Pagina 53 van 53 EersteEerste ... 3434950515253
Weergegeven resultaten: 1.301 t/m 1.315 van 1315
  1. #1301
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    702
    Discussies
    32
    Thanks
    717
    Thanked
    1.645 in 513 posts

    Standaard

    Deze gasten hebben zeker allemaal thuis gedoucht omdat het daar fijner en comfortabeler is dan in de douches van de Penelope. Als de mannen naar de kamer gaan zonder te douchen, ruiken de dames dat meteen en wordt de kaas met natte doekjes van de eikel geschaafd. Alles komt goed.

    Wacht tot er nog een paar van deze regelmatige zaterdagfeesten hebben plaatsgevonden, de baas moet eerst geld verdienen, dan komen er weer kleine verbeteringen in de club.

    Waarom spreken alle klagers de baas niet direct ter plekke aan? Misschien is hij in een goede bui en zal hij hun wensen voor verbetering snel inwilligen. Hebben ze geen vertrouwen in hun overtuigingskracht?

    Vertaald met DeepL.com
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  2. Onderstaande leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 april 2024)

  3. #1302
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:35
    Berichten
    1.842
    Discussies
    8
    Thanks
    9.048
    Thanked
    10.655 in 1.460 posts

    Standaard

    Zowel de groepsdouche als de enkele cabines voor diegene die zijn piemel niet aan de openbaarheid wil blootstellen alsmede de koude douche naast de sauna functioneren prima,
    lees a.u.b. mijn bericht van afgelopen zaterdag wat beter en sla anders de z.g.n. schimmel of aan de andere kant te dure of elitaire saunaclubs over
    En trek je zelf af bij een geil blaadje of een grappig filmpje is goedkoper en voorkomt ergenissen

  4. Onderstaande 5 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Joel75 (16 april 2024),JonnyFontane (16 april 2024),mentholbear (17 april 2024),schoolmeester (16 april 2024),Toetebel (16 april 2024)

  5. #1303
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    .
    Wat mij nog meer verbaast: ik heb meegemaakt dar er andere beren vanuit de kleedkamer ongewassen de barruimte ingaan, en vervolgens met een DVP naar boven gaan.

    Groet, schoolmeester.
    Die hadden zich vorige week thuis al gewassen

    Zelf ook een keer zo iets gedaan. Had me bij By Night na het kameren al gedoucht. Daarna binnen bij Happy zonder te douchen de bar in

  6. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (17 april 2024)

  7. #1304
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Berichten
    3.065
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.507 in 1.801 posts

    Standaard

    Doordat ik nog nooit een heel goede kamer heb gehad in deze club we plus een altijd wat tegenvallende line-up en een donkere onplezierige bar zorgde ervoor dat ik er lang niet was geweest. Ik zelfs als mijn vrienden er heen gingen zei ik blijf liever thuis of ga ergens anders heen.

    Laatst switchte mijn favo van club en kon ik het allemaal weer eens bekijken. Ik moet zeggen line-up is aan verbetering onderhevig. In de bar is het ook niet meer zo donker. Een bekende zei dat dat komt om dat de rode verlichting vervangen is door blauw. Zoiets moet het haast wel zijn want er is echt geen raam bijgekomen, Verder is er veel hetzelfde gebleven.

    Ik hou wel een beetje van optic en ga dus meestal met een dame die andere links laten liggen. Te korte kamertjes, niet sumpathiek enz. Wel ken haar uit sixsens en wil best toegeven betaal haar wat meer maar voor de prijzen van jaren terug kun je toch echt niet hetzelfde verwachten. Krimpflatie heet dat in de supermarkt zie je dat terug met gelijkblijvende prijzen, in een club als aca met prijzen van jaren terug maar vaak een kortere kamer o.i.d. bij een aantal van de vrouwen. Zij bied me dus wel fantastische sex en kan eigenlijk niet echt ergens een dame vinden die ik ook echt aantrekkelijk vind en waar ik zo’n goede kamer mee heb ik zie zelfs uberhaupt maar weinig aantrekkelijke dames. Maar de bij terug keer in penelope zag ik er eigenlijk wel aardig wat. Het meestal bij mijn favo gehouden maar toch 1 keer een andere dame gehad naar tevredenheid. Daarmee is de vloek van nooit echt goede kamers in penelope dan ook direct verbroken. Het is er nog niet van gekomen er naar toe te gaan als mijn favo er niet is maar dat gaat vast wel een keer gebeuren. Vandaag loopt er voor mij zelfs een wow mooier dan is sharks gezien. Toch was weer duidelijk zo’n meisje wat niet leek te willen werken en waarvan je slechte service mag verwachte, beetje sneu want echt zo’n meisje petite jong wat op nog op school lijkt te horen zitten. Super mooi en zachtaardig. Dat van die slechte service werd bevestigd door iemand anders. Na 6 dagen tussen allemaal verschillende ladies of the night the hebben gehangen maar afgesloten met een 2e kamer met mijn favoriete ladie of the night. Sex was weer super. Dat kan mij gewoon niet gaan vervelen.

    Hopen maar dat ze haar woorden dat ze ergens anders wil gaan werken niet waar maakt. Ik weet het nog niet het meeste wat ze zegt blijkt niet waar maar ik geloof wel dat ze echt graag ergens anders wil kijken maar zo’n stap zetten blijft toch een best wel grote stap. Ergens anders onbekend zonder vriendinnen. Dus die zien we waarschijnlijk gewoon weer terug. Of zij nou blijft of niet mij zien ze in penelope ook wel weer terug. Wel jammer van die 30 minuten die er tegenwoordig wel eens is ik ben meer iemand van een kamer van een uurtje. Dar krijg je als er zoveel vrouwen in de club zijn en daar weer zoveel mannen op af komen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Onderstaande 8 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (21 april 2024),Firehawk (21 april 2024),Husky (23 april 2024),mentholbear (Gisteren),pret (21 april 2024),Purrfect (21 april 2024),WANDELAAR5 (21 april 2024),Wentelt Eefje (21 april 2024)

  9. #1305
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Berichten
    2.092
    Discussies
    132
    Thanks
    4.083
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    Met meer betalen wil ook niet zeggen dat je er meer voor terug krijgt of dat het beter wordt.

  10. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 april 2024),mentholbear (Gisteren),pret (21 april 2024),Purrfect (21 april 2024),rmjhexe (21 april 2024),schoolmeester (21 april 2024)

  11. #1306
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:19
    Berichten
    327
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    452 in 97 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag daar geweest met 3 andere wandelaars met onder andere Poefboy.Door de werkzaamheden aan de duitse snelweg, half uur later gearriveerd.Zo rond 16.30..Het was er al vrij druk.Na wat bekende aangesproken te hebben ,zag ik de Griekse Elena op haar vertrouwd plekje bij de bar staan.Had haar al een tijdje niet meer gezien..Dus duurde niet lang voordat ik haar om de sleutel vroeg..Goede kamer maar toch wat minder dan vorige keren.Dit maal maar heel weinig tongzoenen.Na wat gegeten te hebben rond 20.00 de 2de kamergang met Juliana gehad..Ook wat minder dan vorige keten.Waarschijnlijk komt dit omdat het de meeste zaterdagen hier heel druk is,veel meer dan vorige maanden..Voordat ik naar huis ging ,nog gauw een kamertje gepakt met Linda.Ze is klein en slank en komt wat verlegen over..Had ze nog nooit eerder gezien,dus ik denk dat ze wel een beginner is.Kon ik ook wel merken op de kamer.Maar volgende keer geen zaterdag meer voor mij,want hoe later de avond hoe harder de muziek en hoe meer ongure mannen er binnen kwamen.Het was er ook heel benauwd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

  12. Onderstaande 10 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 april 2024),Firehawk (22 april 2024),Husky (23 april 2024),mentholbear (Gisteren),nick n. (23 april 2024),pret (22 april 2024),Reinstecke Fuchs (22 april 2024),rmjhexe (22 april 2024),WANDELAAR5 (22 april 2024),Wentelt Eefje (22 april 2024)

  13. #1307
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Elena is gewoon Roemeense.
    Griekenland verkoopt schijnbaar beter.

  14. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (22 april 2024)

  15. #1308
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 21:17
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.525
    Discussies
    121
    Thanks
    5.929
    Thanked
    5.018 in 2.170 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Elena is gewoon Roemeense.
    Griekenland verkoopt schijnbaar beter.
    Maar op z'n Grieks daar in tegen verkoopt wel...

  16. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (22 april 2024),WANDELAAR5 (22 april 2024)

  17. #1309
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.857
    Discussies
    32
    Thanks
    3.902
    Thanked
    2.363 in 1.023 posts

    Standaard

    Moet je bij Analia zijn , die moet nogal goed in Grieks zijn
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  18. Onderstaande 4 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 april 2024),JonnyFontane (22 april 2024),schoolmeester (22 april 2024),WANDELAAR5 (22 april 2024)

  19. #1310
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 21:34
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.964
    Discussies
    62
    Thanks
    8.292
    Thanked
    2.721 in 960 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Elena is gewoon Roemeense.
    Griekenland verkoopt schijnbaar beter.
    Ze is Albaans.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  20. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (22 april 2024)

  21. #1311
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Berichten
    2.092
    Discussies
    132
    Thanks
    4.083
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    En klapekster uiteraard.

  22. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 april 2024),JonnyFontane (23 april 2024),schoolmeester (23 april 2024)

  23. #1312
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 21:17
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.525
    Discussies
    121
    Thanks
    5.929
    Thanked
    5.018 in 2.170 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    En klapekster uiteraard.
    Hoe kom je daar nu bij?

  24. #1313
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:35
    Berichten
    1.842
    Discussies
    8
    Thanks
    9.048
    Thanked
    10.655 in 1.460 posts

    Standaard

    Vandaag 8 uur in Penelope waarvan 3 uur genoten van de zon en daarom heen de sauna en het zwembad.
    geen Klapeksters in mijn nabijheid aangetroffen,maar klapeksters trekken altijd wel foute mannen aan
    Twee keer een fijn uur genoten van mijn leenbruid.
    Bij mijn vertrek waren er 58 dames actief en rond de 80 ijsberen.
    De nodige obstakels zowel op de heenweg als de terugweg maar dat zijn we wel gewend van de Autobahn regisseurs
    Binnenkort meer

  25. Onderstaande 7 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (23 april 2024),Liefje (23 april 2024),mentholbear (Gisteren),Purrfect (Gisteren),Reinstecke Fuchs (23 april 2024),schoolmeester (Gisteren),WANDELAAR5 (23 april 2024)

  26. #1314
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:35
    Berichten
    1.842
    Discussies
    8
    Thanks
    9.048
    Thanked
    10.655 in 1.460 posts

    Standaard

    Zoals jullie in het intro van gisteren hebben kunnen lezen was ik te gast bij Penelope,
    voor een geringe bijdrage kreeg ik van de Poolse theke Eva om kwart over elf mijn beige werkpak,daarvoor had ik nog bij Oili voor het sympathieke bedrag van 1,74.9 mijn tank mogen vullen met E10!
    In het begin was het rustig maar bij mijn vertrek rond halfacht waren er toch voor een dinsdag 58 dames actief en zo`n 80 luie en actieve ijsberen.
    Had het geluk aan mijn zijde doordat de eerste uren de zon scheen dus na het ontbijt een ligbed met kussens bemachtigd en genoten van zon,sauna en een heerlijk schoon en fris zwembad met een temperatuur van 8 graden
    Een bezoek aan een saunaclub is voor mij altijd een stukje onthaasting en relaxen maar daarnaast natuurlijk ook de spanning om ondeugende dingen te doen met de aanwezige DVP,
    meestal heb ik een bescheiden groepje favorieten zoals Yvonne,Alex,Mirabella en vooral Roxana!
    En met deze mooie en lieve Roxana via twee sessies het bed gedeeld,ze was gekleed in een spannende transparante body met glitters die haar prachtige borsten accentueerde.
    Dit kleine dametje was weer in staat om Husky senior en junior naar grote hoogte te doen stijgen
    details laat ik achterwege maar alle service registers werden opengetrokken en we hebben weer geweldig van elkaar genoten en dat vonden de ook die maar door bleven zingen
    Het eten was gevarieerd met gekookte aardappelen,frites,visburger,vlees en veel fruit,mijn Latte Machiatto meermaals laten vergezellen door een plak chocoladecake en dat alles voor een z.g.n. budgetclub
    Ik heb in menig gerenommeerde saunaclub het minder meer gemaakt.
    Ook nog een tijd gesproken met de gisteren weer begonnen Roemeense Anka een fraaie slanke dame met een prettig lichaam en mooie kop waar twee reebruine ogen je smachtend aankijken
    maar de voorgaande sessies hadden mij toch te veel vermoeid om voor Anka een goede partner te zijn maar ze staat met stip in mijn balboekje,ook Dea de vriendin van Roxana is de moeite waard denk aan een triootje binnenkort!
    Voldaan om halfacht na een dubbel sessie mijn weg via de omleiding bij Hamminkeln vervolgd naar de mooie Veluwe

  27. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (Gisteren),mentholbear (Gisteren)

  28. #1315
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:35
    Berichten
    1.842
    Discussies
    8
    Thanks
    9.048
    Thanked
    10.655 in 1.460 posts

    Standaard

    Zoals jullie in het intro van gisteren hebben kunnen lezen was ik te gast bij Penelope,
    voor een geringe bijdrage kreeg ik van de Poolse theke Eva om kwart over elf mijn beige werkpak,daarvoor had ik nog bij Oili voor het sympathieke bedrag van 1,74.9 mijn tank mogen vullen met E10!
    In het begin was het rustig maar bij mijn vertrek rond halfacht waren er toch voor een dinsdag 58 dames actief en zo`n 80 luie en actieve ijsberen.
    Had het geluk aan mijn zijde doordat de eerste uren de zon scheen dus na het ontbijt een ligbed met kussens bemachtigd en genoten van zon,sauna en een heerlijk schoon en fris zwembad met een temperatuur van 8 graden
    Een bezoek aan een saunaclub is voor mij altijd een stukje onthaasting en relaxen maar daarnaast natuurlijk ook de spanning om ondeugende dingen te doen met de aanwezige DVP,
    meestal heb ik een bescheiden groepje favorieten zoals Yvonne,Alex,Mirabella en vooral Roxana!
    En met deze mooie en lieve Roxana via twee sessies het bed gedeeld,ze was gekleed in een spannende transparante body met glitters die haar prachtige borsten accentueerde.
    Dit kleine dametje was weer in staat om Husky senior en junior naar grote hoogte te doen stijgen
    details laat ik achterwege maar alle service registers werden opengetrokken en we hebben weer geweldig van elkaar genoten en dat vonden de ook die maar door bleven zingen
    Het eten was gevarieerd met gekookte aardappelen,frites,visburger,vlees en veel fruit,mijn Latte Machiatto meermaals laten vergezellen door een plak chocoladecake en dat alles voor een z.g.n. budgetclub
    Ik heb in menig gerenommeerde saunaclub het minder meer gemaakt.
    Ook nog een tijd gesproken met de gisteren weer begonnen Roemeense Anka een fraaie slanke dame met een prettig lichaam en mooie kop waar twee reebruine ogen je smachtend aankijken
    maar de voorgaande sessies hadden mij toch te veel vermoeid om voor Anka een goede partner te zijn maar ze staat met stip in mijn balboekje,ook Dea de vriendin van Roxana is de moeite waard denk aan een triootje binnenkort!
    Voldaan om halfacht na een dubbel sessie mijn weg via de omleiding bij Hamminkeln vervolgd naar de mooie Veluwe

  29. Onderstaande 10 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (Vandaag),irongiant (Gisteren),Joel75 (Gisteren),Kurt Cobain (Gisteren),Liefje (Gisteren),poefboy (Gisteren),Reinstecke Fuchs (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),Toetebel (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

 

 
Pagina 53 van 53 EersteEerste ... 3434950515253

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.

  Babylon 468*60