Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Atheneumbuurt, Maggy (Be)

    Haarkleur/-lengte :Blond / Halflang
    Lengte dame :1.67 m.
    Postuur/Cupmaat :Slank / -A (Echt)
    Nationaliteit/Taal :Belg / Ned.
    Leeftijd :28-35
    Tatoeages/Piercings :
    Service: pmc/nmc/beffen
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :60 min.
    Prijs :100 Euro
    Extra’s bij het bezoek:


    Maggy is een mooie dame en ik ken haar al geruime tijd doch had er nooit iets mee gedaan, ik weet eigenlijk niet waarom.. ze mag er best wezen.
    Vandaag had ik haar gespot, ze kwam in sneltreinvaart voorbij (haar normale tred) Geïnformeerd naar haar prijs, was van 25 pmc naar 100 voor 1 uur "fullservice" met 2 x hp zegde ze me.
    Ok, ik had er zeker zin in en dus mee naar haar thuis..
    Maggy heeft een mooi lichaam en kleine borstjes (kleine A cup) pmc was maar matig,ondertussen begon ik haar te beffen wat eigenlijk niet goed lukte omdat ze zo possitioneerde dat ik moeite had om bij haar klitje te komen en haar dus alleen maar kon beroeren met het tipje van mijn tong.Ze wou het blijkbaar kort houden en stelde voor om te neuken maar ik vroeg haar om verder te doen hetgeen ze ook deed maar niet voor lang. Dan maar in ammazone,ze gaf aan dat ze dat niet lang kon volhouden en dan maar overgeschakeld naar missionaris daarna doggystyle en klaargekomen. Ze begon zich aan te kleden, op mijn vraag wat ze van plan was kreeg ik het antwoord dat ze nog weg moest..
    Ik herinnerde haar dat ik wel betaald had voor 1 uur, waarop ze antwoordde dat ze wel nog een paar minuten tijd had maar geen 20 min om het uur vol te maken.Dus van 2e HP kwam niets meer en ben dus beetje teleurgesteld over haar service, ik weet het wel het was de eerste keer met mij maar bij een dame met haar ervaring mag dat volgens mij niet veel uitmaken of ze had miss haar dag niet.
    Wil haar binnenkort nog wel eens vragen maar dan zal het toch een stuk beter moeten zijn dan nu of het hoeft voor mij geen volgende keer.
    it was not me but my twin brother..

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Haarkleur/-lengte :Blond / Halflang
    Lengte dame :1.67 m.
    Postuur/Cupmaat :Slank / -A (Echt)
    Nationaliteit/Taal :Belg / Ned.
    Leeftijd :28-35
    Tatoeages/Piercings :
    Service: pmc/nmc/beffen
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :60 min.
    Prijs :100 Euro
    Extra’s bij het bezoek:


    Vandaag mijn dagelijkse wandeling gemaakt en arriveerde terug op mijn vaste stek,Maggy gespot en zij had me duidelijk ook al in het vizier..
    Ze vroeg me gelijk of ik geen zin had om mee te gaan naar haar thuis nu ja, zin wel maar wou het toch uitstellen voor een andere keer(mijn portemoné is de laatste tijd nogal aan de dunne kant) doch ze wist me te overtuigen door me een paar extra's te beloven.. Nu moet ik zeggen dat ik mijn eerste indruk over haar een beetje moet herzien, het was beter dan de vorige keer en ze kwam haar belofte over de extra's ook zonder problemen na.
    Al bij al zeker voor herhaling vatbaar maar ik zal haar toch nog eens moeten aanspreken over de tijd, ben wel ruimschoots 1 uur bij haar geweest, toch krijg je de indruk dat het een haastklus is en dat is eigenlijk niet echt zo.. Denk dat het meer te maken heeft met haar zenuwachtige aard..
    it was not me but my twin brother..

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Zeg Ground_Zero,
    U gaat mij toch niet zeggen dat u deze Maggy ondertussen niet meer ontmoet hebt hé kameraad! :o
    Geef ons dan nog eens een verslag hierover!
    Dit interesseert ons ten zeerste.

    Anvers :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Zeg Ground_Zero,
    U gaat mij toch niet zeggen dat u deze Maggy ondertussen niet meer ontmoet hebt hé kameraad! :o
    Geef ons dan nog eens een verslag hierover!
    Dit interesseert ons ten zeerste.

    Anvers :wink:
    Ha, die Anvers toch..nieuwsgierig zoals altijd :D
    Natuurlijk heb ik maggy nog ontmoet, ze komt me dagelijks begroeten gelijk de meeste dames hier.. maar heb er niets meer mee gedaan, december dure maand geweest en de dames zullen dus even moeten wachten:o
    it was not me but my twin brother..

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

FKK Artemis 468*60