Kerst niet voor de tv gevierd met m'n ouders, voor een andere optie gekozen.

Hoewel het allemaal eerst een beetje gekuntseld, clichématig of gewoon minder gewoon begon....

.... toch was ze spontaan, vrolijk en lachte ze graag.




Ze was in één woord: adembenemend!
Ja, een beetje zo van die supermooie dames die de nummer-1-wielrenner kussen, die 'hoge pieten' begeleiden...



Je zit op de trein, de saaie reis weeral naar je werk in de hoofdstad. De trein zit weer afgeladen vol. Nergens meer een plaatsje te bespeuren, maar jij zit gelukkig al. En het enige vrije plaatsje is dié derde plek nog op de zitbank, uiterst rechts, naast de doorgang. Komt er waarempel daar toch wel een blonde vamp zitten zeker. Je geluk kan bijna niet op. Waaraan heb je dit geluk verdient, énige dagen voor het nieuwe jaar? Met z'n drieën lekker dicht tegen mekaar gedrukt. Zou ik iets zeggen, nadat ze voor ze ging zitten even een lachje tevoorschijn toverde? Of... zou ik even de kluns uithangen: iets laten vallen of zo..., om tot een gesprek over te kunnen gaan, op een grappige manier?
Ach... ineens was ze zo óngeïnteresseerd in wat er nog zou gebeuren op de trein, en pakte ze doodweg een boek uit haar tas. Ze begon het saaie kunst-geschiedenisboek 'Postwar: A history of Europe Since 1945' te lezen.
Op zo'n moment zou je die dame écht wel een uniek, maar allicht oneerbaar, voorstel willen doen, dat kan ik je garanderen!

Nu stond deze dame bij manier van spreke voor me.

Voor één keertje, omdat het cadeautjesmaand is, mocht het wat duurder uitvallen. Inclusief reiskosten en verblijf: 545 eur voor 2 uur. Af en toe mag een mens eens gek doen hè :zauberkis.

Na een douche en (niet saai) kennismakingsgesprekje kreeg ik een heel opwindende stripteaseact hélemaal voor mij alleen. Wat een mooie verrassing! Een mooie aanzet naar véél meer. Knuffelen, strelen, tongzoenen, vingeren, beffen, pzc, verschillende standjes, 2 x klaarkomen.... Niets was té gek voor deze dame en alles verliep volgens gfe-normen.

Véél te duur om herhalingsgevaar in te houden. Voor wie zichzelf eens op iets extra's wil verwennen: absolute aanrader! Voor wie het geld op de rug groeit: doen .