Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Schippersstraat 38/3, Nadia

    Haarkleur : zwart
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Cupmaat : slank, B (echt)
    Nationaliteit : Marokaans/Belgisch
    Leeftijd : 35
    Service: massage /pmc/ nmc/ soft SM
    Tijdsduur : 20 min
    Prijs : 50 euro
    wanneer: gedurende de nacht.

    Ondertussen weeral een tijdje geleden dat ik bij Nadia geweest ben.
    Ik ken haar echter al geruime tijd toen zij nog in Eroscenter in de Oudemansstraat zat.
    In de vitrine zit zij meestal in lederen pak of SM outfit, en komt een beetje koel over, doch al bij al valt zij wel heel goed mee.
    Eerst strelen en goede massage, je mag overal aankomen, zij heeft een mooi lichaam en mooie zachte borstjes, daarna pmc en nmc. Algemeen gezien zeer goede ervaring

    Anvers
    Laatst gewijzigd door Anvers; 15 december 2005 om 02:47

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Beloofde recensie van Nadia.

    Was al enkele keren vruchteloos naar het SK afgezakt 's avonds voor Nadia, maar verleden week dan toch prijs. Er zaten wel 5 dames op Nr. 38, eerst Nadia niet opgemerkt, maar bij een derde of vierde doortocht haar in het vizier gekregen.
    Ben zonder aarzelen op haar afgestapt, en haar naar haar kamer gevolgd.
    Afgesproken (alles in 't engels) voor 150 euri sm, en heb haar gewoon haar gang laten gaan,doe ik altijd bij sm dames, om te zien wat ze in pacht hebben.
    Was niet slecht, helemaal niet, en ze weet je op te geilen met serieuze fantasietjes.
    Heb me deftig laten "pakken" door haar. Handboeien, dildo, poppers, zweep, kortom, ze kent er wel iets van.
    Had wel de indruk (is persoonlijk) dat ze me net iets te vlug buiten wou, en ik vind 150 euri toch een heleboel centen... . En voor mij net iets TE soft, maar ze heeft beloofd me echt sterren te doen zien de volgende keer. Tja, ik zal het wel iets te hard willen waarschijnlijk... .
    Heeft een zalig lijf (in sm kleren altans)
    Voor de rest was het wel heel erg "soft sm erotisch", van zodra mijn "vriendin" in het land is, ga ik voor een sessie naar haar tesamen met die meid.
    Was trouwens haar voorstel, dusse.
    daarover volgt natuurlijk een uitgebreider relaas, tegen dat het zover is.
    Al bij al een goede sessie gehad, maar ik kan me nooit van de indruk ontdoen dat je in een sm studio meer waar voor je centen krijgt, wat niet wegneemt dat ze een dikke 8 van me krijgt.

    Groet, en kijk al uit om mijn "vriendin" eens deftig onder handen te laten nemen door haar.

    witchmaster

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Toen ik Nadia de vorige week op een avond in haar raam zag staan, zag zij er wel een beetje speciaal uit, nl. gekleed in een soort "cowboyachtige" SM outfit met hoed en al.

    Al bij al een outfit schril in contrast met de andere dames, reden waarom zij mij vooral opviel. Lijkt best wel de moeite waard!

    Anvers :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    24 oktober 2005
    Last Online
    19 juni 2018 @ 00:11
    Locatie
    La douce France
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nadia is een toppertje, ook voor degenen die niet op SM staan, zoals ik.
    Dit was mn recensie destijds in Juli 2003 over haar:

    Een adresje voor de liefhebbers van arabisch getypeerde dames. Nadia lijkt zo weg gelopen uit 1001 nacht. Een vurige blik, een half lange wilde donkere haardos, slank figuurje en ik was verkocht. Voor 50 euro gaat deze 32-jarige metisse (ze is half marrokaans / italiaans) volledig uit de kleren, met pijpen en 2 standjes. Ze was gekleed in hoge zwarte laklaarzen en doet tevens SM, maar dat is niet zo mijn straatje. Laarzen uit dus. Ze nam rustig de tijd voor me en nam gelukkig de rinkelende gsm niet op. Eerst wat vrijen en rollebollen op het grote bed. Ze kust en likt je buik en tepels langdurig. Het pijpen was lekker maar vrij (te) kort. Vervolgens laat ze je een standje kiezen, ik liet haar bovenop me rijden. Nou dat beviel goed! Ze kijkt je hierbij voortdurend geil aan recht in je ogen. Een actief meisje met initiatief. Even wisselen en met het gave uitzicht op haar mooie kontje was de tijd snel om. Enige minpuntje: wassen werd niet aangeboden - dit kan wel. Zelf waste ze zich niet (!)maar ze rook wel fris. Ik was haar laatste klant voordat ze naar huis ging.
    Nadia werkt overdag van 13 uur tot ongeveer s'avonds 20 uur en zit achter het rechtse raam van de 3.


    Mijn recensie van Oktober 2003:

    Deze week weer eens bij Nadia langs geweest. Dit zuiderse meisje lijkt erg streng en koeltjes als ze je aan de deur spreekt. Ze stond in lederen SM outfit gekleed in hoge zwart gelakte lieslaarzen. Maar schijn bedriegt. Geen SM taferelen, hier hou ik persoonlijk ook niet zo van (ieder zn smaak). De sex met haar is erg zacht en fijngevoelig, ze komt op een girlfriendachtige manier tegen je aanliggen. Even een babbeltje gemaakt en het klikte wel. Je mag overal aanzitten, strelen, haar borsten likken (haar tepels worden dan lekker hard), billen en rug masseren etc. Geen haastwerk en ze wisselt gewillig van standjes. Geen gezeik met overtollig glijmiddel of voorzichtig doen; gewoon diep erin. Zelf streelt en krabbelt ze je lekker aan je ballen met haar lange nagels, ook likt ze je op diverse plaatsen tijdens het vrijen. Het pijpen (dit stelde ze zelf voor) was dit maal beter en duurde wat langer dan de vorige keer. Nadia zuigt vrij stevig en gaat diep. Af en toe voel je net even plagend haar tanden. Tijdens het neuken kijkt ze je met een geile zwoele blik in de ogen.
    Wat mij betreft nog steeds een aanradertje voor wie op arabisch/zuiders getypeerde meisjes valt. Werktijden: zoals hier boven reeds beschreven.

    Nota: Nadia heeft zeer goed getrainde vaginale sluitspieren waarmee ze wonderen kan doen en je pik grandioos strak kan masseren!

  5. #5
    Geregistreerd
    24 oktober 2005
    Last Online
    19 juni 2018 @ 00:11
    Locatie
    La douce France
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vorige week tijdens een bliksembezoek aan Antwâarpe nog even bij mn oude vlam Nadia langs geweest. Ik had weinig tijd en bij het binnenwandelen van de schippersstraat zag ik haar achter hetzelfde vertrouwde raam zitten. Een geile bui en meteen naar binnen dus.
    Nadia doet eigenlijk alleen maar SM en maakte een uitzondering voor mij voor een nummertje gewone sex. Ze werkt veel op RDV en heeft haar kamer exclusief gehuurd, ze heeft geen zin om dit met andere meisjes te delen. Ze begint haar werkdag omstreeks 4 uur s'middags en werkt tot ong. middernacht. Ik was haar eerste klant die middag en ze had goede zin. Nadia doet in het begin vrij streng en gedraagt zich als een echte kat, ze doet haar eigen zin en niets anders. Dit is bij haar vrij simpel te hanteren dmv van een paar gerichte komplimentjes in het frans (oh, je bent afgevallen hé, je ziet er slank uit, doe je veel sport?) Het pijpwerk was kort maar ze kreeg plezier in de diverse standjes en liet zich gewillig neuken. Haar kutspieren zijn echt getraind en ze kan een man helemaal uitmelken.
    Was weer een leuk bezoekje maar 'Achtung' dus bij deze dame; ze heeft een gebruiksaanwijzing en als je haar haar verkeerd aanpakt is ze een echte bitch die je snel zal buitenwerken of niet eens binnenlaat. ;-)

    Have fun!

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Nadia is er mee gestopt !

    Nadia is al lange tijd niet meer opgemerkt op dit adres, noch op een ander adres in skw, en mag dus naar het archief. :p

    Anvers :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Diamond 468*60