Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 105
  1. #76
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Vrijdag anderhalve week geleden meen ik niet gezien. Wil je zekerheid hebben zou ik even bellen naar PHG.
    Afgelopen vrijdag 3 juli ook niet waargenomen. Waarvan akte.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  2. #77
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:38
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sarface Bekijk bericht
    hallo allemaal is Brenda nog aanwezig hier.
    Today Brenda is in PHG!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  3. #78
    Geregistreerd
    22 februari 2012
    Last Online
    4 oktober 2017 @ 09:10
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dag allemaal wie weet of brenda uit de dom. nog aanwezig is hier.

  4. #79
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    In 2016 bijna altijd gezien als ik in Happy was, voor het laatst 3 weken geleden. Afgelopen zaterdag niet zeker of ze er was, wellicht op vakantie of lang op de kamer en door de drukte niet gespot.
    Ik zou voor de zekerheid even bellen, in principe gewoon aanwezig afgezien van mogelijk een vakantie dan.
    Overigens vragen prima, maar schrijf ook eens wat over je ervaringen in Happy met Brenda .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #80
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Is vorige week op vakantie gegaan kan ik u melden. Naar verwachting begin september terug.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  6. #81
    Geregistreerd
    22 februari 2012
    Last Online
    4 oktober 2017 @ 09:10
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Goedemorgen allemaal wie weet of mevrouw Brenda al weer terug is van vakantie.

  7. #82
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Ja, ze is er weer.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  8. #83
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    In het entree gebied loop ik een latina MILF tegen het lijf. Ze stelt zich voor als Brenda. We raken aan de praat en ze vraagt wat ik ga doen. Ik zeg haar dat ik richting lounge bar loop om iets te drinken. Ze vergezeld me en we nemen plaats op een bankje. Een uitermate geanimeerd gesprek volgt en voor we er erg in hebben is er al ruim een uur verstreken. Op het eerste oog is ze niet mijn meest voor de hand liggende kameroptie, maar tijdens ons gesprek heb ik het gevoel gekregen dat dit wel eens een ontmoeting kan worden waar de vonken vanaf vliegen. Ik buig me richting haar om haar te laten weten dat het wel tijd wordt om een kamer op te zoeken en voor ik het weet heb ik haar tong tegen mijn huig zitten. Tongzoenen zoals bedoeld. Diep, nat en teder. Zou ik nog twijfels hebben gehad dan waren ze net zo snel verdwenen als de sneeuw eerder op de dag.

    Op de kamer krijg ik nog niet eens de kans mij van mijn badjas te ontdoen. Haar tong moet en zal mijn huig verder testen. Na enkele minuten toch maar besloten om horizontaal en op bed verder te gaan. Ik geef haar een massage en gezien de lieve Spaanse woordjes die ze de ether ingooit bevalt het haar uitermate. Na de massage gaat het tongzoenen onverminderd door en haar handje gaat eens op onderzoek uit richting mijn kleine metgezel. Binnen no time presenteert hij zich in vol ornaat aan haar waarop ze zich vol overgave naar beneden stort om aan een orale verwenning te beginnen. Uiterst gevoelvol, diep, nat en geen enkel plekje wordt overgeslagen. Na enkele minuten reikt ze voor mijn massage olie en vraagt of ze deze mag gebruiken. Pik en ballen worden voorzien van een laagje en daarna voorziet ze haar poes van een zelfde laagje. Haar hand masseert mijn ballen en pik en ik begin haar klit te stimuleren. Zij begint weer te pijpen en mijn vinger verdwijnt in haar poes tot groot genoegen van haar. Na een tijdje gaan we in een zijdelingse 69 verder. We draaien nog een slag en zij ligt op haar rug en ik boven haar. De meeste dames hebben een voorkeur om dit liever andersom te doen, maar voor Brenda geen probleem. Mijn pik verdwijnt diep in haar mondje terwijl ik haar klit lik en mijn vingers diep in haar poes verdwijnen. Haar onderlijf gaat alle kanten uit en het duurt niet lang of ze komt schokkend klaar. Ze duwt me van haar af en gaat door met pijpen. Als ze haar tweede adem heeft pak ik mijn condooms. Vakkundig monteert ze er eentje en ze komt in cowgirl op me en fluistert in mijn oor dat ze me zo diep mogelijk wil voelen. Zij kruipt tegen me aan en beweegt perfect mee als ik langzaam en diep in haar stoot. Verstrengeld in elkaar en na een kleine judorol gaan we in missio verder. Als een boa constrictor omklemt ze me en de Spaanse aanmoedigingen vliegen me om de oren. Voor mij een teken om het tempo op te voeren en na enkele minuten beleven we beiden een orgasme. Ze complimenteert me met de geleverde prestatie en zeg dat dit geheel wederzijds is. Wat een supergeil uurtje met deze latina die zich zelf ook compleet laat gaan. In de kleedkamers nemen we afscheid en zeg haar dat ze me later op de avond gerust mag komen opzoeken.

    In gezelschap van een andere beer komen we onderweg Brenda tegen. Ze pakt me vast en voor ik er erg in heb zit haar tong alweer achter in mijn mond. Ze kijkt me aan en fluister me toe dat ze nog wel een massage wil en me daarna compleet gek wil maken. Ik zeg haar dat ik me even ga opfrissen en zij gaat voor de sleutel.

    Na de massage laat ze er ditmaal geen gras over groeien en begint aan een waanzinnige BJ. Telkens laat ze me op het randje balanceren. Ik trek haar over me heen en we gaan in 69 verder. Al spoedig werd het een gevalletje van nat, natter, natst. We bleven elkaar teasen en pleasen. Telkens tot het randje. Plots dook ze richting mijn condooms en pakte er een. Een grote variëteit aan standjes passeerde de revue waarbij elke centimeter van het bed werd benut om uiteindelijk in missio te eindigen. Heftig bewoog ze haar bekken en deed een poging om mij met haar handen helemaal in haar te drukken. Het duurde dan ook niet lang meer of de ontlading in een wederzijds orgasme volgde. Na dit heftig intermezzo was ik toe aan een sigaretje. Tijdens het roken nog wat nagepraat en het uurtje zat er alweer op. Ze mag dan wat ouder zijn maar deze Dominicaanse weet absoluut waar Abraham de mosterd haalt en kan zich tijdens een sessie compleet laten gaan. Bij een volgend bezoekje aan PHG zal ik me zonder problemen laten kidnappen door haar.

  9. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 februari 2017),Agronymus1 (12 februari 2017),Bluebear (29 april 2017),cavediver (12 februari 2017),Flurkman (12 februari 2017),Giodude ( 8 november 2019),loving-it ( 8 november 2019),mentholbear (23 oktober 2018),Mr Pussy (12 februari 2017),Pierke69 ( 2 mei 2022)

  10. #84
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Moet ondertussen al meer dan een halve eeuw oud zijn, ieder zijn ding uiteraard.
    ken zelf een beer die op haar smoorverliefd was

  11. #85
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Moet ondertussen al meer dan een halve eeuw oud zijn, ieder zijn ding uiteraard.
    ken zelf een beer die op haar smoorverliefd was
    Veruit de meeste dames waarmee ik gekamerd heb zitten in de categorie 22-29. Een enkele keer fietst er een MILF tussendoor en moet toch wel bekennen dat de Milfs mij nog nooit hebben teleurgesteld. Af en toe veranderen van spijs doet eten . Wat Brenda aan sexualiteit in haar pink heeft heeft de doorsnee Roemeense nog niet in haar hele lijf. 2x een uur pure sex. Geen gezeur, geen doekjes, geen gel en zich volledig laten gaan. Om je gerust te stellen, ze is nog geen halve eeuw oud.

  12. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 februari 2017),Flurkman (13 februari 2017),Giodude ( 8 november 2019),Pierke69 ( 2 mei 2022)

  13. #86
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Precies zo is het. Milfjes zijn meestal wel ok. De oudste die ik gehad heb was 49 (Katja van LR) een moordwijf, lekker gek ook, en altijd goede sessies. Nu heb ik er een van 32 aan de haak geslagen. Ook memorabele sessies met haar.

  14. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 februari 2017),Flurkman (13 februari 2017),Patjax (13 februari 2017)

  15. #87
    Geregistreerd
    22 februari 2012
    Last Online
    4 oktober 2017 @ 09:10
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Goedendag beren wie weet of brenda nog aanwezig is .

  16. #88
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sarface Bekijk bericht
    Goedendag beren wie weet of brenda nog aanwezig is .
    Heb zojuist een Breda gespot, met metalen vloemachtige ketting. Weet alleen niet zeker of ze domenicaanse is. Als ik dr weer zie, zal het voor je vragen.

    P.s. heb het gevraag en idd van dom. Ze zei meestal alleen vrijdags en zaterdags te komen, maar vandaag extra dagje erbij. Dus geniet er van zo lang, want ze denkt rond 22:00 te verrekken.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 13 september 2017 om 18:14

  17. #89
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Oh, het is geen weekend, maar ze is vandaag ook op komen dagen.

  18. #90
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Vandaag gespot en opgeschreven.. Werkt nog steeds hier 1-2 dagen per week. Ze kende me nog steeds van vroeger... En wist Wooley prima te pleasen. Top
    De Riesen-Eisbear...

  19. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 mei 2018)

  20. #91
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:34
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.196 in 2.427 posts

    Standaard

    Deze dame begrijpt de business.
    Wist niet dat ze al zo oud was, maar levert prima service. Ook goeie pre en aftersales.
    Weet precies hoe je een ijsbeer moet verwennen. Alles erop en eraan. Geen gezeur over extra geld, en geen remmingen op de jamer, alles met overgave.
    Vandaar waarschijnlijk dat ze het al zo lang (tenminste 10 jaar) volhoudt in Happy. Je kan ook gewoon een goed gesprek met haar voeren. Ook buiten de kamer.
    Een hoop (jonge) meiden zouden veel kunnen leren van vrouwen zoals Brenda.

  21. Onderstaande 5 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    King Kong (26 augustus 2018),mentholbear (26 augustus 2018),Patjax (29 augustus 2018),phoenix (26 augustus 2018),Sjeufke ( 1 september 2019)

  22. #92
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 00:53
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    Vandaag ook aanwezig, super dame
    Een relatie van een half uur is lang genoeg, Dekken en Vertrekken

  23. #93
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Brenda is voornemens om weer meer in de weekeinden aanwezig te zijn. Echt een topvrouw deze MILF die ook op de kamer geniet. Niet de jongste maar wel topper.

  24. Onderstaande 2 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (21 oktober 2018),pietpotent44 (21 oktober 2018)

  25. #94
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Ik stond me in de kleedkamer om te kleden en plots schalde er een "Mi Amor" door de lege ruimte. Ik wist meteen dat het Brenda was. Ze kwam op mij afgelopen en voordat ik ook maar iets kon zeggen was haar tong al aan het checken of mijn huig nog op dezelfde plaats zat. Ze vroeg of ik me bij haar zou voegen in het nachtcafé zodra ik omgekleed was.

    We hadden elkaar meer dan één jaar niet gezien en er was dus het nodige om bij te praten. Als Brenda eenmaal op de spreekstoel zit dan kom je er met geen mogelijkheid tussen. Subtiele hints om naar de kamer te gaan gingen aan haar voorbij. Na anderhalf uur was dan eindelijk het moment daar.

    Designated destination werd een VIP-kamer en nadat ze zich beiden van hun overtollige kledingstukken hadden ontdaan liet ze er geen gras over groeien. Haar tong zocht de zijne op en ondertussen gleden vingertoppen over elkaars lichaam. Schijnbaar had hij haar devil's spot gevonden zoals ze zelf zei. Ze nam de teugels in handen en draaide hem op zijn rug. Er volgde een pussy slide zoals hij al lang niet meer had ervaren. De geilheid spatte ervan af en na een tijdje glibberen moest en zou er volgens haar geneukt moeten worden. De BJ werd overgeslagen en ze besteeg hem. Er volgde een zeer intieme en slow cowgirl. Na een tijdje boog ze helemaal voorover, greep hem stevig vast en haar intentie was duidelijk. Ze draaiden door en in missio werd er verder gegaan. Het was er een van diepe halen langzaam thuis. De Spaanstalige aansporingen lieten niets aan twijfel over. Beetje bij beetje werd het tempo opgevoerd totdat ze bijna gelijktijdig ontploften. Haar benen omklemden hem en ze wilde dat hij bleef doorgaan totdat ook daadwerkelijk de allerlaatste druppel eruit geperst werd. Ze hadden daarna even tijd nodig om op adem te komen en de resterende tijd werd volgemaakt met massages. Na een uur verlieten ze de kamer.

    Brenda mag dan niet meer de jongste zijn, maar het blijft een heerlijke dame om mee te kameren. Geen gezeur, geen upsell praktijken en een volledige inzet. De gemiddelde rum/bul dame zou eens een dagje met haar mee moeten lopen als een soort masterclass hoe het heurt.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  26. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 december 2018),Bluebear ( 4 december 2018),firstme ( 5 december 2018),Giodude ( 4 december 2018),hasta la pasta ( 5 december 2018),JonnyFontane ( 4 december 2018),laplagne ( 4 december 2018),loving-it ( 8 november 2019),mentholbear ( 1 september 2019),Pierke69 ( 2 mei 2022),rmjhexe ( 4 december 2018),Schietgraagft ( 6 december 2018),Sjeufke ( 1 september 2019)

  27. #95
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Vandaag met vrijkaart naar happy... En Brenda had mij gespot... Mi amore. Eerst wat bijgepraat en op naar kamer.
    Wat volgde was een top gfe sessie met deepthroat Eierlecken 69 Tz, pussy slide en diverse standjez.. Ze wou zelf ook een orgasme... Lol. Top wordt vervolgd.
    De Riesen-Eisbear...

  28. Onderstaande 7 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 juli 2019),fg22 (29 juli 2019),Flurkman ( 9 juli 2019),JonnyFontane (11 juli 2019),mentholbear ( 8 augustus 2019),rmjhexe ( 6 juli 2019),Sjeufke ( 1 september 2019)

  29. #96
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst met deze Dominicaanse gekamerd. We (her)kennen elkaar al een paar jaar. Maar het was nog niet eerder tot een intiemere kennismaking gekomen. Dat lag zeker niet aan haar, want ze had zich al es voorgesteld. Maar ik was er destijds niet klaar voor. Ik val meer op de wat jeugdige dvps, en die waren/zijn er in overvloed in de blije tuin.
    Ondanks dat ik ditmaals wederom een jong hertje spotte, prachtig slank, doch met fraaie rondingen, ging ik er toch niet voor.
    Of dat nu lag dat er alarm bellen afgingen dat het wel es een afwerkster kon zijn, of dat ik een paar dagen geleden overvallen werd door een Russische milf in de 7e hemel, ik zou het niet precies durven zeggen. Maar het praatje met de Dominicaanse eerder op de dag, de vele positieve recensies op het forum (waarvoor dank aan allen), deden me besluiten om met haar de kamer op te gaan.

    En geen seconde spijt van gehad. Een dame die het je naar je zin wilt maken, je geen oor probeert aan te naaien met upsales, geen tijd pikt. Integendeel, ze ging zich opfrissen, en pas bij terugkomst ging de tijd in. Ben het helemaal met d'r eens dat ze respect toont door zich op te gaan frissen, als ik dat ook deed.

    Beetje off topic, maar zulke dames vertrouw ik ook om alvast een sleutel te laten halen, terwijl ik voorbereid. Dan kunnen ze er eentje uitkiezen waar ze zich prettig bij voelen, ipv het met de left overs te moeten doen.

    Grappig detail was dat haar gekozen kamer door... omstandigheden minder goed beviel. Het was ook de laatste warme dag van de maand en wellicht deze zomer.
    Ik wist een betere en even later kon ze dat beamen.

    Geweldige kamergang gehad met deze ervaren dame. Ben blij dat het niet nodig is om details te geven van wat er te verwachten valt (met een degelijke opfrisbeurt van eigen kant) bij deze dame. Genoeg posts hierboven van allerhande ondeugende zaken die er plaats kunnen vinden.
    Wees gerust, nu betekent dit niet dat ik uitsluitend voor de milfjes ga (geen zorgen, ja jij, je weet wie ik bedoel ), en blijf zeker op jacht gaan naar jonge hertjes. Maar op z'n tijd zo een hete MILF, zeg ik geen nee tegen.

    Het is alleen jammer dat ze om de zoveel weken op een zaterdag komt tuinieren. Tussen al het onkruid wat er dan groeit...
    Aan de andere komt ze denk ik zo met meer zin naar haar werk, dan menig tuinkabouter

  30. Onderstaande 9 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 september 2019),brombeerzuid ( 1 september 2019),De Shyman ( 1 september 2019),Giodude ( 8 november 2019),laplagne ( 1 september 2019),Patjax ( 1 september 2019),pret ( 1 september 2019),Sjeufke ( 1 september 2019),Smouse ( 2 september 2019)

  31. #97
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Berichten
    9.706
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wees gerust, nu betekent dit niet dat ik uitsluitend voor de milfjes ga (geen zorgen, ja jij, je weet wie ik bedoel ), en blijf zeker op jacht gaan naar jonge hertjes.
    Goh wie zou je nou er mee bedoelen

  32. #98
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Goh wie zou je nou er mee bedoelen
    Een geil manneke die valt op slanke dames met goeie service en z'n naam rijmt op ret

  33. #99
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Berichten
    9.706
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Een geil manneke die valt op slanke dames met goeie service en z'n naam rijmt op ret
    Ow die viespeuk had al een sterk vermoeden dat hij het zou zijn

  34. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 september 2019)

  35. #100
    Geregistreerd
    12 januari 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 13:56
    Berichten
    72
    Discussies
    2
    Thanks
    43
    Thanked
    42 in 14 posts

    Standaard

    Werkt Brenda nog in Happy? Ook op woensdagen?

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.