Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
  1. #1
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Ausrufezeichen Dilemma bij het schrijven van recencies

    De intensief meelezende beer zal hebben gesignaleerd dat ik nav mijn bezoek aan Paradiso een zeer lovende recensie heb geschreven over Olsa. Tot mijn verbazing was er op dit forum geen informatie adhv een paspoortje bekend.

    Krimson en later ook TSB attendeerden mij er op dat de dame uit persoonlijke motieven geen prijs stelt op berichten in een forum. Dit was mij onbekend. Via PM heb ik Willem2 verzocht het paspoortje te verwijderen, hetgeen Willem2 na een nachtje overpeinzen van de voor en tegens heeft gehonoreerd. Geen informatie van TA Olsa op dit forum (meer) dus :o .

    Waarom heb ik haar (indirecte) verzoek gehonoreerd:
    1. Olsa levert een meer dan gedegen service en misbruikt het argument van "persoonlijke motieven" dus zeker niet om er zeker van te zijn dat ondanks matige service beren haar (daar niet gewaarschuwd) blijven bezoeken;
    2. Ik heb mij bij Olsa niet bekend gemaakt als schrijvende beer.

    E.e.a. staat mogelijk haaks op 1 van de doelen van ons forum, namelijk informatieuitwisseling.
    Via PM gaf ook Willem2 aan dat het zondermeer inwilligen van dit soort verzoeken afbreuk doet aan de uitgangspunten van ons forum en dat hij, hoewel het eigenlijk niet eens met mijn verzoek, toch heeft gehonoreerd. Waarvan hulde

    Een gedragscode hebben we niet en zal er, daar sterk persoonlijk, waarschijnlijk ook niet (kunnen) komen.


    Gezien de bovenstaande geschetste situatie ben ik benieuwd naar jullie persoonlijke mening hoe je zou handelen bij de volgende vragen:
    1. Honoreer je het verzoek van een dame ook als ze een zeer matige / slechte service heeft geleverd, en waarom?
    2. Vraag je toestemming tot het schrijven van een recensie.

    Persoonlijke mening Soarer:
    ad.1 In geval van een matige/slechte service zal Soarer het verzoek van een dame van situatie tot situatie bezien, maar waarschijnlijk wel een zeer algemene recensie schrijven waarbij hij aangeeft dat het tussen hem en de dame niet klikte. Daarbij zal hij andere beren uitnodigen aan te geven hoe hun ervaringen waren. Mijn handelen bij een goede service moge duidelijk zijn aan de hand van Olsa.
    ad.2. Soarer zal zich absoluut nooit uit eigen beweging kenbaar maken als schrijvende beer. Een gerichte vraag van de dame zal natuurlijk naar waarheid worden beantwoord.
    Mijn motief om me niet als schrijver kenbaar te maken is dat ik van mening ben dat dit inbreuk kan doen op het zelfbeschikkingsrecht van de dames. Toelichting: het is natuurlijk best mogelijk :o dat een dame niet zo gecharmeerd is van het optreden van soarer. Professioneel als ze is doet ze haar ding en zou er normaal gesproken van uit kunnen gaan dat een herhalingsbezoekje er niet in zit. Professioneel gehandeld en klaar.
    Echter, indien een dame vooraf weet dat ik een zuur stukkie zou kunnen schrijven zal ze mogelijk uit angst voor het verliezen van klandizie en een vervelend beoordelingsgesprek met het eventuele management verder gaan dan ze zelf wil.

    Tot zover de vragen en antwoorden van Soarer. Benieuwd naar jullie mening in deze.

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Inderdaad een lastig topic Alhoewel niet meer relevant misschien, toch mijn reactie:

    1. in tegendeel, juist bij slechte dames telt een gewaarschuwde ijsbeer telt voor twee en ben je bijne verplicht om iets erover te schrijven; vandaar dat je Olsa ook niet gevonden hebt eerder denk ik; vele ijsberen gingen haar voor, maar schreven er niet over.

    2. niet spontaan uiteraard, maar helaas is het zo dat er een hoop (veelal zelf niet-schrijvende!) ijsberen zijn die uitgebreid in de clubs lopen te vertellen wie er schrijven, wat hun nick-name is, en soms zelfs met uitgeprinte recenties onder hun arm lopen en die de dames laten zien/voorlezen/vertalen/etc
    voor mij de belangrijkste reden om niet meer zoveel te schrijven de laatste tijd, zeker niet bij de (erg) goede dames (zie ook punt 1) omdat je dan vrij zeker er van kan zijn dat je volgende sessie met deze dame helemaal niet meer zo goed is! :green_smi

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard toch schrijven over een dame??

    Beste Soarer

    Tja, niet een recensie willen schrijven over een dame en dan toch een topic beginnen over het schrijven van een recensie (naar aanleiding van deze dame).

    Sorry, ik begrijp het niet. Als je niet wilt dat er over geschreven wordt, dan moet je het zelf ook niet doen. Gewoon het hele topic mijden....

    Mijns inziens gooi je zo zelf olie op het vuur.


    Greetz, H1

  4. #4
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:49
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Moeilijk onderwerp. Hier komt van alles bij kijken zoals ethiek, fatsoen, realisme en wat weet ik niet meer. Echter, bezint eer gij begint is hier op zich een goede raadgever.

    Ik heb zelf een redelijk aantal ervaringen gehad die zo bijzonder waren dat ik ze of niet wilde delen, of dusdanig waren dat ik dacht dat het exclusief was of de dame kon benadelen.

    Ik denk trouwens wel dat de meeste beertjes een soortgelijke ervaring hebben en niet alles vermelden.

  5. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    .... helaas is het zo dat er een hoop (veelal zelf niet-schrijvende!) ijsberen zijn die uitgebreid in de clubs lopen te vertellen wie er schrijven, wat hun nick-name is, en soms zelfs met uitgeprinte recenties onder hun arm lopen en die de dames laten zien/voorlezen/vertalen/etc
    voor mij de belangrijkste reden om niet meer zoveel te schrijven de laatste tijd, zeker niet bij de (erg) goede dames (zie ook punt 1) omdat je dan vrij zeker er van kan zijn dat je volgende sessie met deze dame helemaal niet meer zo goed is! :green_smi

    Bedoel je met het feit dat als je over een (erg) goede dame (erg) goed schrijft ze dan van zichzelf vindt dat ze boven het gemiddelde presteert, en dat zoiets nu ook weer niet hoeft? Anders begrijp ik je redenering niet zo goed.

    Bij mijn weten heb ik nog geen enkele ervaring niet neergeschreven. Tenzij dan in het geval ik in een club regelmatig dezelfde dame neem. Je kan niet altijd hetzelfde schrijven en zolang de service niet veranderd....

    Ik denk er soms ook over na. Omdat ik inderdaad al heb meegemaakt dat een dame in een club me vertelde wat ik schreef, maar niet wie het haar vertelde :green_smi. Maar dan denk ik weer meteen erbij: als je niet alle ervaringen (als schijvend beertje) neerschrijft verminderd de efficiëntie van het forum. Enkel de slechte ervaringen schrijven, net als enkel de goeie, geven een vertekend beeld. Mijn gedacht hè. Overigens, als ik een minder goeie recensie (met alle respect naar de dame toe) schrijf is het niet mijn bedoeling om een tweede sessie met die dame te gaan doen. Wordt ik daar dan op gewezen, het zij zo.
    Als ik een goeie recensie neerpen heb ik allicht wel de bedoeling om die dame nog eens te nemen. Vandaar dus in het begin van dit bericht mijn vraag waarom die dame dan een mindere sessie zou leveren bij de volgende keer. Bij mij immers met het gevaar dat een nog volgende sessie zal uitblijven.

    Nu heb ik het geluk dat de twee dames die van mij weten dat ik een recensie plaats (twee goeie dames) dit helemaal niet erg vinden, integendeel. De derde maalt er niet om, of ik het nu wel of niet doe.

    Er zal maar één reden zijn waarom ik geen recensies meer zal plaatsen (want halve waarheden neerschrijven, om si en la niet te storen, doe ik niet): in het geval dat zou blijken dat vele dames op den duur weten en laten verstaan dat ik hier actief ben, tegen hun zin. Ik kom voor ontspanning (seksontspanning, geen vrouwenfeuilletonnekesontspanning), niet voor discussies. Maar in dit geval zullen er wel meer ijsberen dezelfde mening zijn toegedaan en houdt dit forum als het ware op, op den duur.
    Maar ik mag veronderstellen dat de wandelaars die recensies onder de arm dragen ook niet op een slechte sfeer uitzijn en liefst bij deze hun arm vanaf nu wat minder gaan belasten....
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #6
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De Dames kunnen duizend redenen verzinnen om ons wandelaars te overtuigen om niet meer over hun te schrijven....
    1 Keer heb ik daar ooit aan toegegeven (op dat andere forum)
    Een dame die in een massagesalon werkte had liever niet dat er over het intieme gedeelte geschreven werd ivm de fiscus.
    Maar verder... Voor en door ijsberen, niet voor en door hertjes hé
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  7. #7
    Geregistreerd
    18 mei 2007
    Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Berichten
    149
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    iemand had over mij ook verteld tegen de dame dat ze een gelijknamige fan had omdat hij dat hier had gelezen, dus was bij haar ook meteen bekend dat ik over haar schreef wat ik daarvoor nooit verteld heb, en liever zo wou houden.

    Ik vond het een dagje na me clubbezoek wel klote toen ik het verhaal van dr hoorde, maar ik schrijf nu nog steeds alleen ik moet wel een beetje opletten dus met wat ik schrijf jammer genoeg, en als ik zo meer recensies lees dan zijn er meer mensen wat terughoudend in hun recensies over speciale dingen die ze met de dames meemaken, omdat er inderdaad van die zieligerds geprinte blaadjes meenemen om zo wat te hebben om over te praten of zo.... vraag me echt af waarom ze dat doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    voor mij de belangrijkste reden om niet meer zoveel te schrijven de laatste tijd, zeker niet bij de (erg) goede dames (zie ook punt 1) omdat je dan vrij zeker er van kan zijn dat je volgende sessie met deze dame helemaal niet meer zo goed is! :green_smi
    en dat is ook precies de reden voor mij! dat moest ik er nog even bij-editen
    "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
    Tom Clancy

  8. #8
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard @ Horny_one

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one Bekijk bericht
    Beste Soarer

    Tja, niet een recensie willen schrijven over een dame en dan toch een topic beginnen over het schrijven van een recensie (naar aanleiding van deze dame).



    Greetz, H1

    Sorry maar begrijp je reactie niet helemaal. Heb een recensie geschreven over deze dame niet wetende dat ze daar geen prijs op stelt. Toen mij dit via mede forumleden :wink:ter ore kwam het topic om de aangegeven redenen laten verwijderen. Geen slappe knieen (was ook geen aanleiding voor, de reacties waren zeer correct en zakelijk) maar op grond van de aangegeven overwegingen.

    Op basis van dit voorbeeld loop ik tegen het weergegeven dilemma aan en ben nieuwsschierig naar jullie gedrag in deze.
    Kortom, zou je je reactie kunnen toelichten, of heb ik de situatie niet helder geschetst? Dank

    Jonge beren zijn nu eenmaal van nature nieuwsschierig

  9. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull Bekijk bericht
    De Dames kunnen duizend redenen verzinnen om ons wandelaars te overtuigen om niet meer over hun te schrijven....
    1 Keer heb ik daar ooit aan toegegeven (op dat andere forum)
    Een dame die in een massagesalon werkte had liever niet dat er over het intieme gedeelte geschreven werd ivm de fiscus.
    Maar verder... Voor en door ijsberen, niet voor en door hertjes hé
    Meer kan ik erover niet kwijt soarer, stel dat sebiet alle dames afkomen met: ik wil dat niet.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Meer kan ik erover niet kwijt soarer, stel dat sebiet alle dames afkomen met: ik wil dat niet.
    E ik kan er enkel aan toevoegen dat het aan die vortige beertjes ligt die gaan rondbriefen wat wij allemaal schrijven, en ons nog aanwijzen ook aan de Meiden in kwestie.
    Ze moesten door de grond zakken van schaamte.
    Zo kreeg ik van Stefanie het nieuws te horen (toen ik haar na lange tijd terug bezocht) dat ik NOOIT meer ging langs komen. Eén of andere onverlaat was haar dat aan haar raampie gaan vertellen.
    En 't zijn dan nog meestal bekenden ook, dat is nog het ergste van het hele verhaal.
    Intriest, noem ik dat, niet meer of niet minder.
    Als iemand me wil redden van de Meiden, dan liever op een andere manier, verhaaltjes (al dan niet waar) gaan vertellen, ben ik niet mee opgezet, als ik hen al iets te vertellen heb, doe ik het zelf.
    En ik betaal, dus ik beslis nog altijd of ik wel of niet ga, en dus ook of ik wel of niet schrijf.

    rplover - die effe afdwaalde en of-topic ging, waarvoor zijn excuses

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht

    Sorry maar begrijp je reactie niet helemaal. Heb een recensie geschreven over deze dame niet wetende dat ze daar geen prijs op stelt. Toen mij dit via mede forumleden :wink:ter ore kwam het topic om de aangegeven redenen laten verwijderen. Geen slappe knieen (was ook geen aanleiding voor, de reacties waren zeer correct en zakelijk) maar op grond van de aangegeven overwegingen.

    Op basis van dit voorbeeld loop ik tegen het weergegeven dilemma aan en ben nieuwsschierig naar jullie gedrag in deze.
    Kortom, zou je je reactie kunnen toelichten, of heb ik de situatie niet helder geschetst? Dank

    Jonge beren zijn nu eenmaal van nature nieuwsschierig

    Ik begrijp H1 heel goed.
    Nu begin jij een betoog waarin je de naam van de desbetreffende dame niet noemt. Maar het begin van deze discussie daar noem je de naam weer :o
    Ik begrijp daarom ook niet waarom ik het bericht van deze dame niet terug kan plaatsen als je toch haar naam blijft noemen ?
    Je maakt uiteindelijk zelf toch uit wat je schrijft maar als ik dat allemaal zo lees dan laten velen zich toch wel erg makkelijk beinvloeden-bang maken. Is mijns inziens soms een beetje overdreven. Gewoon schrijven maar wel blijven nadenken. Uiteindelijk krijg ik toch de schuld :o

    Over MiniMe kom ik nog wel terug :green_smi

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Bedoel je met het feit dat als je over een (erg) goede dame (erg) goed schrijft ze dan van zichzelf vindt dat ze boven het gemiddelde presteert, en dat zoiets nu ook weer niet hoeft? Anders begrijp ik je redenering niet zo goed.

    ........

    Vandaar dus in het begin van dit bericht mijn vraag waarom die dame dan een mindere sessie zou leveren bij de volgende keer. Bij mij immers met het gevaar dat een nog volgende sessie zal uitblijven.
    Alleen een goede recensie schrijven zou juist reden moeten zijn voor weer een goede sessie de keer erna, etc. De reden dat dit de volgende keer soms NIET zo is, ligt niet aan de schrijver, maar aan de mensen die openlijk de uitgeprinte recenties voorlezen en dan ook de schrijver nog aanwijzen. Sommige meide zijn relaxed en bedanken je dan (en dan heb je dus weer een goede sessie!) maar de meeste meiden vinden het toch niet echt plezierig dat er over hen geschreven wordt en een GFE kan dan heel snel tot een BSE worden (Bad Sex Experience) als ze weten dat jij over hen schrijft! Anonimiteit is juist op dit forum dan ook een hoog goed, maar wordt op zo'n moment dus compleet weggeveegd.

    Voorbeeld is de "belgische regular" van Isabella die een dag later al een stuk wat ik hier neer schreef aan haar letterlijk doorvertelde (met naam en toenaam), en ik dus de keer erna direct mee geconfronteerd werd. Gelukkig keerde dit gedrag zich nu juist weer tegen HEM en kwam ik er goed mee weg (en nee xxxx, je hoeft me niet te IM-en hierover! voor de zekerheid maar 4 x-jes ipv zijn echte voornaam :teuflisch)

  13. #13
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Werkt op het eerste gezicht verwarrend

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik begrijp H1 heel goed.
    Nu begin jij een betoog waarin je de naam van de desbetreffende dame niet noemt. Maar het begin van deze discussie daar noem je de naam weer :o
    Denk dat ik jou en daarmee de reactie van H1 snap. Inderdaad was het voor de zuiverheid en het doel van de discussie achteraf handiger geweest e.e.a. neutraler weer te geven. Heb weer wat geleerd.

    De nuancering in mijn handelen en dus het zonder problemen benoemen van de dame als topic start is dat ik je dan ook heb verzocht uitsluitend haar
    (neutraal geschreven) paspoortje te verwijderen.
    Evenals in de recensie van een medebeer blijft in het bericht Freudenberg algemeen wat mij betreft gewoon staan dat ik een prima sessie met haar heb gehad. Is in mijn beleving ook beslist geen inbreuk op de privacy van de dame, maar voor een forum voor en door ijsberen als het een regelmatig verschijnsel wordt natuurlijk absoluut dodelijk. Vandaar wat mij betreft ook deze discussie!

    Tot slot, de discussie ontwikkelt zich nu in de richting van beren die op basis van een forumbericht een serviceniveau komen opeisen. Los van het feit dat Soarer walgt :angryfire van dit soort lieden heb ik zelf deze link met het verzoek om privacy vooraf niet zo gelegd. Misschien heeft de dame wel geheel andere redenen.

  14. #14
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Naar mijn mening is het nooit goed om teveel over een dame te schrijven, en dan bedoel ik niet alleen over de "speciale" gunsten die je van sommige dames krijgt, maar ook dat je niet telkens je dezefde dame bezoekt er hier een berichtje over schrijft...
    Heb je een leuke ervaring meegemaakt, vertel het verder zonder echt in de details te treden, blijf je met dezelfde dame een leuke band opbouwen, hou dat dan voor jezelf..
    Ik lees soms teveel dingen waarvan ik denk, als ik bij die dame binnenstap ga ik nooit de service krijgen die hier beschreven wordt.. En dan krijg je natuurlijk van die dwaze mensen die die service gaan opeisen met een printout van dit (of ander) forum. Niet goed voor jezelf, maar ook die dwazen snijden natuurlijk in hun eigen arm, een beetje toppertje laat zich niet omkopen door een blaadje papier en zet je zo weer buiten
    Verder heb ik 1 gouden regel, altijd ontkennen tegen de Dames dat jij het bent die over hen schrijft, ik moet de eerste nog tegenkomen die het leuk vind dat er over haar geroddeld wordt. Hoe zou je zelf zijn :teuflisch
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  15. #15
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    TSB voelt zich een beetje verantwoordelijk voor de opstart van deze discussie. (een klein beetje, mijn verantwoordelijkheidsgevoel is niet zo goed ontwikkeld.) Ik was één van de beren die (mee) signaleerde dat de betreffende dame niet graag heeft dat er over haar geschreven wordt.

    Als puntje bij paaltje komt, dan ben ik er van overtuigd dat het uiteindelijk nog altijd de beer is die beslist of hij al dan niet schrijft over een dame, zolang er maar voldoende respect aan de dag wordt gelegd voor de privacy van de betreffende dame.

    Verder wil ik jullie nog even lekker maken door aan te geven dat de dame in kwestie écht meer dan de moeite is…Voor de rest kan ik mij aansluiten bij deze uitspraken:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    ... in tegendeel, juist bij slechte dames telt een gewaarschuwde ijsbeer telt voor twee en ben je bijne verplicht om iets erover te schrijven; vandaar dat je XXX ook niet gevonden hebt eerder denk ik; vele ijsberen gingen haar voor, maar schreven er niet over.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull Bekijk bericht
    Verder heb ik 1 gouden regel, altijd ontkennen tegen de Dames dat jij het bent die over hen schrijft, ik moet de eerste nog tegenkomen die het leuk vind dat er over haar geroddeld wordt. Hoe zou je zelf zijn :teuflisch
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull Bekijk bericht
    Maar verder... Voor en door ijsberen, niet voor en door hertjes hé
    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  16. #16
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Ongeacht de reden waarom iemand aangeeft dat hij/zij niet wenst dat er op Internet over hem/haar wordt geschreven, vindt ik dat dat, gelogen of niet, gerespecteerd dient te worden.
    Het verifiëren van de reden en het controleren of iemand wel/niet liegt is in 999 van de duizend gevallen voor een ijsbeer niet te doen.

    Iedereen heeft - ook al lijkt dat de laatste jaren niet meer zo - recht op privacy. Over privé momenten met een publieke vrouw schrijf je dus met respect en binnen de grenzen die de beschrevene stelt.

    Het belang van het vermijden van een teleurstelling door een consument weegt mijns inziens niet op tegen het recht op privacy van een publieke vrouw.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  17. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    ...Het belang van het vermijden van een teleurstelling door een consument weegt mijns inziens niet op tegen het recht op privacy van een publieke vrouw.
    Ik denk dat befke en h1 gelijk hebben. Privacy is en blijft privacy. Wat ze thuis doet enz enz, geen woord in dit forum. Maar: dit is alleen geldig voor de privacy van een dvp, NIET voor haar beroep!!!

    En we moeten ze ook niet naar haar toestemming vragen als we een recensie schrijven. Het is alleen onze beslissing of we dat doen of niet. Anders is geen informatie meer mogelijk. Daarom is het vm ook onzin een recensie te wissen, als een dame dat zo wil. Dit is een forum voor ijsberen en NIET voor dvp's.

    Zonder belang of de service van een dvp matig of toppie is, dit forum leeft van de infos. Door ijsberen voor ijsberen. En daarom hebben dvp's geen invloet of we een recensie schrijven of niet. En ook niet daardrop of we een recensie wissen.

    Zeker is het beter als een dvp niet weet dat we recensies schrijven..

    my 2 cents.

  18. #18
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze discussie doet mij teruggaan in gedachten. Ik denk ongeveer 2 jaar geleden. Ik kwam al bijna niet meer in GT en recensies lezen en schrijven was ik al mee gestopt. Ik loop rond in GT en mijn oog valt op een spontane dame, of haar oog valt op mij(n geld)?. Hoe het ook kwam, we raakten aan de praat en al snel kwam internet te sprake. Het zat haar nogal hoog en ongetwijfeld zou ik haar ook wel kennen van internet. Naar waarheid kon ik zeggen dat het niet het geval was en ik niet afga op ervaringen van anderen. Ik maakte het af met een geintje in de trant van' ik ben op je spontaniteit gevallen en niet op verhaaltjes op internet' Ik werd bijna doodgeknuffeld en ik was 1 van haar weinige gasten die week die niet begon over haar recensie's. Er volgde een erg leuke kamersessie:D Thuis kwam ik er achter hoe populair ze was bij de schrijvende beertjes

    Voor die tijd heb ik ook een tijdje rondgelopen met deze vragen en verschillende dames gevraagd wat ze ervan vonden. Persoonlijk heb ik toen besloten om te stoppen met recensies. Er zijn heel veel voors en tegens, maar bij mij hebben de tegens de overhand. Ik denk dat het voor iedereen een persoonlijke keuze is en voor elke ervaring zelfs kan verschillen.3/4 van de ervaringen zou ik over kunnen schrijven, maar wat zou ik moeten schrijven over standaard dames? 1/4 schijf ik over, maar dat is niet om te publiceren op een openbaar forum. Ik schrijf af en toe voor mezelf, maar dat beschouw ik als prive. Ik heb helemaal geen zin om stoere verhalen te schrijven over de ruggen van hartwerkende dames die af en toe ontspanning zoeken. Niet in sex(wat natuurlijk wel vele malen beter wordt met deze dames), maar gewoon in een gesprek of een massage of alleen maar aandacht. Voor mij is dit ook een manier van ontspanning. Soms is het kamerbezoek helemaal niet het hoofddoel en dan is een recensie over dat kamerbezoek dus al helemaal niet relevant.

    In de tijd dat ik recensies schreef heb ik 1 keer meegemaakt dat de dame mij de volgende keer wist te vertellen dat ik geschreven had en onder welke naam. Iets waar we samen hartelijk om gelachen hebben. Als je respectvol schrijft hoef je nooit bang te zijn voor confrontaties met je eigen recensies. De mannen die vinden dat ze, compleet met vertalingen erbij, alles mee moeten nemen naar de clubs hebben andere doelen dan ik heb in de clubs en maak ik me dus helemaal niet druk om. De dames die daar niet doorheen kijken hebben mijn intresse niet.

  19. #19
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    E ik kan er enkel aan toevoegen dat het aan die vortige beertjes ligt die gaan rondbriefen wat wij allemaal schrijven, en ons nog aanwijzen ook aan de Meiden in kwestie.
    Ze moesten door de grond zakken van schaamte.
    En 't zijn dan nog meestal bekenden ook, dat is nog het ergste van het hele verhaal.
    Intriest, noem ik dat, niet meer of niet minder.
    Inderdaad, steeds bekenden (misschien je betere medebeer wel ), maar dat kan ook niet anders: je vertelt immers niet tegen elke medeijsbeer hoe je heet en wat je nick is.

    Mijn grote vraag is nog steeds: waarom doet zo'n ijsberenjong dat? Hoopt ie er goed uit te komen, is het jaloezie?? Vreemd, vreemd... en dan mogen we al bij al nog hopen dat de vertaalde printout geen eigen waarheid van dat ijsberenjong geworden is. De meiden verstaan toch geen barst van dat Nederlands.
    Maar zoals redbull stelt.... "een beetje toppertje laat zich niet omkopen door een blaadje papier en zet je zo weer buiten"
    Maar redbull, ik vind dat bovenstaande zin ook opgaat voor het feit als een beertje aan de hand van zo'n uitprint dezelfde service opeist. Tenslotte gebeurt het nu eenmaal dat niet iedere dame dezelfde dingen doet met iedere beer. Voor meer dan de standaard kan hygiëne en 'de klik' een rol spelen. Een volwassen beer dient dit te weten.

    Waarbij ik het spijtig blijf vinden dat een recensie gewist wordt . Hiermee valt en staat de degelijkheid en betrouwbaarheid van dit forum. Een collegaforum is daar heel wat soepeler in: een dame kan gewoon op verzoek vragen om niets meer toe te laten van postings over haar.
    Waar staan we dan met: voor en door de ijsberen???

    In de rand maar toch belangrijk: intussen zullen een groot deel van de dames al wel weten dat er zo'n forums bestaan en dat er geschreven wordt door de wandelaar. Wat hoegenaamd niet rechtvaardigd dat er 'vertaalde' printouts ronddwarrelen in de buurt van DVP's.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.

Diamond 468*60