Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    2 juli 2010 @ 21:08
    Locatie
    De hoofdstad van Nederland
    Berichten
    20
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch GESTOPT: Kerkrade, Tiffany's, Van de Wijerstraat 9, Sabine

    Kerkrade, waar men een dialect spreekt dat ik niet versta. Om er te komen moet ik die hele KUT A2 afrijden Totalstress!!!!!Maar ja, soms moet het , niet iedereen wint de hoofdprijs in de staatsloterij.

    Maar....ieder nadeel heb zijn voordeel (Ik plagieer Willem, maar die heb het ook niet zelluf verzonne): Club Tiffany's en Sabine :p :p.

    Maat leerde Sabine begin dit jaar kennen. Er was een spontane vonk; die opgewekte uitstraling, die natuurlijke borsten, het mollige lijfje, dat kleine spleetje tussen haar voortanden, haar pretoogjes...................Het vonkje sprong over . Sindsdien combineer ik reis naar Zd-Lb met een bezoekje aan.....Sabine . Denn sind Arbeit und Vergnugen eins :p, und: beitseitig.

    Sabine is ontzettend afgeslankt, het is een echte spetter. De badscene was klassiek. Loom onderuitgezakt liet ik me verwennen. Er was weinig nodig voor een gigantische erectie. Gefascineerd en glimmend van trots bezag Sabine wat haar handelingen teweeg brachten. Ik had eigenlijk het uurtje wel in het bad willen doorbrengen, maar Sabine stelde na enige tijd voor het bed op te zoeken. Had ik ook geen bezwaar tegen....

    Haar tongpiercing geeft toch een extra dimensie bij het pijpen. Op mijn uitnodiging om naar de 69 over te schakelen ging Sabine binnen 0,5 nanosecondes in. Sommige vrouwen zijn gesloten en openen zich gedurende de orale stimulatie. Sabine staat van nature open. Een rijpe pruim, een heerlijke vrucht.

    Het logische vervolg was de speelse neukpartij. In mijn luiheid liet ik Sabine het initiatief. Een cowgirl in hurkzit was haar antwoord (kon ook moeilijk anders want ik bleef aardslui op m'n rug liggen). Steeds heftiger ging ze pompen, ondertussen gefascineerd naar de interactie van onze edele delen kijkend. Tsja....dit is natuurlijk erg inspannend voor de dame en om ook aan de nodige lichaamsbeweging toe te komen stelde ik voor om te wisselen naar de missionaris. Hoewel dit de meest klassieke aller paringsposities is, kan ze met op verschillende manieren worden uitgevoerd. Een aantal varianten kwamen aan bod. Het slotakkoord werd doggystyle uitgevoerd. Ik had een mooi uitzicht op Sabine's rugtatoeage, die leek op de die van één van mijn (ex-) favo's in Amsterdam (helaas gestopt).

    De 'cooling down' werd doorgbracht met een intieme voospartij en een gezellige babbel over gemeenschappelijke hobby's, levensdoelen en favoriete vakantiebestemmingen.

    Ik besluit in het Duits: Fachfrauschaft ist Meister(innen)schaft.....correct me if I'm wrong. Sabine....schöne Weihnachtsferien und wer weiss...

    Haarkleur/-lengte : blond/halflang
    Lengte dame : 165cm
    Postuur/Cupmaat : DD
    Nationaliteit/Taal : Duits/duits & nl
    Leeftijd : 28
    Tatoeages/Piercings : ja/ja
    Service: PZC/NMC/Beffen/Zoenen
    Voordelen: wat dacht U????
    Nadelen:die KUT A2, op de terugweg een ongeluk bij Born (5km Stau), zat ik echt op te wachten, vast zo'n bumperklever, hoop dat ie het niet overleefd heeft
    Tijdsduur : 1u
    Prijs : € 85
    Extra’s bij het bezoek: koffie, Spa en sigaretten.
    Maatje past in elk gaatje :D :D

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard @maat20

    Klopt allet.

    Sabine is een lekkere, geile en niet domme meid. Ze is zeer natuurlijk. Was een jaar geleden soms met haar samen.......

    cu n. :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    2 juli 2010 @ 21:08
    Locatie
    De hoofdstad van Nederland
    Berichten
    20
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Klopt allet.

    Sabine is een lekkere, geile en niet domme meid. Ze is zeer natuurlijk. Was een jaar geleden soms met haar samen.......

    cu n. :wink:
    Een heel slimme meid, die over het leven nadenkt zou ik zeggen. Neukie, je moet maar weer op herhalingsbezoek. Je gelooft je ogen niet. Ze is 12 kilo afgevallen.
    Maatje past in elk gaatje :D :D

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Sabine is nu gestopt en werkt verder in de Tiffa als gastvrouw.
    Schatzetje ik wens je veel geluk. Wij praten nog eens samen. :D :D

    neukie :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    2 juli 2010 @ 21:08
    Locatie
    De hoofdstad van Nederland
    Berichten
    20
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik sluit me bij Neukie aan. Sabine, veel geluk in je nieuwe functie en tot ziens.

    XXX

    Maat
    Maatje past in elk gaatje :D :D

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.