Pagina 135 van 135 EersteEerste ... 3585125131132133134135
Weergegeven resultaten: 3.351 t/m 3.361 van 3361

Discussie: Tombola Babylon

  1. #3351
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 18:10
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    ik schrijf me nog even in. nodig voor volgende week.

  2. #3352
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Berichten
    1.146
    Discussies
    84
    Thanks
    775
    Thanked
    1.610 in 652 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superman41 Bekijk bericht
    ik schrijf me nog even in. nodig voor volgende week.
    Jij durft om te zeggen nodig voor volgende week terwijl je gemiddeld minder dan 1 recensie per jaar hebt geschreven

  3. #3353
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:29
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.691
    Thanked
    9.548 in 3.446 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Jij durft om te zeggen nodig voor volgende week terwijl je gemiddeld minder dan 1 recensie per jaar hebt geschreven
    Recensies? Nog nooit . Alleen inschrijvingen in tombola’s en een vraag. LOL.

  4. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (12 april 2024)

  5. #3354
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:49
    Berichten
    41.722
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.447 in 8.523 posts

    Standaard

    en in januari nog een kortingskaart gekregen ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (13 april 2024),WANDELAAR5 (13 april 2024),Wentelt Eefje (12 april 2024)

  7. #3355
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:49
    Berichten
    41.722
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.447 in 8.523 posts

    Standaard







    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Beste allen,

    De eerste paar dagen van de 1e ronde waren er niet al teveel recensies jammer genoeg. Dacht bij mijzelf wat nu; kies ik beste wat er is, geen winnaars uitroepen of wellicht winnaars benoemen van de vorige maand. Gelukkig kregen we de laatste dagen meer recensies te zien, waardoor deze scenario’s wegvielen.

    Allereerst mijn dank aan alle schrijvers, lezers en nominaties (hoe noem je eigenlijk iemand die nomineert?). Allereerst zal ik vermelden wie het niet zijn geworden. Wanderer13 en SFL hebben elk mooie stukken geschreven echter deden beiden heren geheimzinnig over de dames. Ik vind namelijk dat op een fora niet hoort dat we moeten gissen om welke dames het gaat. Daarnaast waren er ook schrijvers die recent al vrijkaarten hadden ontvangen. In het kader van om andere ook vrijkaarten te gunnen heb ik deze schrijvers niet meegenomen in de beoordeling.


    Goed dan nu de winnaars die zich bij Willem2 kunnen melden voor welke club ze graag een vrijkaart of kortingskaart willen:

    Op nummer 1 spermite over zijn belevenissen in Babylon.

    Op nummer 2 Hansibeer die met zijn camper een bezoek bracht bij een club in Nürnberg, welke bij velen van ons niet zo bekend is.


    Als laatste aanbevelingen voor een vrijkaart indien Willen2 nog over heeft:

    Jename die te hete voeten kreeg in Diamond. Zijn verhaal was weliswaar kort maar krachtig. Behangrollen zijn bij mij echt niet nodig om in aanmerking te komen voor een vrijkaart.

    Getrouwd over zijn belevenissen in Babylon.

    Mentholbear die meeste van ons in het ootje heeft genomen met Poolse Anna als 1 April grap. Echter later nog een herziene recensie schreef over zijn belevenissen in SC Venus.

    Zo dit was mijn besluit waarmee jullie het moeten doen. Bezwaar indienen is niet mogelijk. Op naar de volgende ronde.




    Hartelijk Gefeliciteerd

    spermite




    met je kortingskaartje van €30,- voor

    Babylon

















    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babylon Bekijk bericht
    Liebe Gäste und Freunde des Babylon,

    bald kommen die Wildgänse, die Schwalben, die Störche und andere Zugvögel in unsere Gefilde zurück.
    Die Sonne scheint. Die Natur sprießt. Die Bäume und andere "Gewächse" schlagen aus.
    Es ist Frühling im Kalender!

    Wir feiern am Samstag, den 13. April eine frohe und frivole Frühlingsparty im Babylon in Elsdorf.

    Spargelsuppe, Frühlingssuppe aus saisonalem Frischgemüse, Frühlingsrollen
    Hähnchen, Rinder- und Schweinefleisch, diverse Nudelgerichte
    Leckere Desserts

    Softgetränke aller Art, viele Sorten Bier (mit und ohne Alkohol), Weißwein, Rotwein, Alkoholika.

    Viele nette und hübsche Damen

    Tombola mit Udo

    Auf dass es ein sonniges Fest werde!

    Seid herzlich willkommen!
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #3356
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:49
    Berichten
    41.722
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.447 in 8.523 posts

    Standaard







    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Beste allen,

    De eerste paar dagen van de 1e ronde waren er niet al teveel recensies jammer genoeg. Dacht bij mijzelf wat nu; kies ik beste wat er is, geen winnaars uitroepen of wellicht winnaars benoemen van de vorige maand. Gelukkig kregen we de laatste dagen meer recensies te zien, waardoor deze scenario’s wegvielen.

    Allereerst mijn dank aan alle schrijvers, lezers en nominaties (hoe noem je eigenlijk iemand die nomineert?). Allereerst zal ik vermelden wie het niet zijn geworden. Wanderer13 en SFL hebben elk mooie stukken geschreven echter deden beiden heren geheimzinnig over de dames. Ik vind namelijk dat op een fora niet hoort dat we moeten gissen om welke dames het gaat. Daarnaast waren er ook schrijvers die recent al vrijkaarten hadden ontvangen. In het kader van om andere ook vrijkaarten te gunnen heb ik deze schrijvers niet meegenomen in de beoordeling.


    Goed dan nu de winnaars die zich bij Willem2 kunnen melden voor welke club ze graag een vrijkaart of kortingskaart willen:

    Op nummer 1 spermite over zijn belevenissen in Babylon.

    Op nummer 2 Hansibeer die met zijn camper een bezoek bracht bij een club in Nürnberg, welke bij velen van ons niet zo bekend is.


    Als laatste aanbevelingen voor een vrijkaart indien Willen2 nog over heeft:

    Jename die te hete voeten kreeg in Diamond. Zijn verhaal was weliswaar kort maar krachtig. Behangrollen zijn bij mij echt niet nodig om in aanmerking te komen voor een vrijkaart.

    Getrouwd over zijn belevenissen in Babylon.

    Mentholbear die meeste van ons in het ootje heeft genomen met Poolse Anna als 1 April grap. Echter later nog een herziene recensie schreef over zijn belevenissen in SC Venus.

    Zo dit was mijn besluit waarmee jullie het moeten doen. Bezwaar indienen is niet mogelijk. Op naar de volgende ronde.




    Hartelijk Gefeliciteerd

    Getrouwd




    met je kortingskaartje van €30,- voor

    Babylon



















    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babylon Bekijk bericht
    Liebe Gäste und Freunde des Babylon,

    bald kommen die Wildgänse, die Schwalben, die Störche und andere Zugvögel in unsere Gefilde zurück.
    Die Sonne scheint. Die Natur sprießt. Die Bäume und andere "Gewächse" schlagen aus.
    Es ist Frühling im Kalender!

    Wir feiern am Samstag, den 13. April eine frohe und frivole Frühlingsparty im Babylon in Elsdorf.

    Spargelsuppe, Frühlingssuppe aus saisonalem Frischgemüse, Frühlingsrollen
    Hähnchen, Rinder- und Schweinefleisch, diverse Nudelgerichte
    Leckere Desserts

    Softgetränke aller Art, viele Sorten Bier (mit und ohne Alkohol), Weißwein, Rotwein, Alkoholika.

    Viele nette und hübsche Damen

    Tombola mit Udo

    Auf dass es ein sonniges Fest werde!

    Seid herzlich willkommen!
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Getrouwd (14 april 2024)

  10. #3357
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Berichten
    1.146
    Discussies
    84
    Thanks
    775
    Thanked
    1.610 in 652 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    en in januari nog een kortingskaart gekregen ....
    Ik heb niet gezocht maar ik gok dat hij geen tijd heeft gehad om als een ongeschreven wederdienst een recensie over dat bezoek te schrijven

  11. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (13 april 2024)

  12. #3358
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 18:10
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Aangezien er reacties zijn gekomen op het niet posten van reviews. Men excuses hiervoor. Ik ben vooral een lezen ik geef het toe. Maar ik beloof plechtig dat ik volgende keer jullie ze recensie schrijf die jullie niet gaan vergeten. Mijn probleem is vooral dat ik steeds die namen vergeet. Wat ben je dan met een recensie schrijven zonder namen. Volgende keer dus meer van deze ijsbeer

  13. Onderstaande 2 leden hebben superman41 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (13 april 2024),Wentelt Eefje (13 april 2024)

  14. #3359
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:13
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.746
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superman41 Bekijk bericht
    Aangezien er reacties zijn gekomen op het niet posten van reviews. Men excuses hiervoor. Ik ben vooral een lezen ik geef het toe. Maar ik beloof plechtig dat ik volgende keer jullie ze recensie schrijf die jullie niet gaan vergeten. Mijn probleem is vooral dat ik steeds die namen vergeet. Wat ben je dan met een recensie schrijven zonder namen. Volgende keer dus meer van deze ijsbeer
    Je zou ook vooraf zonder vrijkaart kunnen schrijven, zodoende zul je ook geen kritiek meer krijgen.

  15. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (13 april 2024),WANDELAAR5 (13 april 2024)

  16. #3360
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Berichten
    1.146
    Discussies
    84
    Thanks
    775
    Thanked
    1.610 in 652 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superman41 Bekijk bericht
    Aangezien er reacties zijn gekomen op het niet posten van reviews. Men excuses hiervoor. Ik ben vooral een lezen ik geef het toe. Maar ik beloof plechtig dat ik volgende keer jullie ze recensie schrijf die jullie niet gaan vergeten. Mijn probleem is vooral dat ik steeds die namen vergeet. Wat ben je dan met een recensie schrijven zonder namen. Volgende keer dus meer van deze ijsbeer
    Misschien de naam, uiterlijke kenmerken en kamerervaringen bij notes in je telefoon zetten en dan kan je wel een toegevoegde waarde zijn hier op het forum. Het bestaan van een forum is afhankelijk van hetgeen er over clubs geschreven wordt en hierdoor kan Willem van een aantal clubs vrijkaartjes krijgen die hij dan weer onder de schrijvende beren verdeelt.
    Dat jij geen schrijver wilt zijn maar alleen wilt lezen dat is natuurlijk jou keuze al heb ik daar wel een mening over.
    Wat mij echt stoorde is de manier waarop je jezelf inschreef in een tombola door er bij te zeggen dat je het vrijkaartje volgende NODIG hebt. Dit schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Zeker toen ik ook zag dat je zo weinig had gepost in al die jaren. En dat al die post waren van het inschrijven bij een tombola en geen enkele recensie.
    Nog een tip. Je hoeft jezelf maar 1 keer in te schrijven voor een tombola. Je blijft meespelen al is je inschrijving van jaren terug. Wel wordt er gekeken naar je bijdragen/ recensies hier. Je hebt al geluk gehad door een vrijkaartje te winnen zonder een recensie geschreven te hebben. Normaal gesproken doe je in een tombola pas mee na 10 bijdrages.

  17. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (13 april 2024)

  18. #3361
    Geregistreerd
    9 oktober 2015
    Last Online
    15 april 2024 @ 15:05
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    24
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    Ik doe graag mee

 

 
Pagina 135 van 135 EersteEerste ... 3585125131132133134135

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.

Living Room 468*60