Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 55

Discussie: Hygiene !

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Ausrufezeichen Hygiene !

    Phg lijkt de laatste tijd vooral het domein van de roemeense dames. Hoe aardig ik ze ook vind, toch moet ik er iets bij zeggen. Het afwerk-niveau is behoorlijk gestegen met de komst van enkelen van hun. De namen zijn hier te vinden en ze zijn bij de meesten welbekend. Wat me stoort is niet het afwerken, ik bedoel als ijsbeer trap je hier zelf met open ogen in. Iets dat me wel stoort is dat ik de "wastijden" eens in de gaten ben gaan houden en met name hoe snel een dame terug is van het wassen. Ik benadruk dat het niet alleen roemeense dames zijn waar ik dit zie, maar dat het door hun grote aantal hier gewoon eerder opvalt!

    Persoonlijk vind ik hygiene erg belangrijk. Ik douche voor en na de daad. Bij veel dames heb ik het idee dat dit er nog wel eens bij inschiet. Grote hoeveelheden goedkoop parfum bij een dame doen me dan ook huiveren. De laatste tijd bespeur ik hier een toename van. Dit samen met geruchten uit het dames circuit, dat een paar dames er wat water tegen aan kletsen en verder gaan, maken me onrustig. Ik zeg niet dat er iets aan de hand is, in tegendeel. Maar ik wil wel benadrukken dat het op dit moment een goed gebruik is om de dame eerst eens te beoordelen op het totaalpakket! Hier hoort hygiene zeker bij als je het mij vraagt. Ik stem er dus ook voor om hygiene absoluut weer in het formuliertje op te nemen en hier een toch PUNT voor te geven!

    Haarkleur/-lengte :
    Lengte dame :
    Postuur/Cupmaat :
    Nationaliteit/Taal :
    Leeftijd :
    Tatoeages/Piercings :
    Service:
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :
    Prijs :
    Hygiene (punt 0-10) :
    Extra’s bij het bezoek:

  2. #2
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Absoluut mee eens, NKG.................

    Voor mij is Hygiëne ook enorm belangrijk. Niet alleen bij jezelf, maar destemeer bij de dames.

    Nu moet ik wel zeggen dat in PHG de meeste dames zeer schoon zijn, dit geldt dan in ieder geval voor de dames waarmee ik ben geweest.
    Ik heb '' helaas'' ook wel eens anders meegemaakt.

    Maar dan ben ik zeer resoluut en bedank dan ook voor de eer, hoe mooi ze dan ook is.................................
    Een verrotte appel eet je ook niet op!!!!!!!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Een grote(was)beurt

    Klopt wat NKG zegt ,maar ook als een dame een halve dag geen klant heeft gehad of een paar uur niet,dan blijkt ook dat ze vaak zonder even wassen mee naar de kamer gaan. en bij Roemeense dames valt het ook op omdat zij dit over het algemeen daar in, in de meerderheid zijn.
    Maar er zijn ook nog gelukkig dames die zich uitgebreidt wassen en dan met een handdoek om naar de kamer komen en lekker fris ruiken dat vind ik top.

    Ook zie ik dat er verschillende ijsberen hun tanden poetsen en dat vind ik ook een goede zaak omdat men dan makkelijker het zoenen toelaat.
    Ik heb meestal ook spoelwater of tandenborstel bij me.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Hoi,

    Ik vind het daarom belangrijk hier op het formulier toch uit te breiden en een vermelding met punt mogelijk te maken! Hoewel ik normaal niet veel aan punten hecht. Geeft dit toch een behoorlijke indicatie en heeft iedereen er ook iets aan.

    Groet.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Het formulier is geen verplichting. Maar het is op deze site de bedoeling dat jij je mede-ijsberen zo goed mogelijk informatie verstrekt. Willen jullie hygiëne erbij dan zet je dat er gewoon bij. Ik denk dat je zoiets ook bij bijzonderheden kan opmerken. Ik denk namelijk dat het slecht meetbaar is.

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard poeske mauw :(

    Dat het geen rocket science is ben ik met je eens. Hoeveel punten kun je tenslotte toekennen aan een gevoel dat je hebt of een geur die je ruikt. Maar nu ontbreekt het vaak, en het zou een standaard moeten zijn bij het formulier.

    Gewoon om de simpele reden dat het belangrijke informatie is!! Vertel eens aan een lezer met b.v. een druiper dat je hygiene maar weglaten hebt omdat het moeilijk te meten was. Dit is iets waar je niet genoeg aandacht aan kunt besteden, overkill bestaat in dit onderwerp niet. Het is voor beide partijen belangrijk de dames en de heren.

    Denk eraan een slechte adem of stinkend poesje is bad 4 buissenes. Dus een dame zal in 2e instantie blij zijn met de informatie omdat het haar meer klanten oplevert.

  7. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Het formulier is geen verplichting. Maar het is op deze site de bedoeling dat jij je mede-ijsberen zo goed mogelijk informatie verstrekt. Willen jullie hygiëne erbij dan zet je dat er gewoon bij. Ik denk dat je zoiets ook bij bijzonderheden kan opmerken. Ik denk namelijk dat het slecht meetbaar is.

    Groeten Willem2
    ik vond laatst ook zo'n mooi kipje niet helemaal fris ruiken. Ze rook naar een andere man Maar ik denk dat je makkelijk voordat je naar de kamer gaat kan vragen of ze even gaat douchen.

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik denk dat 98% van onze engeltjes zuiver zin en ook daardrop kijken, als ze anders weiniger klanten krijgen. Voor de 1-2% minder zuivere dames moeten wij het system niet veranderen. Een opmerking in de tekst (of je zet het in het formuliertje daarbij) en elke ijsbeer weet dat.

    Als de zuiverheid van de phg-dames minder is: ik denk dat het management van de phg hier ook leest. Zo onbekend is het ijsberenforum niet meer........

    Groetje neukie :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard re: hygiene

    Nou beste neukie,

    Ze kennen het forum wel bij phg, echterjedoch ze kunnen niet lezen wat hier staat. Deze zomer hebben we wat keren iets aan de kaak gesteld en uit de praktijk blijkt dat de actiebereidheid op dit gebied slechts minimaal is! Dit zal niet alleen bij PHG zo zijn.

    Het gaat juist om die 2% als je een goedlopende dame hebt die niet zo hygienisch is. Dan kan ik de vermenigvuldigings factor wel even toepassen, maar dan gaat het je wel binnen een week dun door je broek. Dat kan ik je wel zeggen! Aanleiding is een dame die dit juist zo doet! Kijk het zijn niet allemaal goedgeschoolde meiden he. Er zitten er ook een aantal uit dombach bij.

    Ik zie niet een reden die zwaar genoeg zou kunnen zijn om een zo minimale aanpassing van het formuliertje tegen te houden. Zeker omdat het een zo belangrijk onderwerp betreft. We kunnen de dame in kwestie natuurlijk helemaal afbranden maar dat lijkt me nog de minst aantrekkelijke oplossing.

    Maar dat is natuurlijk slechts mijn nederige mening.

    Ik ben het trouwens met Freddy K eens, in het vervolg gewoon de dames eerst laten douchen. Dat kan natuurlijk ook!

  10. #10
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard

    Prima nieuw topic denk ik. Heb me ookal menigmaal de vraag gesteld of eea wel allemaal zo fris was. Ik vind dat je hier gewoon open over moet kunnen zijn en ieder beestje ook een naam moet geven. Ook ik let vaak op "returntijden" en/of "wastijden". Krijg te vaak te horen nml dat er toch veel ijsberen wel eens "wat" hebben opgelopen zonder dat officieel te melden op een forum als deze....terwijl dit forum juist ook daar voor is denk ik..

    Wellicht dat een zog. "Hygiene-Twijfelbankje" een idee is.....

    Mijn nominaties zijn; Mandy, Claudia(niet meer in PHG..) en ook Louisa vanwege de grote hoeveelheden parfum en korte returntijden..

    Groeten, Frits

  11. #11
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wellicht dat een zog. "Hygiene-Twijfelbankje" een idee is.....

    Groeten, Frits
    Ik vind dit maar een "onfris" idee, zo kan iedereen die een slechte ervaring met een dame heeft haar zo aan de schandpaal nagelen
    Zet het gewoon in de recensie en dat lijkt mij wel voldoende, maar schrijf die recensie dan ook.
    Hoe trouwens iemand de wastijden en returntijden kan, of zelfs maar wil bijhouden is mij een raadsel, zij kunnen allemaal ongezien terugkeren als zij daar behoefte aan hebben.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 december 2005 om 16:07

  12. #12
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
    Wellicht dat een zog. "Hygiene-Twijfelbankje" een idee is.....

    Groeten, Frits
    Ik vind dit maar een "onfris" idee, zo kan iedereen die een slechte ervaring met een dame heeft haar zo aan de schandpaal nagelen
    Zet het gewoon in de recensie en dat lijkt mij wel voldoende, maar schrijf die recensie dan ook.
    Hoe trouwens iemand de wastijden en returntijden kan, of zelfs maar wil bijhouden is mij een raadsel, zij kunnen allemaal ongezien terugkeren als zij daar behoefte aan hebben.[/QUOTE]


    Eens...., maar zo bedoel ik het ook niet...Echter geilheid overwint het vaak van inzicht en reeel nadenken...Enige oplettendheid is welkom denk ik....

    Daarnaast is een zog. "schandpaal" geen gek idee denk ik. Het gaat nml niet allemaal om geilheid naar mijn mening. Gezien de huidige wereldse Aids en SOA problematiek en de betrokkenheid van vnml Oosteuropa daarin is dit een serieus onderwerp, ook voor dit forum...

    Lekker onze kop in het zand steken en blijven "ijsberen" rondom geilheid is tegenwoordig gewoon niet meer zo handig denk ik. Enig verstand is best nuttig..

  13. #13
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Beste NKG,

    Ik ben blij dat jij begint over de hygiene van de dames. Ik moet zeggen dat het wel een heel belangrijk punt is. Helaas zijn sommige dames hier niet goed bewust van en ook sommige ijsberen. Er zijn ook genoeg ijsberen die niet even douchen voordat ze de kamer opgaan, dat vind ik net zo bezwaarlijk als dat een dame zich niet even doucht voordat ze de kamer opgaat.

    Hygiene is zeer belangrijk in deze bedrijfstak waarin deze dames in werken. Helaas doen er naar mijn mening ook de leiding van diverse saunaclubs hier niets aan. Ik vind ook dat er weer verplichte arts controle moet komen voor de dames. Dit is nu niet het geval, de dames mogen het zelf bepalen of ze zich laten controleren en bijna niemand doet dit omdat het hun geld kost.

    Om de dames verplicht een arts te laten bezoeken en hun te laten controlleren voorkom je een hoop ellende althans dat is mijn mening. De arts kan de dame wijze op de hygiene en ook worden ze meteen behandeld als ze een SOA onder hun leden hebben. Lijkt mij toch wel een fijn idee.
    Kijk maar eens naar deze link:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=913

    Ik vindt toch dat we hierover moeten kunnen beoordelen zonder de dame in kwestie helemaal af te branden.

    Greetz

    JB
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @nkg: het oude prob bij de Duitsers: Ze begrepen geen Nederlands. Maar: De PHG hort van klanten wat wij praten. Dat is in elke club zo.

    Momenteel nagelen wij de hele PHG aan de schandpaal. 2 of 5 dames zijn niet zuiver. Als wij niet zeggen welke dames dat zijn, gaat dat tegen alle dames welke daar werken. En het clubmanagement kun nooits verbeteren.
    Dat is tegen mijn begrijp van fair-play... Daarom plaats ik dit draadje nu in het "off-topic"

    Het is beter dat je de dames benoemt. Beter 2-4 uitzonderingen benoemen dan dat ze alle gestraft worden.....

    En ik denk ook dat in elke groote club 2-3 dames zijn, welke niet zo zeer zuiver zijn. Dat is geen prob van de phg.

    Groetjes neukie
    Laatst gewijzigd door neukie; 13 december 2005 om 15:56

  15. #15
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
    Ik vind dit maar een "onfris" idee, zo kan iedereen die een slechte ervaring met een dame heeft haar zo aan de schandpaal nagelen
    Zet het gewoon in de recensie en dat lijkt mij wel voldoende, maar schrijf die recensie dan ook.
    Hoe trouwens iemand de wastijden en returntijden kan, of zelfs maar wil bijhouden is mij een raadsel, zij kunnen allemaal ongezien terugkeren als zij daar behoefte aan hebben.

    Luckyl,

    Het klopt niet helemaal wat je zegt.

    A) het ging er nou net over om dit in het formuliertje op te nemen.
    B) Ja, je kunt dat heel goed bijhouden zelfs. niet altijd en iedere x maar dat is wel degelijk te doen.
    C) En nee ze kunnen niet ongezien terugkomen, het kan wel heel snel gaan maar ongezien kan niet. Het systeem van PHG staat dat niet toe.

    En het is absoluut maar dan ook absoluut niet de bedoeling meiden aan de schandpaal te nagelen hiermee.


  16. #16
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Luckyl,

    Het klopt niet helemaal wat je zegt.

    A) het ging er nou net over om dit in het formuliertje op te nemen.
    B) Ja, je kunt dat heel goed bijhouden zelfs. niet altijd en iedere x maar dat is wel degelijk te doen.
    C) En nee ze kunnen niet ongezien terugkomen, het kan wel heel snel gaan maar ongezien kan niet. Het systeem van PHG staat dat niet toe.

    En het is absoluut maar dan ook absoluut niet de bedoeling meiden aan de schandpaal te nagelen hiermee.


    NKG,

    Ik reageerde niet zo zeer op jouw reaktie maar meer op die van Frits, die ook al begon met namen te noemen. Ik heb er geen enkel probleem mee als dat op het formuliertje komt. Ik ben tegen een apart topic over wie nu wel of niet "fris" is omdat zoiets riekt naar het nagelen aan een schandpaal en makkelijk misbruikt kan worden.
    Punt b en c vind ik persoonlijk niet zo belangrijk, maar volgens mijn info is er bij kamer 17 een aparte opgang naar boven en als dat klopt wordt de controle door ijsberen toch een stukje ongewisser.
    Maar ik zal voor de zekerheid dat nog eens navragen en het je dan melden, okay?

    Lucky

  17. #17
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    ...
    Dat is tegen mijn begrijp van fair-play... Daarom plaats ik dit draadje nu in het "off-topic"
    My thoughts exactly! Thanks Neukie.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  18. #18
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Tja, heb dr eigenlijk niet veel aan toe te voegen hoewel ik ook toch wel let op de hygiene van een meid. Om zelf het voorbeeld te geven (en heb dr al vaker (positieve) opmerkingen over gekregen), ik heb steeds tandenborstel en -pasta bij me...vind het wel zo fris als er bv gezoend wordt met een fris bekkie. Kan me dr aan storen als mannen zich beklagen over het feit dat een vrouw uit dr bekkie ruikt en ze zelf net zo hard eten, roken en drinken zonder eens hun tanden te schrobben. En nee dit is in het algemeen :D
    Maar goed, ik heb ook gehoord/'geconstateerd dat er een paar meiden zijn die wel heel erg snel zijn met hun douchebeurt of hoe je het ook wil noemen.
    Dan doe mij maar de meiden die voor er echt iets gebeurd op de kamer noig even gaan douchen....ook dat valt onder respect (en niet alleen dat)voor ons ijsberen, maar ja dan verval ik weer in oud nieuws....dat moeten wij dus ook hebben naar hun toe.

    En hoe dit op te lossen of tegen te gaan, geen idee wat de beste manier is.....
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Om zelf het voorbeeld te geven (en heb dr al vaker (positieve) opmerkingen over gekregen), ik heb steeds tandenborstel en -pasta bij me...vind het wel zo fris als er bv gezoend wordt met een fris bekkie. Kan me dr aan storen als mannen zich beklagen over het feit dat een vrouw uit dr bekkie ruikt en ze zelf net zo hard eten, roken en drinken zonder eens hun tanden te schrobben. En nee dit is in het algemeen :D
    Is alleen jammer dat in de PHG er niet echt een geschikte plek is om je tanden te poetsen. In de toiletten vind ik het ook niet altijd even handig als het een beetje druk is.

  20. #20
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Is alleen jammer dat in de PHG er niet echt een geschikte plek is om je tanden te poetsen. In de toiletten vind ik het ook niet altijd even handig als het een beetje druk is.
    Onder de douche natuurlijk....................Ik vind eigenlijk tanden poetsen iets minder belangrijk dan gewoon fris zijn......................Als ik naar Oedt ga, dan douche ik altijd wanneer ik me heb uitgekleed en me heb voorzien van een ijsberenvel. Altijd na de sexpartij en als ik een lange tijd in de bar heb zitten slap kletsen en ik zie weer een mooie vis,waarmee ik op de kamer ga, douche ik ook altijd nog even. 's -nachts bij het verlaten van de toko, douche ik ook weer als ik naar mijn eigen paradijs terugrijd.

    Misschien wat overdreven voor sommigen, maar ik doe dit ook niet omdat ik stink of omdat ik vies ben, ik vind hygiëne nu eenmaal zeer belangrijk.
    En als ik '' hoge eisen'' stel aan een vrouw, vind ik dat ik mezelf ook goed en schoon moet kunnen representeren..................
    Laatst gewijzigd door Rex; 13 december 2005 om 20:02
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  21. #21
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard namen noemen

    nou neukie,

    Ik denk dat de meeste mensen wel verstandig genoeg zijn om te weten dat niet heel PHG hiermee bedoeld wordt. Het noemen van namen vind ik weer minder. Neem a.u.b. hygiene in het formuliertje op dan kunnen we een slotje op dit topic zetten dat toch al de helft van de tijd over iets anders dan waarvoor het oorspronkelijk gestart is gaat.

    My 2 cents.

  22. #22
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ga in een club altijd men tandenborstel en nate scheerapaarat. En de meiskes hebben groote oogen als ze dat zijn.

    groet n.:wink:

    @NKG: Dat thema is toch nu zeer algemeen........ :D
    Laatst gewijzigd door neukie; 13 december 2005 om 19:25

  23. #23
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    24 januari 2007 @ 12:15
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    owk ... leuk voor jou neukie .... ik denk dat het heel belangrijk is hygiene, en ik denk ook dat het opgenomen moet worden in het formuliertje.

  24. #24
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Het ging over persoonlijke hygiëne om dat op te nemen in recensieformulier. Nogmaals dat gaan wij niet standaard invoeren. Willen sommige leden dat wel dan doen ze dat toch gewoon in een recensie die ze schrijven. Ik zie het probleem dus niet zo voor NKG, Aarsie en .....
    Gewoon lekker schrijven en info geven.

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  25. #25
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymond
    Ik vind eigenlijk tanden poetsen iets minder belangrijk dan gewoon fris zijn......................

    En als ik '' hoge eisen'' stel aan een vrouw, vind ik dat ik mezelf ook goed en schoon moet kunnen representeren..................

    Dat van die tanden poetsen is een deel ervan....en die laatste zin, daar kan ik het alleen maar voor 200% mee eens zijn.
    Want doe je dat niet, dan kun en mag je niks over die meiden zeggen is mijn mening.
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.