Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28

Discussie: Welke Club?

  1. #1
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    9 december 2016 @ 18:52
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Welke Club?

    hi allemaal,

    ik ben een newbie en ben nog nooit in de YY en GT geweest!!
    deze zondag wil ik er heen gaan !
    welk van deze 2 clubs raden jullie me aan als starter?

    met vriendelijke groeten
    marlboro

  2. #2
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marlboro Bekijk bericht
    hi allemaal,

    ik ben een newbie en ben nog nooit in de YY en GT geweest!!
    deze zondag wil ik er heen gaan !
    welk van deze 2 clubs raden jullie me aan als starter?

    met vriendelijke groeten
    marlboro
    Lekker om 13.00 uur binnenstappen bij 1 van de clubs, daarna zal het drukker worden. Als je het na 5 uren gezien hebt, stap je in de auto en rij je 30 minuten en stap je bij de volgende club binnen. Je kunt natuurlijk ook lekker de hele dag en avond in 1 club blijven

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard


    Op een zondag is het damesbestand groter in GT maar het aantal ijsberen wat er rondloopt kan ook zeer groot zijn. Faciliteiten en service zijn goed in GT. Service van dames kan beter zijn in GT maar je moet soms wat oppassen.

    In YY zullen er misschien minder dames zijn ,maar ook minder ijsberen. Misschien is YY een iets mooiere club dan GT en over het algemeen is het eten er beter. YY heeft een iets goedkopere entreeprijs voor 15.00

    Het is maar wat je wilt...................dus ga zondag maar naar de PHG of doe eens gek en ga naar FKK World
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    9 december 2016 @ 18:52
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht

    Op een zondag is het damesbestand groter in GT maar het aantal ijsberen wat er rondloopt kan ook zeer groot zijn. Faciliteiten en service zijn goed in GT. Service van dames kan beter zijn in GT maar je moet soms wat oppassen.
    wat bedoel je met oppassen

    en bedankt voor de tips :D

  5. #5
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marlboro Bekijk bericht
    wat bedoel je met oppassen
    Dames die jagen zijn niet altijd de beste op de kamer bijvoorbeeld. En bij de ingang van de Kino wordt je ook misschien aangesproken door dames die nog weinig te doen hebben ( dit zijn dan ook dames die niet zo goed in de markt liggen)
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 december 2007 om 17:20 Reden: quote

  6. #6
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    9 december 2016 @ 18:52
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ah OK :D

  7. #7
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marlboro Bekijk bericht
    hi allemaal,

    ik ben een newbie en ben nog nooit in de YY en GT geweest!!
    deze zondag wil ik er heen gaan !
    welk van deze 2 clubs raden jullie me aan als starter?

    met vriendelijke groeten
    marlboro
    Hoi Marlboro, even wat kleine tips en een enkele correctie. Willem2 praat entreeprijs € 15.00, even ter verduidelijking, hij bedoeld voor een bepaalde tijd binnen is € 35.00 in plaats van € 50.00. Dan de keus maken tussen YY en GT is altijd afhankelijk van verschillende factoren . GT is zeker voor een nieuw ijsbeertje goed uitkijken, de dames hebben heel snel in de gaten dat je nieuw bent en lusten nieuwe beertjes heel erg graag, even bij meetingpoint kijken of er nog wat ervaren ijsberen gaan en misschien dat die je even kunnen rondleiden.

    YY is een wat rustigere club en zeker op zondag denk ik dat je daar beter kan starten dan in GT, let wel ook hier geldt dat ze snel in de gaten hebben dat je nieuw bent, voor wat betrft het eten ben je hier in ieder geval verzekerd van een vrij normaal niveau, dit in tegenstelling tot GT, maar de hele club heeft meer te bieden qua faciliteiten dan GT en weet zeker dat je er niets tekort komt.
    Wel ben benieuwd naar je reacties van de club waar je naar toe bent geweest, Stiffler die morgen even in YY gaat kijken :wink::wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  8. #8
    Geregistreerd
    18 mei 2007
    Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Berichten
    149
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Leuk onderwerp omdat mijn 1e keer ook nog vers in het geheugen ligt nu zo'n 8 maanden geleden, en velen bezoekjes later.

    Ik ben in de PHG begonnen en ook altijd gebleven, de 1e keer waren we met zijn 3'en en de dames kwamen 1 voor 1 je proberen te paaien voor een kamer bezoekje :D

    Maar ik weet nog goed dat ik de 1e sessie aardig zenuwachtig was, had nog nooit betaald voor sex daarvoor, was met Chris(ungarn), dat is zoals ik nu achteraf, na haar vaker gezien te hebben er 1 met een neusje voor nieuwkomers.

    Je moet in ieder geval duidelijk zeggen dat je niet wilt met een dame, als zij jou niet bevalt.

    Maar toen ik naar buiten ging had ik echt zoiets, van wat voor paradijs is dit dan, en "hier komen we vaker" :D
    "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
    Tom Clancy

  9. #9
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    9 december 2016 @ 18:52
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    zal dan toch eerst naar YY gaan , en zal dan wel zien
    als het daar niks te vinden is rij ik gewoon door naar GT

    maar de gedachte dat er op zondag meer dames zijn in de GT dan de YY, dan denk ik dat beter is in de GT

    @roy , kan je nog geen pm sturen, ik moet minsten 5 posten hebben gepost om te kunnen pmen :D

  10. #10
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    9 december 2016 @ 18:52
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    wel spijten dat op alle site geen fotos staan van de dames !!

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marlboro Bekijk bericht
    wel spijten dat op alle site geen fotos staan van de dames !!
    Privacy. Veel vrouwen hebben daar helemaal geen zin in om op een foto te staan.

    Een club als GT heeft wel zo'n 200-250 dames in het bestand. Dat is ondoenlijk omdat allemaal bij te houden.

    Kijk eens bij www.samya.de voor een voorproefje van dames zoals je die ook wel kan verwachten in GT/YY dan wel PHG.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 december 2007 om 19:22 Reden: tf
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    18 mei 2007
    Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Berichten
    149
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    nu heb je 5 posts :P

    en op die site van willem staan wel goede impressies , brrrr als ik die foto's zie wil ik zo de auto in springen naar de oosterburen
    "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
    Tom Clancy

  13. #13
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    9 december 2016 @ 18:52
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Kijk eens bij www.samya.de voor een voorproefje van dames zoals je die ook wel kan verwachten in GT/YY dan wel PHG.

    OMG je meent het !!!!

  14. #14
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:02
    Berichten
    2.871
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Kijk anders eens te kijken op MEETING POINT wie op die dag ergens heen gaat en probeer via een IM iets af te spreken. Dan heb je meteen een gids die je wegwijs kan maken.

  15. #15
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:02
    Berichten
    2.871
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Kijk anders eens te kijken op MEETING POINT wie op die dag ergens heen gaat en probeer via een IM iets af te spreken. Dan heb je meteen een gids die je wegwijs kan maken.
    OK, geen slimme opmerking van mijzelf. Heb gekeken en er heeft zich nog niemand ingeschreven. Hou het ff in de gaten...

  16. #16
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Wat cijfers:

    - in GT zijn er op een dag wel 50-75 dames, daarvan moet je er circa 40% NIET hebben, 30% wel en 30% ZEKER wel (dan gaat het over geboden service, passie, etc)
    - in YY zijn er op een dag 20-40 dames, daarvan moet je er circa 60% NIET hebben, 30% wel en 10% ZEKER wel
    - in PHG zijn er op een dag 30-50 dames, daarvan moet je er circa 60% NIET hebben, 20% wel en 20% ZEKER wel
    - in Freude/Bernds/Mausi/etc zijn er op een dag minder dames, daarvan moet je er circa 20% NIET hebben, 30% wel en 50% ZEKER wel!

    Kortom: ben je beginnend ijsbeer en wil je zo min mogelijk kans op een slechte sessie, ga naar Freude/Bernds/Mausi. Dit zijn helaas wel clubs waar verder niet zoveel te doen is en qua aankleding/entourage veel minder dan PHG/YY/GT. De dames steken qua dienstverlening echter ver boven de rest uit.

    Wil je een mooie, schone club waar veel te doen is, dan zijn YY/PHG/GT prima, maar als je een zo groot mogelijke kans wil op een full-service sessie, waar ook de dame vol overgave ZK en PZC doet, dan is GT the place to be (alhoewel de kans op een echte afknapper daar zeer beslist ook aanwezig is, dus ga met een andere meer ervaren ijsbeer mee, zie meeting point!).

  17. #17
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    9 december 2016 @ 18:52
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ok bedankt allemaal,

    zal wel in begin moeten uitvissen welke allemaal goed en welke niet goed zijn,
    denk dat in begin iedereen wel geld verspeeld heb bij kiezen van "slechte" dames

    gaan er nog mensen naar YY,GT deze zondag ?

  18. #18
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Voor de 1e keren zou ik adviseren PHG of GT !

    YY zou ik persoonlijk niet als eerste Club adviseren (persoonlijk) omdat het daar erg luide muziek geeft vaak tot het overdrevenen toe (fijn gesprek aan de bar e.o. vrijwel onmogelijk) en de kwaliteit van dames is niet slecht maar voor mij weinig keuze .

    Bernds mijn favoriete stekkie is ook voor de beginner niet direct aan te raden in verhouding tot de overige genoemde clubs en is meer voor de wat 'gevorderde' wandelaar. Is een kleine club in een woonwijk en zeker als je de 1e keer komt val je misschien in een GAT en denk je van NOOIT meer .

    De overige cubs moet je gewoon es bezocht hebben en mijn TIP is gewoon gaan en afwachten................. je ontdooit vanzelf wel als je na het half uur van kwijlen de realiteit onder ogen krijgt dat het geen BOZE droom is maar alles ECHT en zelfs aanraken mag .

    Okay veel suk6 en we horen het graag .

    Groeten,

    De Cock.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Geen dank.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marlboro Bekijk bericht
    ok bedankt allemaal,
    ....., en het zou heel leuk zijn, om alle adviezen te belonen met 'n uitgebreide recensie van je eerste clubbezoek(en) .
    Founding Member

  20. #20
    Geregistreerd
    18 mei 2007
    Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Berichten
    149
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    dat is wel het minste wat hij kan doen na al die gratis informatie, waar menigeen graag een fortuin aan zou willen besteden, om erachter te komen wat voor paradijs er verborgen is in een wereld die voor hem vreemd is.
    "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
    Tom Clancy

  21. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Na 9 maanden (nee ik ben niet bevallen ) heb je toch al wel heel veel geleerd over saunaclubs en begin je op je vaste stekje toch de dames grotendeels te kennen. En omdat ik toch van plan was om zondag naar YY te gaan heb ik hem daar wegwijs gemaakt. Met plezier. Ik heb ook in maart van dit jaar van een medeijsbeer hetzelfde cadeau gekregen. Het was dan wel niet van de Sint of de kerstman. Kan je jezelf gelukkiger voelen dan wanneer je iemand een schitterende dag hebt bezorgd? Nee toch!
    Of hij één en ander wil posten? Ik denk het wel, maar daar blijf je vrij in. Een geweldige meevaller voor hem was om er te mogen zijn wanneer Claudia! er ook was (dinsdag vertrekt ze weer). Hij heeft ze één maal laten ontglippen maar kreeg het ongelofelijke geluk dat ze wat later een tweede maal even niet met een andere ijsbeer de kamer deelde. Ik zag het en zei hem: "laat staan die pint en ga ervoor". En hij heeft mogen ondervinden dat ze top is.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #22
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    9 december 2016 @ 18:52
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hallo allemaal :D:D:D

    heb een toffe dag gehad (zondag 9 dec) !!

    ook met veel dank aan seksenfun :D:D !!

    ben nu nog op mijn werk !! maar vanavond zal ik er iets over vertellen maar 1 ding is zeker , terug gaan doe ik zekers !!

  23. #23
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marlboro Bekijk bericht
    hallo allemaal :D:D:D

    heb een toffe dag gehad (zondag 9 dec) !!

    ook met veel dank aan seksenfun :D:D !!

    ben nu nog op mijn werk !! maar vanavond zal ik er iets over vertellen maar 1 ding is zeker , terug gaan doe ik zekers !!
    Oh.OH, weer een die verslaafd is geraakt
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  24. #24
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Wees blij dat ie niet naar GT is gegaan, dan had ie het helemaal te pakken gehad :teuflisch

  25. #25
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    9 december 2016 @ 18:52
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    zal het hier maar posten :D

    zondag 9 dec rond 14.30 aangekomen,binnen was seksenfun er al, even mee gepraat en een rondleiding gekregen van hem (was heel tof)
    en dan wat gedronken,sauna genomen enzo

    2u later ben ik Maya tegen gekomen en met haar boven geweest mooie vrouw maar had zo iets van dat ze haast had heel even gepijpt en toen deed ze al gelijk de condoom om en kuste ook niet er goed als een GFE !! maar goed :D

    2de dame was ongeveer een uur later dat was claudia, seksenfun zei dat ze heel goed was! en jaaaaaaa:D:D hes right !!! dat was echt een lekkere ding vol met GFE pijpen doet ze goed kussen ook alles
    kan er niks slecht over zegen................gewoon SUPER

    3de was een dame uit duitsland wat ouder van leeftijd dan de 2 andere (31 jaar)
    was wel goed maar had een hangbuik, kan dat niet zien want ze had zn topje aan.
    maar voor de rest was ze wel goed

    jonge jonge jonge nooit gedacht dat ik 3 keer kon klaarkomen .

    was echt leuk en vooral als iemand je de eerste keer kan begeleiden.
    dus vriendelijk bedankt seksenfun

    en rond 22u reed ik en seksenfun terug naar belgie

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

  Babylon 468*60