Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Schippersstraat 35/1, Alice (Roemeense)

    Alice: Roemeense
    Figuur: mooi slank met toch wat vrouwelijke rondingen
    Haren;blond hang haar krullend
    Borsten: Cup B echt met kleine tepels
    Taal:Roemeens,Frans,Spaans,Engels
    Tatoo: op onder rug
    Piercing:navel

    Service: Beffen,NMC,PMC,Massage,licht kussen en diverse standjes.

    Omdat ik hoopte Nancy te zien was ik rond 15.00 u in het SKW gekomen.
    Na wat rondes gelopen te hebben had ik wel een idee dat als Nancy er niet zou zijn ik toch niet met een volle zak naar huis moest.
    Op Schipperstr. middelste raam of raam 5 van de 8 zat Alice.
    Iedere keer als ik voorbij kwam lachte ze op een manier die toch anders was als naar de andere voorbijgangers.
    Ik had namelijk even gewacht op een afstandje en gekeken hoe zij de andere mensen zou verleiden om naar binnen te gaan ,maar dat was maar heel koeltjes.Toen ik nog twijfelde tussen haar en een meisje 3 deuren verder en weer voorbij liep vloog ze overeind en wenkte echt van please.
    Ik lachte nogmaals en liep wat verder maar ze keek me na ofdat ze dacht jammer.
    Toen dacht ik nu of nooit daar kan ik gebruik van maken omdat ze echt vriendelijk oogt.
    Ik draaide om liep naar haar deur toe en ze smile van oor tot oor.
    Aangezien ik niet het type ben die dan gaat vragen wat het kost en zij wist dat ik voor haar kwam liepen we meteen naar boven.
    Ik volgde haar mooie rondingen die op elke tree voor mijn ogen een super schouwspel was.
    Gelukkig moesten we naar verdieping 3 dus trappen zat om hier nog van te genieten.
    Op de kamer pakte ik de euro's en gaf die haar en zij vroeg mijn naam en stelde zich voor als Alice.
    Ik zei dat ik voor haar ogen,brede lach en haar mooie neusvleugels haar had gekozen.Ze lachte en ik slijmde dat ze ook mooie tanden had.
    We gingen uitkleden en ons wassen wat zij ook op het bidet uitvoerig deed.
    Ze wachte op bed en wilde dat ik naast haar op de zwarte sprei voor de spiegel kwam.
    Maar nee jansen laat zich niet leiden en ging achter haar langs om boven haar pany's haar onder haar billen te likken en door te gaan tot tussen haar billen.Ze was stil en wachte op het vervolg wat ik vervolgde door haar aan de voorzijde haar schaamlippen te likken en steeds dichter bij haar clitoris te komen.
    Ze wachte wanneer dit zou gebeuren dus ik stelde dat even uit wat haar onzeker maakte tussen haar benen.
    Ik ging nu over om tussen haar schaamlippen te likken en ook de clitoris te stimuleren en ze trilde van genot.
    Plots ging ze onder me vandaan en pakte een condoom om mij een PMC te geven wat door haar zeker als goed werd gedaan.Na een lange tijd omdat ik het wel lekker vond dat zij mij pijpte heb ik haar borsten gestreeld door recht op te gaan zitten en zij bleef maar kijken met die mooie ogen.
    Toch na verloop van tijd is ze boven op me gekomen en bereed me enkele minuten en ik haar billen meenam tussen mijn handen en tussendoor haar borsten knede.
    Ik heb haar toen gevraagd om te draaien en haar op zijn hondjes genomen.Ze lag nu met haar gezicht naar de spiegel haar billen iets omhoog en Jansen daar achter met zijn pik tussen haar billen te schuiven.
    Met opzet hield ik het ritme langzaam omdat ik niet te vlug wou klaarkomen
    ( was afgelopen vrijdag in GT 3x met een dame geweest dus was ik er weer best aan toe na een dag zonder)
    Ze voelde dat ik het zo wou en hield zich mooi aan mijn ritme, met een hand onder haar door speelde ze met mijn ballen door haar nagels een beetje te krassen aan de onderzijde van de balzak.Ze steunde en ik kreunde mee tot ik voelde dat de heleboel hard werd en op ploffen stond.Ik kwam dan ook zalig klaar met onze ogen via de spiegel naar elkaar gericht.
    Ze wachte totdat ik hem er zelf uit haalde en keek naar het condoom of deze nog wel heel was.
    Het was voor mij een fluwele poesje zo lekker paste hij.Toen we weer gewassen hadden lachte ze en ik vroeg waarom dit binnen pretje.
    Ze keek me aan en zei jullie mannen kiezen een dame die je bevalt aan uiterlijk en waar je van hoopt dat zij bevalt, maar wij zijn altijd afgeleverd aan wat er komt, lelijk,mooi,goed,slecht,stinkend of niet schoon.
    En ik lachte zei ze omdat ik het geluk had dat je voor mij koos ik voelde het toen je steeds voor bij liep een mooie schone man met ook een lach en goed in de kleren.
    Ik voelde me nu echt een vent en kuste haar op haar lippen met mijn handen op haar wangen en zei omdat Nancy er niet was heb ik rondgelopen of ze nog zou komen maar had al snel het idee om anders met jouw te gaan.
    Ze vertelde dat ze op maandag niet werkt andere dagen wel dus als ik deze week terug ga tegen het weekend dan hoop ik Nancy en haar samen in een trio te nemen.Nancy houd van trio's en zij wou ook wel zei ze dus ik ben al aan het aftellen.

    Herhalingsgevaar : zou nu al terug willen cijfer 9

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Idee Juiste adres is Schippersstraat 24/8 !

    Heden overlegd met kameraad Jansen, en het juiste adres is ; Schippersstraat 24/8 !
    Anvers

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard weer een lekkere middag na een avondje in de Vila geweest te zijn

    Vanmiddag met deze dame weer een dik uur liggen rampetampen.
    Ze had gezien dat ik naar Nancy was geweest en mij daar naar buiten zag komen rond 14.u30.
    Ik liep langs haar raam en zag wel een vriendelijk gezicht maar met een pruil lipje dus ik stopte en liep naar de deur.
    Ik vroeg hoe het met haar was en ze zei goed ,maar ik zag een kleine teleurstelling.
    Ik zei ik ga even een pattateke nemen met een redbull en dan kom ik over een uurtje naar jouw.
    Ze dacht laat maar lullen dat doen ze allemaal of vragen wat het kost of ik moet nog even nadenken maar terug komen nee hoor.
    Maar om 15u45. stond ik er weer en nu was haar lach groots en met mooi flikkerende ogen.
    Ze vloog me zelfs met haar armen om me heen en perste bijna de red bull die ik in mijn hand had plat.
    God wat ging zij vlug naar boven met mij er achter aan.
    Ze zei ik wist dat jij terug zou komen en de andere meiden naast me haadden ook dat gevoel.
    Deze slimme meid wist me te vertellen dat ik haar beloofd had om de eerst volgende keer langer te blijven,dus hebben we onderhandelt en ben ik ruim een uur gebleven.

    Herhaling: ja zeker gewoon een lekkere spontane en mooie meid met een figuur waar ik juist van houd.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Een trio met Alice en Nadia die naast haar zat was geweldig Nancy was er niet dus koos ik voor Alice en haar buurmeisje die dacht dat ik voor haar kwam.
    Ik kom hier nog op terug.

    Het was een super ervaring door meiden die dit nog niet eerder hadden gedaan.

  5. #5
    Geregistreerd
    25 oktober 2010
    Last Online
    7 mei 2015 @ 13:40
    Locatie
    Schipperskwartier, Antwerpen
    Berichten
    111
    Discussies
    22
    Thanks
    43
    Thanked
    40 in 27 posts

    Standaard

    Alice op SS 35/1!
    Robert aka "The Crazy One"

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.