haar dochter verlaten, maar sprak helaas geen woord Engels en mijn Spaans is van het niveau "Teleac Spaans voor beginners". Deze blondine deed met haar telefoon en een vertaalsite er alles aan om mij naar de kamer krijgen, maar daar heb ik voor gepast. Aan mijn andere zijde aan de bar stond inmiddels in de jachtstand een goed gevormde dame met een leuke glimlach. Inmiddels was ik zo geil als boter en ben ik met deze twintiger uit Venezuela naar de kamer gegaan. Ik moest voor de handdoeken en lakens tien euro betalen en voor een half uurtje knallen op de kamer moest ik honderd euro dokken. Ja de prijzen zijn in een paar jaar flink gestegen, maar dat geldt ook voor de Haagse hopjes bij de supermarkt om de hoek. Twee standjes gedaan waarbij ik beide keren haar geweldige tieten in mijn handen had. Nadat de druk van de ketel was ben ik beneden in het horecagedeelte met een drankje op een bank gaan zitten. Voordeel is daar ook dat je minder snel wordt lastiggevallen en daarnaast een perfecte locatie om de dames te observeren. Ik had bij binnenkomst al een bloedmooie blondine aan een rond barretje zien staan die niet op mannenjacht ging en volgens mij ook niet was gecharterd voor een kamerbezoek. Normaal gesproken lukt het in dit soort clubs wel om oogcontact met een dame te krijgen, maar het tegendeel was waar. Ik had nog alle tijd voor de laatste trein en rustig de kat uit de boom gekeken. Wat een geweldige tent is dit toch en ik moest weer denken aan de gouden tijden van Golden Time met zoveel leuk vrouwelijk aanbod. De blondine ging op een gegeven moment ergens apart staan en als een geile beer ben ik gelijk naar haar toe gelopen. Van dichtbij kon ik zien dat Isabella nog leuker was. Deze Braziliaanse was dertig en sprak voortreffelijk goed Engels. Na een praatje pot toegeslagen en naar de kamer gegaan. Op de kamer was eigenlijk maar één tegenvaller: haar eenpersoonsbed, maar voor de rest totaal geen klachten. Eerst samen douchen (dat maak je ook niet zo vaak mee) en volop (en goed) zoenen. De nodige standjes en heerlijk klaargekomen. Deze Isabella staat met stip op de eerste plaats en zou een trekpleister in Sixsens of een Duitse saunaclub zijn. Zij vertelde in Lissabon te wonen en niet altijd in Spanje haar kunsten te vertonen. Datzelfde geldt voor mij en weer met de trein richting Malaga. Het was weer een topervaring in Estark92!

  2. Onderstaande 9 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 maart 2023),cavediver (27 februari 2023),mentholbear (27 februari 2023),noglangnietuitgewandeld (27 februari 2023),Patjax (27 februari 2023),RudolfValentino ( 3 maart 2023),SexDiem (30 maart 2023),WANDELAAR5 (27 februari 2023),Wentelt Eefje (11 maart 2023)

  3. #52
    Geregistreerd
    15 april 2018
    Last Online
    30 juni 2023 @ 09:10
    Berichten
    203
    Discussies
    14
    Thanks
    34
    Thanked
    109 in 66 posts

    Standaard

    Estark92 dus als we in de buurt zijn. Ik was drie keer in Spanje. Marbella/Puerto Banus, Sevilla en Barcelona. Buiten het seizoen. Ik vond het sfeerloos, in de avond zijn debars uitgestorven. In Marbella twee Oostblokkers ontmoet voor een gezellig praatje en drankje., Uit Slowakije en Hongarije. Verder niks, was niet in the mood.. In Puerto Banus een vrouw uit Ghana, voor de nacht bij haar thuis, ontmoet in winkel. Ik dacht, ze kon wel eens? Ja dus., Emma, heel geslaagd. Maar Spanje ziet mij niet weer. Fuengirola, leuk. Torremolinos, uitgeleefd, vergane glorie. Malaga naar Fuengirola vier uur met trein?! 32 km....

  4. Onderstaande 2 leden hebben bwanabeer bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 4 maart 2023),pret (28 februari 2023)

  5. #53
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:45
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Eerder 32 minuten voor de prijs van een paar eurootjes. Mijn ervaringen in Estark92 is: keuze genoeg in allerlei varianten van verschillende nationaliteiten.

  6. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    SexDiem (30 maart 2023)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.

  Diamond 468*60