Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    16 december 2007
    Last Online
    11 februari 2008 @ 16:46
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard What you see is what you get! : Dominique

    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8480


    .. heb er niet veel aan toe te voegen. Ben er meestal op vrijdag. Soms ook de zaterdag en of zondag..

    Hopelijk tot snel,
    X Dominique
    Attached Images Attached Images
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 december 2007 om 17:06

  2. #2
    Geregistreerd
    16 december 2007
    Last Online
    11 februari 2008 @ 16:46
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Dominique's verhaal

    Lieve IJsbeertjes,

    Nadat ik twee keer YY heb gebeld, wordt mijn idd definitief de deur geweigerd. Ben stomverbaasd!
    Voel me gediscrimineerd in mijn eigen land. Wat ik daar allemaal heb zien gebeuren en dat wordt allemaal maar door de vingers gezien.

    Ik daarentegen heb me keurig gedragen en me aan de regels gehouden. Ik denk dat het is dat Sofia de p.k op mijn heeft. Daar ging ook het laatste akkefietje over. Ik zou daar overnachten en had de vorige avond dezelfde kamer alleen. Dacht dat ik hem weer alleen zou hebben, en toen ik al heerlijk geinstalleerd was en mijn pizza zat op te peuzelen werd er bruut en ongeduldig op mijn deur gebonst!!! En niet zo zuinig ook. Schrok ervan. Stond een Duitse die bij moest slapen aan de deur. Maar omdat ze zo onbeschoft was, kregen we een kleine meningsverschil (in mijn beste Duits ahum ahum). Daarop kwam Sofia en die trok ongeacht mijn verhaal, duidelijk partij voor die andere dame. Ze verzocht mij ook te vertrekken naar buiten. Toen ik dat weigerde.. (ga toch niet midden in de nacht over straat zwerven), ging ze een sleutel (van de slechtste kamer 33) halen.

    Maar ondertussen hadden die Duitse en ik het al bijgelegd. Ze vertelde haar verhaal en ik de mijne en we hebben zelfs elkaar nog in de armen genomen om het goed te maken. Ze vroeg, blijf toch hier slapen.. vindt ik geen probleem. Maar mijn probleem is dat ik dus een slaapprobleem heb (wat een problemen he?).. en wilde op mezelf zijn. Dus heb kamer 33 genomen. 's Morgensvroeg heb ik niemand meer gesproken en heb de kamer keurig achterlatend, verlaten. Zo dus ook YY. In de veronderstelling om as vrijdag weer terug te komen..

    Snap jullie het nog?? Sofia heeft gewoon echt een hekel aan mij. Ze trok zonder pardon partij voor die andere vrouw, liet me niet uitpraten en was gewoon bot tegen me, terwijl die Duitse zich juist zo bruut opstelde. Ben dus eigenlijk wel een beetje boos...

    Dus dat is het verhaal. Moet dus uitwijken naar een andere club, want ik moet zeggen dat ik het altijd als een uitje zag.. Wil graag mensen ontmoeten en sta open voor contacten..
    Maar op zo'n respectloze manier wil ik niet behandeld worden. Ik zal de andere medewerkers missen.. dat meen ik.. Nienke, Paris (lekker ding).. en ook de ochtendploeg. Altijd even aardig. Had met niemand maar dan ook met niemand problemen.. en dan toch dit..

    Jammer maar helaas..

    X Dominique

    ps over de prijs. Ik handhaafde wel de standaardprijzen. Alleen de extra dingen berekende ik wel.. terecht toch?

    Hopelijk tot snel IJsbeertjes














    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lars1983 Bekijk bericht
    Dat vind ik nou echt balen!!
    waar is ze nu dan gaan werken?
    Note Big30: Dit bericht met tekst en uitleg over het vertrek van Dominique van recensietopic naar dit topic verplaatst.
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 januari 2008 om 18:12
    " Een groot verschil tussen mannen en vrouwen is dat mannen een schouder om op te steunen, of een arm om je heen, vaak verwisselen met andere lichaamsdelen "

  3. #3
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique Bekijk bericht
    Hopelijk tot snel IJsbeertjes
    En W2 wilde alleen nog maar recensies, denk dat ze op rapport moet komen bij hem:p

  4. #4
    Geregistreerd
    16 december 2007
    Last Online
    11 februari 2008 @ 16:46
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horneymike Bekijk bericht
    Ja maar aangezien ze niet meer werkzaam is kunnen er ook geen recensies worden geschreven wel?

    :P :P
    Ben wel werkzaam (nou ja werkzaam.. oefen mijn hobby uit) maar niet meer bij YY. Is dat een probleem? Gaat het over de recencies bij YY of over de persoon in kwestie?

    Ik vind je handtekening ook niet zo vrouwvriendelijk als ik heel eerlijk mag zijn.. Vindt je dat erg als ik dat zeg. Heb hem meerdere malen gelezen. Kan er niet aan wennen...
    " Een groot verschil tussen mannen en vrouwen is dat mannen een schouder om op te steunen, of een arm om je heen, vaak verwisselen met andere lichaamsdelen "

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Zo en nu weer over op de recensies en de interne mail.

    Ik weet het, het is lastig, maar ook hier heb je enkele regels

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

  FKK Artemis 468*60