Haarkleur/-lengte : geblondeerd / half lang
Lengte dame : 1.75
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup naturel
Nationaliteit/Taal : ? / Engels
Leeftijd : +/- 25
Tatoeages/Piercings : 1 tattoo
Service: uitstekend
Voordelen: vriendelijk
Nadelen: geen
Tijdsduur : 15 min.
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: geen
Dag/Avond: avond
Eindelijk deze knappe blondine bezocht. Denk dat uit oostblok komt, maar ben hier niet zeker van. Heb dit niet nog niet gevraagd, ze heeft in ieder geval niet een typisch oostblokkoppie, en ze spreekt goed engels.
Het was een geweldige ervaring die weer veel te kort duurde, maar zeker voor herhaling vatbaar is. Ze gaat me zeker nog terug zien, dan neem ik ook een uitgebreider menu. Ik denk bovendien dat ik eindelijk mijn nieuwe toppertje voor de late shift heb gevonden. Ze zei en deed van die kleine dingetjes die iemand meteen op z'n gemak stellen en die ook duidelijk maken dat ze je ook echt wil laten genieten en niet zo snel mogelijk weer buiten wil hebben.
Ze bracht het condoom grotendeels met haar mond aan en begon daarna goed en gevarieerd te pijpen. Daarna een lekkere Amazonezit met wat gekreun erbij.
Dat het te kort duurde kwam hoofdzakelijk door mijn gebrek aan zelfbeheersing waar ik meestal last van heb als ik een goede dame bezoek.
Mijn eerste (uitgebreidde) schrijven over deze goede dame ben ik kwijtgesukkeld met het plaatsen, vandaar deze wat kortere versie. Zal na mijn vollende bezoek wel een nieuwe poging doen voor een uitgebreider bericht.