Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 105
  1. #26
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ze is afgelopen maandag aangekomen en vertrekt weer maandag acht dagen .
    Of ze vertrekt valt nog te bezien, maar dat ze er gisteren gewoon was is een feit.

  2. #27
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    In Juni en Juli nog wel een paar keer gezien maar heb het idee dat ze niet meer in Happy terug zal keren.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #28
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Tot mijn grote spijt moet ik meedelen dat jouw idee verkeerd is. Er is maar één reden die jouw idee werkelijkheid zou kunnen doen worden maar daar kan ik niet dieper op in gaan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #29
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Tot mijn grote spijt moet ik meedelen dat jouw idee verkeerd is. Er is maar één reden die jouw idee werkelijkheid zou kunnen doen worden maar daar kan ik niet dieper op in gaan .
    Heeft niets met een idee te maken maar met info van een bevriende dame. Maar is goed mogelijk dat ze terug komt, weten we nooit zeker. Afwachten dus maar !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #30
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Komt ze niet meer terug, des te beter (voor haar). Ja soms moeten we onszelf even op de tweede plek stellen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #31
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Maar is goed mogelijk dat ze terug komt, weten we nooit zeker. Afwachten dus maar !
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #32
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Hatte ich schon erwartet! Elini nicht gesehen?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #33
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Elini nicht gesehen?
    Nee.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #34
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.462 in 6.145 posts

    Standaard Vrijdag 17 december, PHG

    Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : 1.65
    Postuur/Cupmaat : slank (buikje)/B
    Nationaliteit/Taal : Dominicaanse Republiek woonachtig in Rimini te Italië
    Leeftijd : Boven de 30
    Tatoeages/Piercings : Nee
    Service: NMC, PZC, TZ, Beffen, Vingeren (wederzijds!)
    Voordelen: Goede service met veel vaardigheden in het pakket
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur : uur en een kwartier
    Prijs : 100 euro
    Extra’s bij het bezoek: Massage

    Na een hete douche, een nog hetere sauna, de steenkoude buitenlucht en nog eens een hete douche denk ik er wel klaar voor te zijn. De maaltijd van "PHG" brengt eveneens wat krachten terug in mijn rillende lijf. Nou moet je met griepachtige verschijnselen geen gekke dingen doen dus beperk ik me tot wat een eenvoudige rek- en strekoefeningen met een warmbloedige dame uit de "Dominicaanse Republiek". Haar naam is Brenda en ik tref haar in het "Nachtcafé" waar we ons gezellig in een bankje nestelen.

    De eerste vraag die de dames meestal stellen is en Brenda is geen uitzondering: "Hello my dear, How are you doing?". Dus ik zeg eerlijk: "I'm doing nothing, because i'm as sick as a dog". "Well I can cure you", zegt ze. Om haar toch duidelijk te informeren én om haar geen griep te bezorgen zeg ik dat er meer groene prut uit mijn neus komt dan witte prut uit mijn komkommer. Het schijnt haar allemaal weinig te deren want ze beantwoordt deze interessante informatie met een vette zoen.

    We blijven zo'n 20 minuten onzedelijke handelingen verrichten en ik weet dat het met deze dame wel snor zal zitten. Door de ijskoude gang naar een slaapkamer ergens beneden in de "Garden" . Deze "Latina" weet het spel snel op de wagen te krijgen. Goed, nat en diep pijpwerk waarbij ze voortdurend een vinger tegen mijn kontgat duwt en soms zelfs verder dan dat. Goeie klotenlikker en tepelbijter ook. Als ik met een paar vingers haar mossel masseer, is ze binnen de kortste keren zo vochtig dat de schelp als het ware vanzelf open gaat. Het hitsige aan deze Dominicaanse is dat ze van dat gitzwarte haar heeft dat geil voor haar ogen hangt waar ze dan tussendoor zit te loeren. De zweetdruppels hangen aan de slierten waardoor ze van boven en van onder al goed nat is. Na het nodige pijp- en befwerk trekt ze de slof om de "Lutscher".

    We beginnen rustig aan waarbij zij zich bovenop positioneert en haar hele lichaam voorover buigt en tegelijkertijd mijn borst met haar tieten masseert en ritmisch op en neer gaat om mijn leuter te verwennen. Ze wordt steeds natter want het is best heet op de kamer. Helemaal ineengestrengeld rollen we over het bed zodat ik bovenop kom en haar eens goed kan door bonken. Eerst liggend, dan op mijn knieën waarbij ze haar benen eerst tegen mijn borst duwt om ze vervolgens over mijn schouders te hangen. Dit standje is me altijd te arbeidsintensief dus ik ga weer lekker bovenop haar liggen zodat ik haar muil eens lekker kan bekken. Inmiddels gutst het zweet ondanks de vriestemperaturen buiten over onze lijven. Omdat mijn neus danig verstopt zit loopt de kwijl zo'n beetje uit m'n bek maar dat schijnt haar niet te deren. Uiteindelijk ploft de boel van binnen.

    Zeiknat liggen we lepeltje-lepeltje uit te puffen maar na een 20 minuten heb ik alweer een behoorlijk dikke lul. Dat verbaast me toch wel vanwege mijn snotterigheid. Brenda begint langzaam aan mijn leuter te trekken en als ze een daarbij nog eens flink gaat pijpen voel ik dat er nog meer in de pijpleiding zit. Ik laat haar rustig blazen en op het moment dat de karnemelkse mannenpap op springen staat, geef ik dat toch maar even aan met een "I'm coming, Baby". Zij kiest niet voor de "FT" en laat mijn pik uit haar mond glippen om het met de hand af te maken. Gevolg, beklodderde buik en gore lakens. Maar ja daar hoef ik niet meer op te liggen.

    Conclusie: Brenda is een dame van de Dominicaanse Republiek die uitgebreid tijd maakt voor de "pre-sales". Voor de niet ingewijden, dat is gewoon vozen op de bank. Ze heeft een zeer aangenaam kontje, een beetje een buikje, lekkere tieten en een natte tongzoen in huis. Ze kan het gesprek én de seks goed gaande houden en ze weet haar vingers goed te gebruiken, lees: in je kont te duwen. Tijdens de seks kan ze zich lekker laten gaan. Niks mis met deze dame, kortom goed!

  10. #35
    Geregistreerd
    29 maart 2010
    Last Online
    10 maart 2018 @ 15:37
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked 7 Times in 1 Post

    Standaard

    Ben afgelopen zaterdag voor het eerst met Brenda in de kamer geweest en dit was na aanraden van mijn maatje waar ik mee in PHG was.
    Hij zei: die is echt soper en kan heerlijk pijpen en lekker met haar vinger tegen (en in) je aars stoppen.
    En hij had gelijk ik had zeker geen spijt ze heeft me heerlijk gepijpt en aan mijn ballen gelikt tot ik klaar kwam.

    Top wijfie gewoon volgende keer nog maar eens proberen als we weer eens op bezoek komen.

  11. #36
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Idd,doet goed haar best,en is nog een leuk wijf ook,blijft altijd bij je terug komen,voor een praatje e.d.

  12. #37
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.462 in 6.145 posts

    Standaard

    Omdat zowel SFL als Ace2 nu onder de pannen zijn, besluit ik maar eens te kijken of ik ook wat schuifdeuren van een sappig kutje aan de kant kan schuiven. Op mijn strooptocht word ik in de houdgreep genomen door Brenda omdat ze mijn belofte ingelost wil zien.

    Eerste sessie dus met Brenda uit de "Dominicaanse Republiek". Nou is Giggnl daar al met zijn massieve pik overheen gegaan zodat Brenda eruit ziet alsof ze onder een stoomwals terecht is gekomen. Giggnl en ik roeren vaak in dezelfde pruim en dat schept een band. Ik had haar afgelopen maandag beloofd dat ik woensdag terug zou komen. Die verdomde wijven vergeten niks. Nog geen 5 minuten later lig ik uitgebreid te tongen met Brenda in dat halletje waar de zwarte bank staat. Op haar kop zit al behoorlijk wat sleet en haar tanden staan zo scheef als een paar verweerde grafzerken. Als ik mijn tong tot aan haar huig naar binnensteek proef ik in eerste instantie de smaak van aangebrande "Rotti". Gauw duw ik een paar aardbeien kauwgums in haar smoel zodat na de "Rotti" een fruitig dessert op het menu staat

    Ze gaat met haar "Sambakontje" recht op mijn paal zitten en begint met wat schurende lulmassage waardoor mijn voorhuid het zwaar te verduren krijgt. Na een poos geflikflooi, haar tieten eens goed kneden en naar de eerste kamer direct naast de ingang. Daar strippen we elkaar van onnodige kledij en voor het bed tongen we lustig verder waarbij ze haar been op bed zet zodat ik haar kut eens goed kan vingeren. Ik ben verbaasd dat de honing er al uit stroomt. Als ik daar iets over wil zeggen, grijpt ze me bij de kin en hijgt: "I'm so hot today. You better do your best". Ze gaat op bed zetten en slurpt mijn snikkel naar binnen die al net zo druipt als een smeltende ijspegel.

    Omdat ik geen zin heb om haar door sperma aangetaste gebit uit te likken, gaan we comfortabel in soixante neuf liggen om elkaars sappen op te zuigen. Maar dat wordt oncomfortabel voor mij omdat ze zo geil wordt dat ze met haar heupen de "Lambada" en "Samba" tegelijk gaat dansen waardoor mijn kop zowat geplet wordt. Nu is het tijd voor neuken en die heupen bovenop die van mij te laten swingen. De hete snol wordt alsmaar doller en blijft maar herhalen "Gif it to me, gif it to me". Om duidelijkheid te krijgen fluister ik in haar oor: "What you want I give you?". Ze grijpt me bij mijn afgeleefde kop en briest: "I want you to make me come". Dus zet ik de "Overdrive" aan en neuk haar hard waarbij ze met haar handen het hoofdeinde van het gammele bed vastgrijpt. Dat bed schudt met de hevigheid van "7 op de schaal van Richter" en het zweet breekt me nu toch ernstig uit. "You better not stop NOW if you want to live". Ik vraag me af of ze ontzettend ligt te "faken" maar als ik haar kut voel knijpen als een bankschroef en ze haar hoofd alle kanten op laat rollen blijkt het toch menens te zijn. Ze schreeuwde als een hysterisch wijf die dringend aan de "Prozac" moet.

    Omdat haar kut nu zo gevoelig is en ik nog niet gekomen ben begint ze me te pijpen. Ik pak haar lange zwarte haren en bindt ze boven haar hoofd samen en duw haar kop ritmisch over mijn leuter. Ze kotst de arme jongen onder zodat hij bijna verzuipt in de kwijl die uit haar mond druipt. "Do you want my sperm?", informeer ik maar eens. "I'm thirsty as hell, so you shoot that fuckin' cockjuice in my mouth". Hierop zijn enkele halen van haar voldoende om de trekker over te halen en haar keel eens goed te smeren. Goeie geile sessie als eerste opwarmertje.

  13. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 7 oktober 2011),egon, Dr. Rammler ( 7 oktober 2011),gignnl ( 7 oktober 2011),jacky pakutra ( 7 oktober 2011)

  14. #38
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    13 oktober 2015 @ 08:14
    Berichten
    40
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Deze dame was volgens mij vandaag in PHG...

    Alleen maar even kennis gemaakt...

  15. #39
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Brenda was gisteravond ook weer terug in PHG. In gezelschap van een mooie blonde vriendin met C-cup, dacht eerst dat die vriendin Roemeens was maar Jansen dacht ze Spaans was, dus in dit geval waarschijnlijk geen Roemeense die blonde dame maar Spaan/Latina.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #40
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Waar is de tijd, dat ik wondermooie geile liedevolle momenten met haar had, de hele dag door. Geeneens een sauna nemen, BBQ op kamer eten .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. #41
    Geregistreerd
    18 april 2009
    Last Online
    22 juni 2016 @ 12:35
    Locatie
    Ruhrgrbiet
    Berichten
    113
    Discussies
    9
    Thanks
    5
    Thanked
    25 in 6 posts

    Standaard

    Gisteren was ze in sixsens.

  18. #42
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macartuur Bekijk bericht
    Gisteren was ze in sixsens.
    Een Dominicaanse dame, die Brenda heet, was inderdaad aanwezig maar het gaat niet om de Brenda van PHG.

  19. #43
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Stimmt, die "PHG-Brenda" war gestern im PHG. :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  20. #44
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    en zal nooit naar een andere club trekken
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #45
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Was even afwezig maar recent weer in happy gespot.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #46
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    is sex&fun zijn oude vlam nog steeds aktief?
    die moet ondertussen al zeker oma,bomma zijn,met alle respekt hoor,
    hoe heet ze ook zou zijn voor mij is 30jaar de limiet en Brenda is er misschien al 50

  23. #47
    Geregistreerd
    7 juli 2013
    Last Online
    19 oktober 2017 @ 09:08
    Berichten
    194
    Discussies
    1
    Thanks
    145
    Thanked
    157 in 39 posts

    Standaard

    Vandaag aanwezig.

  24. #48
    Geregistreerd
    22 februari 2012
    Last Online
    4 oktober 2017 @ 09:10
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    werkt brenda nu ook in happy.....

  25. #49
    Geregistreerd
    24 april 2010
    Last Online
    26 februari 2014 @ 18:31
    Locatie
    Andes gebergte
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    13 in 9 posts

    Standaard

    Even bellen en je weet het.

  26. #50
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sarface Bekijk bericht
    werkt brenda nu ook in happy.....
    Ik heb haar pas nog gezien. Ik geloof dat ze op het moment weer in de Happy is. Ik hoor van de dames dat er veel mag op de kamer. Sommige klanten spiegelen de service van Brenda aan de andere dames. Maar, ja, je kan geen appels met peren vergelijken. Bel even op welke dagen ze er is.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Diamond 468*60   Babylon 468*60