Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 204
  1. #101
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluitje71
    Ook Nancy aan het begin van de Verversrui heeft haar kerstmutsje weer op!
    Heeft iemand al enige ervaring met Lexcy?
    Klopt helemaal Fluitje.
    Lexcy, neen, die test laten we aan U over he :D
    Ik heb er wel al enkele malen een praatje tegen gemaakt, een heel vriendelijk ding, heel knap ook. Ik zou zeggen, grijp je kans, en hou ons uiteraard op de hoogte.

    Daar droom ik nu toch al een tijdje van, de kerstvrouw binnendoen, maar dan moet ze wel haar kerstpak aanhouden, kwestie van de sfeer erin te houden :p

  2. #102
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Klopt helemaal Fluitje.
    Lexcy, neen, die test laten we aan U over he :D
    Ik heb er wel al enkele malen een praatje tegen gemaakt, een heel vriendelijk ding, heel knap ook. Ik zou zeggen, grijp je kans, en hou ons uiteraard op de hoogte.

    Daar droom ik nu toch al een tijdje van, de kerstvrouw binnendoen, maar dan moet ze wel haar kerstpak aanhouden, kwestie van de sfeer erin te houden :p
    "zakenvrouwtje" Lexcy heeft al enkele dagen de aankondiging hangen dat ze met de feestdagen werkt. Wel enkel op afspraak.

    Grz Sub

  3. #103
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Het is eigenlijk al lang geleden dat ik nog eens van The Big Bopper heb gehoord, wandelt die eigenlijk nog ?
    Ik veronderstel dat Anvers hier wel meer over weet.

  4. #104
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Het is eigenlijk al lang geleden dat ik nog eens van The Big Bopper heb gehoord, wandelt die eigenlijk nog ?
    Ik veronderstel dat Anvers hier wel meer over weet.
    Voor zover ik weet, 099, is die met de noorderzon verdwenen.
    Sinds het verdwijnen van Wanda, zijn favorietje, wandelt hij maar erg weinig meer.
    Of hij moest online het tegendeel komen bewijzen

    Anvers, de telling is voor vanavond, ik ben eens benieuwd :D

    Zouden we het deurtje van Sonja voorbijgeraken zonder een pitstop in te lassen?:teuflisch

  5. #105
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Voor zover ik weet, 099, is die met de noorderzon verdwenen ...
    BB was voor het laatst begin december on-line. Laatste bericht midden juli...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  6. #106
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover

    Anvers, de telling is voor vanavond, ik ben eens benieuwd :D
    Gisteren viel er niet veel te tellen, het regende oude wijven..
    En veel jonge wijfjes hadden een snipperdag denk ik ;-)
    Laatst gewijzigd door Befke; 12 december 2006 om 22:22
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  7. #107
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln 1 2 3 4 5 6 ... 36

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull
    Gisteren viel er niet veel te tellen, het regende oude wijven..
    En veel jonge wijfjes hadden een snipperdag denk ik ;-)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Och rplover,

    weet ge wel wat ge nu schrijft : Zeker 30 transen op 150 bezette ramen?
    Dat zou dus willen zeggen, dat er ca. 20% transen zijn?????
    Sorry, maar nu ben je toch wel helemaal verkeerd hoor! :teuflisch

    Anvers
    Allee, uiteindelijk met een dagje uitstel tot de telling overgegaan.
    Ik heb momenteel nog geen enkel idee, alles staat op een bierkaartje, het schrijfgerief werd ons liefelijk overhandigd door een pracht van een serveuse, uit het vroegere oostblok, bedankt M.

    Dan nu de officiële uitslag dan maar, terwijl ik dit netjes overtyp.
    Transjes aanwezig in de SS, telkens 1, tenzij anders vermeld tussen haakjes, op de nummers 40, 30, 24, 14, 3 (2), 5, 7, 9, 15 (4), 17 (2), 25, 27 (3), 39, 43, 45 (2), 47 (2). Dat maakt in de SS een totaal van 25 transkes. Anvers, voelt ge de bui al hangen
    Vingerlingstraat 6, 10, 15 (2). Right 4 erbij, geeft ons 29.
    Nog eentje te gaan dus.
    Verversrui 4 en 8. Oops, 31, en wat ben ik nog vergeten???? Aha, de Villa Tinto:D 1, 48, 49, 43, 14, 29 en 27. 1234567 dus, geeft ons een totaal van 36 transexuelen in het ganse skw vanavond.
    En dan geef ik nog twee Dames het voordeel van de twijfel, om hier geen polemiek te ontketenen. Maar ik ben er toch voor 99 % zeker van dat deze in hun vorig leven (voor de operatie) ook net dat ietsje meer hadden.
    Anvers, ik begrijp je, zoveel had jij er niet geteld, maar ben nog teruggeweest hoor, dus de VL6, 15, die zijn pas beginnen werken na je vertrek.
    Tja, de goesting in Sonja was te groot, allee, ik zal eerlijk zijn, de goesting tout court was te groot, maar heb dus de geplande pitstop nog gemaakt aan het einde van de rit.
    En 't was de hoofdvogel die ik afgeschoten heb. Wat een vamp, wat een KlasseDame is deze Sonja toch. Tegen dat ik wat bekomen ben, pen ik haar recensie neer, ik wil er zelf nog een keertje van genieten terwijl ik het schrijf :smile:

    Verder een kort relaas van de avondwandeling, heel wat bekenden hadden forfait gegeven, maar het was toch nog meer dan de moeite.
    SS37 staat de immer glimlachende Griekse tetterkous Jessica, en Lexcy had haar kerstpak omgeruild voor een zwart jurkje/kleedje (SS24). Schuin ertegenover stonden Casaia en Melissa zusterlijk naast mekaar, en ook de Duitse Anni was present op haar vaste stek, SS14/3.
    In de SS 15 stond Maria met haar heupen te wiegen en uitdagend te dansen, ja ja Sub, zelfs als het uw vaste dag niet is, staat ze ook paraat.
    Oops, ik krijg de mascotte in de hand geduwd, en Anvers is even weg. Anvers, Anvers, waar ben je toch. Tien minuten later komt hij bij Antoinette buiten, die stond al met kleren aan, dus ik denk dat onze Anvers mee gaan kuisen is. Kwestie van de relaties goed te houden zeker
    Stella stond er ook, maar pas na middenacht, terug in 't leer, dus de EHBO post had ze vannacht maar thuisgelaten. Verder een korte opsomming van Dames in de SS en VL, Sarah, Tan, Laura, Melissa, Sarah, Elena, ..... (en dan ben ik er nog wel heel wat vergeten), maar ik wil vlug over naar de Gouden Hoek en aanverwante panden.
    Verversrui 2 dus, onder de oudjes onder ons (waar ik bijbehoor intussen) beter bekend als de Gouden Hoek. Daar zaten/stonden Maria en Sonja, amai, om een appelflauwte van te krijgen. De ene nog uitdagender dan de andere. Wat een Dames, dat is jaren geleden dat dit kaliber schoonheden nog dit pand hebben bezet.
    Verder in de VR, een bonte mix van schoon en minder mooi, dun en minder dun, Laura, Natalia, Lisa, Sarah, om er maar enkelen te noemen.
    De enige die we echt misten vanavond, om ons praatje te gaan maken dan, was de Koningin van het skw. Paola was niet aanwezig, en wat ons beiden opviel, de andere Dames van de 24 hadden heel wat te doen. Dat kan maar 1 welbekende reden hebben.
    Toen Anvers al lang terug thuis was, heb ik Paola haar handtas bemerkt, en raadt eens, ja, echt wel, ze was terug de enige die constant was bezet. Moet wel frustrerend werken voor de andere Dames in dat pand natuurlijk.
    De VT, weinig naar mijn zin vanavond, zelfs de Griekse Anna had een snipperdag, en Shompoo, ook in geen mijlen ver te bespeuren.
    Voila, 't weer heeft meegezeten, alleen één stortbui over me heengehad, maar dat was net voor ik bij Sonja binnenwipte, dus ik was heel erg vlug terug opgewarmd.
    Als besluit dan maar effe hem het eens goed zeggen, Anvers, die pint mag je me vrijdag betalen

  8. #108
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    :-)

    Twijfelgevallen ?? Die heb ik het liefst ! Mogen we ook weten welke dames dat zijn ? Want mijn liefste(?) twijfelgeval was er gisteren nacht niet :D
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  9. #109
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull
    :-)

    Twijfelgevallen ?? Die heb ik het liefst ! Mogen we ook weten welke dames dat zijn ? Want mijn liefste(?) twijfelgeval was er gisteren nacht niet :D
    Ja, RedBull, maar ik ga heel voorzichtig zijn in mijn uitspraken, we zijn het momenteel aan het checken.
    En als ik gelijk heb, zal dit nogal een schokgolf teweeg brengen, want dan zouden er wel eens heel wat mannen sex hebben gehad met een (post-ops) trans, die nooit ofte nimmer een transke willen bezoeken
    Ik zal je mijn vermoedens per IM doorsturen, tot ik meer zekerheid heb, dus vanavond in je IM.

  10. #110
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Paola ?

  11. #111
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln Paola is een rasechte ... vrouw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Paola ?
    Maar neen gij, hahahaah.
    Ik ga u dringend eens moeten inwijden in de geneugten van het skw blijkbaar, 099

  12. #112
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Unglücklich

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Paola ?
    Helaba 099,

    Paola een twijfelgeval? :o
    Hoe durf je, ga haar eens bezoeken hé, dan zal je wel zien dat zij helemaal geen twijfelgeval is!

    Anvers :wink:

  13. #113
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Anvers en Rplover, Ik heb al 2 keer speciaal voor Paola geweest.
    Telkens heb ik bot gevangen, zij is een van de weinige dames waarvoor ik nog eens naar het skw wil gaan op dit ogenblik (na mijn farce met lisaVT48).
    Ik wil maar zeggen, ik heb Paola nog niet in levende lijve gezien, ik kon enkel maar speculeren na Rplover zijn posting:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Ja, RedBull, maar ik ga heel voorzichtig zijn in mijn uitspraken, we zijn het momenteel aan het checken.
    En als ik gelijk heb, zal dit nogal een schokgolf teweeg brengen, want dan zouden er wel eens heel wat mannen sex hebben gehad met een (post-ops) trans, die nooit ofte nimmer een transke willen bezoeken
    Ik zal je mijn vermoedens per IM doorsturen, tot ik meer zekerheid heb, dus vanavond in je IM.

  14. #114
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Anvers en Rplover, Ik heb al 2 keer speciaal voor Paola geweest.
    Telkens heb ik bot gevangen, zij is een van de weinige dames waarvoor ik nog eens naar het skw wil gaan op dit ogenblik (na mijn farce met lisaVT48).
    Ik wil maar zeggen, ik heb Paola nog niet in levende lijve gezien, ik kon enkel maar speculeren na Rplover zijn posting:
    099, kom eens een keertje met ons wandelen, wedden dat je een standaard + behandeling krijgt van Paola dan, en als Paola er niet is, ik weet er nog wel enkelen die aan je eisen voldoen zenne.
    Jong, dat skw zit vol met topdames tegenwoordig. De ene nog beter dan de andere.
    Wat niet wegneemt dat je me binnenkort eens mag inwijden in PHG, maak plaats maak plaats, maak plaats :teuflisch

  15. #115
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard Telling

    Rplover,

    Op twee punten ben ik het niet met je telling eens.

    Punt 1: Toen ik nog naar school ging heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden was 31 + 7 = 38. Ook de zakjapanner die ik nu heb geeft nog steeds diezelfde uitkomst.

    Punt 2: Je hebt het over 4 transen op SS 15, en Maria stond er ook nog, en dit terwijl dit pand slechts 3 ramen heeft. Is er niet ergens een telfoutje ingeslopen?

    En die twijfelgevallen mag je ook aan mij doorgeven, je maakt me nieuwsgierig!

    Grz Sub

  16. #116
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Rplover,

    Op twee punten ben ik het niet met je telling eens.

    Punt 1: Toen ik nog naar school ging heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden was 31 + 7 = 38. Ook de zakjapanner die ik nu heb geeft nog steeds diezelfde uitkomst.

    Punt 2: Je hebt het over 4 transen op SS 15, en Maria stond er ook nog, en dit terwijl dit pand slechts 3 ramen heeft. Is er niet ergens een telfoutje ingeslopen?

    En die twijfelgevallen mag je ook aan mij doorgeven, je maakt me nieuwsgierig!

    Grz Sub
    Ja Sub, somigen beweren dan ook dat ik geen diploma heb he, 't zal daarmee zijn dat ik niet kan tellen :D
    Op de SS 15 stonden 4 transen in 2 ramen, het middelste raam was bezet door de dansende Maria.

    De twijfelgevallen heb je intussen op msn doorgekregen, maar intussen reageer je niet meer, hartaanval?????? :teuflisch

  17. #117
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    En 't was de hoofdvogel die ik afgeschoten heb. Wat een vamp, wat een KlasseDame is deze Sonja toch. Tegen dat ik wat bekomen ben, pen ik haar recensie neer, ik wil er zelf nog een keertje van genieten terwijl ik het schrijf :smile:
    Allee hebt ge mijn advies dit maal toch ter harte genomen! :D
    Ge weet ik heb je over nog meer zaken getipt.

    Ze is zondermeer geen twijfelgeval doch zonder twijfel altijd perfect en charmant.
    Ben nieuwsgierig naar de behandeling die je van haar kreeg.
    Ik heb in ieder geval al haar zwak ontdekt, maar daar heeft ze hard om moeten lachen.

  18. #118
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluitje71
    Allee hebt ge mijn advies dit maal toch ter harte genomen! :D
    Ge weet ik heb je over nog meer zaken getipt.

    Ze is zondermeer geen twijfelgeval doch zonder twijfel altijd perfect en charmant.
    Ben nieuwsgierig naar de behandeling die je van haar kreeg.
    Ik heb in ieder geval al haar zwak ontdekt, maar daar heeft ze hard om moeten lachen.
    Fluitje, ik kan je niet genoeg bedanken voor de tip.
    Ze staat op stip nummer 1 momenteel, maar ik word constant lastig gevallen door de Sub en ANvers op msn, ik ben bijna met haar recensie klaar.
    Nog even geduld.
    Sub en Anvers, ik ga ook jullie van het trapje duwen hoor

    rplover

  19. #119
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Fluitje, ik kan je niet genoeg bedanken voor de tip.
    Ze staat op stip nummer 1 momenteel, maar ik word constant lastig gevallen door de Sub en ANvers op msn, ik ben bijna met haar recensie klaar.
    Nog even geduld.
    Sub en Anvers, ik ga ook jullie van het trapje duwen hoor

    rplover
    Hmmm ze is niet mijn absolute #1, daarvoor is ze te onregelmatig aanwezig Maar ze is bijzonder schattig.
    Maar ik zal haar zwakte onthullen als je haar recensie hebt geplaatst. Voor dat soort tips zijn we toch allemaal hier!?

  20. #120
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluitje71
    Hmmm ze is niet mijn absolute #1, daarvoor is ze te onregelmatig aanwezig Maar ze is bijzonder schattig.
    Maar ik zal haar zwakte onthullen als je haar recensie hebt geplaatst. Voor dat soort tips zijn we toch allemaal hier!?
    Hey Fluitje, mooie avatar, en nog waarheid ook.
    We zijn er inderdaad om ervaringen te delen, en dat doen we hier al jaren met plezier. (oops, overdrijf ik weer, toch al meer dan een vol jaar dan )
    't Wordt eens tijd dat er wat geronseld wordt links en rechts, om nog meer actie en interactie te krijgen op dit leuke forum.
    Ik heb nog nooit met zoveel vreugde en plezier geschreven, en hier kan ik het bij één enkele nick houden, die nu wel vaststaat, na heel wat gepeins.
    En ik ga geen kinderbueno meenemen volgende keer hoor, ze krijgt van mij de GANSE doos
    Neen, grapje, ik ga er zeker eentje ergens bemachtigen.

    Onregelmatig aanwezig, dat ze maar eens durft te gaan lopen, desnoods achtervolgen we haar tot in Den Haag, al moeten we verdorie carpoolen :teuflisch

    Ik ga nog eens overlezen, want heb er al 3 "sgreiffouten" moeten uithalen

    groetjes,

    rplover

  21. #121
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Blinzeln Nachtshop Falconplein

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    En ik ga geen kinderbueno meenemen volgende keer hoor, ze krijgt van mij de GANSE doos
    Neen, grapje, ik ga er zeker eentje ergens bemachtigen.
    Niet zo moeilijk hoor. Gewoon in de nachtshop kijken aan het Falconplein.
    Heb alleen door de modder moeten waden met mijn chique schoeisel.
    Wanneer gaat da Falconplein weer netjes bestraat zijn?

  22. #122
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluitje71
    Niet zo moeilijk hoor. Gewoon in de nachtshop kijken aan het Falconplein.
    Heb alleen door de modder moeten waden met mijn chique schoeisel.
    Wanneer gaat da Falconplein weer netjes bestraat zijn?
    Fluitje,
    totaal terzijde, in de VR hebben ze ook een nachtshop, moet je niet door die modder :p
    Tja, wanneer he, als we dat eens wisten? De verkiezingen zijn voorbij, dus meneer de burgemeester heeft dat niet meer als prioriteit nu he.
    Kan dus nog wel even duren.
    Bwah, zolang de meiden blijven, hoeft dat van mij niet deftig bestraat te worden voorlopig, auto netjes op de BV parkeren, en je hebt er weinig last van hoor.

    Tja, en die Sonja spookt nog steeds door mijn hoofd, ik vrees dat ik een dezer dagen in herhaling ga vallen

  23. #123
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Standaard

    Die aan de Verversrui was gesloten.
    Overigens lijkt het er op dat de nachtshop SS definitief is gesloten.

    Zou ze er vandaag staan?
    Misschien weet de Sub meer?
    Meestal is ze er maar voor een periode van enkele dagen. Tot de zin en energie op is zegt ze zelf.

  24. #124
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluitje71
    Die aan de Verversrui was gesloten.
    Overigens lijkt het er op dat de nachtshop SS definitief is gesloten.

    Zou ze er vandaag staan?
    Misschien weet de Sub meer?
    Meestal is ze er maar voor een periode van enkele dagen. Tot de zin en energie op is zegt ze zelf.
    Jep, die van de SS, daar gaan ze naar het schijnt een Roemeens restaurant of zo van maken.
    Of toch een niet belgisch. Roemeens toch, Anvers?
    Neen, de Sub is thuis. Maar ik vermoed dat ze er wel zal staan.
    Alhoewel, zoals gisteren, de zin zal misschien niet op zijn, maar aan die energie moet toch ooit een einde komen zenne :teuflisch
    Ik was al uitgeput na die beurt, maar ja, het sterke geslacht, zeggen ze altijd, en ze krijgen waarschijnlijk groot gelijk
    Van mij mag ze er komen wonen, Fluitje, laat daar geen twijfel over bestaan
    Of hier

  25. #125
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluitje71
    Die aan de Verversrui was gesloten.
    Overigens lijkt het er op dat de nachtshop SS definitief is gesloten.

    Zou ze er vandaag staan?
    Misschien weet de Sub meer?
    Meestal is ze er maar voor een periode van enkele dagen. Tot de zin en energie op is zegt ze zelf.
    De nachtshop in SS is inderdaad definitief dicht. Hier komt iets met een eetgelegeheid in, details weet ik niet, maarde mannen van Dönerzaak "Plein 4" lopen er geregeld in en uit.

    Ik ben deze avond bij uitzondering eens niet naar skw afgezakt.Kan dus over Sonja geen uitsluitsel geven, alleen dat ze naar aanleiding van alle lofuitingen en natuurlijk haar vriendelijke brede Smile, al heel wat plaatsen gestegen is op mijn To-Do-List. Ze stond er echter al op vanaf het moment dat ik haar de eerste keer zag.

    Grz Sub

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.

Freude 468*60   Babylon 468*60