Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Club Lover

  1. #1
    Geregistreerd
    18 december 2005
    Last Online
    24 november 2015 @ 04:05
    Berichten
    11
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Club Lover

    Hi allemaal, ik ben Club Lover. Ik woon bij de Duitse grens en ga al jaren naar Duitsland om daar de diverse clubs te bezoeken. Ik ben ooit begonnen met schrijven op de prostitutiegids (de eerste site waar ik over de sauna's heb gelezen, toen bestond hookers nog niet!!).

    Leuk dat er nu een speciale site is waar je als Duitsland ganger terecht kan. Ik zal proberen een positieve bijdrage te leveren aan dit goede initiatief.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clublover
    Hi allemaal, ik ben Club Lover. Ik woon bij de Duitse grens en ga al jaren naar Duitsland om daar de diverse clubs te bezoeken. Ik ben ooit begonnen met schrijven op de prostitutiegids (de eerste site waar ik over de sauna's heb gelezen, toen bestond hookers nog niet!!).

    Leuk dat er nu een speciale site is waar je als Duitsland ganger terecht kan. Ik zal proberen een positieve bijdrage te leveren aan dit goede initiatief.




    Op deze site kan de Duitslandganger inderdaad terecht maar zoals je misschien gezien hebt kan je hier ook terecht als je ergens in de Benelux naar de dames gaat. Er zijn mensen die de IJsbeer graag in een hokje willen stoppen maar daar hebben wij niet zo'n zin in .

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.

Living Room 468*60