Pagina 40 van 41 EersteEerste ... 30363738394041 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 976 t/m 1.000 van 1002
    Last Online
    Vandaag @ 15:40
    Discussies
    7
    Thanks
    8.004

Standaard

Was in een goede bui en dacht laat ik deze goede bui eens delen met andere gelijkgestemden zoals sympathieke dames van plezier en op jacht zijnde ijsberen,of relax beren zoals ik.
    Reed om 11.30 de parkeerplaats op waar enkele Duitse auto`s stonden,na de ontvangst van een beige badmantel,na de douche het restaurant bezocht,
    drie eitjes,broodje kaas en een Latte Machiatto verder,de goed op temperatuur zijnde sauna bezocht en aansluitend wat baantjes getrokken in het zwembad!
    Duitse ijsbeer vanKees had ook weer zijn bivak opgeslagen in Penelope en met hem de laatste ontwikkelingen besproken in het ijsberenland van LR,Finca Erotica tot AG,
    overigens in zowel AG als Penelope zijn er weer party`s aanstaande zaterdag,onder het motto "Geburtstag Party" waarschijnlijk opening toentertijd van de deze saunaclubs
    Zelf mij twee uur vermaakt met mijn vaste vriendin Roxana,heerlijke tijd doorgebracht in kamer 3,
    Drankje mee,fijne massage en meermaals enorm van elkaar genoten,
    Vaak ga ik met mijn vaste leenbruiden op kamer in diverse clubs,waarom alles uitproberen als je met deze dames een fijne langdurige band opgebouwd hebt,de seks en intimiteit word steeds beter
    Na een lekkere maaltijd en een tweede bezoek aan de sauna en het zwembad mijn aandacht verlegd naar een nabijgelegen saunaclub, alwaar een op scherp staande dame wilde genieten
    van mijn aanwezigheid en vooral husky junior
    Bij mijn vertrek waren er 38 dames actief en er zouden er nog 3 bijkomen deelde de receptiedame mij mede,het aantal ijsberen schatte ik rond die tijd op 50!
    Dus om vijf uur op weg naar Diamond

2. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

cameltoe slide (14 mei 2023),Firehawk (10 mei 2023),Liefje (10 mei 2023),mentholbear (11 mei 2023),nieuwtje (11 mei 2023),poefboy (10 mei 2023),schoolmeester (10 mei 2023),Toetebel (10 mei 2023),WANDELAAR5 (10 mei 2023),Wentelt Eefje (11 mei 2023),wil01 (10 mei 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:46
    Discussies
    1
    Thanks
    66

Standaard

Gestern Abend auch noch dagewesen. Es waren bestimmt 45 Frauen vor Ort gewesen, für einen Mittwoch eine sehr beachtliche Anzahl. Das Essen es gab überbackene Frikadellen mit Reis und Nudeln haben auch sehr gut geschmeckt. Das Zimmer habe ich mit Stephania (2 Clubtag) geteilt. Stephania, 25 Jahre, Rumänin, braune Haare, KF 36 und ein wirklich hübsches Gesicht liefert sehr gut ab und gibt wirklich Vollgas auf dem Zimmer. Für 40 Euro eine der besten Leistungen seit ganz langer Zeit. Kann Stephania nur weiterempfehlen. Ebenfalls empfehlen kann ich noch Eliza, ebenfalls 25 Jahre, schlank, sieht leicht slowakisch aus. Mega sympathische und sehr gute DL. Sie nimmt allerdings 50 Euro für 30 Minuten.

4. Onderstaande 9 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (11 mei 2023),cameltoe slide (14 mei 2023),mentholbear (14 mei 2023),Patjax (14 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),Robwandelaar (12 mei 2023),schoolmeester (11 mei 2023),WANDELAAR5 (11 mei 2023),Wentelt Eefje (11 mei 2023)

Last Online
    Vandaag @ 17:42
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard

Kurzbericht von der "Party" - was im Fall Penelope bedeutet: 50 Euro Eintritt, großes gutes Buffet und etwas mehr verschiedenes Grillfleisch. Bin gerade kurz vor 20 Uhr gegangen - ich tippe auf 60 plus X Frauen. Deutsche Frauen: 5 plus X.
    Sonniger Nachmittag auf dreckigen Liegen. Essen war gut - endlich auch mal wieder Köfte. Buffet wie immer sehr gut, sehr viel Kuchen. Zwei Zimmer, Elly und Katarina. Beides in Ordnung.

Das Dunkelproblem stört im Sommer weniger, weil viele Frauen auch öfter nach draußen gehen und zumindest Teile des Innenraums von Tageslicht getroffen werden.

Positiv: Essen und Frauen
    Negativ: Dreckig, wie immer.

Preis/Leistung auch mit Party-Eintritt in Ordnung.

Ich habe meine Ansprüche aber auch zurückgefahren.

6. Onderstaande 11 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (13 mei 2023),Badslippers (13 mei 2023),cameltoe slide (14 mei 2023),Herr Fick ( 1 juni 2023),mentholbear (14 mei 2023),Partycrasher (13 mei 2023),Patjax (14 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),pret (13 mei 2023),Reinstecke Fuchs (14 mei 2023),schoolmeester (13 mei 2023)

Last Online
    Vandaag @ 19:40
    Discussies
    102
    Thanks
    72

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Kurzbericht von der "Party" - was im Fall Penelope bedeutet: 50 Euro Eintritt, großes gutes Buffet und etwas mehr verschiedenes Grillfleisch. Bin gerade kurz vor 20 Uhr gegangen - ich tippe auf 60 plus X Frauen. Deutsche Frauen: 5 plus X.
    Sonniger Nachmittag auf dreckigen Liegen. Essen war gut - endlich auch mal wieder Köfte. Buffet wie immer sehr gut, sehr viel Kuchen. Zwei Zimmer, Elly und Katarina. Beides in Ordnung.

Das Dunkelproblem stört im Sommer weniger, weil viele Frauen auch öfter nach draußen gehen und zumindest Teile des Innenraums von Tageslicht getroffen werden.

Positiv: Essen und Frauen
    Negativ: Dreckig, wie immer.

Preis/Leistung auch mit Party-Eintritt in Ordnung.

Ich habe meine Ansprüche aber auch zurückgefahren.
    War heute irgendwas im Köfte oder ist das ein Neuer Beron?

vanKees

Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Discussies
    94
    Thanks
    12.385

Standaard

Vandaag weer een bezoek gebracht aan deze mooie saunaclub.
    Het was redelijk rustig, gisteravond was er een party geweest.
    Schoolmeester heeft vandaag voor Duitsland gekozen.
    Achtereenvolgens een kamer gemaakt met de Duitse Celine, en vervolgens met de Duitse Josefien.
    Beide zeer goede kamers, met het betere blaaswerk.
    Ben de laatste tijd een beetje klaar met die RumBulkliek na een paar matige kamergangen.
    Allemaal de groeten vanaf de mooie Veluwe !

Schoolmeester.

9. Onderstaande 14 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (14 mei 2023),Firehawk (14 mei 2023),Haradamannetje (14 mei 2023),Herr Fick ( 1 juni 2023),Husky (14 mei 2023),mentholbear (14 mei 2023),Patjax (14 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),pret (14 mei 2023),Reinstecke Fuchs (14 mei 2023),Toetebel (15 mei 2023),WANDELAAR5 (14 mei 2023),wil01 (14 mei 2023),wooley (23 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    102
    Thanks
    72

Standaard

Heute den Vatertag nach dem Motto verbracht: „Schuster bleib bei deinen Leisten“ wieder im PdL aufgeschlagen. Nach kleinem Frühstück die Sonne mit 3 Bekannten im Garten genossen. Den ersten Energieschub gönnte ich Anastasia, wie immer grundsolides Zimmer ohne Murren und Mucken. BJ, Reiter, Doggy und Mission brachten mich aber nicht zum Abschluß.
    Noch nie erlebt, um 15.20 war schon das komplette Buffet geräubert. Den Nachschlag auch verpasst, 2 Stücke Kuchen mussten reichen.
    Das ist ja Mimi. Optisch für mich eine schöne Frau. Kumpel von mir hatte an ihrem zweiten Tag ein gutes, aktives Zimmer. Kann da was schiefgehen? JA. Kommunikationsprobleme führen zu einem holprigen Anfang und das Gefühl, dass Mimi sich auf den Osmanen-Service um-/eingestellt hat. Bei mir war da schnell die Luft raus. Sie machte sich wirklich Sorgen, auch meine Erklärung, dass das 'das Leben' sei beruhigte Sie nur bedingt. Erstes unbefriedigendes Zimmer im Jahr 2023. Aber ich habe auch einige Signale übersehen/überhört.
    Abendbuffet, Schlange wie bei einer Tafelstelle. Wieder 20 Minuten und die Bleche waren wieder leer.
    Später rettete INDIRA mir mein SC-Ego mit traumhaften BJ und anschließendem Löffelchen und Mission mit meinem Kommen.
    3x halbe Stunde mit 3 verschiedenen Frauen für 40/50/50€.
    Noch etwas entspannen und dann ab in die Federn. Habe morgen ein Überraschungsdate!

VanKees

Last Online
    Discussies
    102
    Thanks
    72

Standaard

Heute den Vatertag nach dem Motto verbracht: „Schuster bleib bei deinen Leisten“ wieder im PdL aufgeschlagen. Nach kleinem Frühstück die Sonne mit 3 Bekannten im Garten genossen. Den ersten Energieschub gönnte ich Anastasia, wie immer grundsolides Zimmer ohne Murren und Mucken. BJ, Reiter, Doggy und Mission brachten mich aber nicht zum Abschluß.
    Noch nie erlebt, um 15.20 war schon das komplette Buffet geräubert. Den Nachschlag auch verpasst, 2 Stücke Kuchen mussten reichen.
    Das ist ja Mimi. Optisch für mich eine schöne Frau. Kumpel von mir hatte an ihrem zweiten Tag ein gutes, aktives Zimmer. Kann da was schiefgehen? JA. Kommunikationsprobleme führen zu einem holprigen Anfang und das Gefühl, dass Mimi sich auf den Osmanen-Service um-/eingestellt hat. Bei mir war da schnell die Luft raus. Sie machte sich wirklich Sorgen, auch meine Erklärung, dass das 'das Leben' sei beruhigte Sie nur bedingt. Erstes unbefriedigendes Zimmer im Jahr 2023. Aber ich habe auch einige Signale übersehen/überhört.
    Abendbuffet, Schlange wie bei einer Tafelstelle. Wieder 20 Minuten und die Bleche waren wieder leer.
    Später rettete INDIRA mir mein SC-Ego mit traumhaften BJ und anschließendem Löffelchen und Mission mit meinem Kommen.
    3x halbe Stunde mit 3 verschiedenen Frauen für 40/50/50€.
    Noch etwas entspannen und dann ab in die Federn. Habe morgen ein Überraschungsdate!

VanKees
    Laatst gewijzigd door vanKees; 18 mei 2023 om 23:30 Reden: Doppelt

12. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (20 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),WANDELAAR5 (19 mei 2023),Wentelt Eefje (24 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    66

Standaard

Gestern vor Ort gewesen und die Servicegranate Nicole, ca. 25 Jahre, Rumänin im Wiederholungsmodus gemacht.

Das Zimmer mit Nicole gehört auf jeden Fall zu den Top 5 des bisherigen Jahres.

Top Blowjob mit Unterdruck, ZK die von ihr ausgegangen sind, Dreistellungskampf perfekt mit ordentlich Tempo und nicht nur einseitig gesteuert.

Abschluss perfekter Mix aus Hand und Mund und die kompletten 30 Minuten vollständig ausgeschöpft.

50 Euro für ein wahres Traumzimmer. Großen Dank an Nicole

14. Onderstaande 9 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (21 mei 2023),donkeywonkey (21 mei 2023),Husky (22 mei 2023),mentholbear (22 mei 2023),Patjax (21 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),schoolmeester (21 mei 2023),WANDELAAR5 (21 mei 2023),Wentelt Eefje (24 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    8.004

Standaard

Penelope werd op zaterdag de 3e saunaclub afgelopen week,GG en AG waren respectievelijk de 1e en de 2e!
    De zon en het goede weer geven mij het optimale saunaclub gevoel en laten de hormonen opspelen.
    Ook de UV schemerwereld van Penelope bevalt mij uitermate goed
    Nam om 11.00 uur mijn beige werkkostuum in ontvangst van Marion de receptiedame van dienst,
    na een lekker ontbijt meerdere keren de sauna en zwembad bezocht,regelmatig gooide een amateur "aufguss meister"een menthol of citroen mengseltje in het water,heerlijk
    Gedurende de dag kwamen er behoorlijk veel dames acte de présence geven,bij mijn vertrek rond 23.00 uur waren dat er toch wel 68 liet de AWL mij zien,
    68 merendeels voorzien van de juiste maten zoals Iris,Indira,Roxana,Steffie,Katharina,Alice en vele anderen.
    uit tropische streken zag ik o.a. Coco,Isabela,Rosa en ook Wendy,
    Gedurende de middag kwamen daar uit AG ook nog Aischa,Danielle en Cara bij.
    Het eten was weer van uitstekende kwaliteit
    Vonden trouwens ook mijn collega veelplegers Patjax,Firehawk,Graagmneuker,Brombeerzuid en Shakir,
    Met de sympathieke Shakir voor het eerst kennis gemaakt en het saunaclub leven wat doorgenomen.
    Mijn eerste kamer was met Roxana,
    eerst wat inleidend gevrij op de sofa, en daarna voor twee uur kamer 2 afgehuurd,
    het hele repertoire doorgenomen inclusief wat passages uit de Kamasutra.
    Het was prima met kleine lieve GFE dametje.
    Biertjes mee op en wederzijds weer enorm genoten van het liefdevol spektakel,met voor en na de massage, de nodige hoogtepunten
    Graagneuker had met zijn functie als voorneuker ook zijn bedrage geleverd met een roodharige schoonheid,echter vond zijn voorbeeld geen vervolg bij de Firehawk en Patjax.
    Ook BBZ was actief met de dames,tussen het pijproken door
    Firehawk en Patjax gingen helaas ongepopt naar huis
    Zoals reeds vermeld kwamen vanuit AG, Aicha,Cara en Danielle de gelederen van Penelope versterken,
    Cara is ook een favoriete leenbruid van Husky,
    Dus toen we elkaar onverwachts in Penelope troffen was een liefdevol samenzijn onvermijdelijk!
    Kamertje voor een uur afgehuurd,langer kon niet vanwege de enorme neukdrukte
    Heerlijke kamer gemaakt met deze rondborstige zwartharige schoonheid,
    van tot fijne GFE seks alles kwam aan de orde tijdens dit uur
    Ze vertelde mij dat ze graag in Penelope wil gaan werken,beviel haar beter als AG!
    Vanaf zondag is ze ruim een week afwezig vanwege een bezoek aan haar thuisland.
    Kort na elf uur voldaan vertrokken na twee sessies, naar de mooie Veluwe getooid in een groen decor

16. Onderstaande 17 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (23 mei 2023),donkeywonkey (24 mei 2023),Firehawk (22 mei 2023),Liefje (22 mei 2023),ME262 (22 mei 2023),mentholbear (22 mei 2023),Patjax (23 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),poefboy (22 mei 2023),pret (22 mei 2023),Reinstecke Fuchs (23 mei 2023),schoolmeester (23 mei 2023),Toetebel (22 mei 2023),WANDELAAR5 (23 mei 2023),Wentelt Eefje (24 mei 2023),wil01 (22 mei 2023),wooley (23 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    66

Standaard

Zwei weitere Besuche dort und zweimal sehr zufrieden gewesen.
    Am Sonntag, die Sonne genossen im wirklich schönen Außenbereich des Clubs mit dazugehörigen Pool.
    Und Mittwoch ein wenig relaxt mit einigen Saunagängen.
    2 Top Wiederholungszimmer mit zwei 20 jährigen verbracht, was möchte man eigentlich noch mehr?
    Sonntag war Mimi meine Außerwählte und am Mittwoch vergnügte ich mich erneut mit Stephania.
    Beide Damen gehören zusammen mit Nicole momentan zu meinen Lieblings Frauen.
    Übrigens ist Cristina wieder da und ACA Gold Gina hält sich länger im Penelope auf als vorher gedacht.

18. Onderstaande 3 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

Patjax (26 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),WANDELAAR5 (26 mei 2023)

Last Online
    Vandaag @ 13:47
    Discussies
    6
    Thanks
    1

Standaard

Paar maanden terug in penelope geweest en trof daar een super mooie dame lang bruin haar tot haar kont , denk 160 a 165 lang super mooie lichaam ze heeft een beugel echt een mooie meid om te zien !! nou ben ik afgelopen vrijdag . zaterdag geweest maar haar niet gezien volgens mij heet ze maria iemand een idee .

thanks

Last Online
    Vandaag @ 13:47
    Discussies
    6
    Thanks
    1

Standaard

Paar maanden terug in penelope geweest en trof daar een super mooie dame lang bruin haar tot haar kont , denk 160 a 165 lang super mooie lichaam ze heeft een beugel echt een mooie meid om te zien !! nou ben ik afgelopen vrijdag . zaterdag geweest maar haar niet gezien volgens mij heet ze maria iemand een idee .

thanks

Last Online
    Vandaag @ 19:59
    Discussies
    60
    Thanks
    329

Standaard Penelope (Great Palace) , Castrop-Rauxel , Algemeen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sam1011 Bekijk bericht

thanks
    Het is inderdaad een wonderschone dame met een topservice! Ik heb haar voor het laatst begin december 2022 gezien. Echter heb ik van een aantal vaste klanten van Penelope vernomen dat zij na een heel lange pauze in april heel kort gewerkt heeft en sindsdien niet meer is teruggekeerd. Zij schijnt een nieuwe "vriend" te hebben. En daarom is ze gestopt. Het blijven wel klapeksters he

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

22. Onderstaande 4 leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

Husky (26 mei 2023),Reinstecke Fuchs (28 mei 2023),schoolmeester (26 mei 2023),wil01 (26 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    102
    Thanks
    72

Standaard

Zum Verständnis... eine Woche zuvor :
    Anna:" Du schreibst schlecht über mich" "Was und wo?" "Na hier".
    Heute habe ich ihr das gezeigt was ich geschrieben habe. "Da steht nichts von kindisch, launisch und unzuverlässig!" (Mann sollte halt keine Berichte kopieren und faken. Da Anna mich lange kennt und schon immer meine Ehrlichkeit zu ihr schätzt war das für Dich ein Eigentor.) So hat Anna noch nie Gas auf dem Zimmer gegeben! Das war eine 10 von 10!
    Am frühen Nachmittag checken zwei neue schlanke Rumäninnen und 3 AcaG Ladies - Aisha, Manuela und Karina - ein um etwas Auffrischung zu bringen. Manuela hat mir schon letztes Jahr bei meinem einzigen Besuch im AcaG gefallen. Eine natürliche, hübsche frauliche Person. Schon im Clubraum schien ich ihr Interesse zu wecken und so traf ich Sie im Raucherbereich, wo aber Türke dazwischen fummelte und weiteres verhinderte. Aber nach dem 10 Minuten Zimmer war ich frischgeduscht am Ball. Nach ihrer Meinung waren Wir schon Mal auf Zimmer im Gold, ich bin alt... dement?... aber das verhinderte nicht dass Wir Beide eine schöne halbe Stunde verbrachten. "Endlich mal f...." und das noch ausdauernd brachte mir ihre Achtung. Für mich die Gewissheit, da folgt ein weiteres Mal. 50€ war der gerechte Lohn mit meinem Ratschlag, das aber vor dem Zimmergang zu kommunizieren. Da ist Manuela Profi, assoziiert gut und weiß auch die richtigen Worte zu benutzen um dem Mann angenehm "den Honig um den Mund zu schmieren". Das Wichtigste aber, die Performance auf dem Zimmer ist gut, ich bin mir sicher beim zweiten noch besser.
    Gute Nacht Gemeinde ( und mit etwas Glück kommt heute mein Club Highlight!)

VanKees

24. Onderstaande 6 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Meme Moo (27 mei 2023),Patjax (31 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),schoolmeester (27 mei 2023),uurtje (27 mei 2023),WANDELAAR5 (27 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    12.385

Standaard

Vandaag stond er weer een dag Penelope in schoolmeester zijn agenda.
    Dus, wat doe je dan? OP naar Penelope.
    Het was gezellig druk en mooi weer, wat wil je nog meer ?
    Nou, een goede kamergang.
    Dit is gebeurd met de mooie Duitse Zoe.
    Gezellig bijgepraat met Husky, de AH man, wil01 en Reinsteche fuchs.
    Het eten en drinken was zoals altijd weer voortreffelijk.
    Penelope, tot de volgende keer !

Groet, schoolmeester.

26. Onderstaande 16 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 mei 2023),Eddy_V (28 mei 2023),Firehawk (27 mei 2023),Hoerenfluisteraar (28 mei 2023),Liefje (28 mei 2023),ME262 (28 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),poefboy (27 mei 2023),pret (27 mei 2023),Reinstecke Fuchs (28 mei 2023),rmjhexe (27 mei 2023),Shakir (28 mei 2023),Toetebel (27 mei 2023),uurtje (28 mei 2023),WANDELAAR5 (28 mei 2023),wil01 (27 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    66

Standaard

Nach einem zimmerlosen Magnum Aufenthalt am Freitag ging's gestern ins Penelope bei diesem Traumwetter. In der Sauna sehr nett mit Schoolmester unterhalten. Husky habe ich beim Sonnenbaden natürlich auch erblicken können. Zwei Top Zimmer mit Francesca und Cristina gehabt. Speziell Francesca scheint auf dem Weg zusein dort zu einem der neuen Stars aufzusteigen. Alleine ihre Tanzeinlagen sind schon den Großteil des Eintrittsgeldes wert. Für beide Mädels musste ich 50 Euro bezahlen, aber alleine zweimal diese Optik sehen zu dürfen war's mir wert.

28. Onderstaande 5 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

Husky (29 mei 2023),Patjax (31 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),schoolmeester (28 mei 2023),WANDELAAR5 (28 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    8.004

Standaard

Afgelopen zaterdag was een dag vol zon,kwetterende vogels,vrouwen in veelkleurige korte rokjes, tijd om een saunaclub te bezoeken met een verkoelend zwembad,
    dus vroeg vertrokken om op tijd in Penelope te zijn.
    Rond 11 uur reed ik de parkeerplaats op,daarna mijn werkpak in ontvangst genomen, en mij verwend met een smakelijk ontbijt waarbij natuurlijk de eitjes niet mogen ontbreken.
    Werd al hartelijk begroet door een paar Duitse veelplegers en Schoolmeester die als vroege vogel ook aanwezig was.
    Gauw de sauna en het zwembad in om op tijd een ligbed te scoren naast het zwembad.
    Daarna de koperen ploert zijn werk laten doen,
    ruggetje en bips laten insmeren door Eveline die in adamskostuum dicht bij mij lag,
    Schoolmeester was recentelijk jarig geweest en om dat te vieren bracht hij regelmatig een heerlijk koud bij de dorstige Husky en Eveline
    Heerlijk genieten in de tuin met een sigaartje en een biertje onder handbereik,bij het oplopen van de lichaamstemperatuur snel ter afkoeling een duik in het water.
    Komend uit het water overzag ik de groep ijsberen rond het zwembad,beter gezegd een groep walrussen, dicht bijeen, een aantal met dikke buiken en walrus snorren,
    het leek wel een opname van een natuurfilm op een eiland
    Rond 4 uur in de middag stond een lieftallig duifje bij het zwembad mijn naam te roepen,
    dus snel naar leenbruidje Roxane getogen om haar te knuffelen en te kussen,
    na samen een pafke geconsumeerd te hebben hebben we ons gezellig samenzijn bekrachtigd in kamer drie bij de massageruimte,
    tweeënhalf uur hebben we onze lichamen geparkeerd in een groot bed,
    drankjes meegenomen en gaan met de banaan.
    De banaan was al snel in de goede stemming om plaats te nemen in de zachte omgeving van een sappige mangovrucht,
    wat een feest,wat een heerlijke seks,door een intense pijp sessie werd mijn banaan constant naar de sappige vrucht geleid,
    een vrucht die door het betere lik en massagewerk steeds sappiger en vochtiger werd!
    Tussendoor een fijne massage waar de banaan en de daar onder hangende kiwi's prima verzorgd werden
    Na de massage begonnen we weer van voren af aan,meerdere keren mijn banaan in de overrijpe mangovrucht tot ontbranding laten komen
    Kortom een supersessie met mijn vaste leenbruidje
    Er waren meerdere Nederlandse ijsberen aanwezig,o.a. naast Schoolmeester ook YYlover,AHman,Neverenough,Wil01 en van afstand de Duitse ijsbeer Reinstecke Fuchs en natuurlijk vanKees.
    Tijdje rustig aangedaan,een biertje hier of een Latte Machiatto daar,nog met een aantal mij bekende Duitse ijsberen gesproken die ik nog ken uit uit vroeger tijden vanuit Villa Vertigo,GT en VM.
    Natuurlijk nog genoten van het lekkere eten en tijdens het uitbuiken met de AHman het plan opgevat om naar AG te gaan,
    had wel interesse want daar zaten ook nog wat liefdesduifjes van Husky.
    Zo gezegd zo gedaan dus om acht uur vertrokken naar AG,
    Bij mijn vertrek nog de AWL ingezien bij de receptiedame en dat toonde dat er 53 dames aanwezig waren en ik dacht zo ruim 80-90 ijsberen,
    dus nog even geen vertrek naar de mooie Veluwe,maar eerst een tussenstop bij de mooie dames in AG

30. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (29 mei 2023),envert (30 mei 2023),Firehawk (29 mei 2023),forgetskinnyletsgetfatty (29 mei 2023),Liefje (29 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),poefboy (30 mei 2023),schoolmeester (29 mei 2023),Toetebel (29 mei 2023),WANDELAAR5 (29 mei 2023),wil01 (29 mei 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:08
    Discussies
    43
    Thanks
    4.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Er waren meerdere Nederlandse ijsberen aanwezig,o.a. naast Schoolmeester ook YYlover,AHman,Neverenough,Wil01 en van afstand de Duitse ijsbeer Reinstecke Fuchs en natuurlijk vanKees.
    Dan loopt er een dubbelganger rond want YYlover is zeker geen Penelope lover. Ook al is het eten aldaar op 5*
    Ben er al maanden niet meer geweest.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    12.385

Standaard

Vreemd dat ik jou OOK gezien heb.
    Hoezo dubbelganger ?

Groet, schoolmeester.

Last Online
    Vandaag @ 23:53
    Discussies
    139
    Thanks
    4.932

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    ruggetje en bips laten insmeren door Eveline die in adamskostuum dicht bij mij lag,

34. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (29 mei 2023),Giodude (29 mei 2023)

Last Online
    Vandaag @ 22:09
    Discussies
    1
    Thanks
    94

Standaard

Afgelopen maandag voor het eerst naar Penelope geweest.
    Bij binnenkomst een net ontvangst en als ijsbeer met ervaring in andere zaken is het hier heel duidelijk en vanzelfsprekend waar en hoe het gaat.
    We waren iets later dan gepland daar, waardoor het eten niet heel erg lang meer bleef staan.
    Dat het eten weg gaat rond de klok van 16:00 was mij niet bekend, maar hadden geluk dat we nog ons lekker vol konden duwen na een lange rit.
    Na de innerlijke mens te vullen werd het tijd om te gaan kijken wie ik gelukkig kon maken met te vullen met mijn innerlijke mens.

Ik weet niet of het ik nog eens moet melden.....maar namen.......hopeloos bij mij.

Mijn oog was gevallen op een hele fijne meid qua postuur, zwarte haren ( hebben ze overigens allemaal op een 2 tal na ) en haar naam getatoeerd tussen haar nek en borsten in. Kleinere met siliconen gevulde borsten ( mooi werk ) Ze had na de ouderwetse service alleen een natte vinger nodig om mij verder het werk bij haar te laten doen.
    Hele goede ouderwetse service voor een hele nette prijs.

Dan vind ik het jammer dat er geen eten meer is, ik wil altijd graag eten naar een goeie neukpartij. Dit is ook goed voor de potentie en alles waar bij te vullen.
    Dan maar na de nodige soda drankjes de sauna in. Hier een paar leuke gesprekken gehad en ook belangrijk weer gelachen.

Voor een 2e kamer viel mij ook op een nette dame met natuurlijke borsten en gezicht, een natuurlijk gezicht vind ik ontzettend belangrijk. Permanente makup kan ik nog hebben maar opgeblazen lippen vind ik hondslelijk. Maar dit terzijde. Als ik me niet vergis ( ja het is niet te geloven ) hete ze Klara of Kara of iets in de geest.
    Zij is ook een leuk zoet meisje van rond de 23 jaar oud met een prima service, maar omdat ik niet heb kunnen eten tussendoor was heintje er niet de hele tijd met z'n koppie erbij. Hier kon deze meid niks aan doen.

Pluspunten:

Vrouwen zitten niet aan je te trekken om naar de kamer te gaan
    Redelijke tuin met zwembad
    Entree Prijs / kwaliteit is prima
    Eten is Prima

Nadeel:

Niet hele dag eten beschikbaar
    Geen stort emmer voor na de sauna
    Afstand vanuit grens nederland.

Al met al vind ik deze zaak vallen onder de categorie : vroeger was alles beter

36. Onderstaande 11 leden hebben frittentitten bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (31 mei 2023),Firehawk (31 mei 2023),Hoerenfluisteraar (30 mei 2023),Liefje (30 mei 2023),Patjax (31 mei 2023),Picasso 1 (30 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),pret (31 mei 2023),Reinstecke Fuchs (31 mei 2023),schoolmeester (31 mei 2023),WANDELAAR5 (30 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    12.385

Standaard

Op Zaterdag is er eten vanaf 15.00 uur, en word daarna regelmatig bijgevuld.

Groet, schoolmeester.

Last Online
    Discussies
    102
    Thanks
    72

Standaard

frittentitten,
    "...en haar naam getatoeerd tussen haar nek en borsten in..." Das ist Christina.
    "...Kleinere met siliconen gevulde borsten ( mooi werk )..." 100% Natur!! (Frage Reinstecke Fuchs!)

Van Sondag tot Donderdag van 15.00 tot 17.00 en weer van 18.00 is die buffet gevul met ander kos.

vanKees

39. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Reinstecke Fuchs (31 mei 2023)

Last Online
    Vandaag @ 22:09
    Discussies
    1
    Thanks
    94

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    frittentitten,
    "...en haar naam getatoeerd tussen haar nek en borsten in..." Das ist Christina.
    "...Kleinere met siliconen gevulde borsten ( mooi werk )..." 100% Natur!! (Frage Reinstecke Fuchs!)

Van Sondag tot Donderdag van 15.00 tot 17.00 en weer van 18.00 is die buffet gevul met ander kos.

vanKees
    Ook ik kan me vergissen.

Neemt niet weg dat ze mooi zijn

41. Onderstaande leden hebben frittentitten bedankt voor deze bijdrage:

Reinstecke Fuchs (31 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    66

Standaard

In der Tat die Brüste von Christina sind zu 100 Prozent Natur.
    Da sie extrem Straff und ohne Brustfaltenansatz sind, könnte man von weiten tatsächlich denken, das wären leichte Sillis.

Sehr hübsches Mädchen, aber sehr introvertiert.
    Kann aber total verstehen, dass der Vorschreiber von ihr begeistert ist. Ich bin es mittlerweile überraschenderweise auch.

Schon eine Wiederholung mit der süßen gemacht und diese war noch besser als das erste Zimmer.

Jedoch erwartet keine Hochzeitsnacht. Aber lässt sich bei Sympathie gut führen und dann taut sie irgendwann auch auf.

Kann mir weitere Zimmereinheiten mit ihr vorstellen in Zukunft.

43. Onderstaande 5 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

Hoerenfluisteraar (31 mei 2023),Patjax (31 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023),schoolmeester (31 mei 2023),WANDELAAR5 (31 mei 2023)

Pagina 40 van 41 EersteEerste ... 30363738394041 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten