Pagina 5 van 52 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 1285
  1. #101
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @jb48

    danke für den informativen Bericht.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  2. #102
    zorro Gast

    Standaard

    Amnesia (from Greek Ἀμνησία) is a condition in which memory is disturbed or lost...zegt de wiki Aan de omgeving kan het niet liggen.. Echt een hele mooie club. Afgelopen zaterdag met een vrijkaartje daar geweest. Helaas waren er deze zaterdag maar een handje vol dames waarbij van de meesten de houdbaarheidsdatum wel was verstreken.. Maar ja ik hou nu eenmaal van mooie lekkere meiden. Deze tent en dan de inhoud van GT zou een perfecte combi zijn. O ja en de BBQ was echt super!!

    Thanks voor het vrijkaartje!!

  3. #103
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zorro Bekijk bericht
    Amnesia (from Greek Ἀμνησία) is a condition in which memory is disturbed or lost...zegt de wiki Aan de omgeving kan het niet liggen.. Echt een hele mooie club. Afgelopen zaterdag met een vrijkaartje daar geweest. Helaas waren er deze zaterdag maar een handje vol dames waarbij van de meesten de houdbaarheidsdatum wel was verstreken.. Maar ja ik hou nu eenmaal van mooie lekkere meiden. Deze tent en dan de inhoud van GT zou een perfecte combi zijn. O ja en de BBQ was echt super!!

    Thanks voor het vrijkaartje!!
    Zoals al eerder beschreven hier op het forum, is Amnesia zeker een club met potentie. Qua afstand redleijk vergelijkbaar met Freude, maar qua aankleding, faciliteiten, buitengebeuren een stuk beter. "Waarom gaan er dan zo weinig Freude-ijsberen naar Amnesia?" vroeg een bekende ijsbeer mij kort geleden? Tsja, zoals Zorro (en ook anderen) al schreven: de kwaliteit van de dames. Zal wel weer afgedaan worden als "stokpaardje", maar de meeste ijsberen (vergeet ook niet de 90% beren die NOOIT wat schrijven!) gaan naar een club om goede sex te hebben. De extra faciliteiten zijn dan mooi meegenomen. Als Amnesia dezelfde kwaliteitshandhaving van de dames zou aanbieden als Freude, dan zat het er bomvol, maar helaas zijn maar weinig clubs in staat dit zo te organiseren (simpel kwestie van duidelijke huisregels wat er van de dames minimaal verwacht wordt, en handhaven maar).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  4. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (18 mei 2011),lustman (16 mei 2011)

  5. #104
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Gisteren na een lange autorit aangekomen bij FKK Amnesia om mijn vrijkaartje in te ruilen.
    Bij aankomst op de parking zag ik deze keer geen gele nummerplaten,enkel Duitse kentekens.De vriendelijke Thekefrau bleek nog in YY te hebben gewerkt en is Nederlandse,dat was handig meegenomen.
    Bij aankomst een lekker vers broodje genuttigd en door de Servische Hanni een rondleiding in deze mega grote club gekregen.
    Op het gelijkvloers heb je 2 bar’s waarvan er eentje s’avonds pas opengaat voor de cocktails,grote omkleedruimte,zeer verzorgde douches,sauna,relaxruimte en Jacuzzi.Op de bovenverdieping de kamers,grote Kino en ook nog een bar.Deze club heeft een mooie vrij grote tuin waar het gisteren toppie was door het mooie weer.
    Eerste sessie met deze Servische Hanni,die eigenlijk helemaal niet mijn type is…ze is een dikkerdje,meer diplomatisch uitgedrukt een op en top rubensvrouw.(zie recensie).
    Nadien alle faciliteiten effie uitgeprobeert,zeer hete 95° graden sauna en de HWP was echt hot.Tussendoor heb ik zeer makkelijk kontakt kunnen leggen met de Duitse stamgasten en wat in de tuin van het mooie weer genoten.Dan gesmuld van de heerlijke grill.Je kon kiezen tussen verschillende vleessoorten en alles werd geserveerd met lekkere frietjes.In deze club kan je heel de dag door eten.
    Tijdens het eten komen de dames gezellig bij de klanten zitten,echt relaxt.
    Na wat geijsbeer kwam ik Alex uit Roemenie tegen,zij is een lolita van 21 jaar en zij geeft een topservice (zie recensie).
    Daarna ging de cocktailbar open en aangezien dit voor mij gratis was een lekkere sex on the beach genuttigd samen met Alex.Later wou ik nog een keer met deze fantastische meid echter kwam ik tot de vervelende vaststelling dat ik blijkbaar vergeten was met mijn vrijkaartje om thuis te pinnen.Resultaat was dat ik met de huistaxi van de club naar de lokale spaarkasse ben gereden op daar alsnog te pinnen.Ter info : binnen 2 weken kan je in de club ook pinnen.
    Mijn derde sessie met Alex was een feit.
    Ik wou omwille van de afstand niet te laat naar huis,echter de ambiance was zo goed dat ik besloot nog wat te blijven met mijn nieuw gemaakte Duitse vrienden.Toen ik hen vertelde dat ik een freie eintritt had via YBF zullen er zeer binnekort nieuwe Duitse leden bijkomen ( waar is die commisie voor Dolfie? ).
    Ondertussen had ik een megageile blonde dame,Dolly genaamd, gespot met megaboobs echter zij was verplicht om met enkele andere dames een fles champagne mee te drinken met een klant.
    Toen die fles bijna leeg was ben ik het nog eens gaan vragen echter er was al een tweede fles op komst…jammer.Dan maar met Maria uit Georgie mijn avond afgesloten(zie recensie).
    Bij het afgeven van mijn armbandje kwam ineens Dolly naar me toe om zich uitgebreid te excuseren.Ze had veel liever met mij op de kamer gegaan in plaats van met die …..Duitser verplicht mee champi te drinken.Ze beloofde me op mij te wachten als ik nog eens afkom. De terugweg was lang en vermoeid en als een blok viel ik in slaap naar dromenland.
    Besluit : deze club is top,zeer proper,vele leuke dames ( een dertigtal ),makkelijk kontakt met de andere gasten,FKK is wel niet correct want bijna alle dames lopen hier in sexy-outfit.Wat hier wel courant is,is dat de dames je subtiel proberen champagne en piccolo’s te laten betalen.Het enige echte nadeel voor mij is de afstand..ik begrijp echter niet dat er zoweinig grensNederlanders hier naar toe komen.

    Grtz,Dolfie
    Laatst gewijzigd door Dolfie; 22 mei 2011 om 20:10 Reden: tekst
    Ambi beer

  6. Onderstaande 10 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (30 mei 2011),Ascari (18 september 2011),Badslippers (22 mei 2011),Befgraag (13 oktober 2011),Big30 (22 mei 2011),Bord Eten (15 mei 2012),egon, Dr. Rammler (18 september 2011),Hoofdstuk2 (23 mei 2011),lustman (22 mei 2011),madiwodovr (30 mei 2011)

  7. #105
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Wat hier wel courant is,is dat de dames je subtiel proberen champagne en piccolo’s te laten betalen.Het enige echte nadeel voor mij is de afstand..ik begrijp echter niet dat er zoweinig grensNederlanders hier naar toe komen.[/SIZE][/FONT]
    Het is ongeveer net zo ver rijden als naar Freude (Bochum) en Amnesia is in de hele aankleding, faciliteiten en het buitengebeuren beter dan Freude, maar toch kiezen dan de meeste beren voor de club in Bochum, met name vanwege het voorspelbare hoge service nivo aldaar, en het animeer verbod (in Freude worden je dus geen drankjes en of extra services "aangenaaid").

    Ga zeker nog wel eens kijkje nemen in Amnesia, zeker als ik jou recensies zo lees, en als dit structureel blijkt te zijn (En geen toevalsteffer) dan zullen er vanzelf meer ijsberen komen.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  8. #106
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Hé Dolfie, aangezien ik ook over een vrijkaart beschik zal ik ook maar eens even een kijkje gaan nemen. Jouw verhaal klinkt me werkelijk als muziek in de oren en ik verheug me dan ook ten zeerste op een bezoekje aan deze voor mij nog onbekende club!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  9. #107
    Geregistreerd
    14 september 2010
    Last Online
    7 juni 2018 @ 16:41
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    212
    Discussies
    24
    Thanks
    197
    Thanked
    299 in 80 posts

    Standaard

    Laat Saabiejojo eens gek doen! en gewoon met madiwodovr meegaan! Wat dacht je van morgen! (the sooner the beter)
    Bazinga.....

  10. #108
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard Using the Tombola!

    Woensdagavond rond de klok van zeven betreden Saabiejojo en MDWDV Amnesia. Gezien onze overwinningen m.b.t. vrijkaarten op dit forum waren we vol goede moed afgereisd richting dit mooie oord. Helaas stonden wij niet op de genodigdenlijst m.b.t. winnaars van de tombola... Gelukkig mocht dit de pret niet drukken, want er werd even snel gebeld met de chef d'equippe en we mochten alsnog voorzien van geel polsbandje de club betreden.
    Dit werd gelijk even zoeken, aangezien dit ons eerste bezoek was aan Amnesia. Man, man, man... wat is die hut enorm groot zeg... pfff...
    Wat dat betreft begrijp ik de opmerkingen op dit forum wel over de potentie van deze club. Mooie nette grote lockerruimte met diverse douche gelegenheden, warme 95 graden sauna, whirpooltje, buiten is nog een tweede sauna 80 graden en buiten is nog een zwembad. De kamer (toonzaal) is zo mega groot, jemig wat een ruim opgezette club is dit zeg. Er staat een terrarium met slangen... heel bijzonder en er zijn nog twee vip lounges (Paris en NYC)... Boven nog een mega Kino en bar... En niet onbelangrijk: nette groot opgezette slaapkamers.
    Echter, hetgeen waar het om draait zijn natuurlijk de dames. Of beter gezegd: de diensten die zij aanbieden.

    Al met al twee sessies laten knallen waarvan akte:
    Sessie 1. Albanese dame met bijzonder lang donker sluik haar (luisterde naar de naam Angelina o.i.d.)
    Mijn inziens was ze zeer geïnspireerd door de Indy 500 en formule 1 van dit weekend, want het leek wel of ik een racewagen in bed had liggen. Jemig wat werd ik even hardhandig en in een noodvaart klaar gestoomd. Alsof ik met terugwerkende kracht opnieuw aan de start moest verschijnen. Het pijpen leek wel alsof ik m'n middelbeen in een automatische dopsleutel had gestopt, die in de pitstraat even snel los geschroeft moest worden. Tjee, dit was ik echt niet gewend. Zoenen zat er niet bij in, jammergenoeg. Mooie dame om te zien met overheerlijke billen en derhalve ook zeker goed stiftbaar. Dus het sexen was helemaal niks mis mee. Maar qua service en dienstbaarheid voor mij geen herhalingsgevaar!!!

    Sessie 2. Blonde Roemeense dame met pony (stelde zich voor als Daniella)
    Bijzonder vlot en leuk dametje om te zien die beneden houdt van het maken van een geintje, maar wel goed van doorpakken weet om je richting slaapkamer te verleiden. Oftwel MDWDV werd weer eens in de luren gelegd en viel wel weer door de knieën voor deze Roemeense, zeer aantrekkelijke dame (qua looks heerlijk!!!). Ook op de kamer bleek dit pittige dametje wel van een grapje te houden en zoekt ze leuk de interactie. Wederom constateer ik een hoog 'afwerkgehalte' al was dit een stuk beter dan tijdens mijn eerste sessie. Nu werd er wel op een rustige wijze goed voorwerk verricht en werd ook het overheerlijke lichaam van deze Roemeense vakkundig getoond. Zowel het voorwerk als de sex was gewoon ruim voldoende. Het enige nadeel was dat ik wederom met vijftien minuten m'n badjas weer kon aantrekken. Erg bijzonder voor iemand die normaal niet genoeg heeft aan een half uurtje... Toch, herhalingsgevaar wel aanwezig omdat zij zeker mijn type is.

    Conclusie van de avond:
    Grote, nette club, welke qua faciliteiten wel onder doet voor een Goldentime of Livingroom. Beschikt over bijzonder veel ruimte, waardoor potentie zeker aanwezig is. Eten was perfect verzorgd want het werd op verzoek vers bereid. Drinken was ook prima verzorgd en de hulp van personeel ook, we kwamen wat dat betreft niets tekort. Echter, serviceniveau van de vrouwen waarmee ik gekamerd heb vond ik ver ondermaats. Daarnaast vond ik het jammer dat de dames niet wat pro-actievere houding aannamen beneden. Gezien het feit dat wij gratis naar binnen mochten middels vrijkaart, ga ik wel met een tevreden gevoel huiswaarts. Ik sluit een nieuw bezoek niet uit, maar het zal echter niet mijn favoriete club worden.
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  11. Onderstaande 4 leden hebben madiwodovr bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 september 2011),Hoofdstuk2 ( 7 juni 2011),lustman ( 6 juni 2011),Megaboob ( 7 juni 2011)

  12. #109
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Recentelijk met dank aan chucky99 Amnesia weer eens aangedaan. Laatste bezoek dateerde van een jaar geleden en kwamen we tot de volgende bevindingen:

    Schuine tekst betreft dus momentopname van 1 jaar geleden.

    Tevens werd ons bij bij binnenkomst gewezen op de brand die er 2 weken geleden geweest is, kennelijk ontstaan in een nieuwe sauna, maar de oorzaak is formeel nog niet helemaal duidelijk. Deze ruimte die zich beneden bevindt is dus vooralsnog gesloten, echter hindert niet omdat er buiten in de ruime tuin nog een buitensauna aanwezig is.

    Nu eindelijk ook de benedenverdieping mogen aanschouwen en me verbaasd over de omvang van deze ruimte. Doet niets onder voor de meeste bekende clubs en dan heb je het nog maar over de helft qua binnenruimte. Zo'n 30 dames aanwezig van divers pluimage. Knalwerk vindt overwegend op de bovenverdieping plaats. Hier bleken zich in tegenstelling tot de vorige keer nauwelijks dames op te houden, hooguit om te douchen of te gaan kameren. Kino werd dan ook nauwelijks door dames of heren gebruikt. De binnensauna mag deze naam eigenlijk niet hebben, daar hier hooguit 2 personen plaats kunnen nemen, en er dan eentje nog zijn 3 benen moeten laten bungelen.Buitensauna beter qua omvang, maar niet echt op temperatuur. Daarnaast achterstallig tuinonderhoud.

    Men hanteert € 19.- als entree waarbij eten/drinken separaat wordt afgerekend, € 30.- (tijdelijk vanwege de brand nu € 25.-) voor happy hour tot 14u incl. eten/drinken en daarna € 50.- Op de website wordt geschermd met cocktails en top dj’s. De dj die de cocktails mixed was waarschijnlijk op vakantie naar Acapulco. Niet gezien dus.

    Entreeprijzen ongewijzigd. Kamerprijzen € 50.- half uur en € 90.- uur. Inderdaad nu wel een DJ aanwezig, pal naast de aanwezige cocktailbar. Geheel zag er best luxe uit, maar heb niemand een cocktail zien bestellen.

    Eerst de boel maar eens verkend. Trap omhoog naar de ruime bar op de eerste verdieping, alwaar een handvol bezoekers en dames en dito aantal dames ons beetje afstandelijk aankeken. Matte sfeer dus. Eerst maar eens een drankje, waarbij in het geheel niet werd gekeken welk soort betalende gasten wij waren. Wel nette en vriendelijke bediening.

    Ondanks ruim aantal aanwezige dames en redelijk herenbestand, nog steeds matte sfeer. Slechts 1 x kwam een dame buurten toen ik me op de bank nestelde met een koffie, maar haakte vrij snel af toen bleek dat ik geen newbie meer was. Voor de rest alleen oogcontact of glimlachen bij het rondlopen. Geschiktere plek is de bar waar het makkelijker is ongedwongen praatje aan te knopen, echter deze werd volledig in beslag genomen door beren die waarschijnlijk Stammkunden waren en zich in de Kneipe waanden. Bediening nog steeds vriendelijk, maar ondanks een entreekaart met recht op alle voorzieningen werd ieder drankje genoteerd met sleutelnummer. Op mijn waaromvraag, kreeg het antwoord dat dit nu eenmaal moest. Men zal wel willen vermijden dat iemand met een normale entreekaart drank haalt voor een happy hour kaart. Wederom buiten grill met nu een Grillmeister die wel kon organiseren. Vlot en vriendelijk werden gerechten bereid, doch nog steeds eenvoudig met patat, Sauerkraut en vleesgerecht (zo'n 5 soorten). Ook nu is mij onduidelijk hoe hier bepaalt wordt tot welke categorie betalende gast iemand behoort.

    Diverse dames gespot die tevens kwamen eten. Geen van allen opdringerig en zeker ook vriendelijk, maar op het eerste gezicht optisch niet direct onze eerste keus. Kwalitatief kan ik niet over oordelen, maar het merendeel zou in de wat grotere en beter bezochte clubs toch het onderspit moeten delven. Een enkele dame die mij optisch wel wist te prikkelen zat doelloos 2 uur in de kino voor zich uit te staren en bleek nauwelijks over de grens te kunnen spreken en begroef haar gezicht achter haar hand, en de andere keek me aan met een blik alsof ze net in d’r broek had gescheten en niet durfde op te staan. Zal dus wel weer aan mij liggen. Ondertussen werd voor ons beiden al duidelijk dat dit het hier vandaag voor ons het niet ging worden.

    De ruimte was deze avond goed gevuld met dames, schat zeker 30. In tegenstelling tot vorige keer al een stuk appetijtelijker, overwegend slank en zeer divers, maar toch nog niet geheel mijn smaak. Zoals in veel clubs merendeel slanke Roemeentjes, maar ook wat Duitse dames met (naar ik aanneem) Turkse roots, een enkele donkere dame en warempel een Russische milf. Met haar dan ook gekamerd: Simone(a)

    deze club biedt alle faciliteiten incl. een hele ruime kino om alvast wat te rommelen, maar gebeurt er gewoon weinig tot niets, een enkele pijpsessie op het bed daargelaten.

    Kino werd wederom weinig gebruikt. Actie buiten de kamer om dus vrijwel niet.

    Als je echter de drukte van de geijkte clubs wilt ontlopen is dit echter niet slecht, zeker niet met goed weer in fraaie tuin. Maar er zijn meerdere voor Nederlanders beter of gelijkwaardig bereikbare clubs met minstens gelijke of betere faciliteiten zoals Marisol, Acapulco, PSR of Golden Dreams, waarbij Amnesia momenteel in mijn ogen geen meerwaarde biedt, of je moet simpelweg eens wat anders willen bezoeken.

    Ben deze conclusie nog steeds toegedaan, hetgeen niet weg neemt dat het bezoeken van deze club wel degelijk de moeite waard is.

  13. Onderstaande 5 leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 augustus 2011),egon, Dr. Rammler (18 september 2011),Megaboob (31 juli 2011),MichelJ (31 juli 2011),Wogerwabbit ( 6 september 2011)

  14. #110
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Al even kort reageren over mijn bezoekje gisteren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Recentelijk met dank aan chucky99 Amnesia weer eens aangedaan. Laatste bezoek dateerde van een jaar geleden en kwamen we tot de volgende bevindingen:

    Schuine tekst betreft dus momentopname van 1 jaar geleden.

    Tevens werd ons bij bij binnenkomst gewezen op de brand die er 2 weken geleden geweest is, kennelijk ontstaan in een nieuwe sauna, maar de oorzaak is formeel nog niet helemaal duidelijk. Deze ruimte die zich beneden bevindt is dus vooralsnog gesloten, echter hindert niet omdat er buiten in de ruime tuin nog een buitensauna aanwezig is.

    Nu eindelijk ook de benedenverdieping mogen aanschouwen en me verbaasd over de omvang van deze ruimte. Inderdaad. Doet niets onder voor de meeste bekende clubs en dan heb je het nog maar over de helft qua binnenruimte. Zo'n 30 dames aanwezig van divers pluimage. Ook een paar kanjers van giftige slangen. Knalwerk vindt overwegend op de bovenverdieping plaats. Jazeker. Hier bleken zich in tegenstelling tot de vorige keer nauwelijks dames op te houden, hooguit om te douchen of te gaan kameren. Kino werd dan ook nauwelijks door dames of heren gebruikt. Akkoord (toch 1 x actie gezien in het bed achterin). De binnensauna mag deze naam eigenlijk niet hebben, daar hier hooguit 2 personen plaats kunnen nemen, en er dan eentje nog zijn 3 benen moeten laten bungelen. Jammer ja. Buitensauna beter qua omvang, maar niet echt op temperatuur. (zondag 90°C, meer moet dat niet zijn) Daarnaast achterstallig tuinonderhoud. (Tuin oogt eenvoudig)

    Men hanteert € 19.- als entree waarbij eten/drinken separaat wordt afgerekend, € 30.- (tijdelijk vanwege de brand nu € 25.-) voor happy hour tot 14u incl. eten/drinken en daarna € 50.- Op de website wordt geschermd met cocktails en top dj’s. De dj die de cocktails mixed was waarschijnlijk op vakantie naar Acapulco. Niet gezien dus.

    Entreeprijzen ongewijzigd. Kamerprijzen € 50.- half uur en € 90.- uur. Inderdaad nu wel een DJ aanwezig, pal naast de aanwezige cocktailbar. Geheel zag er best luxe uit, maar heb niemand een cocktail zien bestellen. Zondag = rustige dag = lege coctailbar zonder DJ.

    Eerst de boel maar eens verkend. Trap omhoog naar de ruime bar op de eerste verdieping, alwaar een handvol bezoekers en dames en dito aantal dames ons beetje afstandelijk aankeken. Matte sfeer dus. Eerst maar eens een drankje, waarbij in het geheel niet werd gekeken welk soort betalende gasten wij waren. Wel nette en vriendelijke bediening.

    Ondanks ruim aantal aanwezige dames en redelijk herenbestand, nog steeds matte sfeer. Slechts 1 x kwam een dame buurten toen ik me op de bank nestelde met een koffie, maar haakte vrij snel af toen bleek dat ik geen newbie meer was. Voor de rest alleen oogcontact of glimlachen bij het rondlopen. Geschiktere plek is de bar waar het makkelijker is ongedwongen praatje aan te knopen, (klopt tot hier voor mijn bezoek) echter deze werd volledig in beslag genomen door beren die waarschijnlijk Stammkunden waren en zich in de Kneipe waanden. (niet gemerkt) Bediening nog steeds vriendelijk, (jazeker) maar ondanks een entreekaart met recht op alle voorzieningen werd ieder drankje genoteerd met sleutelnummer. Op mijn waaromvraag, kreeg het antwoord dat dit nu eenmaal moest. Men zal wel willen vermijden dat iemand met een normale entreekaart drank haalt voor een happy hour kaart. Wederom buiten grill met nu een Grillmeister die wel kon organiseren. (klopt) Vlot en vriendelijk werden gerechten bereid, doch nog steeds eenvoudig met patat, Sauerkraut en vleesgerecht (zo'n 5 soorten). (klopt ook) Ook nu is mij onduidelijk hoe hier bepaalt wordt tot welke categorie betalende gast iemand behoort.

    Diverse dames gespot die tevens kwamen eten. Geen van allen opdringerig en zeker ook vriendelijk, maar op het eerste gezicht optisch niet direct onze eerste keus. Kwalitatief kan ik niet over oordelen, maar het merendeel zou in de wat grotere en beter bezochte clubs toch het onderspit moeten delven. Een enkele dame die mij optisch wel wist te prikkelen zat doelloos 2 uur in de kino voor zich uit te staren en bleek nauwelijks over de grens te kunnen spreken en begroef haar gezicht achter haar hand, en de andere keek me aan met een blik alsof ze net in d’r broek had gescheten en niet durfde op te staan. Zal dus wel weer aan mij liggen. Ondertussen werd voor ons beiden al duidelijk dat dit het hier vandaag voor ons het niet ging worden.

    De ruimte was deze avond goed gevuld met dames, schat zeker 30. (7 tot 15.00 u, daarna ong. 18, beren in de minderheid, het was dan ook zondag hè) In tegenstelling tot vorige keer al een stuk appetijtelijker, overwegend slank en zeer divers, maar toch nog niet geheel mijn smaak. Zoals in veel clubs merendeel slanke Roemeentjes, maar ook wat Duitse dames met (naar ik aanneem) Turkse roots, een enkele donkere dame en warempel een Russische milf. Met haar dan ook gekamerd: Simone(a) Qua dames: de meeste slank tot slank/normaal, enkele lolita's, bijna allemaal Roemeens. Optiek zat behoorlijk.

    deze club biedt alle faciliteiten incl. een hele ruime kino om alvast wat te rommelen, maar gebeurt er gewoon weinig tot niets, een enkele pijpsessie op het bed daargelaten.

    Kino werd wederom weinig gebruikt. Actie buiten de kamer om dus vrijwel niet.

    Als je echter de drukte van de geijkte clubs wilt ontlopen is dit echter niet slecht, zeker niet met goed weer in fraaie tuin. Maar er zijn meerdere voor Nederlanders beter of gelijkwaardig bereikbare clubs met minstens gelijke of betere faciliteiten zoals Marisol, Acapulco, PSR of Golden Dreams, waarbij Amnesia momenteel in mijn ogen geen meerwaarde biedt, of je moet simpelweg eens wat anders willen bezoeken.

    Ben deze conclusie nog steeds toegedaan, hetgeen niet weg neemt dat het bezoeken van deze club wel degelijk de moeite waard is.
    Korte conclusie (uitgebreide recensie volgt):
    - club an sich: 9/10
    - tuin: 7/10
    - wellness: 7/10
    - dames: 8,5/10
    - eten: 8,5/10
    - klantvriendelijkheid: 9/10
    - hygiëne: 9/10
    - kamers: 9/10
    - sfeercreatie: 6,5/10

    TOTAALSCORE CLUB: 8/10 (Erg goed bereikbaar: 30" van de afrit en ook op wandelafstand te bereiken met het openbaar vervoer, club ligt er wel zo alleen in de buurt.)

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 1 augustus 2011),duivenmelker ( 2 augustus 2011),egon, Dr. Rammler (18 september 2011)

  16. #111
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard grote giftige slangen gesignaleerd

    Zondag heb ik een bezoek gebracht aan Amnesia. Amnesia bestaat al 5 jaar en ontbrak ondermeer nog op mijn lange clublijst van bezochte clubs in Duitsland. Misschien omdat de club zo alleen en afgelegen ligt; wel op 30" van de autostrade en op wandelafstand van het openbaar vervoer. Het gewonnen vrijkaartje deed mij beslissen om er heen te gaan. Gewonnen met de zwembadquiz hoewel het verre van zwembadweer was zondag. Toch eens in het zwembad gesprongen na een saunabad en dat was perfect te doen. Zo ken ik dit zwembad ook weeral eens (en niet enkel van afbeelding).

    De geruchtenmolen heeft het over een club met weinig vrouwen en weinig mooie vrouwen. Op een zondag zou dat dan wel eens een karikatuur kunnen zijn van voorgaand gegeven. Toch wou ik het er op wagen met de trein. Rust stoort me totaal niet.

    Het eerste uur bleken de geruchten bewaarheid te zullen worden. Tot half twee waren er 10 vrouwen en ik. Ik had daar helemaal niets op tegen. Integendeel. Enkele vrouwen stormden al meteen op me af, nog voor ik een rondgang had gemaakt of iets gegeten had. Echter een jaagtent kan je Amnesia niet noemen. De vrouwen nemen eerder een afwachtende houding aan. Zodra het dus de ronde had gedaan dat ik geen groentje was dat snel even kon worden ingepakt, viel alles dus weer in de plooi.

    Eerst (nog voor mijn brunch) de tent maar eens verkennen. In de inkomhal kan je rechtstreeks de bar in en links naar de kleedkamers, vanwaar je ook naar de bar én naar de wellness kan doorlopen. Achter de kleedkamers zijn immers in een lang smal gedeelte, achter de bar en de grote lounge, achtereenvolgens kleine vierkante ruimtes met douches, de sauna (erg klein en verouderd) en de HWP (helemaal weggeduwd achter in een hoekkamertje). Op zich is er echter niks aan te merken op het wellnessgedeelte. De HWP is lekker warm en de sauna 95°C (dus zoals het hoort). De ruimtes zelf zijn echter klein en kil. Ze nodigen (ondanks de relaxzetels die er staan) niet uit om er wat tot rust te komen.
    De bar zelf is een gewone cafébar en mooi. Het personeel achter de bar (en ook de rest van het personeel) is vriendelijk en gedienstig. De lounge is erg groot opgevat en romantisch ingericht met veel relaxte sofa's (ook in hoekjes ). In het midden van de lounge, tegen een wand, staat een grote en brede luxematras met een reuzengroot scherm waar een pornofilm op afspeelt (helaas heel de dag dezelfde). Ook in de kino boven speelde heel de dag dezelfde film maar wel een andere als beneden in de lounge. De films op zich zijn kwaliteitsporno. De eerste keer dat ik in een club pornofilms zie van bijvoorbeeld van de hand van Candida Royale, Jennifer Lyon Bell.... Anders neem ik in clubs niet de moeite om ook maar 3' naar de pornofilms te kijken, hier was dat wel even anders. Natuurlijk is er in de lounge ook een danspaal die zelfs op zondag af en toe gebruikt werd. Er is ook nog ter hoogte van de danspaal een tweede bar. Een beetje meer ingericht als coctailbar. Ik vermoed dat het op een vrijdag of zaterdag topambiance is in deze club. Althans ze hebben er alle mogelijkheden toe. Vandaag stond de muziek nooit te hard en over het algemeen oudere dansmuziek uit de jaren tachtig.

    Achter de wellnessruimtes bevindt zich de doorgang naar de tuin, die je enkel via een hoek in de bar/lounge kan bereiken.

    De tuin is niet zo groot en mooi ingericht (eenvoudig) en je hebt wel veel omgevingsgeluid (zelfs op deze zondag) én ik bedoel dit keer geen gekreun uit kamers. Omdat het geen schitterend weer was, lag alles er maar doods bij. Geen ligzetels met kussens erin, geen muziek.... Ik vermoed dat dit bij mooi weer wel het geval zal zijn en dan pas komt alles natuurlijk mooi tot zijn recht. Ze hebben een terras, buitensauna (ruim en lekker warm - 90°C -), buitenbar, grill, neukhutjes en een zwembad (niet verwarmd) van gemiddelde grootte.
    Vandaag werd er trouwens gegrild. Dit was een leuke verrassing. Het was met deze slechte zomer weeral geleden van mijn eerste tweedaagse bezoek aan Sharks dat ik nog eens BBQ had gegeten. Weer of geen weer: Amnesia grilt! Je kon eveneens van de kaart kiezen. De club bestelt dat dan weer op zijn beurt bij de pizzaman....
    De trein die elk uur passeert midden door de tuin van Amnesia... een beetje vreemd.

    Nog even vertellen voor de bangerikken onder ons: Amnesia heeft heuse grote slangen in de loungeruimte rondkruipen (wel achter glas). Ik dacht nochtans dat ik in Sharks alles gezien had met haaien en zo.

    We lopen even naar boven.

    Boven heb je ook nog de mogelijkheid om te relaxen in enkele sofa's die daar staan in de directe omgeving van de bovenbar. Vandaag was hier geen beleving. Voor de rest vind je mooie kamers op deze verdieping. Wachttijden zullen er niet snel zijn in Amnesia omdat er voldoende kamers zijn. Op deze verdieping vind je ook de grote kino. Een beetje verrassend wel, er speelde een film met Nederlandse ondertitels. Verder stond het geluid van de film af. Beneden in de lounge stond het geluid ook niet aan van de film maar dat vind ik normaal. In de kino zelf is dit echter niet zo vanzelfsprekend. Boven kwamen vandaag maar sporadisch dames eens een kijkje nemen en zag ik ook maar een keer actie op het grote bed in de kino. Ach, dat heeft ook zo zijn voordelen. Je kan genietend van een kwaliteitspornofilm wat tot rust komen zonder dat je verkracht wordt.

    Ik zei dus al dat ik toen ik nog maar net binnenkwam al meteen overvallen werd door enkele dames. Ik wimpelde ze zo snel als mogelijk af omdat ik een ronde door de club wou maken en nadien wat eten. Na de ronde door de club werd ik opnieuw aangesproken door een dame: Nicole. Wat een treffer. Ik kom in een nieuwe club en er staat al meteen een Griekse dame voor mij (die Roemeens praatte tegen haar vriendin). Ze nodigde zichzelf uit om met mij aan een tafeltje haar koffie op te drinken terwijl ik mijn brunch naar binnen speelde. Ik verbood haar dat niet maar juichtte het ook niet toe omdat ze niet geheel mijn type was. Ze dacht werkelijk met een groentje te doen te hebben en naarmate mijn ontbijt meer en meer naar binnen gespeeld geraakte en we al wat gepraat hadden, merkte ik dat ze zeker was dat ze mij al in bed had. Ik heb haar dan ook op een gegeven moment vrij duidelijk laten verstaan dat het nog veel te vroeg was. Daarop vroeg ze of ik wou beloven om later zeker met haar te gaan. Helaas, pindakaas... ik maak geen beloftes (meer) in clubs naar dames toe. Ik ben ook niet met haar op de kamer gegaan. Zelfs niet toen ze het probeerde voor mekaar te krijgen op een later tijdstip van de dag in de kino.

    Na de brunch en na wat geHWPd te hebben, ging ik eens een tweede kijk nemen in de tuin. Nicole had me er op gewezen dat er buiten ook een sauna was. Die had ik op mijn verkenningsgronde niet gezien. Het was geen zonnig weer maar wel 21°C en dat voelde lekker aan na enkele dagen van 18°C. Ik stond dan ook met een glas fruitsap in de tuin wat rond te kijken. Gewoon rond te kijken. Beetje ijsberen misschien zelfs.
    Ineens komt er een erg jonge mooie blonde lolita naar buiten met een sigaretje. Ik ben er bijna zeker van dat ze mij van binnenuit in de tuin had zien staan, staan. In elk geval deed ze alsof ze verschoot dat ik buiten stond. Alexa was écht mijn type wel en ik knoopte dus onmiddellijk een gesprek aan. Ze was nog grappig ook. Dus... mooi, jong, lolitapopje, grappig, lief.... We gingen even later terug naar binnen. Als een verliefd stel. Ik dierf niet naar Nicole kijken die ik nog niet zó lang geleden had gezegd dat ik er normaliter aan hou om eerst uitgebreid te relaxen en pas tegen de avond te gaan seksenfunnen. We ploften in een sofa en flirten wat voort. Of ze tongzoende moest ik niet vragen want die kreeg ik genoeg, ook al in de tuin. Alles leek dus o.k. om met haar niet te lang meer te talmen maar wat te gaan rampetampen. Op de kamer verliep alles zoals ik het graag heb. Alexa tongzoent zoals in gore pornofilms van goedkoop kaliber. Geil maar je gezicht is helemaal nat. Alexa wordt nat als je met haar foefje speelt en het begint te vingeren. Ze houdt van 69 en orale verwennerij. Ze verwent je oraal erg goed maar vergeet de balletjes als je het niet vraagt. Enige minpunten: het neuken verloopt van haar kant nogal gelaten, anderzijds is ze zo nauw dat je het niet lang uithoudt als je al op ontploffen staat (zoals ik) door haar pijpsessie. Tweede minpunt was dat ze vroeg of ze een sigaret mocht roken op de kamer en dat ze na haar sigaret zei dat de sessie 33' geduurd had. Toen ze merkte dat deze truc bij mij niet zou pakken, probeerde ze me te overtuigen om haar haar werk te laten doen en om mij een tweede keer te laten komen in een uur. Hier had ik geen zin meer in na haar truc. Om een en ander zonder veel discussie en zo en rap in kannen en kruiken te gieten, liet ik haar uitschijnen dat een tweede sessie met haar er goed inzat. Ik wist wel beter.
    Waarom ze de truc probeerde. Allicht omdat ik haar nog in geen enkele andere club had gezien en zij mij ook niet en ik haar verteld had dat het de eerste keer was voor mij in een club. Dan nog moet je geen rare dingen proberen, vind ik. De herkenning achteraf blijft bij glimlachen. Ondanks wat ik liet uitschijnen, heeft ze geen tweede keer al haar troeven gebruikt om mij te verleiden tot een tweede kamertje.

    De verdere dag heb ik doorgebracht met geouwehoer met mannen van PSR die blijkbaar ook geen weekend zonder club kunnen, met twee saunarondes, wat drinken, BBQ eten en de boel en de vrouwen wat aanzien.
    Qua vrouwen liepen er ongeveer 18 rond tegen de late namiddag. Dat is niet slecht op een zondag. Er waren trouwens steeds meer vrouwen dan mannen. Des te raarder vind ik het dan dat de vrouwen zélf niet meer actie ondernemen maar over het algemeen een afwachtende houding aannemen. Na al mijn geclub was ik moe maar met wat gehaaide ondernemendheid zou een mooie dame mij nog wel wakker gekregen hebben.
    Qua uiterlijk voor ieder wat wils. Enkele lolita's, enkele slanke vrouwen, enkele normale en enkele iets vollere. De meeste rond de 20 jaar, sommige eind 20, begin 30.

    Zowel zaterdag in Samya als vandaag in Amnesia geen dames aangetroffen van PSR. Zij hebben blijkbaar minder moeite om eens een weekend niet in een club te hangen. In Samya had ik eerlijk gezegd verwacht dat er minstens enkele van PSR zouden rondhangen. Dat was dus niet waar.

    De club Amnesia krijgt van mij een meer dan voldoende. De club ligt (bij mijn weten) niet zo direct in de buurt van andere clubs en is toch net weer iets verder rijden dan Keulen of het NRW-gebied. Hierdoor zal de frequentie van mijn bezoekjes aan Amnesia nooit hoge ogen scoren maar dat heeft dus niets te zien met de club an sich en de aanwezige vrouwen. Misschien moet ik nog maar eens voor Nederlander spelen en deze maand nog eens terugkeren met de kortingbon van 15 euro .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. Onderstaande 6 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 2 augustus 2011),duivenmelker (22 augustus 2011),egon, Dr. Rammler (21 augustus 2011),Megaboob ( 2 augustus 2011),MiniME ( 2 augustus 2011),Wogerwabbit (14 september 2011)

  18. #112
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Misschien omdat de club zo alleen en afgelegen ligt; wel op 30" van de autostrade en op wandelafstand van het openbaar vervoer.
    ....
    De geruchtenmolen heeft het over een club met weinig vrouwen en weinig mooie vrouwen.
    ....
    De club Amnesia krijgt van mij een meer dan voldoende. De club ligt (bij mijn weten) niet zo direct in de buurt van andere clubs en is toch net weer iets verder rijden dan Keulen of het NRW-gebied.
    Met 30" bedoel je neem ik aan 30 seconden? Amnesia ligt nl direct aan afrit 25 van Autobahn 42

    Het is qua reistijd voor de meeste Hollanders(!) net zo ver als bv GT, PHG, VV en Freude 39, en het is een stuk dichterbij dan bv PSR en Samya. Waarom is het tot op heden dan toch geen succes? Dat ligt niet (alleen) aan de geruchtenmolen, er zijn voldoende ijsberen ook echt wezen kijken, en het is qua infrastructuur zeker een mooie club. Qua dames (looks EN service!) echter niet top (zeker ook niet slecht, maar bv Freude, dat daar minder dan een kwartier vandaan ligt, is op dat vlak stukken beter).

    Ga er zeker binnenkort wel weer eens kijken met dit mooie weer, en als het aanbod dan matig is, zit je binnen no-time in Freude
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 augustus 2011 om 23:20 Reden: tf

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  19. #113
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Na lange tijd weer eens terug geweest in Amnesia. Mooie zonnige dag, en dan is het er prima toeven (beter dan in het donkere Freude dat daar een kwartier rijden vandaan ligt).

    De club, infrastructuur en de bediening is werkelijk top. Op nivo GD/VV/PSR/GT. Net als in VV (maar groot verschil met veel andere clubs) is het wel een typische avond club. Voor 18:00 is er niet veel te beleven, en eigenlijk zijn vrij- en za-avond de enige twee top dagen/avonden. Als je een dagkaart hebt (50 euro) dan is eten, drinken (ook bier, etc) nog steeds bij de prijs inbegrepen. Bij mooi weer is de BBQ prima (beter dan bv in Oase) en je kunt op bestelling iets naar je keus laten klaarmaken.

    Helaas helaas.................de vrouwenbezetting is echt zeer mager. Alsof ik per ongeluk een Partytreff of Pauschalclub was binnengelopen.......veel kilo's en hoge kilometerstanden........een dodelijke combinatie!

    In eerste instantie maar 1 (en later 2) positieve uitzondering als het om de optiek gaat: Roemeense Alexa en Hongaarse Gita. In de recensies is te zen dat optiek ook niet alles is, en een minimum service nivo hier helaas ontbreekt (zelfs PZC lijkt niet vanzelfsprekend, de dames proberen in het begin ook nog met PMC "weg te komen").

    Optisch helemaal mijn type niet, maar qua warmte en uitstraling boven de rest van de koelkasten uitstekend was Martina. Aangezien dat veel belangrijker is dan looks, met haar de kamer op. Ondanks goed zoenwerk op de bank vooraf, kon ook zij op de kamer niet het PT/PC nivo ontstijgen.

    Zeer jammer, want ik ben vanwege het mooie weer en de goede faciliteiten van de club nog vrij lang gebleven en de bezetting werd helaas niet beter. De kwaliteit van de aanwezige dames is de reden waarom het hier niet bomvol zit (er waren eerst 4, later 10 ijsberen, op maximaal 20 vrouwen),

    Dat het niets met lokatie/crisis/vakantie/etc te maken heeft, blijkt wel 15 minuten verderop in Freude: daar zijn altijd een minimaal een paar top dames te vinden en zit het dan ook redelijk vol (ondanks dat daar de faciliteiten zeer mager zijn).

    Hopelijk gaan clubs als Amnesia (en GD/VV/etc) begrijpen dat je alleen met een kwaliteitsaanbod aan dames veel ijsberen gaat trekken (alleen Gay Tent komt ermee weg om veel ijsberen te trekken zonder hoogwaardig aanbod aan dames ).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  20. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (21 augustus 2011),Megaboob (19 augustus 2011),Tiga (19 augustus 2011)

  21. #114
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    (zelfs PZC lijkt niet vanzelfsprekend, de dames proberen in het begin ook nog met PMC "weg te komen").
    Is het een trend? Ik heb dat ook één keer in Oase gehad en in Planet. Was het één dame want in jouw tekst laat je uitschijnen dat alle dames in Amnesia dit proberen. Ik heb er bij mijn bezoek zo geen getroffen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (21 augustus 2011)

  23. #115
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Is het een trend? Ik heb dat ook één keer in Oase gehad en in Planet. Was het één dame want in jouw tekst laat je uitschijnen dat alle dames in Amnesia dit proberen. Ik heb er bij mijn bezoek zo geen getroffen .
    Denk niet dat het een trend is, ben de afgelopen 5 jaar in elke club wel eens een dame tegengekomen die dit probeerde (behalve in Bernds, Freude en PSR) maar in Amnesia was het bij 2 dames het geval. Voor de overige 8 kan ik niet spreken, maar gezien ook mijn eerdere zeer magere ervaringen in Amnesia kan het zo maar zijn dat het in deze club "normaal" is, maar dat laat ik graag aan Amnesia experts op dit forum over.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  24. #116
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    (zelfs PZC lijkt niet vanzelfsprekend, de dames proberen in het begin ook nog met PMC "weg te komen").
    Raar verhaal,ik heb daar de vorige keer niets van gemerkt....
    Aan de binnenkant van de lockers hangt zelfs een lijst met extra's en PZC zit daar niet bij,dus is bij Amnesia echt wel standaard

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  25. #117
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Raar verhaal,ik heb daar de vorige keer niets van gemerkt....
    Aan de binnenkant van de lockers hangt zelfs een lijst met extra's en PZC zit daar niet bij,dus is bij Amnesia echt wel standaard

    Grtz,Dolfie
    Uiteraard is het, net als NMC, standaard in alle Duitse clubs. Dat dames er echter de kantjes vanaf proberen te lopen onderscheid de matige van de betere clubs, en daar lijkt in Amnesia sprake van (of ik had domweg 2 verkeerde dames van de 8 te pakken).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  26. #118
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Je houdt van de Roemeentjes maar maakte onlangs 2 keer een blunder mee, kom eens bij de speurbeer op leer .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  27. #119
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Je houdt van de Roemeentjes maar maakte onlangs 2 keer een blunder mee, kom eens bij de speurbeer op leer .
    Optisch hebben we vaak dezelfde smaak...........als het gaat om passie en overgave komt er niet altijd hetzelfde resultaat uit. De beste sessies heb ik over het algemeen inderdaad met Roemeense dames...................de slechtste af en toe ook (let op: P1 gaat deze quoten in de Oase thread ).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  28. #120
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Niets beter dan Duitse dames .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  29. #121
    Geregistreerd
    28 september 2010
    Last Online
    26 oktober 2021 @ 12:19
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Iemand interesse in een vrijkaartje Amnesia. Moet voor 8 oktober, maar ik heb geen tijd. Stuur maar een PM. Wie het eerst mailt die het eerst komt

  30. #122
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    03/10 onverwacht bezoek aan FKK Amnesia met dank aan ijsbeer Bixby.

    Bixby had even tevoren een bericht geplaatst dat zijn vrijkaartje bijna verlopen was en hijzelf niet kon gaan.
    Aangezien ik dat zo jammer vind,vrijkaartjes niet benutten,reageerde ik hierop.
    Groot was mijn verassing dat Bixby regaeerde op mijn IM en zo het kaartje bij mij terecht kwam.
    Toen brak bij mij paniek uit want eigenlijk kon ik ook niet.
    De enige mogelijkheid was zondag maar dan moest ik een leuke poolparty met vrienden,vriendinnen,booze enz..laten schieten.
    Tja,somebody has to do the job,no?
    Dus hopsakee richting Amnesia waar ik op slechts 30km een platte band kreeg.
    Na de moeilijke bandenwissel kon ik nog maar max. 80km/h rijden,dus was het beter om terug huiswaarts te keren…echter zo dicht bij je doel nam ik het risico en kwam ik een stuk later aan bij Amnesia dan gepland.
    Bij binnenkomst deed de Thekedame een beetje moeilijk aangaande de code echter toen ik zei dat het via YBF kwam glimlachte ze en gingen alle deuren voor me open.
    Na een opfrisbeurt,wat wel nodig was na die bandenwissel, op naar de bar voor een pilsje en wat relaxen in de tuin met trouwens ook een pool.
    Zalig,het weer was prachtig.Nadien wat rondgelopen maar er waren niet zo veel dames ( trouwens ook maar enkele klanten ).Toen ik de moed begon op te geven verscheen aan de ingang van de bar een goddelijke creatie…ze liep me voorbij net alsof ze op de catwalk aan het paraderen was.
    Toen ze aan een tafel zat zette ik een Usain Bolt sprint in om haar te kapen.
    Ze stelde zich voor als de Roemeense Andrea.
    Deze prachtige Deerne is 22 jaar jong ,pas nieuw hier en heeft daarvoor in Villa Vertigo gewerkt.Heerlijke sessie met haar mogen beleven.Dan was het tijd om te genieten van de grill specialiteiten.
    Nadien nog een saunaatje en wat uibuiken in de tuin.Later op de avond kwamen meer bezoekers en vooral belangrijk meer dames,waarbij enkele fraaie exemplaren.
    Toen spotte ik Maria uit Georgië waar ik de vorige keer een goede herinnering aan heb overgehouden en zodoende ben ik met haar terug de kamer opgeweest.Prachtige dame die ondanks haar 35 jaar een superstrakke body heeft en zeer gedienstig is.Nadien heb ik nog 2 dames gespot die ik herkende van bij FKK Planet en die nu hier hun geluk proberen.Daarna met een slakkegangetje huiswaarts gereden.
    Het was weeral een geslaagd bezoek aan een overigens zeer mooie club.

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  31. Onderstaande 6 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 oktober 2011),Badslippers ( 4 oktober 2011),Big30 ( 3 oktober 2011),egon, Dr. Rammler ( 3 oktober 2011),lustman ( 3 oktober 2011),Rudi_NL ( 3 oktober 2011)

  32. #123
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Rotes Gesicht Amnesia, what’s in a name….

    Gisteren bij Amnesia het vrijkaartje ingeleverd, zij het met wat strubbelingen.
    Niet bij de Thekenfrau, die riep al meteen bij het nog dichtgevouwen papiertje: “aaah Ijsberenforum!!”, nee de heenreis ging helemaal fout…

    Silvester kwam nu eens vanaf het zuiden, de plaats was bekend echter voor het gemak en eventuele stau-info toch maar de navi op de Westring geprogrammeerd, en dan volg je als een blinde koe de route..
    Bij de afrit bleek het pand er echter niet te staan.., hmmm, kwam van de andere kant dus de Westring maar afgereden, echter geeeeen Amnesia, ook niet na nog een keer op en neer geweest te zijn…

    Dus maar even duur met roaming gecheckt, adres was goed, Westring Castrop Rauxel.
    Castrop Rauxel..?? Een blik op de navi gaf aan dat ik Recklinghausen had ingegeven… gevalletje amnesia van Silvester dus.
    Na correctie snel bij de vertrouwde afrit aangeland en de wandelmobiel tussen wat Porsches gezet, oogde wel goed, en bij het verlaten 's avonds stonden er zelfs nog een partij heel dikke MB S-en omheen.
    Allervriendelijkst door de Thekenfrau voorzien van de benodigde utiliteiten en na wat schrobwerk de toko weer aanschouwd.
    Silvester is inmiddels een keer of 3 – 4 in Amnesia geweest, en iedere keer met een beetje mismoedig gevoel verlaten.
    Het is een prachtig groot pand, alleen verloedert het zienderogen, de tuin ziet er niet meer uit, het zwembad staat letterlijk op instorten, wieden hebben ze nog nooit van gehoord, en er heerst altijd toch een wat matte sfeer, het is "te leeg".

    Er waren een handvol Suutlender, duidelijk stamgasten, en een enkele Duitser voor een snelle wip binnen, en ondergetekende dus nog als een “verdwaalde” Hollander.
    Dames schat ik rond vieren op zo’n 8 stuks, vooral jong en strak en een 2-tal wat oudere dames.
    Geheel tegen Silvester’s gewoonte in al vrij snel een van de 2 wat oudere dames, Bulgaarse Monica -getooid in een jaren ’70 rood lingeriesetje- uitgenodigd, romig lijf, lekker guitige kop met een gebit als van pornoster Belldonna, en met een lekkere volle kont.
    Conversatie ging lekker leuk in wederzijds steenkolenduits en alras de kino opgezocht waar Monica geknield tussen Silvester’s benen een met het scherm simultane blowjob uitvoerde.
    Dat was meer dan gemiddeld dus snel naar de Egyptische kamer waar Silvester letterlijk op het bed werd gegooid en een uitstekende voortzetting volgde van het orale voorspel.
    Monica gaat helemaal op in haar spel, en klimt even later op Silvester om een heet partijtje droogneuken en begeleidend uitstekend tongwerk te starten, gezien haar klamme rug vond ze het zelf ook nog lekker ook .

    Dat bleek ook wel toen Silvester de rollen omdraaide en haar lekkere volle poes een goede bef gaf, kletsnat…
    Na nog wat droogneukoefeningen uiteindelijk het klusje net binnen het uur in een orgastisch 69 standje geklaard.
    Monica wilde al meteen een volgende boeking in Silvester’s balboekje plaatsen, later was een hartelijke gebaartje of een subtiele aanraking bij het voorbijgaan haar herinnering hieraan, wie weet kwam het er nog van, sessie was immers helemaal niets mis mee.

    Maar eerst wat saunarondjes inhalen in de buitensauna, ook totaal versleten overigens met loshangende plankjes en elektrakabels, maar wel heerlijk heet, bijna 100 ° op de meter die nog bijna een halve meter onder het plafond hangt!

    Ondertussen waren er enkele dames meer leek het wel, en het Suudlendergehalte was ook behoorlijk opgelopen.
    Onder het rondslenteren werd Silvester door de 2° oudere dame aangesproken met “Hallo junger Mann”, tja en dat streelt toch wel je ego..
    Dus zat Silvester even later naast deze Duitse Milf Lisa, lekker in kleine bikini ingepakt lijf, mooie kop met blond haar, prachtige ogen en sensuele blik.
    Het gesprekje begon een beetje gereserveerd van haar zijde, ze was duidelijk aan het aftasten wat ze nu voor vlees voorgeschoteld kreeg.
    Lisa is naar eigen zeggen vanaf het begin al in Amnesia, ik had haar echter nog nooit gezien dacht ik, en dat kon kloppen want om bepaalde redenen nokte ze meestal rond een uur of 6 af..
    Ze had ook nog een tijdje in Freude gewerkt, dus met de service zou het wel goed zitten had Silvester bedacht.

    En hoe…! Eenmaal op de –geheel in stijl snoeihete- Afrikaanse kamer met lianen aan het plafond begon na het uitpakken (wat een beetje tegenviel, maar dat was wellicht wederzijds..?) een sessie die niet gauw door mij vergeten zal worden.
    Eerst was er toch weer een zekere gereserveerdheid van Lisa, die na wat rustig inleidend gefriemel en gekuschel langzaam wegebte en Lisa zich letterlijk openstelde voor Silvester’s liefkozingen van haar heel aparte flamoesje.
    Uiteindelijk werden Silvester’s inspanningen volop gewaardeerd en lag er een kronkelende en geil zachtjes kreunende Lisa te genieten.

    Na een heel diepe zucht werden de rollen omgedraaid en toonde Lisa haar kunstjes, een ervaring die wederom bevestigde dat sex met een Milf top, nee super kan zijn.
    Dit was pure GFE met een Milf, Silvester’s lijf en vooral de speciale plekjes werden tergend langzaam sensueel met haar natte en zijdezachte tongetje bewerkt om uiteindelijk de liefkozing van zijn trots aan te vangen.
    De manier waarop Lisa mijn genotsknots bewerkte is bijna niet beschrijven, kletsnat, heel veel lik- en zuigwerk, eikel, ballen en scrotum werden op soort tantra-achtige wijze bewerkt, teasend, net op het laatste moment weer stoppen.
    Tussendoor letterlijk alles heel langzaam naar binnen zuigen, het spel met haar tong om de eikel, en dan die geluidjes en bekkenbewegingen van haar, het was haar speeltje en ze genoot er duidelijk ook van.
    Mijn lul stond op springen, het is ook lange tijd geleden dat een dame hem tot zulke proporties wist te kweken!
    En daar genoot ze nog meer van, het overvloedige voorvocht werd er letterlijk uitgemolken en gebruikt als smering.
    Na bijna een uur verder kon ik het niet meer uithouden en volgde een zaadlozing die zo heftig en volumineus was dat die me altijd (=voor nu?*) zal bijblijven.
    Na nog wat geknuffel en babbelen/klagen over de huidige clubscene met al haar mankementen zijn we zwalkend de trap afgedaald.

    Deze sessies bevestigen weer het argument dat er helemaal niet 100 dames in een club hoeven rond te lopen om aan je gerief te komen.
    Eigenlijk is "'n paar" ruim voldoende, maar ja, de entourage schreeuwt om meeeer…, en dat is ook voor Amnesia een herkenbaar probleem denk ik, er is voor het wellustige oog “te weinig te doen”.

    Amnesia zal zeker nog wel eens door Silvester bezocht worden, alleen al om Lisa zou dit het bezoekje waard zijn, (*)alleen is de lat nu weer hoger gelegd, hoe hoog kunnen we gaan..??

    Die Qual der Wahl..

    Laatst gewijzigd door Silvester; 11 oktober 2011 om 12:33 Reden: tf-jes
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  33. Onderstaande 3 leden hebben Silvester bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 november 2011),Dolfie (11 oktober 2011),Wogerwabbit (28 oktober 2011)

  34. #124
    Geregistreerd
    28 september 2011
    Last Online
    24 februari 2016 @ 18:51
    Berichten
    48
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    94 in 24 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag om 17u aangekomen. Was bij binnenkomst wat leeg zowel qua vrouwen als beren. De sfeer was ook wat mat. Gedurende de avond veranderde dat wel. Om een uur of 9 waren er iets van 20-25 vrouwen en ongeveer evenveel beren. Ik vond de vrouwen goed, wel paar leuke exemplaren tussen. Ik vond de sfeer de hele avond tegenvallen. Aantal dames hangt nogal verveeld op de banken (kan ik me wel wat bij voorstellen, maar hang dan ff in de keuken ofzo). Prijzen zijn wel OK. €20 zonder buffet of drank en €50 all-in. Er stond geen buffet, dus iedereen zal wel voor die €20 kiezen

    Maar goed, eerste aktie van de avond was met Elli. Een superslanke, bloedmooie roemeense van begin 20 die alleen engels spreekt. Ze was gekleed met kousen en hakken in tijgerprint. Ze liep een beetje met d'r neus in de wind een paar keer voor me langs. Da's net wat ik nodig had om die tamme sfeer te doorbreken. Op de kamer ging ze behoorlijk snel van start. Na een gewone pijpsessie, werd ik gelijk naar binnengeleid met een hoop (nep)gekreun en kont draaien in doggy. Dat was wel een behoorlijk geil gezicht met zo'n mooie meid, maar helaas had dat niet het door haar gewenste effect. Toen ze ook nog begon te zweten, werd ik alleen nog maar geiler en harder. Na 20 minuten vroeg ze om even adempauze want d'r pussy deed zeer. Om haar wat te ontzien, wilde ik in haar mond klaarkomen wat ze voor €25 had aangeboden in begin. Maar dat wilde zij niet meer. Toen toch maar in doggy afgemaakt, want zij wilde gaan trekken (dagt ut niet...).

    Deze dame is heel mooi, maar ongeveer alles kost extra (zoenen, beffen ). Ik was direkt na de sessie wel klaar met 'r (en vice versa). Maar later op de avond wel leuk kontakt gehad, want ze kwam aan de bar nog even grappig klagen dat haar eerste klant die dag haar wel heel hard had laten werken en in m'n oor werd gefluisterd dat ze nog steeds pijn had. Bij weggaan werd ook nog even gezwaaid. Misschien toch wel toffe meid

    Omdat de sfeer toch niet naar mijn zin werd, had ik geen zin meer in een andere sessie. Ondertussen had ik kontakt met een aardige duitse beer (ik vond de beren wel OK daar, ook de Sudlaender). Ik stond op punt om naar huis te gaan, toen ik werd aangesproken door Sima, zoals ze zelf zei. Ofwel Simona. Russische MILF van eind 30 (hier ergens ook al beschreven). Hoewel ze niet mijn type is qua uiterlijk, toch maar gedaan omdat ze wel erg lief deed. Haar orale kwaliteiten zijn super; zonder handen, veel speeksel, ballen masseren, schacht likken etc.. Ze kwam ook lekker met haar hele lichaam tegen me aan rijden. Ze zoende wat beperkt, maar mocht haar overal likken. Omdat er geen kamers weer waren, naar de kino gegaan. Da's toch niet mijn ding. Op een gegeven moment kwamen er zo vaak mensen langs, dat werkt niet zo goed bij mij. Na half uurtje had ik het wel gezien. Dat lag dus niet aan Simona.

    Tegen elf uur weg gegaan. Weet niet of ik hier terug kom.

  35. Onderstaande 4 leden hebben dexter123 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 november 2011),Hoofdstuk2 (30 mei 2012),MiniME (30 oktober 2011),Willi69 (29 oktober 2011)

  36. #125
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Dank voor de recensie. Blijft jammer dat ze in Amnesia geen dames weten aan te trekken die nivo van bv de Freude dames hebben (20 minuten verderop). Als dat lukt, kom ik er zeker nog een keer, anders zal het helaas op nivo van GD blijven hangen (ook zo'n schitterende club, met prima management en goede sfeer, maar matige dames met onvoorspelbare service).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

 

 
Pagina 5 van 52 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.

Diamond 468*60