Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 55

Discussie: Hygiene !

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:17
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Ausrufezeichen Hygiene !

    Phg lijkt de laatste tijd vooral het domein van de roemeense dames. Hoe aardig ik ze ook vind, toch moet ik er iets bij zeggen. Het afwerk-niveau is behoorlijk gestegen met de komst van enkelen van hun. De namen zijn hier te vinden en ze zijn bij de meesten welbekend. Wat me stoort is niet het afwerken, ik bedoel als ijsbeer trap je hier zelf met open ogen in. Iets dat me wel stoort is dat ik de "wastijden" eens in de gaten ben gaan houden en met name hoe snel een dame terug is van het wassen. Ik benadruk dat het niet alleen roemeense dames zijn waar ik dit zie, maar dat het door hun grote aantal hier gewoon eerder opvalt!

    Persoonlijk vind ik hygiene erg belangrijk. Ik douche voor en na de daad. Bij veel dames heb ik het idee dat dit er nog wel eens bij inschiet. Grote hoeveelheden goedkoop parfum bij een dame doen me dan ook huiveren. De laatste tijd bespeur ik hier een toename van. Dit samen met geruchten uit het dames circuit, dat een paar dames er wat water tegen aan kletsen en verder gaan, maken me onrustig. Ik zeg niet dat er iets aan de hand is, in tegendeel. Maar ik wil wel benadrukken dat het op dit moment een goed gebruik is om de dame eerst eens te beoordelen op het totaalpakket! Hier hoort hygiene zeker bij als je het mij vraagt. Ik stem er dus ook voor om hygiene absoluut weer in het formuliertje op te nemen en hier een toch PUNT voor te geven!

    Haarkleur/-lengte :
    Lengte dame :
    Postuur/Cupmaat :
    Nationaliteit/Taal :
    Leeftijd :
    Tatoeages/Piercings :
    Service:
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :
    Prijs :
    Hygiene (punt 0-10) :
    Extra’s bij het bezoek:

  2. #2
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Absoluut mee eens, NKG.................

    Voor mij is Hygiëne ook enorm belangrijk. Niet alleen bij jezelf, maar destemeer bij de dames.

    Nu moet ik wel zeggen dat in PHG de meeste dames zeer schoon zijn, dit geldt dan in ieder geval voor de dames waarmee ik ben geweest.
    Ik heb '' helaas'' ook wel eens anders meegemaakt.

    Maar dan ben ik zeer resoluut en bedank dan ook voor de eer, hoe mooi ze dan ook is.................................
    Een verrotte appel eet je ook niet op!!!!!!!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Een grote(was)beurt

    Klopt wat NKG zegt ,maar ook als een dame een halve dag geen klant heeft gehad of een paar uur niet,dan blijkt ook dat ze vaak zonder even wassen mee naar de kamer gaan. en bij Roemeense dames valt het ook op omdat zij dit over het algemeen daar in, in de meerderheid zijn.
    Maar er zijn ook nog gelukkig dames die zich uitgebreidt wassen en dan met een handdoek om naar de kamer komen en lekker fris ruiken dat vind ik top.

    Ook zie ik dat er verschillende ijsberen hun tanden poetsen en dat vind ik ook een goede zaak omdat men dan makkelijker het zoenen toelaat.
    Ik heb meestal ook spoelwater of tandenborstel bij me.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:17
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Hoi,

    Ik vind het daarom belangrijk hier op het formulier toch uit te breiden en een vermelding met punt mogelijk te maken! Hoewel ik normaal niet veel aan punten hecht. Geeft dit toch een behoorlijke indicatie en heeft iedereen er ook iets aan.

    Groet.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Berichten
    41.722
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.448 in 8.523 posts

    Standaard

    Het formulier is geen verplichting. Maar het is op deze site de bedoeling dat jij je mede-ijsberen zo goed mogelijk informatie verstrekt. Willen jullie hygiëne erbij dan zet je dat er gewoon bij. Ik denk dat je zoiets ook bij bijzonderheden kan opmerken. Ik denk namelijk dat het slecht meetbaar is.

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:17
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard poeske mauw :(

    Dat het geen rocket science is ben ik met je eens. Hoeveel punten kun je tenslotte toekennen aan een gevoel dat je hebt of een geur die je ruikt. Maar nu ontbreekt het vaak, en het zou een standaard moeten zijn bij het formulier.

    Gewoon om de simpele reden dat het belangrijke informatie is!! Vertel eens aan een lezer met b.v. een druiper dat je hygiene maar weglaten hebt omdat het moeilijk te meten was. Dit is iets waar je niet genoeg aandacht aan kunt besteden, overkill bestaat in dit onderwerp niet. Het is voor beide partijen belangrijk de dames en de heren.

    Denk eraan een slechte adem of stinkend poesje is bad 4 buissenes. Dus een dame zal in 2e instantie blij zijn met de informatie omdat het haar meer klanten oplevert.

  7. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Het formulier is geen verplichting. Maar het is op deze site de bedoeling dat jij je mede-ijsberen zo goed mogelijk informatie verstrekt. Willen jullie hygiëne erbij dan zet je dat er gewoon bij. Ik denk dat je zoiets ook bij bijzonderheden kan opmerken. Ik denk namelijk dat het slecht meetbaar is.

    Groeten Willem2
    ik vond laatst ook zo'n mooi kipje niet helemaal fris ruiken. Ze rook naar een andere man Maar ik denk dat je makkelijk voordat je naar de kamer gaat kan vragen of ze even gaat douchen.

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik denk dat 98% van onze engeltjes zuiver zin en ook daardrop kijken, als ze anders weiniger klanten krijgen. Voor de 1-2% minder zuivere dames moeten wij het system niet veranderen. Een opmerking in de tekst (of je zet het in het formuliertje daarbij) en elke ijsbeer weet dat.

    Als de zuiverheid van de phg-dames minder is: ik denk dat het management van de phg hier ook leest. Zo onbekend is het ijsberenforum niet meer........

    Groetje neukie :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:59
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Er werd een dame wegens gebrekkige hygiëne uitgezet, tot vreugde van haar collega's, na klacht ijsbeer. Toen aantal dames in rooktent doorhadden wat over wie geklaagd was, gingen ze naar bedrijfsleiding om klacht kracht bij te zetten. Algemene teneur onder de 12 dames in de rooktent: wie niet na elke kamergang doucht, maar ook wel met alleen bidet afkan, hoort er niet echt bij. Wie het met een waterloos bidet afkan, is een "stinkhoer" en moet hier weg.
    Hygiëne...

    Ik heb het topic even afgestoft naar aanleiding van wat ik vandaag elders in het forum las. Zie bovenstaande. Wentelt Eefje beschrijft iets waar ik al een tijdje m'n bedenkingen bij heb. De hygiëne onder DVP 's. En dan gewoon alle dvp 's, niet specifiek die in een club werken of zo.

    Dat bidet verhaal komt mij bekent voor. Meiden die in mijn ogen te snel na een kamergang weer in het raam staan of in de club staan. Waarschijnlijk de muschi alleen even gespoeld met het bidet, en hopelijk ook even gegorgeld met een mond watertje na een mogelijke FT.

    Wat ik meen te zien in de clubs die ik tot op heden bezocht is het geen incident wat Wentelt Eefje beschrijft. In mijn ogen is dit wijdverbreid en de gang van zaken in vrijwel alle clubs. Nou zie ik dat overigens niet direct als een probleem. Ik hecht weinig waarde aan het uitlikken van kutjes en ook het tongzoenen hoeft voor mij niet per sé al zeg ik nu ook niet dat ik dat helemaal nooit doe.

    Wat ik me afvraag, is veelvuldig wassen nu echt beter voor de hygiëne / gezondheid? Van mezelf weet ik dat als ik drie keer douche op een dag dat mijn tere huidje er de brui aan geeft en in opstand komt. Als ik de schaamstreek was met zeep kan ik er donder op zeggen dat het daar na een dagje werken minder fris ruikt dan wanneer ik alleen met water was.

    Iets dat ik me ook afvraag, wanneer doet een DVP het nou goed? Recentelijk las ik een bericht waar iemand zijn beklag deed over een dame die eerst zijn snikkel af deed met een hygiënisch doekje alvorens ze hem blanco afslobberde. Ik wed dat als haar doosje een beetje geroken had door veelvuldig wassen dat ook een probleem was geweest voor de man in kwestie.

    Ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere beren.
    Laatst gewijzigd door WA; 1 maart 2015 om 15:08

  10. #10
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.464
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Ik haak nog even aan, vooruitlopend op mijn algemene verslag over Oceans...

    De dames die terugkwamen van de bedrijfsleiding na hun "overwinning" wilden nog wel iets kwijt. 8 van de 12 zijn tongzoeners, maar tongzoenden niet met mannen die met "haar" naar de kamer zijn geweest. In Oceans houden ze elkaar scherp in de gaten... Nieuwe dames die beginnen en alleen met mondwater gorgelen, wordt gevraagd de volgende dag net als de anderen een tandenborstel bij zich te hebben en na elke kamergang niet alleen hun mond te spoelen maar net als de rest te poetsen!!!

    Toevallig las ik onlangs op facebook een Duitse diss die tot grote hilariteit onder de dames en op dat moment erbij staande ijsberen leidde, ik zei namelijk: "Ab morgen arbeitet Sie bij Nordsee Fischrestaurant als Geruch"...

    Over dat wassen, en met name daar, ik haal altijd bij Kruidvat mini-flesjes Lactacyd. Het enthousiasme van de dames over mijn hygiëne doet vermoeden dat dit een gouden zet is, altijd bij me. Had ooit een vriendin die wel zonder condoom wilde neuken, maar alleen bij gelijke zuurgraad, nooit meer anders gedaan, bevalt me uitstekend. En ik heb NOOIT last van irritatie, ook niet als ik er mee was 2 minuten na scheren, of 6 keer op een dag in een Pauschalclub.

    En dan was er nog een Duitser die een trio na 5 a 10 minuten afbrak, mooi verhaal ook... Ontzettend sympathiek struise blonde bij, met geile uitstraling en een donkerharige dame die buiten de kamer ook zeer maar toch iets minder interessant leek. De donkerharige dame was zeer geil en alles lekker. Maar de blonde pickste... hij zei: "ik voelde echt stoppelbaardharen (gezicht dus!) die zo prikten dat het goed was dat haar broekje al uit was en ik zeker wist dat het een vrouw was... "
    Hij stelde voor met alleen de donkerharige verder te gaan en de blonde 20 euro te geven. Maar wilde haar niet te kakken zetten, dus gaf de echte reden niet. Waarop de donkerharige zei: "Sie Feierabend, ich Feierabend. Entweder Du machst mit uns beiden weiter, oder wir brechen alle ab, 2x 20 euro."

    Dat laatste heeft hij gedaan. Later in de bar wilde de donkerharige er toch het fijne van weten. Hij vertelde haar de reden. Ze kamerden een uur met zijn tweeën en daarna ging zij het "tactisch" brengen aan haar collega omdat ze het begreep van hem.

    En opvallend, de dames blijven inderdaad echt lang weg in Oceans na een kamergang. Door een lang donkerharige Roemeense als volgt verwoord... Zelfs op een Messe met allemaal 5 minuten Japanners, zien ze nog kans om "in die korte tijd over mijn tieten te kwijlen, daar helpt alleen een vochtig doekje niet tegen, daar wil jij toch niet met je tong langs!"

    Dames die de shows dansen en boekbaar zijn, dragen elk showsetje die avond maar één keer, douchen ook na elk optreden voor ze hun jachttenue aantrekken (gisteren waren de jachttenues in FKK Oceans wit overigens).

  11. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze ( 1 maart 2015)

  12. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Zo vaak mag je douchen

    Hoe vaak ga jij onder de douche? Eén keer per dag? Of soms zelfs wel twee keer? Heerlijk, maar niet zo gezond. Wetenschappers waarschuwen dat het absoluut niet nodig is om íedere dag onder de douche te springen. Elke twee, drie dagen zou veel beter zijn.
    Dermatoloog Katherina Ashenburg: "Iedere dag douchen kan je huid uitdrogen en voor de nodige irritaties zorgen. Je wast constant de goede bacteriën die van nature op je huid leven weg. Hierdoor ontstaan kleine scheurtjes, waardoor je meer kans loopt op een infectie."

    http://www.telegraaf.nl/gezondheid/2...douchen__.html
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 1 maart 2015)

  14. #12
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    [I]Zo vaak mag je douchen

    Hoe vaak ga jij onder de douche? Eén keer per dag? Of soms zelfs wel twee keer? Heerlijk, maar niet zo gezond. Wetenschappers waarschuwen dat het absoluut niet nodig is om íedere dag onder de douche te springen. Elke twee, drie dagen zou veel beter zijn.
    Dermatoloog Katherina Ashenburg: "Iedere dag douchen kan je huid uitdrogen en voor de nodige irritaties zorgen.
    Ik ben bij de dames beroemd en geliefd om mijn mooie zachte huid...

  15. #13
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.464
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Ik heb toch liever een dame waarbij ik minder goede bacteriën van haar lijf kan likken, dan eentje waarbij ik Japans kwijl van haar lijf kan likken...

  16. #14
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    In clubs hebben dames soms geen tijd om een douche te nemen na kameren of het mag niet vd uitbater ( heb ik het over Nederlandse clubs ).
    Aangezien ik er ooit eens een blauwe maandag heb gewerkt en gewoon vies van mijzelf werd, omdat ik naar oksellucht van klanten rook.. vind ik het meer dan ranzig dat je niet mag of wilt douchen! Dat wil ik dus ook NOOIT meer! Ieuwwwwwwwwww.
    Nu douche ik samen met klanten ervoor en erna, kan je ook elkaars rug wassen :wink:
    Misschien droogt mijn velletje er wat meer door uit, maar daar heb je weer lotions voor. Dus who gives a fuck! Ik wil niet stinken en mijn bezoek mag ook niet stinken...
    xxx

    Joke-Prive

  17. Onderstaande 5 leden hebben Joke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 maart 2015),hansdordt ( 1 maart 2015),Mistralwind ( 5 maart 2015),Peperduur ( 1 maart 2015),Wentelt Eefje ( 1 maart 2015)

  18. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:05
    Berichten
    11.090
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.466 in 6.146 posts

    Standaard

    Het is toch wat. Eerst moest de kut met haar wijken en nu weer verlangen we van de dames dat ze hun doos wassen als ze een uur op een lederen barkruk hebben gezeten. Kijk, een dame die haar kont na het schijten niet goed afveegt ga ik natuurlijk niet rimmen maar van een beetje zweet gaat een ijsbeer toch niet op de loop. Even met je tong door de knoopsgat en gaan met die banaan. Als ik dit forum mag geloven zijn er zelfs ijsberen die kicken op een geurtje of smaakje meer, bijvoorbeeld bij het welbekende "Schlammschieben". Ik zou zeggen waarom nog douchen als je ook lekker onder gezeken kan worden.

    [ . . . ]ik vind het wel wat. Heerlijk liggen krikken terwijl het bekkie volgespoten werd. Sommige kiezen er voor omdat vol met vette tongzoen te beantwoorden. Die zaadsletten voldoen daar gewillig aan.

    [ . . . ] Ze dreef werkelijk met haar kont in het zaad.

    [ . . . ] Als je lekker ligt te neuken en er komt een nieuwe dame naast je liggen en je stapt gelijk over met het zaad van je voorganger nog aan je lul, al die meiden laten je lekker je gang gelijk weer gaan. Eerst even pijpen en schoonlikken is ook geen probleem.
    [ . . . ] Geil geintje dan maar, snel een handje zaad onder haar kut weggepakt terwijl ze gedekt werd, en dit vol over mijn lul gesmeerd. Snel bij de buurvrouw in haar mond gestopt. Ze smikkelde volop en keek mij met dankbare ogen aan. Ze wilde er wel meer van.

    [ . . . ] en Luna de trans kwam binnen. Ik wacht dan liever even, dan zijn de gaatjes wat op gewarmd en glijdt het beter als ze een paar keer gevuld zijn. Dus ik maakte mijn pik wat vochtig in de reeds gebruikte gaatjes. En spoedig kon ik aan de bak en duwde mijn keiharde pik in de trans, ze herkende mijn spontaan van de vorige keer, en een lekkere diepe tongzoen volgde. Nadat weer een paar mannen om en in haar mond klaar kwamen, daagde ze mij weer uit voor een tongzoen, ik was geil en deed het, spermakussen zoals ze zei, en spontaan kwam ik klaar in haar kontje.

    [ . . . ]Gelukkig hadden diverse al voldoende over haar kont en kunt gespoten zodat voldoende smeermiddel was. Mijn pik gleed soepel naar binnen en ze vroeg terwijl ze verder pijpte ook om een zoen. Geil, ik zei, alleen met zaad, dat heb ik geweten, telkens als die mannen hun zaad in die spermabek loosde wilde ze spermakussen. Juicy lag ernaast en tongzoende ook graag mee en zoog het zaad weer uit mijn mond. Ook hier wilde ik mijn zaad wel naar binnen laten lopen, wat een geile snol zeg. Ik spuit met genoegen in dat kleine kutje.

    [ . . . ] Die meid kwam spuitend klaar zoals ik nog nooit gezien had. Gelijk dook er een man op die alles probeerde op te slurpen. Wat ongelofelijk geil. Ik stootte daarna mijn pik er ook maar even in.

  19. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos ( 1 maart 2015),Eddy_V ( 1 maart 2015),Wentelt Eefje ( 2 maart 2015)

  20. #16
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Hilarische relativering van Badslippers!
    Zo zie je maar weer, je hebt beren en beren..
    Wasberen en Ongelikte beren...!

    En de wijze waarop de DVP haar hygiëne weer in orde brengt, na met een berenlul gespeeld te hebben, zal ook wel afhangen van het type beer en de smeerlapperij die zij met elkaar hebben uitgevroten: Wastafeltje, bidet en/of douche.

    De meeste DVP's gaan uitgebreid in bad nadat ze met mij klaar zijn.
    Maar dat zal waarschijnlijk door mijn rustgevende uitstraling komen en heeft natuurlijk niets met hygiëne te maken.

  21. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 maart 2015),Wentelt Eefje ( 2 maart 2015)

  22. #17
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Beste Beren,

    Hygiëne is belangrijk in de prostitutie. Maar hygiëne heeft niets met soa's te maken.
    Iemand kan bijzonder goor ruiken of de viezigheidskorsten hangen aan de vagina of de penis (bij wijze van). Dat hoeft niet te betekenen dat die persoon een soa heeft of hiv heeft.
    Iemand kan blinkend en glanzend schoon en mooi en gaaf zijn. Die persoon kan zomaar wel een soa hebben. Of hiv hebben.

    Een spuitbus, zeep, Lactacyd, tig keer douchen of mondgorgel, etc. helpt geen bal tegen soa's of hiv.

    Zowel de klant als de prostituee is gebaat bij een goede persoonlijke hygiëne.
    De klant zorgt ervoor dat hij fris is. Je gaat een intiem contact tegemoet met één of meerdere personen. Dan zorg je daar dus voor. Dat is wel zo beleefd en respectvol.
    De dame levert een service. Haar 'product' is haar lichaam. Best logisch dat zij er ook voor zorgt dat ze fris is, anders komen klanten niet terug, of krijgt ze een slechte naam bij collega's.
    Allemaal superlogisch.

    Hygiëne adviezen inzake de vagina kun je hier lezen.
    Penis hygiëne adviezen vind je hier.

    En onthou:
    *Hygiëne houdt soa's niet tegen, een condoom wel.
    *Sperma in je mond krijgen is een risico voor hiv. Doorslikken vergroot het risico.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  23. Onderstaande 3 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 maart 2015),Bluebear ( 2 maart 2015),Wentelt Eefje ( 2 maart 2015)

  24. #18
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:05
    Berichten
    11.090
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.466 in 6.146 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    En onthou:
    *Sperma in je mond krijgen is een risico voor hiv. Doorslikken vergroot het risico.
    Hier sta ik toch wel van te kijken omdat ik in de veronderstelling verkeer dat slikken het risico juist zou verkleinen. Nou heb ik de wetenschappelijke artikelen waarop ik mijn veronderstelling baseerde niet direct paraat maar ik zal toch eens gaan "Googlen"

  25. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 maart 2015)

  26. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Berichten
    41.722
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.448 in 8.523 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Hier sta ik toch wel van te kijken omdat ik in de veronderstelling verkeer dat slikken het risico juist zou verkleinen. Nou heb ik de wetenschappelijke artikelen waarop ik mijn veronderstelling baseerde niet direct paraat maar ik zal toch eens gaan "Googlen"
    Zoek eens bij enzymen en "goede" bacteriën
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  27. #20
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.568
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Hier sta ik toch wel van te kijken omdat ik in de veronderstelling verkeer dat slikken het risico juist zou verkleinen. Nou heb ik de wetenschappelijke artikelen waarop ik mijn veronderstelling baseerde niet direct paraat maar ik zal toch eens gaan "Googlen"
    Badslippers, Of je ligt heel het forum te mindfucken en zo niet, val ik hier van verbazing van mijn luxe bureaustoel. En dat voor een soort van medicus. Like, invloed op slijmviezen en dergelijke, bevindende zich in de keelregionen, huh!! No comprende!!! Please save me from a bad dream. (P.S. Vergeef me mijn melancholiek, ik heb gezopen.)

    mind-fuck-61274.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  28. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 maart 2015)

  29. #21
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:05
    Berichten
    11.090
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.466 in 6.146 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Badslippers, Of je ligt heel het forum te mindfucken en zo niet, val ik hier van verbazing van mijn luxe bureaustoel. En dat voor een soort van medicus.
    Nou Bluebear, ik bedoel het dit keer serieus. Zo af en toe een beetje stoken is mij niet vreemd. Moet kunnen en kan ook. Maar dit keer ben ik dus geen stokende "Usenet-Troll"

    Ik heb me maar eens op wat wetenschappelijke artikelen gestort die in de loop der tijd zijn geschreven hoewel ik me liever op een lekker wijf had gestort. Artikelen die het tijdperk van 1990 tot 2014 bestrijken. Daar staat enorm veel vaktaal in en er worden ingewikkelde termen gebruikt zoals "CD4+ receptors, cell membrane of monocytes and lymphocyte, galactosylceramide receptor, CCR5".

    Daar zal ik de lezer verder niet mee lastig vallen. Ik ga ook geen statistische cijfers en kansberekeningen presenteren want die kunnen je juist op het verkeerde been zetten.

    Met mijn veronderstelling zat ik er toch niet ver naast. Voor de duidelijkheid, we hebben het hier over HIV besmetting en NIET over SOA besmetting want dat is een ander verhaal. Wat kan ik dan in "Jip en Janneke" taal vaststellen op basis van hetgeen ik gelezen heb en wat is de nu heersende conclusie?

    1. De kans op besmetting door pijpen is uitermate klein

    Krijg je sperma in de mond of slik je, dan:

    2. vormt het slijmvlies in de mond een goede barrière
    3. heeft speeksel waarschijnlijk een remmende functie
    4. vormt het slijmvlies in de keel en slokdarm een minder goede barrière
    5. is niet aangetoond dat maagzuur het HIV virus elimineert
    6. is niet aangetoond dat maagzweren het risico verhogen op besmetting
    7. kunnen wonden/beschadigingen/zweren in de mond het risico op besmetting verhogen

    Interessant detail vond ik nog dat vele malen tandenpoetsen per dag er voor kan zorgen dat je je tandvlees beschadigt met als gevolg wondjes die . . . . (vul de rest zelf maar aan.) Hiermee komt dit "hygiëne topic" en de stimulans van"FKK Oceans" om de dames vaak te laten tandenpoetsen toch in een ander daglicht te staan, maar dit terzijde.

    E.e.a. wordt gestaafd met onderzoeken waarbij serodiscordante heterostellen die frequent met elkaar seks hadden zijn onderzocht. Dat zijn stellen waarvan één partner HIV positief is en de andere niet. Zij neukten veilig maar hadden onbeschermde orale seks waarbij vaak sperma in de mond kwam of werd geslikt. Aantal besmettingen: NUL Ik geloof dat het om en nabij de 20.000 interacties ging.

    Hiermee wil ik geenszins beweren dat er GEEN risico's zijn want die zijn er wel en ieder moet voor zichzelf afwegen of hij/zij dat risico wil lopen. Van de andere kant ben ik realist en relativeer ik graag en wil de zaken graag in perspectief zien. Ik blijf derhalve bij de nu heersende conclusie: "Sperma in de mond of doorgeslikt vormt nauwelijks risico voor HIV besmetting maar is niet NUL".

    Grootste risico's loop je bij anale seks. Net als vervuilde naalden van junks en/of genitale seks. Onbeschermd welteverstaan.

    http://www.ip.usp.br/portal/images/s...al_transmi.pdf
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2638872/

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Badslippers [ . . . ] Vergeef me mijn melancholiek, ik heb gezopen.)[/B]
    Ik zuip er eentje met je mee en loop nu even naar de koelkast voor een lekkere condenskoude "Warsteiner". Proost.

  30. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 maart 2015),Bluebear ( 3 maart 2015),Megaboob ( 3 maart 2015),rob45 ( 3 maart 2015),Wentelt Eefje ( 2 maart 2015),Willem2 ( 3 maart 2015)

  31. #22
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    (...) Krijg je sperma in de mond of slik je, dan:
    2. vormt het slijmvlies in de mond een goede barrière
    3. heeft speeksel waarschijnlijk een remmende functie
    4. vormt het slijmvlies in de keel en slokdarm een minder goede barrière
    5. is niet aangetoond dat maagzuur het HIV virus elimineert
    6. is niet aangetoond dat maagzweren het risico verhogen op besmetting
    7. kunnen wonden/beschadigingen/zweren in de mond het risico op besmetting verhogen (...)
    Beste Badslippers en anderen,

    Een heel verhaal, waar ik mij grotendeels bij aan kan sluiten.

    Maar the bottom line is en blijft:
    • Sperma in de mond krijgen is een risico voor hiv. Punt.
    • Sperma doorslikken geeft hiv meer gelegenheid om via slijmvlies van keel en slokdarm in de bloedvaten te komen (op z'n Jip & Janneke's gezegd). Dus: meer risico. Eenmaal in de maag aangekomen, zal hiv niet zoveel meer kunnen aanrichten.

    Dat risico geldt niet voor de klant, maar wel voor de dame(s) in kwestie. Misschien ook dat er daarom wat vergoelijkend over pzc + slikken gedaan wordt?
    Om het beroepsrisico voor de sekswerker te verkleinen is het wel zo respectvol om niet klaar te komen in de mond.
    En nóg beter: een condoom gebruiken.
    (ik hoor iedereen al gillen).

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  32. Onderstaande 2 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 maart 2015),Wentelt Eefje ( 4 maart 2015)

  33. #23
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Wel PietSan, als iemand een vrouw zou vingeren met vieze , ongewassen handen en zwarte vingernagels, of net van het toilet gekomen, dan zit daar volgens mij een serieuze kans op één of andere vaginale of urinaire infectie in.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  34. #24
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    (...) als iemand een vrouw zou vingeren met vieze , ongewassen handen en zwarte vingernagels, of net van het toilet gekomen, dan zit daar volgens mij een serieuze kans op één of andere vaginale of urinaire infectie in.
    Beste sofaking,

    Dat klopt zeker.
    Maar dan heb je het niet over een soa.
    De 'banale' bacteriën die je aan vieze, ongewassen vingers/handen kunt hebben, kunnen in de vagina voor een infectie zorgen: een bacteriële vaginose. Oftewel een infectie van het vaginaslijmvlies veroorzaakt door diverse bacteriën, bijvoorbeeld de gardnerella-bacterie. Dat is geen soa-bacterie zoals chlamydia en gonorroe dat wel zijn.

    Des te meer reden voor de man/de klant om te zorgen dat zijn handen schoon zijn, nagels schoon zijn (en liefst kort) en natuurlijk: handen wassen na toiletgang! (maar dat hebben we allemaal al van onze ouders geleerd, toch?)

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  35. #25
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Ik denk dat ik stop met hoerenlopen teveel risico's beter schaap neuken .

  36. Onderstaande leden hebben joepie bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 maart 2015)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60