Pagina 2 van 52 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1285
  1. #26
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Thx voor de recensie W2, kon door omstandigheden niet gaan, maar was wel erg benieuwd. Niet echt iets gemist als ik het zo lees (op Rheinforum wordt nog duidelijker dat de club super mooi is, maar er niet voldoende (top) dames zijn, jammer).

  2. #27
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Alexa??

    Hoi Willem,

    heb jij ook de schooljuffrouw uit GT gespot in Amnesia. Als ze vrijdag niet in GT is, dan moet ik dan toch maar een keer naar Amnesia toe.
    Ik mis mijn Duitse les heel erg.........................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  3. #28
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Op RF is een hele discussie over de stank van de banken en het pand. Daar heb ik niks van geroken.Het geheel is niet super schoon maar het is zeker geen bende.

    Valt er niks meer over de de aanwezige dames te vertellen. Jawel. Er waren er dus ongeveer 8. De ene helft braziliaans/dominicaans andere helft duits/pools/roemeens. 2 vrouwen zagen er wel aantrekkelijk uit de andere waren volgens Eagledriver over de houdbaarheidsdatum. Het zette mij niet aan om kostte wat kost met één der dames naar de kamer te gaan.
    - Ach ja wel grappig die discussie op RF, overigens er is een verschil tussen stank en een luchtje ! Op RF wordt zelfs de kreet "subjectieve geur belevenis" gebruikt.
    Volgens mij hangt er in iedere club wel een luchtje :p! Sprak toevallig zaterdag een dame die 3 dagen in Amnesia had gewerkt, die begon wel meteen over het luchtje :D.

    - Jammer dat het dames aanbod wat tegenviel, als ik de website bekijk ziet de club er toch wel zeer fraai uit en is bovendien zeer makkelijk te bereiken!

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #29
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard BeachParty 29/09/07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Op RF staat 'n banner met aankondiging van 'n grote Party.
    Op de clubsite nog geen bijzonderheden, zal zoals vorige keer wel 50,- entree zijn.
    Op 'n vorige Party waren er 's-middags 20-25 dames en 's-avonds 30-35.
    Hetzelfde, nu op zaterdag 29 september a.s .
    Founding Member

  5. #30
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard De Beachparty.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Hetzelfde, nu op zaterdag 29 september a.s .
    .....staat inmiddels ook aangekondigd op de clubsite.
    Genoemd wordt 'n liveshow van 'n zekere Nena Blow .
    Haar website: http://www.nenablow.com/index.php
    Founding Member

  6. #31
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Weet niet wat een live show betekent, maar als je de kans krijgt om zelf met Nena Blow actief te sexen, zou ik dit zeker doen. Deze dame doet haar naam eer aan en uit ervaring weet ik dat ze een MMT hoog op haar verlanglijst heeft staan!

  7. #32
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    jongens bokito gaat de 29 september er ook na toe feesten en neuken
    het was de afgelopen party ook geweldig maar 1 ding,niet alleen komen voor te kijken. maar ook neuken met de lekkere wijven die dan ook daar zijn
    er zijn vrouwen uit de gt alleen elexa niet ik heb ze nog gezien ze had iets anders jammer

  8. #33
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Last Online
    20 mei 2014 @ 17:41
    Berichten
    19
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Amnesia (Castrop-Rauxel) , Algemeen

    Hallo allemaal,
    hier mijn eerste ervaring met club Amnesia (fkk-amnesia.de). zeer groot en redelijk anoniem. Bij entree betaal je 50 euro (ik had een kortingscoupon van de site dus slechts 30 euries betaald. (maar ook maar 2 consumpties genomen).
    Eerste ervaring met Anja, 22 jaar, fantastische massage, veel olie. toen heerlijk gesekst, doggy style. Fantastisch gewoon. Ze heeft een navelpiercing en is 22 jaar (zei ze). Ook haar doosje lekker uitgelikt, vond ze niet onprettig. lekker zoet!
    Daarna met zwartharige Carmen. 28 jaar. Fantastisch lichaam. Kleine borstjes en een tongpiercing. Ze heeft me een rondleiding door Amnesia gegeven. Bleven steken in de bioscoop (slechts 3 bezoekers). Zijn op een bankje gaan zitten en heeft ze me heerlijk gepijpt. Daarna een kamer opgezocht en fantastisch paardje gereden (zij boven). Ze had er echt zin in.
    Kom hier zeker weer. (ong. 130 km vanuit Enschede. Laat me jullie ervaringen eens horen.

  9. #34
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bokito8 Bekijk bericht
    jongens bokito gaat de 29 september er ook naar toe :feesten en neuken
    ....
    Zaterdag zullen enige dames vanuit Freude39 de party bezoeken
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #35
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Kerstparty op 08/12/07

    Amnesia heeft z'n Kerstparty aangekondigd, 8 december a.s.: http://www.fkk-amnesia.de/
    Founding Member

  11. #36
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    ja en bokito gaat ook feesten en beesten wat wordt het weer gezelig

  12. #37
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bokito8 Bekijk bericht
    ja en bokito gaat ook feesten en beesten wat wordt het weer gezelig
    3 Mei is er weer een feest voor Bokito in Amnesia
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    13 juni 2012 @ 00:01
    Berichten
    124
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ben hier in dec 2007 1x geweest er waren weinig medeberen het avond eten bestond uit een paar worstjes weinig vertier de saunas koud niet in bedrijf mooie club met levensechte slangen maar kwa sfeer is freude beter en daar gaat ein-steen voor.

  14. #39
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Gisteren ook een bezoekje gewaagd aan Amnesia. Ik was er om een uur of 1 en na 30 euro betaald te hebben (Happy Hour), kon ik naar binnen. Nadat ik veelvuldig GT en soms PHG bezocht heb, verwachtte ik een soortgelijke club.

    Binnengekomen bleek dat toch een ander verhaal. Gustomass slaat de spijker op de kop met de bewoording dat de dames als zeehondjes lagen te wachten op was Ijsbeertjes. Met mij liepen er nog welgeteld 2 andere ijsberen, dus het was erg rustig. De dames kwamen dan ook niet of nauwelijks van hun plaats en zaten erg verveeld voor zich uit te staren. Uiteindelijk heb ik toch nog een poolse dame gevonden die inderdaad nadat ik naast haar kwam zitten (de dames mogen de klant niet aanspreken werd me meegedeeld) meteen verwachtte dat ik met haar naar de kamer ging. Uiteindelijk hebben we dat nu een minuut of 10 praten ook gedaan en best een aardige sessie gehad. De dame in kwestie heette geloof ik Melissa, weet het niet zeker. Misschien dat de Amnesia meteen na binnenkomst heeft toegeslagen. Ik was van plan langer te blijven a la GT waar ik het wel een dag kan volhouden, echter na een paar Warsteiners los gekregen te hebben bij de Thekefrau (waarna een dame bij de 2e opmerkte dat ik wel "Durstig" was), vond ik het alweer hoogtijd om de vrijheid op te zoeken en heb de volgende club bezocht Freude 39...

    Freude 39 is een soortgelijk concept, echter duidelijk groter en beter uitgevoerd. Hier lopen zo'n 30 dames rond en een redelijk aantal ijsberen, echter nog steeds onvergelijkbaar met GT. Je kunt er niet naar buiten en het heeft net als Amnesia een echte Puff uitstraling (veel goud, donkerrood en kitsch). De dames zijn kwalitatief beter dan in Amnesia (ben er met een lange, blonde Hongaarse naar de kamer geweest die Deep Throat pijpte en dus een prima sessie gehad). Al met al is Freude me duidelijk beter bevallen dan Amnesia. Het concept dat in beide clubs gehanteerd wordt spreekt me echter in het geheel niet aan. Dit is echter een kwestie van smaak. Ik heb een duidelijke voorkeur voor de naar mijn smaak veel smaakvollere inrichting van GT en PHG. Mits de dames niet al te opdringerig worden heb ik ook niets tegen op wat initiatief van hun kant, wat je in deze clubs en met name in Amnesia echt kunt vergeten.

    Al met al een eenmalig uitstapje naar beide FickFabriken, waar je de club Amnesia kunt compimenteren met de treffend gekozen naam....

  15. #40
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik ben vandaag ook een keertje geweest. Recensies die ik vooraf las kloppen aardig. Velen vergelijken Amnesia met Freude39 en Freude39 komt dan beter uit de bus met name omdat de vrouwen in F39 beter zouden zijn. Ik heb goede tijden gehad in F39 maar tegenwoordig vind ik het aanbod wat vrouwen betreft slecht. Verder las ik dat F39 groter zou zijn dan Amnesia maar dat is zeker niet waar. Ik vind Amnesia qua club stukken aangenamer dan F39. Het is groot en er is een tuin + zwembad. Verder wel dezelfde hoerige passieve sfeer en daar moet je van houden maar ik vind dat wel leuk, zeker voor de afwisseling.

    Toen ik belde zouden er 10 meiden zijn en er zouden in totaal 17 komen. Het aanbod was inderdaad summier en de man bij de barbeque vertelde mij dat het vandaag erg rustig was vanwege vakantie. Wel waren er een aantal aantrekkelijke meisjes gemiddeld zeker jonger dan F39. Ik ben met een mooie Poolse naar de kamer geweest (Lana of Lara, 20 jaar). Ze is wat timide maar dat is misschien ook de reden dat ze daar juist werkt. Ze zei 1 dag GT te hebben geprobeerd maar de sfeer in Amnesia bevalt haar blijkbaar beter. Ze werkt overigens alleen enkele dagen per week. Ze had ook een mooie Poolse vriendin maar die vertrok rond een uur of 19. Dat was de tijd dat de nieuwe lichting arriveerde maar het leek of er meer vertrokken dan arriveerden.

    Al met al in de tijd dat ik er was gemiddeld rond de 8 a 10 meisjes aanwezig in die supergrote club. Ik heb verder eigenlijk niet naar het eten gekeken. Heb alleen 2 keer iets klaar laten maken buiten op de barbeque. Die barbeque is niet te vergelijken met GT, PHG en VV. Keus was bratwurst, steak, spek + patat + ketjup. Nou het ging er wel in :p

    Ik vind het wel een mooie tent maar er zouden toch wel 25 meiden moeten rondlopen vind ik. Begrijp niet dat die meiden in F39 gewoon niet allemaal naar Amnesia gaan kunnen ze tenminste lekker buiten zitten. Gemiddelde leeftijd van meiden ligt zeker lager dan F39 en er zitten ook een paar lekkertjes tussen. Voor mij is het helaas wel bijna 100km verder rijden dan GT/PHG/VV.

    Verder kan ik melden dat er ook een ex werkneemster uit PHG liep. Weet haar naam niet. Klein meisje, heeft behoorlijke tijd in PHG gewerkt en wat mij altijd opviel waren haar ogen, net alsof ze een beetje scheel kijkt hoewel ze dat geloof ik niet doet.

    Op de terugweg nog even langs de Vulkanstr gegaan in Duisburg. Me laten stikken door een Duitse van 20 met een heel leuk kopje. Toen haar hakken afgingen en kleren was het even schrikken en dacht ik in een strip van Adrianus te zijn beland. Ik ging op bed liggen en zei dat mijn apparaat mogelijk niet zou werken. Ze pakte hem beet en stak hem zonder condoom in haar mond. Heb ik niet eerder meegemaakt daar. Inderdaad het werkte allemaal toch nog.

  16. #41
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    http://wuppertal.mcfick.org/

    Een nieuw concept samen met cocoon!
    Tageskarte für nur 19,- €

    Gültig für einen ganzen Tag innerhalb der Öffnungszeiten

    Monats-Abo für

    nur unglaubliche 99,- €

    30 Tage uneingeschränkten Eintritt innerhalb der Öffnungszeiten

    :wink::wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 januari 2009 om 00:19
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #42
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Las ik op RF,

    Obszönes Club-Schild wird entschärft

    Er schijnt nu ook een probleem te zijn met de bekende fitness keten Mcfit in Duitsland, zie:



    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #43
    Geregistreerd
    15 november 2008
    Last Online
    2 maart 2024 @ 08:07
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is er (behalve de naam) iets veranderd in deze club na 1 januari?

  19. #44
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard Forget McFick - Amnesia is alive

    seit dem letzten Sommer war es meine erste Rückkehr ins Amnesia (auch wenn innen noch einige Schilder hängen, sollte man den Namen McFick vergessen). Ankunftszeit ca. 18 Uhr

    Es dürften 10-12 Mädchen anwesend sein, davon die Hälfte mir bekannte Gesichter. Zwangsläufig landete ich bei Tina aus PL, die mir schon seit Jahren gut bekannt ist. Wir quatschten lange über diesen und jenen Club.

    Da ich sie jetzt schon so lange in Anspruch genommen hatte, landeten wir natürlich alsbald auf dem Zimmer: Tina dürfte Ende 30 sein, ohne Stöckelschuh ca.1.60 groß, schulterlange blondes Haar, rundes Gesicht, klasse Body, mit naturbelassenen B-Möpsen, sehr gutes deutsch mit süssem polnischen Akzent. Für mich war es wie Ficken mit einer alten Freundin; grad so, als wenn Du eine gute Flasche Wein aufmachst, wo Du genau weisst, was kommt, also kein Flasherlebnis, ABER: es ist einfach gut. Daher jetzt keine Details; ihr wisst doch sowieso alle, was auf dem Zimmer passiert.

    Als ich gegen 20 Uhr die Örtlichkeit verliess, wurden noch 3 neue Mädchen rumgeführt, die in dieser Woche anfangen wollen, darunter eine kleine Dunkelhaarige, dir mir sehr gut gefiel, Typ Rumänin.
    Weiter fiel mir noch ein TopAct auf, die während meines Zimmers den Dienst begonnen haben musste: Typ Barbiepüppchen, sehr blond, gebräunte Haut, gewaltig-steife Silli-Titten in C-D, ein absoluter Optikschuss. Da tat es mir dann leid, daß ich schon angezogen an der Kasse stand um meine drei Getränke zu bezahlen. (Mit 27,50 € für Eintritt+Drinks also superpreiswert.)

    Fazit: Die zu spät erspähten Mädels erfordern noch einen Nachtest in den Abendstunden. Ich muss noch mal hin....
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  20. #45
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wann warst Du denn da? Dieser TopAct war meiner Meinung nach nämlich gestern in der Villa Vertigo, zusammen mit Tata, Ex-Amnesia
    Gruß, Laursone


    Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

  21. #46
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laursone Bekijk bericht
    Wann warst Du denn da?
    Dienstag 17.2.

    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  22. #47
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Standaard

    Woendagavond 18 maart 2009 voor het eerst in deze mooie en grote fkk-club geweest.
    Prima ligging, meteen bij afrit autobahn.
    Er waren ongeveer 15 mooie dames (18-35 jaar) aanwezig, meest oosteuropees. Er waren slechts 8-10 beren. Ondanks dat het niet druk was me toch goed vermaakt en kennis gemaakt met een Duitse (van oorsprong poolse) blonde slanke dame (naam is me ontschoten)van 31 jaar die al ruim 4 jaar (met tussenpozen) werkzaam is in deze club. Eerst samen in de sauna, toen samen al kussend naar de bios, waarna we samen toch op een kamer belanden. Heerlijk half uur gehad, alle tijd en uitbundig tongzoenend, alles mocht behalve anaal (ook niet mijn ding).Hierna nog even aan de bar gezeten en me onderhouden met een andere Nederlanse ijsbeer. Prima tent , kom hier zeker nog terug. Actuele prijzen zijn: Entree (zonder drank/eten) slechts € 19,- ; Dagkaart (met eten/drank) € 50,- half uur standaard € 50,00 ; uur standaard € 90,- Massages vanaf € 20,-

  23. #48
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Standaard

    geeft deze club korting - of vrijkaartjes weg???

  24. #49
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    ik denk niet, ik heb nooit gehoord van speciaal offers - mischien op de homepage kijken
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  25. #50
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans101963 Bekijk bericht
    geeft deze club korting - of vrijkaartjes weg???
    Ze adverteren niet op dit forum dus hier kan je geen kortingskaarten of vrijkaarten winnen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HalJam Bekijk bericht
    ik denk niet, ik heb nooit gehoord van speciaal offers - mischien op de homepage kijken
    Inderdaad kijken op de homepage van Amnesia - Mcfick. Ze hadden net als Freude een 'vroegkom-actie'

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 2 van 52 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.

Diamond 468*60   Living Room 468*60