Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Paulina ( Oekraïne, blond)

    Naam : Paulina

    Haarkleur/-lengte : blond kort haar page-kopje

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B/C-Cup goed figuur

    Nationaliteit/Taal : Oekraïnse, duits en engels

    Leeftijd : 24-26 jaar

    Tatoeages/Piercings : nee

    Service : Goed. Zoenen, Pijpen Zonder (bij mooie jongens ) bij mij met , Neuken verschillende posities

    :
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 maart 2009 om 02:54
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Tja omdat ik dus ook geen zin had om op de sleutel te wachten en toch wel behoefte had na 6 uurtjes drooggeilen met Willem2 afgesproken om deze meid maar es te verwennen. Ze zag er zo leuk en onschuldig uit dat wij ons wel over haar zouden ontfermen. Nadat Willem2 haar getest had kwam hij mij zoals afgesproken halen. In het huisje aangekomen lag ze nog lekker op bed. Willem2 was eigenlijk meer geïnteresseerd in Tiga en het duurde dan ook even voordat hij de hutje verlaten had zodat Paulina en ik ons eindelijk met elkaar konden bemoeien.

    Na wat gekeuvel lekker rustig gezoend, dat was ergf ijn, ze proefde een beetje naar alcohol maar dat kan ik haar vergeven . Ze wilde toen pijpen met rubber mar ik vroeg of ze ook zonder deed. En jawel dat deed ze, en niet eens zo slecht. Heb beter gehad maar was tevreden. Daarna nog in drie standjes genoten.

    Leuke meid, die nog wel een weekje zou blijven maar niet erg begeistert was van GT. Ik heb haar nog aangegeven dat deze avond ook niet representatief was en het zeker nog een paar dagen moest proberen. Geen TA maar gewoon leuk...voor een keer Volgende keer toch maar met Willem2

  3. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Unglücklich !

    Paulina is een absolute schoonheid met overeenkomsten aan Cameron Diaz. Een leuke vrouw om mee te praten, relaxed en vriendelijk. Echter ……. toen ik naast haar ging zitten werd ik meteen onpasselijk van de drankgeur die om haar heen hangt. In dit beroep kan ik me voorstellen dat je behoefte hebt aan een pilsje, maar zelfs met 5 pilsjes heb je deze geur niet om je heenhangen! Een kamerbezoek heb ik dan ook afgeslagen.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Meisjes steeds jonger aan de alcohol
    Meisjes drinken steeds eerder en steeds meer alcohol. Daarom begint het Nationaal Gezondheidsinstituut een campagne tegen drankmisbruik door jonge meisjes.

    Dronken
    Volgens het Gezondheidsinstituut steeg het aantal twaalfjarige, drinkende meisjes de afgelopen vier jaar met 30%. Een op de vijf meisjes van 14 jaar is minstens eens per maand dronken.

    Radiospotjes
    Sommige meisjes gaan met drank op verder met seks dan zij aanvankelijk wilden, dat blijkt uit het onderzoek. Radiospotjes moeten de meiden wijzen op de gevaren van alcohol.
    Ik weet dat er in Rusland en de voormalige russische staten een enorm probleem is met drinken maar ik kan het mij van deze dame niet voorstellen.

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Paulina, 16 dec

    Paulina werkt sinds een week in GT, en is een blonde schoonheid met kort haar, die uit de Oekraine afkomstig is. Ze doet me qua uitstraling wel wat denken aan Marylin Monroe, mede door haar blonde haar, felrode lippen en een klassiek gezicht, maar vooral door een uitstraling van vriendelijkheid en sexyness. Op de kamer goede service, maar ze heeft een verzoek aan de heren: niet door haar haar aaien, vindt ze echt niet prettig. Die had ik nog niet eerder gehoord, maar goed, kein problem. Een genoeglijk half uurtje met haar doorgebracht en dat kan zomaar eens herhaald worden de komende tijd. Voor de liefhebbers van zachtaardige vrouwen. Een ruime 7.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.

  Babylon 468*60