Hi mede-ijsberen en anderen,

Clinic is eindelijk ook geland :betrunken

Ik zal proberen de stijl van anderen een beetje aan te houden tijdens het voorstellen.

Allereerst, ben niet echt een schrijver, meer een lezer. Schiet me niet meteen af, want ik wil gaan proberen daar verandering in aan te brengen. Verwacht ook geen mirakels van mij, want de aarde is ook niet in 1 dag ontstaan

Leeftijd: Nog geen 40;

Geslacht: nog steeds M;

Woonplaats: R.E.O. (Rotterdam en Omstreken);

Werk: Havenarbeider;

Auto: Gezinsauto voor veeeeeeeeeeeel personen (ach...meer dan vier), die op de automatische piloot naar Duitsland rijdt;

Betaalde liefde: Mijn voorkeur gaat uit naar de oost-europese dames, mijns inziens staan die met stip hoog genoteerd, hoewel ik een tijdlang een lekkere Thaise heb bezocht in Rotterdam. Mijn verdere ervaring in de betaalde en onbetaalde liefde heb ik opgebouwd in Nederland, Duitsland, Midden-Oosten, Roemenië, Wit-Rusland, Estland, Letland, Litouwen;

Eerste ervaring: Een Thaise in Amsterdam, tijdens het vrijgezellenfeest van een collega zo'n 18 jaar geleden. Was best lekker als ik er aan terug denk. was in een steeg tegenover een snackbar. Eerst de gokkast leeggetrokken, waarna ik 'gratis' die Thaise heb liggen wippen. Lekker!!

FKK-Clubs: PHG, GT, en Atlantis (hier mijn eerste ervaring in een FKK, mijn god, wat ben ik die nacht met een smile op mijn smoelwerk in het hotel ingeslapen);

Hobby's: vele, waaronder wandelen en rezien;

Muziek: Ook heel uitgebreid, komt waarschijnlijk omdat ik in een ver verleden het een en ander in de muziek heb gedaan;

Drank: Wodka en op een goede tweede plaats bier, hoewel eigenlijk alles met meer of minder alcohol er wel in gaat.

Favoriete maaltijd: alles wat niet gezond is;

Films: Actie, humor, thrillers en cabaret;

Quote: "Ben niet gek ben een vliegtuig";

Cabaretier: Arie & Silvester, Jochem Meyer, Klaas van der Eerden, Hans Teeuwen, Bert Visscher, Herman Finkers, Harrie Jekkers, Theo Maassen en nog wel een paar;