Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 1m75
Postuur : Normaal
Cupmaat : C (echt)
Nationaliteit/Taal : Cubaans, engels
Leeftijd : 30
Service: massage / pmc
Tijdsduur : 20 min
Prijs :50 Euro
Werkuren: van 18 uur tot ca. 2 uur 's nachts.
Had deze dame al enkele malen gespot, doch wanneer ik gisterenavond bij haar voorbijwandelde, kon ik mij niet meer inhouden, en dus maar meteen naar binnen.
Zij noemt zich Lisa en is van Cubaanse nationaliteit, afin dat beweert zij toch.
Wat vooral bij haar opvalt zijn haar mooie billen en haar goed gevormde kont, amai het één en ander zeg.
Vriendelijke verwelkoming, en zeer hygiënisch : wassen van je belangrijke delen gebeurt door haarzelf en wat ook belangrijk is,i s dat zij er absoluut op staat dat je eerst je handen wast. :smile: ( qua hygiëne werkelijk o.k )
Na de wasbeurt begon zij zachtjes aan de tepels te likken, en kuste vervolgens gans mijn lichaam.
Vervolgens begon zij mij langdurig te pijpen, zo had ik nog lang willen doorgaan, maar tja ik kon mij niet meer inhouden en het kwaad was vlugger geschied dan verwacht.:teuflisch, zodat de geplande "amazonerit" niet meer kon doorgaan.
Zal mij volgende maal beter moeten in toom houden, maar met zulke wulpse dame is dit niet gemakkelijk .
Achteraf opnieuw wasbeurt door haar, en nog vriendelijke nababel.
Wordt ongetwijfeld eens vervolgd.
Anvers :wink: