Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Angelique (blond, russisch) (PHG)

    Naam : Angelique

    Haarkleur/-lengte : Blond, halflang zeer geblondeerd

    Lengte dame : 1.75m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, A/B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Russische, beperkte talenkennis

    Leeftijd : 22-25 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Over het algemeen goed. Service PZC,NMC, Beffen, Zoenen

    Bijzonderheden :Ze heeft hele blauwe ogen, vaak teveel lippenstift en rookt zeer dunne sigaretjes.Wel vriendelijk.

    Tijdsduur : 1 uur

    Prijs : 75 euro

    Extra’s :

    Laatst gezien : Oktoberfest 2005
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Angelique, 04/04/04

    Gisterenmiddag voor de 5e achtereenvolgende week naar Oedt gereden. Een tip ter plaatse van Tommy (ultragoed ingevoerd in ultrakorte tijd !) deed mij besluiten om Angelique aan te spreken. Haar mooie blauwe ogen gaven mij bij ons oogcontact het laatste zetje. De suggestieve fopspeen die Tommy om m'n nek gehangen had, bracht 'n ontdeugend gesprekje met Angelique op gang. Al snel gevolgd door de sleutel en de gang naar 'n kamer in de kelder.

    Tja, hoe zal ik het zeggen ?! Dat ze 'n leuk snoetje met mooi lichtblond haar en smeltende blauwe kijkers heeft ? Dat ze 'n heerlijk lijf met mooie borstjes heeft ? Dat ze lekker kust en vrijt ? Is allemaal waar, en meer dan dat, ik had met Angelique 'n behoorlijke GFE. Het verstand zegt dat het niet waar is, het gevoel staat daar haaks op. In ieder geval vond ik het geweldig met haar. Voor degenen die graag vernemen wat Angelique zo bijzonder maakt: ze doet hetzelfde als de meeste anderen, alleen met veel meer gevoel en aandacht.

    P.S.: Vanaf het moment dat Angelique mij aankeek, zag ik iets heel bijzonders aan haar. Ik kon m'n ogen maar niet van haar gezichtje af houden. En nu weet ik wat het was. Angelique lijkt op mijn vroegere buurmeisje, waar ik heimelijk verliefd op was. Daardoor had ik genoeg aan Angelique's blauwe ogen en natte kussen. Nou ja, nog 'n paar kleine zetjes daarna dan, en, bingo :p.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard Angelique

    12-04-2004

    Bredero had Angelique al enkele keren in de bar zien zitten en dat zitten duurde naar mijn zin net iets te lang dus besloot ik maar om daar vorige donderdag een eind aan te maken. Na een eertse gesprekje - ze spreekt niet echt geweldig Duits maar voldoende voor een babbel - nog even de innerlijke mens versterkt ( zij ook trouwens ) en haar daarna uitgenodigd tot het sleutelritueel ;D. We belandden in één van de Centerparkhuisjes en aan enthousiasme was er bij Angelique geen gebrek. Er werd stevig getongzoend, pijpen was lekker, beffen werd op prijs gesteld en neuken was ook al OK. Enig nadeel was - zoals bij nogal wat andere dames - alweer die sigarettensmaak in de mond. Leuk voor de rokers onder ons maar Bredero behoort niet tot deze groep. Verder absoluut geen kritiek dus even hierop letten Angelique en het komt allemaal voor de bakker.

  4. #4
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zij is er weer, Angelique was vorig jaar, naast Mandy uiteraard, mijn top favoriete, zij kan je zoenen alsof je de enige man op de wereld bent en ze je eindelijk gevonden heeft
    Helaas moet ik wel melden dat het superslanke bij haar er wel vanaf is. Angelique is een stukje voller geworden en ook haar borsten zijn in omvang toegenomen, maar voor de rest nog altijd dezelfde lieve meid met haar typische russische humor die misschien niet iedereen zo kan waarderen.
    De eerste paar minuten op de kamer was nog even aftasten, maar na een korte knuffelsessie was het vertrouwde gevoel weer helemaal terug. Ook met haar geheugen was niets mis mee, alle zaken die we in het verleden al eens besproken hadden wist zij weer haarfijn naar boven te halen en wilde zij weten hoe het er nu voorstond. Een uur was veel te kort.
    Haar service is nog altijd top, dus nu maar hopen dat zij inderdaad weer snel terugkomt.
    Wat mij wel verraste is dat zij mij melde dat zij in September ook al 2 weken weer in Happy was en ik heb haar toen niet gezien, terwijl ik er toch wekelijks ben en niemand heeft er toen iets over geschreven
    Dus herenijsberen doe mij een plezier als iemand Angelique weer eens ziet meld dat dan al is het alleen al voor het plezier van een ander!

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luckyl
    Helaas moet ik wel melden dat het superslanke bij haar er wel vanaf is. Angelique is een stukje voller geworden en ook haar borsten zijn in omvang toegenomen, maar voor de rest nog altijd dezelfde lieve meid met haar typische russische humor die misschien niet iedereen zo kan waarderen.
    .......
    .......
    Wat mij wel verraste is dat zij mij melde dat zij in September ook al 2 weken weer in Happy was en ik heb haar toen niet gezien, terwijl ik er toch wekelijks ben en niemand heeft er toen iets over geschreven
    Dus herenijsberen doe mij een plezier als iemand Angelique weer eens ziet meld dat dan al is het alleen al voor het plezier van een ander!


    Ik had gemeld dat ik haar op het Oktoberfest weer gezien had
    Ik weet nog dat ze de eerste keerer was en samen met Edwin2004 naar de kamer. Hele goede meid maar eerst de lipstift weghalen. Doet ze al veel minder. Ik zag wel dat ze wat dikker was maar ze heeft toch niet haar borstjes laten vergroten . Heb je wat meer om vast te houden want er konden wel wat kilo's bij

    Willem2:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik had gemeld dat ik haar op het Oktoberfest weer gezien had

    Dat klopt maar toen was ik nog niet bekend met dit forum, maar op Hookers stond niets. Mijn opmerking is meer gericht op de toekomst. Aangezien Angelique er niet vaak is wil ik haar liever niet mislopen vandaar dit verzoek.


    Ik weet nog dat ze de eerste keerer was en samen met Edwin2004 naar de kamer. Hele goede meid maar eerst de lipstift weghalen. Doet ze al veel minder. Ik zag wel dat ze wat dikker was maar ze heeft toch niet haar borstjes laten vergroten . Heb je wat meer om vast te houden want er konden wel wat kilo's bij

    Willem2:wink:
    Nee gelukkig is zij nog niet aan de siliconen, maar ik ben meer een liefhebber van klein maar fijn en wat mij betreft mogen die kilo's er ook wel weer vanaf, maar ook dat is persoonlijk, maar voor de duidelijkheid zij is nog altijd slank alleen niet superslank meer.

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Daumen hoch Angelique (blond, russisch)

    Haarkleur/-lengte : Lichtblond lang
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : b
    Nationaliteit/Taal : russische Duits(goed)
    Leeftijd : 24
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: (stevig) Zoenen, NMC, PZC en veel meer denk ik
    Voordelen: erg goed allemaal, erg leuk
    Nadelen: geen kunnen ontdekken
    Tijdsduur : 40 Min
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: geen gewoon goed.

    Tja het was me gister weer een avondje. Zwaarvermoeid kwam ik al aan in ons duise clubhuisje, ik had de nacht ervoor maar 3 uur geslapen. Maar goed belofte maakt schuld dus ik met toch wel enige goeie zin naar PHG getogen. Daar aangekomen viel mijn oog op angelique, een meisje dat me nu eigelijk pas echt opviel. Totaal niet mijn type maar goed willem vond dat ik dat maar eens moest proberen dus, ik op avontuur. Willem, bedankt!!!! Want het was echt super. Ik moet inderdaad toegeven dat ze erg koel deed in de bar. Maar goed ik ben een warme beer dus dat was zo op kamertemperatuur zullen we maar zeggen. Alwaar ik een zeer mooie dame mocht bewonderen lichamelijk zeker al een toppertje, erg mooi allemaal. Ze blijkt erg ervan te genieten, ik maakte me even wijs dat het aan mij lag. . Nee maar even zonder gekheid echt een hele goede ervaring geen top 5 maar zeker wel top 10.Moest ik er een punt aan geven zuo het zeker in de 9+ sfeer zitten.

    Wauw.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

  Diamond 468*60