Was in een goede bui en dacht laat ik deze goede bui eens delen met andere gelijkgestemden zoals sympathieke dames van plezier en op jacht zijnde ijsberen,of relax beren zoals ik.
Reed om 11.30 de parkeerplaats op waar enkele Duitse auto`s stonden,na de ontvangst van een beige badmantel,na de douche het restaurant bezocht,
drie eitjes,broodje kaas en een Latte Machiatto verder,de goed op temperatuur zijnde sauna bezocht en aansluitend wat baantjes getrokken in het zwembad!
Duitse ijsbeer vanKees had ook weer zijn bivak opgeslagen in Penelope en met hem de laatste ontwikkelingen besproken in het ijsberenland van LR,Finca Erotica tot AG,
overigens in zowel AG als Penelope zijn er weer party`s aanstaande zaterdag,onder het motto "Geburtstag Party" waarschijnlijk opening toentertijd van de deze saunaclubs
Zelf mij twee uur vermaakt met mijn vaste vriendin Roxana,heerlijke tijd doorgebracht in kamer 3,
Drankje mee,fijne massage en meermaals enorm van elkaar genoten,
Vaak ga ik met mijn vaste leenbruiden op kamer in diverse clubs,waarom alles uitproberen als je met deze dames een fijne langdurige band opgebouwd hebt,de seks en intimiteit word steeds beter
Na een lekkere maaltijd en een tweede bezoek aan de sauna en het zwembad mijn aandacht verlegd naar een nabijgelegen saunaclub, alwaar een op scherp staande dame wilde genieten
van mijn aanwezigheid en vooral husky junior
Bij mijn vertrek waren er 38 dames actief en er zouden er nog 3 bijkomen deelde de receptiedame mij mede,het aantal ijsberen schatte ik rond die tijd op 50!
Dus om vijf uur op weg naar Diamond![]()