Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Irina / Ирина (Russische)

    Naam: Irina / Ирина

    Nationaliteit/Taal : Russisch / Russisch en Duits

    Leeftijd : 27

    Haarkleur/-lengte : Blond / halflang

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Slank - Normaal / D-cup

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service: PZC, NMC, Beffen, FT, Heftig zoenen

    Voordelen:

    Nadelen:

    Tijdsduur : 30min

    Prijs : 50

    Irina, 25 januari 2008

    Mijn eerste verovering deze avond in de Palace. Gezien mijn zwak voor Russische vrouwen en zeker met een duidelijk Slavisch gezicht deed mij besluiten met Irina te gaan afzonderen. We ontmoette elkaar in de bar en ze stelde voor ergens rustig te gaan zitten. Dit was achteraf in de welness afdeling. Irina begon al snel hevig te tongzoenen wat overigens heel aangenaam was en al snel verdween haar hand onder mijn badjas. Sonny jr. reageerde direct en niet veel later voelde ik de zachte lippen van Irina over mijn eikel gaan. Van pottekijkers hou ik niet van dus snel naar Komnatoe.

    Daar het spel een vervolg gegeven. Pijpen als de beste deze Irina. Ik moest echt mijn gedachten op afleiding zetten want het zou zo maar gebeuren dat ze haar huig ergens achter de plinten vandaan kon halen. Irina spinde nog op een FT, maar dat vond ik die extra 50 euries niet waard. Snel een rubber erom heen en haar heerlijk doggy genomen

    Uiteindelijk in een lenige lepel, lepel houding de druk van mij jonge heer afgehaald.

    Conclusie: Top meid in de Palace. Weet een ijsbeertje helemaal gek te maken met haar pijpkunsten. Zeker voor herhaling vatbaar deze Russische schone

    Sonny:wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    17 juli 2006
    Last Online
    28 september 2021 @ 17:03
    Berichten
    26
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Ook weer eens een avondje The Palace. Op maandag (15/5) is het rustig en alle Dames dragen "strumphen". Ziet er zeer gevallig uit en uiteraard val ik ook weer voor de blondines en ook mijn voorkeur voor Russische vrouwen brengt mij weer na Irina, nadat ik eerst met Melissa gekamerd had. Haar service is boven gemiddeld en heb het aflaten maken in haar mondje. Jammer dat de extra's hier 50 Euro zijn maar het was 't wel waard deze keer.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.

Diamond 468*60