Pagina 17 van 52 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 425 van 1285
  1. #401
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bergtester Bekijk bericht
    Gutschein:
    Is deze bon voor iedereen beschikbaar, of alleen eenmalig?

  2. #402
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Voor iedereen.

  3. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (27 augustus 2019),delaplace1 (30 augustus 2019),Husky (28 augustus 2019)

  4. #403
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Aber sicher nicht am "Great Opening Weekend am 06./07. (da sind Wir Alle wo anders ) 08.09.2019.

    vanKees

  5. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (28 augustus 2019)

  6. #404
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Gisteren dinsdag vroeg naar Penelope gereden,in Nederland sta je uren in de file om naar het strand te komen en nu was ik in ruim anderhalf uur ondanks de vele "baustelle"bij Penelope met een goede wellness en een heerlijk zwembad met fris water.
    Kwam binnen om 11.30 uur en op dat moment stond er een prachtige schoonheid bij de receptie om haar gegevens in te vullen, bleek haar eerste dag in Penelope,strakke jeans,slank figuur en een prachtig gezicht,later bleek dat haar artiesten naam Bella was,zij spreekt alleen Engels en haar nog wat geholpen met de vertaling bij de receptie dame.
    Na een snelle lunch,sauna en zwempartij mijn eerste desperado genomen, ligstoel bemachtigd en de zon opgezocht en met gesloten ogen een beetje gedroomd over die verdraaid mooie Bella,zelfs de kleine Husky reageerde op deze droom, opeens zat mooie Bella op de rand van mijn ligbed en bedankte mij voor mijn vertaal activiteiten,in lingerie zag ze er nog mooier uit,lang echt haar tot op haar mooie bips met aan de uiteinde een overgang van zwart naar blond haar
    Mijn hormonen begonnen te borrelen na een kus op mijn lippen en een zachte hand op mijn borst,even snel haar service programma doorgenomen en na de douche kamer 9 betreden.
    Bella is een chique Roemeense dame van 28 jaar,bloedmooi en heeft drie jaar geleden in Zwitserland gewerkt waar ze veel geld heeft verdiend,na het krijgen van een kind is ze gestopt en heeft in een kledingzaak in Roemenië gewerkt,en nu naar haar scheiding stapt ze opnieuw in het DVP vak, en woont samen met een vriendin in Duitsland die in een andere club werkt.
    Op de kamer was te merken dat ze enige tijd geen seks had gehad, meteen vochtig bij het aanraken van haar klitje en geen vingers naar binnen,wel likken en kussen,alle standjes uitgeprobeerd waarbij haar vochtigheidsgraad toenam en ze schokkend klaar kwam,BJ doet ze goed met veel spuug en ook veel doekjes
    Uiteindelijk in een kletsnat kutje in mijn sperma de vrijheid gegeven,haar fraaie body met prachtige parmantige tietjes glom van het zweet,en lachend zei ze dat hier enorm aan toe was!
    Af en toe moet je wat geluk hebben met een dame die net begint met haar job in een voor haar nieuwe saunaclub
    later zocht ze mij bij het zwembad regelmatig op,maar de andere ijsberen hadden al gauw in de gaten wat voor nieuwe beauty er rond liep en ze had kamer na kamer!
    Na uitstekend gegeten te hebben,allerlei soorten vlees,salades,nagerechten en fruit zoals pruimen,mandarijnen,perziken etc. ben ik gaan uitbuiken in de zon met een koele desperado.
    Ook meerdere keren het zwembad weer in om de warmte weg te nemen,bij het opdrogen kwam de prettig gestoorde Roemeense Regina bij me of beter op me zitten,grote DVP met een heerlijk kont en grote waarbij de chirurg ook wat mee geholpen had,ze zit vol met tattoos en als grootste tattoo een enorm kruis op haar rug,TZ al op het ligbed en subtiel werd de kleine Husky geanimeerd.
    Al haar heerlijkheden waren onder handbereik omdat ze zo`n Borrat zwempak aanhad, tieten,pussy etc. alles lachte me toe.
    Met haar een uur liggen likken,69 positie,TZ,BJ alles meer als prima,en tijdens de 69 positie hebben we beide onze sappen laten vloeien,een prettig gestoorde kanjer die mij meteen uitnodigde op haar 28e verjaardag op vrijdag 6 september,drank gebak alles is voorhanden en de eerste 30 minuten kamer is voor haar rekening op die dag
    Mocht haar ook voor 50 Euro extra anaal neuken,maar dat is mijn hobby niet en bij nadere inspectie zag ik wel dat haar kontgaatje een groot geschapen ijsbeer makkelijk kan ontvangen
    Ik vertelde haar dat ik op 7 september ook al een verjaardagfeestje in een andere club had,maakt niet uit zegt ze eerst hier komen en cadeautje meenemen
    Er waren ongeveer 20-25 dames en afwisselend 30 ijsberen.
    Ik had een prima relax dag met twee ervaringen rijker,mijn vaste dames Carmen,Denise of Manuela waren er niet en daar had ik nu geen spijt van
    Om 22.30 uur vertrokken naar de zonnige Veluwe

  7. Onderstaande 15 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 1 september 2019),Canpet (29 augustus 2019),Dalton (29 augustus 2019),delaplace1 (30 augustus 2019),forgetskinnyletsgetfatty (29 augustus 2019),HellaHolla (29 augustus 2019),Kwakje (29 augustus 2019),mechelen (30 augustus 2019),mynasch (28 augustus 2019),Patjax (29 augustus 2019),pcenter (28 augustus 2019),phoenix (28 augustus 2019),potentebeer (28 augustus 2019),schoolmeester (29 augustus 2019),Sjeufke (28 augustus 2019)

  8. #405
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Woensdagavond einde vakantie voor mij, nog een maal van bil, castrop rauxel ligt perfect op de route, net als luder lounge eigenlijk, maar ik wilde ook een hapje eten om 21.00..en dan is luder lounge nog een goed uur open..dus penelope.., de dame met de enorme buste is hopelijk met vakantie want dat is toch een mooi uithangbord als je daar normaal gesproken binnenkomt... fijn een andere dame, geen idee hoe ze heet, maar afijn omgekleed, enkel dames van aca gold, maar velen van de oude garde uit great palace waaronder Emna en emma.. Ja great palace is wel en beetje het stam lokaal van ernna geworden. ...

    veel roemeense dames, waarvan ik natuurlijk de twee zusje ken, namen ben ik soms slecht in, ze masseerden destijds en wipten eigenlijk liever niet, alhoewel de slanke versie van de zusters uit roemenie erg mooi om te zien, strakke ronde reet 1 maal ooit mee gekamerd, ze is in bed net geen plank, een stuk of 7 bulgaarsen waarin ik ook niet echte zin had...spraken slecht engels en of duits...veeg teken vind ik dat altijd...met een boog omheen, a... afijn nieuwe dame uit salome jessica, blonde krul, lekkere kont, maar nee, Sandra een roemeense milf met dikke tieten zat er, ze had met de vorige keer ook een prima wip gegeven, na een uurtje rondlopen had ik het wel gezien, duitse manuela was vaak bezet, nooit mee op de kamer geweest maar schijnt erg goed mond en tong te gebruiken bij het orale gedeelte. Ik koos toch maar veilig deze keer voor Sandra, op de kamer masseerde ze me met haar D- cup tieten, blow job wat aarzelend dat wel, maar niet slecht...het wippen was het lekkerst en zeker toen ze goed nat gelikt zich vanachteren liet pakken..ze werd alleen maar natter, zo kon ik heerlijk van achteren mijn kruit verschieten. Ik liep nog eens rond en rond, na wat te hebben gegeten..en het was eigenlijk geen hoogtepunt van de club deze woensdag in augustus, andrea ex aaa gold zat er met ene "kunde" van aca gold langdurig te praten, deze dame was ook wel de moeite waard geweest, maar ik had geen zin meer, bovendien ik wilde wel voor het nachtelijk onweer thuis zijn en dat is me gelukt! vele dames waaronder joanna waren er niet....echt urlaubstijd hier... afijn relaxte club maar weinig echte dames die naar mijn smaak waren en dat heeft niet perse met schoonheid te maken als wel met je op je gemak voelen.....
    Laatst gewijzigd door phoenix; 29 augustus 2019 om 19:08

  9. Onderstaande 8 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (18 september 2019),Dalton (29 augustus 2019),delaplace1 (30 augustus 2019),Husky (31 augustus 2019),Kwakje (29 augustus 2019),mechelen (30 augustus 2019),Patjax (29 augustus 2019),schoolmeester (29 augustus 2019)

  10. #406
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    vraag
    op de website staan dames

    https://jobgirls.de/gewerbliche-dame...astrop-rauxel/

    onder aan de foto staat een nummertje 1, 2, 4 neem aan dat dat aanwezigheid code is...
    wie weet de code???

  11. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (30 augustus 2019)

  12. #407
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Berichten
    187
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    270 in 63 posts

    Standaard

    onder aan de foto staat een nummertje 1, 2, 4 neem aan dat dat aanwezigheid code is...
    wie weet de code???
    De nummertjes geven gewoon de foto’s aan, niet geheel logisch zie ik maar als je op een foto waar een 4 staat op de volgende foto klikt, dan komt er een andere cijfer van de foto te staan.

    Volgens mij is deze zogenaamde AWL ook niet heel accuraat meer ......


    Sent from my Nokia 6210 using Tapatalk

  13. Onderstaande 2 leden hebben LIKE_BLOND_THAI bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (30 augustus 2019),mynasch (29 augustus 2019)

  14. #408
    Geregistreerd
    28 augustus 2016
    Last Online
    16 april 2022 @ 19:36
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked
    55 in 8 posts

    Standaard

    Het was al heel lang geleden dat ik nog eens een berenvel had aangehad. Ik had maandag eindelijk een dagje vrij geboekt op mijn euro road trip. Ik. Was s’morgens vroeg vertrokken uit een meer oostelijk gedeelte van Duitsland na een weekend van meetings en events bij een leverancier van ons. Het plan was om de maandag eindelijk eens een dagje voor mezelf met wat vrouwelijk gezelschap in plaats van die mannen in maatpak met altijd dezelfde verhalen, daar zou ik de komende dagen nog genoeg van hebben.

    Aangekomen in Rauxal- Castrop wat later dan verwacht rond 1.30 Pm na een vermoeiende rit. Door het hek naar binnen en mijn berenvel, handdoek en een armbandje met sleutels ontvangen. Ik vertelde de theke dat het mijn eerste bezoek was aan deze club.
    Ik ontvang echter geen woord uitleg over wat, hoe en waar en zoek het dan maar zelf uit.
    Vlug opgefrist in de douche en de club eens verkend. Dit is een heel grote club, eerst bar met om de zijkant wat kastjes( blijkt dat je daar je cash in kan bewaren en idd die tweede sleutel op de armband heeft me idd toegang tot een tweed lockertje)
    Er is een ero cinema. Maar er speelde niets op de tv. Er is dan nog een speelhal met wat van die electronische bakjes.
    Beter een rookruimte, eethoek met wat brood en beleg, zwembad en sauna buiten.

    Ik dacht start ik eerst met een koffie en wat eten na de rit en wat relaxen. Op eerste zicht waren er een zestal dames aanwezig en een achttal beren. Na wat eten da het ik tijd voor een sauna, was best ok. En wat afgekoeld in de buiten douche.
    Toen ik terug binnen kwam voor een drankje was er net een lading warm eten binnen.

    Ik had een prachtige verschijning gezien, een meisje met zwart gekruld haar, mooie lingerie. Leek vaak bezet wat meestal een goed teken is. Later die dag even tegen gesproken maar ze had blijkbaar geen interesse, laten we dan ook maar links liggen :-(
    Ze was goed bevriend met een meisje in een knal geel pak met een brilletje.
    Verder waren er twee blondjes aanwezig, een iets ouder en zat bijna constant aan de bar. De tweed kwam later binnen en sprak geen Engels , dus dat zou het ook niet worden.
    Er kwamen terloops nog wat meisjes binnen maar niet echt mijn ding.

    Uiteindelijk aan de praat geraakt met een Roemeens meisje Isabella .
    Was best wel vriendelijk, en vertelde me dat veel meisjes moe waren na het weekend.
    Er was een driedaagse heropening party geweest, maar daarover later.
    Met Isabella naar boven voor een uurtje voor een standaard sessie, CBJ en verschillende standjes.

    Terug naar beneden, wat opgefrist en terug naar de bar.
    Daar begon het mij heel duidelijk te worden dat deze maandag niet de beste dag zou worden voor een bezoek aan deze club.
    Veel meisjes hangden maar wat rond, veel in duo’s. Dat maakt het wat moeilijk om de meisjes te benaderen.
    Sommige meisjes toonden heel weinig interesse en in heb dan maar beslist om deze club te verlaten en mijn hotel te gaan bezoeken.

    Kort besluit, deze dag was niet mijn beste bezoek aan een club ooit.
    Kom in ooit nog terug, denk ik wel. Gezien de party over het weekend denk ik wel dat er een herkansing inzit.
    Er waren best wel wat aantrekkelijke meisjes aanwezig later op de dag. Er blijkt ook meestal een DJ aanwezig.

    Later in de week ben in nog in een massage salon geweest in Nederland. Moet zeggen dat mij dat ook heel goed beviel. Op een andere post leg in dat wel uit.
    Ondertussen terug op een ander continent en eindelijk wat tijd voor mijn recensies.

  15. Onderstaande 5 leden hebben Canpet bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (15 september 2019),Husky (15 september 2019),Kwakje (14 september 2019),Patjax (16 september 2019),schoolmeester (15 september 2019)

  16. #409
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:28
    Berichten
    180
    Discussies
    1
    Thanks
    203
    Thanked
    250 in 69 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag geweest met enige bekenden uit ACA Gold wij kwamen rond 21:00, het heet nu trouwens Penelope Delux, inderdaaad bij binnenkomst ook verteld dat het mijn eerste keer was, met mooite werd door de receptie dame (die had vroeger gewerkt bij ACA Velbert) verteld dat de kleedkamer achter de receptie zat, voor de rest kon je zelf op ontdekkingsreis gaan. het was druk op dat moment vanwege de heropneningsparty, de inrichting is een beetje chaotisch vind ik, her en der diepe lounge banken dus je kan bijna nergens normal zitten, het is een beetje sfeerloos. er is bar waar je dranken kan bestellen, en je krijgt het in een glas, vind ik beter dan de plastic bekeres in gold
    er was genoeg eten binnen en buiten op terras en tuin, daar is ook een "zwembad"maar het was te koud daarvoor.
    De dames liepen gewoon rond en zij kijken de beren niet eens aan, het komt een beetje hooghartig over.
    Ik kwam eigenlijk voor Hongaarse Vanessa, die kwam vroeger in ACA gold, en was zowat mijn vaste vrienden, ze heeft mij uitgenodigd anders was er ik nooit gekomen.
    Ze gaat niet volledig werken zegt zij, zij komt wat geld tekort daarom gaat zij alleen 2 dagen per maand werken in de club om wat bij te verdienen.
    Zij ziet er nog steeds prachtig uit, extensions weg nu met eigen haar bijna zwart, en Opgespoten (botox) bovenlip .
    Na wat babbelen en paar drankjes, naar de kamer boven voor een hele lange sessie van een paar uur, zij is nogsteeds heel erg sensueel en Sexy. we hebben de hele Kamasutra doorgenomen.
    De kamers zijn niet best, we hadden er een daar was allen de bed erin, een peertje aan het plafond alweer sfeerloos, het raam was open en die kregen wij ook niet dicht het was kapot denk ik, maar ja, ik kwam voor Vanessa, en die was erbij dus dat maakt een heleboel goed.
    Ik denk niet dat wij terug zullen komen in deze sfeerloze club.
    Laatst gewijzigd door taka22; 16 september 2019 om 00:28

  17. Onderstaande 3 leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (21 september 2019),Patjax (16 september 2019),Sjeufke (16 september 2019)

  18. #410
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Kort en zakelijk

    Bezocht op: Zaterdag 14/9
    Eerdere bezoekjes: geen
    Aankomst: 15.30 uur
    Vertrek: 01.30 uur
    Partner in Crime: voormalig schrijvend forumlid G

    De club
    Entreeprijs: €30 (geen HH-tarief, wel tijdelijk €10 korting met bon uit nieuwsbrief)
    Beneden: kleedkamers, bar, eetgedeelte, kino, gokruimte, rookhok en tuin
    Boven: loungeruimte waar sport wordt uitgezonden, de kamers en de massageruimte
    Uitstraling: Oosters (inclusief "vliegend" bed in bar)
    Eten: zeer goed, duidelijk te zien op welk publiek ze zich richten (oa döner & köfte)
    Hygiëne: schoon, echter vreemd dat op de heren wc in de kleedkamers geen enkele vorm van je handen drogen aanwezig was
    Kamers: aantal grote kamers en de rest tot neukhokjes omgevormde paskamers
    Sfeer: een aantal dames volop aan het dansen op de muziek van de dj die op aangenaam niveau bleef qua geluid
    Wellness: Sauna en niet verwarmd zwembad (beiden buiten)
    Tuin: Yep, voorzien van een aantal ligbedjes
    Rookhok: Yep, onverwarmd

    De dames
    Dames in aantal: 20-25
    Dames optiek: middle of the road Rum/Bul
    Prijsstelling: vanaf €30 voor 20 minuten en verder 40430, 80460, etc.
    Sessies: 1 (Lorena oa ex-AcaGold)
    Tijdsduur: 1 uur
    Herhalingskans: niet hoogste prioriteit, solide standaard saunaclub nummertje, überprofi

    Conclusie
    Met de gehanteerde prijsstelling begeeft de club zich in de budgetsector. Kwaliteit en aanbod van het eten ver boven verwachting en maakt de club tot een natte droom voor de buffetgrazers van erotische etablissementen. Echte optic stunners ontbraken maar dat is gezien de prijsstelling van/voor de dames ook niet echt een verrassing. Parkeren aan de overzijde maakt het minder geschikt voor privacy gevoelige beren.

    Terugkomkans
    Geen club die ik op regelmatige basis zal bezoeken, mede door de reistijd. Met een aantal medeberen kun je je hier wel vermaken op een warme dag. Het was geen "epic" dagje zoals ik in het verleden vaak met G heb gehad, maar qua hilariteit zeker top drie waardig zoals uit mijn nog te volgen uitgebreid verslag zal blijken. Deze zal echter moeten wachten totdat ik terug ben van mijn zakenreis.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  19. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 oktober 2019),Bergtester (18 september 2019),delaplace1 (21 september 2019),flatchestlover (18 september 2019),Giodude ( 3 oktober 2019)

  20. #411
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Hab ich vom Club geschickt bekommen und sthet jetzt auf der Club-Seite:

    http://saunaclub-penelope.de/wp-cont...19/09/hour.jpg

    vanKees

  21. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (18 september 2019),Dalton (18 september 2019),Husky (19 september 2019)

  22. #412
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Gisteren gezellig met 2 bevriende ijsberen afgesproken. Voor mij de eerste keer hier. De afstand vind ik toch een probleem.
    Mooie club van dezelfde eigenaar van AcG, genoeg mooie dames , eten was top, sauna lekker, iets te koud voor het buitenbad.
    Een kamergang gehad, mooie dame van 18 jaar. Maar was helaas geen succes voor mij. Van tevoren afspraken gemaakt en dan toch nog gaan upsellen op de kamer.
    Helaas merk ik dit vaak de laatste tijd in clubs, vrouwen willen enkel voor de snelle winst gaan en hebben vaak geen zin meer in een klant te investeren. Zeer betreurenswaardig.
    Als vaste bezoeker van oa AcG is het mij de dubbele reisafstand persoonlijk niet waard.

  23. Onderstaande 8 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 september 2019),brombeerzuid (26 september 2019),Haradamannetje (26 september 2019),Husky (26 september 2019),Kwakje (26 september 2019),phoenix (26 september 2019),schoolmeester (26 september 2019),Sjeufke (26 september 2019)

  24. #413
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Day 1: Kabouter Plorksaland

    Gezien de drukke weken qua werk die zowel G als mij stonden te wachten en dit voorlopig de laatste kans was om gezamenlijk een clubweekend te doen hadden we besloten om er als vanouds een roadtrip van te maken. We besloten om af te trappen in Penelope, een club waar we beiden nog nooit geweest waren. Grootste voordeel van een nieuwe club is dat ze me niet zien als Willy Wonka of als Mr. Pancake waarbij ze zodra ik binnen kom gelijk inloggen op mijn Workgenda om een tijdstip te registreren waarop ik bij hen moet inloggen.

    Rond 15.30 arriveerden we en de kortingsbon die we voor de grap op A4 formaat hadden uitgeprint werd vlotjes door de theke met een schaterlach geaccepteerd. Er volgde een korte uitleg en met een sleutel, handdoek en badjas in de hand wees ze ons richting kleedkamers. Na de transformatie besloten we gezien het mooie weer eerst het buitengedeelte aan een inspectie te onderwerpen. Er waren nog precies twee ligbedjes vrij en deze hebben we dan ook maar meteen geconfisqueerd.

    Onder het genot van een drankje en een hapje lekker genoten in het zonnetje. Opeens leek het alsof iemand met een stok in een mierennest had geroerd. Zo'n vijftiental meiden waren ineens buiten. Op een enkele uitzondering na allemaal zigeunertypetjes met een hoog bling bling gehalte en gezien de grote parkeerplaats niet zo opmerkelijk aangezien er voldoende plaats is om hun caravan te parkeren. Een aantal dames leken een conferentie te hebben belegd (waarschijnlijk als strategiebepaling). Al snel hadden we het gevoel dat dr. Frankenstein langs was geweest in een dronken bui. In de meeste gevallen waren het prachtige lijfjes met zachtjes uitgedrukt mindere gezichtjes of omgekeerd.

    Van een aantal dames hadden we het idee dat ze een bezoekje aan Edward Scissorhands hadden gebracht om hun "kapsel" te laten doen. Bij eentje leek het alsof ze een fontein op haar hoofd had, bij een ander leek het alsof er een dood dier op haar hoofd lag en er was er één waarbij het leek alsof ze dönerdreads had.

    Cleopatra liep er ook rond. Inmiddels toch een kleine 2100 jaar oud en Frankenstein had besloten haar onderstel te vervangen door kamelenpoten. Miss Botox die per ongeluk in haar oog was gestoken ipv van haar voorhoofd gezien haar pleister. Een aantal had duidelijk te veel gesnoept van de döner/kofte en nog steeds geldt ieder pondje door het mondje eindigt in het kontje. Dan was er ook nog eens de Turks/Bulgaarse glitterqueen die na het stoppen van Game of Thrones in Penelope of all places was neergestreken. Al vrij snel werd ze vermist en volgens de geruchten zou ze het onderspit gedolven hebben in een "gevecht". Een dame die onze beider aandacht wist te trekken was een zeer slanke blonde dame. Uiteindelijk hebben we haar beiden laten lopen uit angst dat we haar zouden splijten als bamboe.

    In alle rust bekeken we als Waldorf en Stattler de taferelen die zich om ons afspeelden en dan zie je soms vreemde en opmerkelijke zaken. De schuifdeur van het rookhok naar buiten was schijnbaar dusdanig schoon dat een aantal beren er een "blauwtje" opliepen. Vanuit de sauna met de handdoek nog om zijn middel liep een beer regelrecht het zwembad in. Het deed ons de wenkbrauwen fronsen en riep de vraag op of als hij gepijpt zou worden de handdoek ook om zou houden. Chloorgeur als optie available.

    Ali Expres had ogenschijnlijk op het gebied van de kleding een flinke vinger in de poes euh pap met een 2 voor de prijs van 1 aanbieding. Er liepen twee tweeties rond, een namaak tweeling met dezelfde lingerie en later op de avond bleek een tweetal dames die een te hoog bmi gehalte hadden het motto blauw toont nauw niet helemaal begrepen te hebben.

    Inmiddels was het door zessen en de zon begon aan kracht en warmte te verliezen. We besloten nog een rondje langs het buffet te lopen alvorens onze opwachting binnen te maken. We namen plaats op de verhoging naast het dan nog lege dj plekje en konden het geheel mooi overzien. Een aantal dames lagen op het hemelbed dat in het midden van de bar hangt. Een hallucinerend licht in de bargedeelte zorgde ervoor dat de dames er lekkerder uitzagen dan het daglicht zou kunnen verdragen en we eerder al hadden waargenomen. De interactie tussen beer en dvp was bijna onbestaand en langzaam begonnen we eventuele opties te overwegen als volgende stop.

    Er was een dame die heel enthousiast maar duidelijk zonder enig gevoel van ritme aan het dansen was. Heel aandoenlijk om te zien maar gelijktijdig kreeg je ook medelijden met haar. Later op de avond deed ze ook nog verwoede pogingen om te twerken en dit deed pijn aan de ogen. We hebben nog even overwogen haar €50 te geven om wat lessen te volgen.

    G wilde graag een saunaatje doen voordat we gingen en ik besloot een sigaretje te doen. Al snel kwam Lorena binnen lopen en kwam naast mij zitten. Al vaker in AG gezien en ze vroeg wat mij in Penelope bracht. Het gesprekje was aangenaam en langzaam raakte ik wel benieuwd naar haar vaardigheden op de kamer. G was inmiddels ook teruggekeerd en had al door dat er een kamergang zat aan te komen. Hij gaf het ok teken en ik zei Lorena dat ze een sleutel kon halen. Het werd een sessie met een vollblut profi waarbij de echte nähe ontbrak. Gewoon een standaard SC sessie waarbij datgene wat erbij hoort de revue passeert zonder dat de passie ervan afspat.

    Bij terugkomst twijfelden we of we alsnog naar Mondial zouden gaan of nog een tijdje zouden blijven en dan morgen er ergens anders een vervolg aan geven. We besloten te blijven en namen nog een late night snack. Toen viel ons pas op dat er behoorlijk wat mannen rondliepen die qua lengte achteraan hadden gestaan toen deze bepaald werden. Het zorgde voor koddige taferelen om een lange dame op stelten te zien liepen met daarachter een rennende kabouter. De dj draaide voornamelijk Balkan muziek maar op een geluidsniveau dat een gesprek nog mogelijk was. Hulde voor de beste man die snapt hoe het heurt. Een aantal dames gingen behoorlijk los op de muziek en zorgde voor een aangenaam kijktafereel. Na een tijdje raakte de energie op bij de dames en kakte het helemaal in. We besloten eieren voor ons geld te kiezen mede gevoed door het feit dat we de volgende dag weer op pad zouden gaan.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  25. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 september 2019),forgetskinnyletsgetfatty (28 september 2019),Giodude ( 3 oktober 2019),Kwakje (28 september 2019),Laatbloeier (30 september 2019),Pandabeer82 (28 september 2019),Sjeufke (28 september 2019),Wijze grijze (28 september 2019)

  26. #414
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    zaterdag het Oktoberfeest in Penelope bezocht,nam om 12.30 mijn badjas en sleutel in ontvangst,snelle lunch met een eitje erbij,en de sauna in die goed op temperatuur was met 90 graden, aansluitend een paar baantjes zwemmen in het zwembad met heerlijk koud water.
    De helft van de dames waren gekleed in de Oktoberfeest outfit, de andere in spannende lingerie,in het begin waren er 10 DVP,na 16.00 uur waren er zo`n 40 DVP aanwezig,ook meerdere dames van AG
    waaronder o.a. Vanessa ex VM en Venus nu AG onder de naam Evelene,Loreane,Alexandra,Corina,Putri en vele anderen ik denk zo rond de 12 AG schoonheden.
    Zelf drie keer kamer geweest, allereerst met de mooie Roemeense Carmen ex Gallardo 26 jaar oud die recentelijk teruggekomen is van een maandje in Roemenië,ze had een spannend wit lingerie setje aan
    wat haar figuur mooi accentueerde.
    Ben al veel met Carmen op kamer geweest en ook nu was het bijzonder fijn, een maandje niet gezien dus de lust om van elkaar te genieten was groot, anderhalf uur diverse posities en een fijne massage, uiteindelijk beide in heerlijk een orgasme mogen beleven.
    Nog wat Duits voetbal gekeken tot de 24 jarige Hongaarse Camila naast me op de sofa plaatsnam, een volslanke DVP met een Oostenrijks jurkje,diep uitgesneden waar haar grote borsten mooi zichtbaar waren,al snel had de weg naar de kleine Husky gevonden die al snel zijn kopje opstak,na een slobber TZ sessie waarbij ik ook haar borsten uit de verpakking haalde snel een kamer opgezocht waar deze Hongaarse mij met een prima BJ en een enorme hoeveelheid TZ enorm opgeilde en na diverse positie wisselingen in cowgirl met Camila bovenop mij, mijn sperma de vrijheid gegeven terwijl ik die enorme borsten stevig beet had.
    Mij laatste kamer van een uur was met Bella,prachtige in witte lingerie geklede Roemeense dame die vooral in Penelope werkt, lang en slank met een bloemenkrans door het haar, ze is vriendelijk,lacht altijd en
    gaf een prima service op de kamer via TZ en een fijne BJ, na een intensieve 69 positie mij met de mond en hand een prima orgasme bezorgd
    Het eten was prima en het bier was inclusief de entreeprijs van 30 Euro vanwege het Oktoberfeest,buiten werd gegrild en binnen stonden er op lange tafels vele buffetten met vis, gamba`s, salades,gebak en andere zoetigheden, vanaf 15.00 uur kon een ieder onbeperkt eten, kom al meer als 10 jaar in saunaclubs maar zoiets heb ik nog niet meegemaakt,wat een eetfestijn
    Andere mij bekende dames die ik nog tegen kwam waren o.a. de Turks Bulgaarse Bahar en de Poolse Eva en Lilian die later op de avond kwamen.
    Er waren ongeveer 40 ijsberen, zelf nog een beetje opgetrokken met twee Turkse Nederlanders die goed ken van Gallardo.
    Vooral Lorena,Alexandra en een aantal andere dames waren aan het dansen waarbij de spontaniteit er af spatte,op geven moment werd ik ook nog door Lorena op de dansvloer getrokken, wetende dat ik geen nee kon zeggen omdat ze mij al meer bij een wellustig dansje had betrokken
    Kortom het was goed toeven in Penelope met mooie DVP voor iemand wat wils,slank,volslank,lang,dun etc.,goede wellness en heerlijk eten.
    Had zondag nog bezoek thuis, dus om 21.30 vertrokken met een tevreden gevoel naar de mooie Veluwe

  27. Onderstaande 12 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 oktober 2019),Dalton (29 september 2019),flatchestlover (30 september 2019),forgetskinnyletsgetfatty (30 september 2019),goldstar (30 september 2019),hasta la pasta (29 september 2019),Laatbloeier (30 september 2019),phoenix (29 september 2019),potentebeer (30 september 2019),schoolmeester (30 september 2019),Sjeufke (29 september 2019),vanalkemade (30 september 2019)

  28. #415
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    319
    Discussies
    8
    Thanks
    580
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Turks Bulgaarse Bahar.
    Werkzaam geweest in Freude?

  29. #416
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    u zegt ? potente beer?

  30. #417
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    319
    Discussies
    8
    Thanks
    580
    Thanked
    191 in 92 posts

  31. #418
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    geen idee , ik kom niet in Freude..

  32. #419
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    potentebeer ik heb de link bekeken,en qua beschrijving en deze wat oudere foto zou het haar kunnen zijn,ben 6 keer in Great Palace/Penelope en meestal was Bahar in het weekend aanwezig en had geen gebrek aan klandizie, kwam 2 jaar geleden ook wel eens in Freude en heb haar daar nooit gezien of herkend naar het beeld van nu.
    Nu een mooie vrouw met ogen als kooltjes in spannende lingerie

  33. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer ( 1 oktober 2019)

  34. #420
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.651 in 5.089 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potentebeer Bekijk bericht
    Ze heeft ook een paspoort op onze mooie forum.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ar-(Bulgaarse)

  35. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 1 oktober 2019),potentebeer ( 1 oktober 2019)

  36. #421
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Bedankt pret,heb nu de berichten gelezen waarbij haar body,service en vriendelijkheid positief beschreven werden,niet iedereen vond haar gezicht echt knap,maar dat vond ik juist wel
    Maar smaken verschillen!

  37. #422
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    23 maart 2024 @ 17:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Mijn bezoek woensdag 26-09-19.
    Hier met twee mede ijsberen afgesproken. Men vraagt momenteel slechts 15,- entree en dat maakt het de beste prijs kwaliteit club op het moment. De club wordt ook aangepakt, bij ieder bezoek zie ik wel een aanpassing en de meeste aanpassingen zijn ook verbeteringen in mijn ogen. Die twee nieuwe solo douches achterin... perfect!
    Voor een clubbezoeker zoals ik die ben, club is primair en meiden secundair, is het hier heerlijk toeven. Zeer goed eten (voor het geld en op doordeweekse dagen, ja ook hier heef men last van het Turkse snackbar syndroom) en ook heel fijn is dat je je boven even kunt terugtrekken voor een dutje of gewoon om je te onttrekken aan het disco geweld. De meiden zijn hier doorgaans... ok. Verschilt een beetje van dag tot dag. Jammer is dat ze redelijk passief zijn, zitten graag te wachten tot ze aangewezen worden, slechts enkelen nemen zelf wat initiatief. Maar dat mag de pret niet drukken voor zo een goedkope club met alles er op en er aan; buiten bad, buiten sauna, buiten douche (allemaal heerlijk in de zomer) rustige plekjes en had ik het fantastisch lekkere eten al benoemd (op niet BBQ dagen). Nu nog even de chagrijnige blonde bar dame ontlopen en de dag kan niet meer stuk.

  38. Onderstaande 5 leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (18 oktober 2019),Husky (22 oktober 2019),Kwakje (12 oktober 2019),phoenix (12 oktober 2019),Sjeufke (11 oktober 2019)

  39. #423
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Vandaag een dagje Penelope,nam om 12 uur mijn badmantel en sleutel in ontvangst voor slechts 15 Euro, alcoholische dranken moet je daarbij zelf betalen,koffie,cola,eten etc. is inclusief.
    Bij binnenkomst waren er 8 dames wat later aangroeide tot 25 dames, op dat moment waren er ook evenveel ijsberen in zowel lichtgewicht beige badjassen als de witte badstof badjassen,de lunch was voorzien van vele soorten brood en vleeswaren,salade en eieren.
    Dames mij bekend in de Line up waren o.a. Roemeense Stefanie,Vicky,Bella,Carmen,Anni de Alysia van AG en de Hongaarse Camilla.
    Met de uitbreiding van de doucheruimtes, toiletten en kleedkamers is er een complete saunaclub ontstaan,die met de vele stemmig gekleurde zithoekjes en sofa`s in de barruimte een warme ambiance creëert ,tevens heeft men het geheel recentelijk betegeld met grote marmer tegels,prachtig chique gezicht maar wel wat glad verzuchte een aantal dames voorzien van 16 en 20 cm naaldhakken
    Tussen de sauna,zwemmen en eten in twee fijne kamers gemaakt, allereerst anderhalf uur met de mooie Carmen die vandaag weer spannende sexy lingerie had aangetrokken die haar fraaie roomkleurige borsten en ronde strakke billen mooi accentueerde, na wat vrijage op de sofa werd het de grote en kleine Husky teveel, het hart klopte in mijn keel en de hormonen gierde in het rond
    Aansluitend snel naar de kamer, alwaar een fijne sessie plaats vond, waarbij het hele repertoire werd doorgenomen,tantra en GFE in een slow motion tempo voerde de hoofd toon,uiteindelijk in mijn sperma de vrijheid gegeven waarbij ik haar heerlijke borsten stevig vasthield
    Het eten was weer prima verzorgt met kipschnitzel,met kaas overbakken gebakken aardappels,verschillende groenten,salade,rijst, veel fruit en gebak.
    Na het eten nog een fijn uur doorgebracht met de 26 jarige Roemeense Bella,spreekt een beetje Duits en goed Engels,redelijk lang,zonnebank bruin,mooi slank lichaam met een heerlijke kont en kleine fiere borsten waar de tepels bij de juiste aanraking heerlijk hard werden,ook nu weer gekleed in een spannende stemmig gekleurde lingerie die haar lichaam prima deed uitkomen.
    Bella is het tegenover gestelde van Carmen,beetje wild tijdens het TZ en de BJ en tussendoor lachend en pratend,maar na wat aanwijzingen ging Bella in een wat lagere versnelling aan het werk,zelf had ze er ook zin in en tijdens de cowgirl positie had ze absoluut geen gel nodig,in deze positie ook een fijn orgasme mogen meemaken,aansluitend nog een sensuele massage ondergaan, waarbij de kleine Husky niet vergeten werd
    Vertrok om 20.30 uur met een meer als tevreden gevoel naar de mooie in herfstkleed getooide Veluwe

  40. Onderstaande 9 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 oktober 2019),delaplace1 (25 oktober 2019),forgetskinnyletsgetfatty (23 oktober 2019),mynasch (23 oktober 2019),Orlando F (24 oktober 2019),phoenix (23 oktober 2019),robglover (26 oktober 2019),schoolmeester (23 oktober 2019),Sjeufke (23 oktober 2019)

  41. #424
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Nadat ik donderdag al de Haloween party in AG had bezocht,was ik zaterdag ook present op de Haloween party in Penelope,nu ook weer prima verzorgd met een geweldig buffet waar ook alles aan lekkere dingen aanwezig was,binnen op meerdere tafels stond alles opgesteld, buiten maakte de grill overuren
    Nam om 13.00 uur mijn crèmekleurige badjas en sleutel in ontvangst, verorberde een broodje en na de sauna zocht ik de mooie 26 jarige blonde Carmen op, na wat vrijage op de sofa snel de sleutel voor de kamer gehaald want de kleine Husky kreeg het warm en de hormonen speelde op, Carmen ex Gallardo was gekleed in een doorzichtige zwart topje en een geil bordeaux leren rokje,die haar fraaie rondingen goed deed uitkomen.
    Ook nu weer anderhalf uur van elkaar genoten,de "total package"omgeven door een hoog GFE gehalte, uiteindelijk in mijn nakomelingen de zo nodige vrijheid gegeven
    Na genoten te hebben van het buffet, nogmaals de sauna en het heerlijk koude zwembad in om mij aansluitend een beetje te laten opwarmen met een aantal Jagermeister in het gezelschap van meerdere positief gestemde Duitse ijsberen die ik goed ken vanuit VM,Gallardo en AG.
    Het slotakkoord was ditmaal met de Duitse blonde Manuela die gekleed was in een minuscule veelkleurige bikini die haar mooie kont en grote borsten amper bedekte,op de sofa begon ze de kleine Husky al te spelen,om hem daarna snel een kleine BJ te geven, Manuela is een beetje nymfomane ze kan er geen genoeg van krijgen en word pas ietsje rustiger als we schokkend en kreunend in
    positie zijn klaar gekomen,het is een super geile dame,maar haar topservice verkrijg je alleen bij een uur op de kamer!
    Groot was mijn verbazing toen ik bij het lezen van mijn krantje en magazines boven bij de televisie en sofa`s tevens de doorgang naar alle kamers, begroet werd door een vreselijk mooi kort geknipt
    zwartharig dametje in spannende lingerie en een goddelijk figuurtje.......................het was namelijk dat mooie receptie en bar dametje Sarah van Gallardo,waar vele mannen van zwijmelden en hoopte dat ze eens aan de andere kant van de bar terecht zou komen,later net nadat ik met Manuela van de kamer was gekomen werd ik omhelsd en gekust door Sarah die gepannenkoekt werd door een overrijpe ijsbeer met waarschijnlijk veel geld heb haar ook later tot mijn grote leedwezen niet meer gezien!
    Het bier was tijdens de Haloween party inclusief de toegangsprijs van 30 Euro,er waren afwisselend zo rond de 40-50 DVP en 50 ijsberen,opnieuw evenals in AG (zelfde eigenaar) was de helft van de dames meer als de moeite waard.
    Het stemmige bargedeelte met de vele sofa`s deed mij denken aan een Oosterse Harem met al die ronde ligbedden, grote van kussens voorziene schommel waar je met 10 personen op kan schommelen of andere dingen kan doen nog voetbal conference Duitse Bundesliga bekeken waarbij Bayern gedeclasseerd werd door Eintracht Frankfurt met Bas Dost,het werd 5-1.
    Evenals AG is er sprake van prima prijs/kwaliteit verhouding, waar vind je dat nog 30 Euro entree,50 DVP,goede wellness en uitstekend eten
    Om 23.30 vertrokken naar mijn kasteeltje op de Veluwe

  42. Onderstaande 10 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 5 november 2019),Dalton ( 4 november 2019),delaplace1 ( 8 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 november 2019),Laatbloeier ( 9 november 2019),pcenter ( 4 november 2019),phoenix ( 4 november 2019),rmjhexe ( 4 november 2019),schoolmeester ( 4 november 2019),Sjeufke ( 4 november 2019)

  43. #425
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    20 Euro Eintritt. Im Moment unschlagbar.
    An diesem Samstag war ein extra großes Buffet aufgebaut, quer durch den halben Club. Mit Kuchen und Spezialitäten aller Art gefüllt. Dazu ein wie üblich sehr gutes Grill-Buffet mit Döner, Wurst, Köfte, Salaten, Hähnchen etc. Da fehlt nichts.
    Bis 20 Uhr war die Musik in Ordnung, aber 20 Uhr dann eher türkische Musik und größtenteils türkische Gäste - die mir aber in ihrem Verhalten nicht negativ aufgefallen sind. War bis 21 Uhr da. Bis dahin haben sich alle jedenfalls noch sehr vernünftig verhalten. Wenn man Pay-Sex will, gibt es außer GT leider keine Deutsch/Holländischen Hochburgen mehr.
    Dafür gibt es hier aber Sex auch für freundliche 40 Euro. Das bedeutet aber auch, dass man überwiegend nicht gerade auf motivierte Frauen trifft. Viele von den wirklich sehr gut aussehenden Frauen wirken sehr arrogant. Kein Lächeln. Kein Flirten. Viele gehen ohne Blickkontakt weiter Gesprächsversuche enden meist sofort in: "Willst Du aufs Zimmer?" Antwortet man nicht sofort mit Ja, endet die Unterhaltung sehr schnell.
    Trotzdem werde ich bei diesem Preis sicher öfter mal hinfahren. Vielleicht muss man einfach nur Glück haben und die "Richtige" erwischen - es sind genug Frauen da. Die 20 Euro sind schon das Essen und die Sauna wert.

    Es ist übrigens gegenüber meinem letzten Besuch extrem umgebaut worden. Die Innen-Sauna und der Ruheraum sind weg. Da sind jetzt Spinde. Es gibt nur noch eine gute Außen-Sauna.
    Es ist alles viel heller. Man kann die Frauen jetzt auch sehen. Fußball kann man überall gucken - im Hauptraum, in der oberen Etage oder in dem Raum mit den Spielautomaten. Auch die Toiletten wurden zum Glück neu gemacht.
    Alles sehr positiv. Der Club wirkt einladender, gemütlicher und hochwertiger als das Acapulco oder AcaGold.

    Penelope könnte auch den Holländern gefallen, die sonst gerne mal in der "Villa" abhängen zum Happy Hour Tarif.

  44. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (17 december 2019),Giodude (20 januari 2020),Klatergoud (24 november 2019),phoenix (23 november 2019),Sjeufke (24 november 2019)

 

 
Pagina 17 van 52 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

Diamond 468*60