Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Janet (Hongaarse ex-SKW)

    Haarkleur/-lengte : zwart/eerder kort, tot net boven de schouders, naar binnen gebrucht.
    Lengte dame : 1,68 m
    Postuur/Cupmaat : slank/B
    Nationaliteit/Taal : Hongarije/(uitsluitend) Engels
    Leeftijd : 32 precies
    Tatoeages/Piercings : geen gezien/boven haar (mond)lippen (linkerkant)
    Service:
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :
    Prijs :
    Extra’s bij het bezoek:

    De meer prestatiegerichte kenmerken moet ik (voorlopig?) overlaten aan andere beertjes.

    Ik heb er een toffe en opwindende babbel mee gehad in de nacht. Op één of andere manier trok ze mijn aandacht en hadden we dus een tof 'rond-middernachtgesprekje'. Vlotte dame, gaf veel lieve knuffeltjes en zodra ze merkte dat bij mij de combinatie van haar lief gedoe en mooie verschijning érgens enige reactie uitlokte werden haar handjes ook meteen heel lief . Zonder overgegaan te zijn tot 'Bernds-taferelen'. Echter ik was een beetje moe en zij was kapot en trok omstreeks 00.30 u. richting bedstede. Eerder op de dag had ze mij ook al 2 keer benaderd. Ze hoopte me volgende week eerder op de dag te treffen. We zullen zien.

    Ze woont al 10 jaar in België en werkte tot een tijd voorheen achter de ramen in het skw. Nu weet ze niet zo goed van welk hout pijlen maken. Waarschijnlijk zal het dus geen vaste waarde worden in YY. Misschien is ze al door andere beertjes in een andere club gespot en bekend?

    De 'artiestennaam' zou ook wel eens Kamila kunnen zijn?
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 20 januari 2008 om 19:56
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Ahaaa! Begin december heb ik nog een berichtje gepost over iemand waarvan mij de naam niet meer binnenschoot (dat geheugen toch). Het is naar alle waarschijnlijkheid Janet (dat van skw klopt):

    Afgelopen donderdag (dec 2007) nog een (te) korte intieme ontmoeting gehad met een Hongaarse

    Haarkleur/-lengte : zwart/halflang
    Lengte dame : 1.65?
    Postuur/Cupmaat : Slank, A/B
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Engels
    Leeftijd : ?
    Tatoeages/Piercings : voor, achter/piercing aan de mondhoek
    Service: Zeer goed
    Voordelen: Prachtig meisje, zeer slanke figuur
    Extra’s bij het bezoek: fruitcondoom
    Service : PMC, NMC, passioneel zoenen

    Loopt topless rond,heeft dankzij die donkere teint + zwart haar iets van een Egyptian Queen
    Iemand enig idee wie dit zou kunnen zijn?

  3. #3
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard YY, 4 jaar geleden...

    Janet is sinds een paar dagen in Elsdorf (Babylon).
    Zie de website van Babylon


    janet.jpg

  4. Onderstaande 2 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie ( 2 april 2012),Megaboob ( 2 april 2012)

  5. #4
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard Orange Blossom Special

    Geknipt uit mn bericht

    ....

    Vanwege de twee party's die aangekondigd waren konden de dames nu hun gang gaan wat sterke drank betreft en vooral Jeanette liet zich nogal gaan. Ze probeerde een paar keer lettelijk een gast de fles in zijn hals te duwen, maar ze had de pech dat velen per auto gekomen waren. Ik herinnerde me nog dat fleckchen me haar ooit heeft aanbevolen en had er dan ook weinig problemen mee dat ze deze racebeer en GMA a la Brandy kwam animeren. Na de eerste paar zoenen merkte ik al dat ik op de champagne na die wss Eddy's verjaardag zou opluisteren ik geen alchohol nodig ging hebben; een tongzoen was haast hetzelfde als een slok whisky Al gauw ging het verder dan alleen animeren en zat Jeanette me op haar knieën af te zuigen. Ik weet niet wat ze in de tussenpauzes allemaal tegen me zei, de muziek stond te hard en zelf klonk ze ook niet bepaald samenhangend meer.

    We verhuizen naar boven en daar ontpopt Jeanette zich tot een wilde downhill per fiets. Die vergelijking die GMA met ex-hof Brandy maakt klopt heel aardig, want ook Jeanette houdt er van als het er wat wilder aan toe gaat. Na nog een paar in alcohol gedrenkte zoenen zakte deze racebeer naar beneden af en likte de rest van de whiskey van haar lichaam af. Ze onderbrak af en toe om nog een paar keer een tongduel met me uit te vechten en schroefde er dan een conti om. Aangezien ik al in de gaten had dat de druk vrij hoog stond, ging deze racebeer maar meteen op zn favoriete standje over; doggy. Jeanette gaf heerlijk tegengas en na ongeveer een halfuurtje kneep ze de eerste lading eruit... Bam! Dju, wat een tornado was me dat "Als GMA het maar overleeft" dacht ik bij mezelf.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  6. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (17 mei 2012)

  7. #5
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    14 maart 2024 @ 11:14
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard Jeanette, Hongaarse.

    Jeanette, Hongaarse milf. Dat dames als ze wat meer jaren hebben nog steeds lekker zijn daar is Jeanette een voorbeeld van. Babylon is een FKK dus elke dame loopt daar schplitternackt. Hier en daar een mooi goud of zilverkleurige ketting of netkousen daargelaten. Dat je dan wel eens een open doos (bewust of onbewust) getoond krijgt is logisch.
    Jeanette kreeg een zetje en viel in een ondamesachtige houding op een bank. Toen ze opkeek en De Shyman lachend zijn ogen zag bedekken kwam ze quasi beledigd verhaal halen. De Kleine Shyman werd onder de handdoek vandaan getoverd en bijna ging ze door de knieën om de ‘blaasactie’ te doen. Dat konden we nog net voorkomen.

    Omdat De Shyman op een kruk zat aan de bar kwam ze tussen mijn benen de presale doen. Om haar te plagen liet ik dat even duren. Niet alleen vond ik haar leuk, ze was bereid moeite te doen. Maar volgens mij had ze al lang in de gaten dat die kamer wel bevolkt zou worden en kennelijk vond ze even ‘rustig’ praten aan de bar ook wel eens lekker. In de kamer is dit een wervenwind waaruit maar mag blijken dat de leeftijd er voor zorgt dat ze precies weten wat ze lekker vinden en je graag helpen om dat te doen. Lekker geil!!

    Groet en Respect!!

    De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  8. Onderstaande 2 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 9 oktober 2012),Willi69 ( 9 oktober 2012)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

  FKK Artemis 468*60